Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Toate motoarele pe care am montat eu iridiu erau dohc.

 

E clar accident cu ciocnire frontala.

Bogdan, imi poti da codul de la iridium-uri ? NGK banuiesc ca-s cele mai indicate... ! Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DCPR 8 EIX (NGK), sau IXU 24 (Denso). Personal nu am remarcat diferente de calitate intre cele doua marci. Acum am Denso de 33000 km si am uitat de ele. Poate le schimb si eu pana la primavara.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care se potrivesc si la mine si de unde le iau?

NGK iridium DCPR8EIX sau Bosch YR5LDE.

cauta pe google dupa cod si le poti gasi si in tara.

sau, pe louis, cod produs 10035136, 14.99 euro bucata (reduse de la 18.99)

 

 

sau denso, ca tot zicea bogdan (denso IXU 24)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabyshor, merci o sa ma uit dupa busjii, iarna e lunga, am timp.

 

Intre timp am gasit un zgomot similar cu ce problema am eu la 1200gsa:

 

si pentru cei cu probleme la final drive/ flansa, 3 link-uri pe care le consider utile pentru cei care vor sa se murdareasca pe maini sau sunt control fricksi:

 

lemn si ciocan sa ai:

 

scula home made de extras flansa:

 

operatiune mai complexa:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus se mareste intervalul de inlocuire.

Uitasem avantajul asta. Uiti sa le mai schimbi. Dupa 15k Km arata ca noi.

 

S-a apucat omu sa schimbe semeringurile asa in drum ?

 

 

Si noul GSA Liquid cooled :D

post-40715-0-76252400-1383865696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si noul GSA Liquid cooled :D

 

Rideru seamana cu Mircea Cartarascu, o fi chiar el?!

 

Oricum imi place GS LC 2013. Vreau si eu un panzer ca asta, ma dezic de orice japoneza :D . Trebuie sa am GSA, o sa am GSA (Lacatus trebuie sa inscrie, Lacatus va inscrie).

Sper ca primiti si un prospect GSA in club. Gata ma duc sa schimb emblemele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers/facut test drive cu noul model ?

Una este traditia, alta este avansul tehnologic. Si sa bati pasul pe loc doar de dragul traditiei...

Iar la cate LC-uri s-au vandut, ma indoiesc ca vor pierde ceva per ansamblu. Ba din contra, vor castiga si mai multa piata ;)

Am facut drive test cu LC. Avansul tehnologic din perspectiva fabricantului il inteleg. Asa cum a spus Bogdan Harea,

permite controlul noxelor. Sunt obligati la asta, pentru a putea vinde in continuare.

 

Din perspectiva utilizatorului insa, toata manastirea cu pompa de apa si radiatoare adaugate

doar pentru a mari puterea si asa arhi-suficienta eu nu o vad ca pe un avans, ci mai degraba

complicatie tehnologica. Nejustificata repet, pentru Client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] pentru a mari puterea si asa arhi-suficienta eu nu o vad ca pe un avans, ci mai degraba

complicatie tehnologica. Nejustificata repet, pentru Client.

Cam depinde de client. Daca nu faceau acea crestere "nejustificata" de putere, era foarte posibil ca eu sa fiu client la Ducati in momentul asta, nu la Bmw ;)

 

Iar ca sa spui ca introducerea racirii pe apa este "complicatie tehnologica" cand aproape toata piata o foloseste fara probleme de jdemii de ani... dude, c'mon !

Draq, e o pompa de apa, nu tehnologie nasa. O chestie cu niste paletute care se invarte si misca niste antigel pe niste tevisoare... :)

 

.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din perspectiva utilizatorului insa, toata manastirea cu pompa de apa si radiatoare adaugate

doar pentru a mari puterea si asa arhi-suficienta eu nu o vad ca pe un avans, ci mai degraba

complicatie tehnologica. Nejustificata repet, pentru Client.

 

Si eu sunt traditionalist de fel si nu ma omor dupa schimbari, insa nu pot ramane orb la schimbarile si implicit beneficiile evidente.

 

Ca utilizator de boxer dohc (ceea ce am impresia ca ai si tu si care dupa cum stii este cel mai avansat/puternic boxer racit traditional cu aer) dupa trei sezoane in care am tras de el in toate conditiile de drumuri, in niciun caz n-as spune ca n-are multa putere. Dar au fost situatii clare cand mi-as fi dorit mai mult. Iar situatia este si mai complicata cand ai mult bagaj si mai ales si cu pasager. Atentie, nu pot spune ca nu are, ci ca era clar loc de mai bine. Pe langa asta, concurenta a inceput sa ofere si nu poti ramane in urma doar de dragul traditionalismului. Asadar, in niciun caz nu se pune problema (doar) de noxe.

 

Apoi, pe langa diferenta de putere/cuplu, noul motor a venit si cu avantajul mutarii centrului de greutate mai in fata, aspect de asemenea important, mai ales la urcarea in forta pe drumuri cu grad mai mare de inclinare si iarasi mai ales in situatia in care ai bagaj si mai ales pasager. Si mai vin si altele la pachet, acceleratia ride-by-wire si riding-modes, ambreiajul, faptul ca motorul a devenit mai compact si s-a scapat de furtunurile si firele care se tot vedeau pe cilindri etc. Deci faptul ca schimbarea este nejustificata pt client ramane la statdiul de parerea ta personala, in niciun caz ca un lucru cert.

As putea insa intelege partial parerea ta daca drive-testul pe care zici ca l-ai facut o fi fost d-ala de 15-30 min cu o motocicleta de la Bavaria pe o raza de cativa km.

Vino la primavara si fa un test mai serios si as baga mana in foc ca o sa-ti schimbi parerea. De exemplu aici in inima Alpilor. ;)

 

A nu se intelege ca GS-ul cu boxer racit cu aer nu a fost o motocicleta excelenta, dar daca se poate mai mult si mai bine, de ce nu, doar ca sa ramanem ancorati in traditionalism, eventual si putin subiectivism? Si oricum partea cu traditionalul, pe langa ideea de boxer, s-a pastrat si prin faptul ca racirea cu aer nu s-a eliminat de tot, ca princpiu tot a ramas.

Si traditional ramane faptul ca GS-ul nou este iar o motocicleta excelenta care da fum cam la toata concurenta. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la bemve e mare tehnologie nasa, le-a trebuit coispe zeci de ani de studii si cercetari sa o implementeze si ei. :D

 

No hai mah, ca doar nu e primul bmw cu racire pe apa :) E doar primul 12gs pe care s-au hotarat sa-l raceasca mai serios.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu aici in inima Alpilor.

 

A nu se intelege ca GS-ul cu boxer racit cu aer nu a fost o motocicleta excelenta, dar daca se poate mai mult si mai bine, de ce nu, doar ca sa ramanem ancorati in traditionalism, eventual si putin subiectivism? Si oricum partea cu traditionalul, pe langa ideea de boxer, s-a pastrat si prin faptul ca racirea cu aer nu s-a eliminat de tot, ca princpiu tot a ramas.

Si traditional ramane faptul ca GS-ul nou este iar o motocicleta excelenta care da fum cam la toata concurenta.

Am incercat sa intru pe linkul cu inima Alpilor din postul tau. Nu mere.

 

Cu noul 1200GS LC, mi-ai luat vorba din gura. A ramas principiul, dar vorba lui Caragiale : s-au schimbat unele pe ici pe colo, prin partile esentiale :)

Daca e asa tare LC-ul, cumpara-l si "da fum" la toti ceilalti. Pentru mine asta e mai putin important.

 

WC pe boxer e ca si cum ai vrea sa faci din avion cu elice avion cu reactie, dar asa, mai partial cu reactie, ca in principiu ramane

un avion cu elice, dar cu putere mai mare :)

 

Desi sunt pe laba cu bavarezii, chiar si baietii de la Turatech spun cate ceva printre randuri, iar in concluziile de final, chiar

mai de-a dreptul.

unul din ei (culmea, cel caruia-i place viteza) declara ca prefera sa se mai gandeasca daca schimba boxerul vechi cu cel nou.

Si Touratech isi ia bani din accesorii destinate BMW. Ar trebui sa spuna ca o iau cu amandoua mainile si cu ochii legati pe cea noua :)

 

Sau a "scapat" clipul lor pe langa cei de la comercial-PR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa intru pe linkul cu inima Alpilor din postul tau. Nu mere.

 

Daca e asa tare LC-ul, cumpara-l si "da fum" la toti ceilalti. Pentru mine asta e mai putin important.

 

Desi sunt pe laba cu bavarezii, chiar si baietii de la Turatech spun cate ceva printre randuri, iar in concluziile de final, chiar

mai de-a dreptul.

unul din ei (culmea, cel caruia-i place viteza) declara ca prefera sa se mai gandeasca daca schimba boxerul vechi cu cel nou.

Si Touratech isi ia bani din accesorii destinate BMW. Ar trebui sa spuna ca o iau cu amandoua mainile si cu ochii legati pe cea noua

 

Vad ca au schimbat site-ul la veriunea de iarna, ar trebui sa mearga acum: BMW Testride Hotel

 

Nu am zis ca vreau sa dau eu fum cuiva, am zis ca, traditional, GS-ul "da fum" la concurenta. Si daca il voi cumpara (LC), o voi face pentru multitudinea de avantaje/imbunatatiri pe care cu certitudine le are toata motocicleta (nu numai motorul) fata de modelul dohc. Iar clipul asta postat de tine nu face decat sa ma incurajeze. Faptul ca unul dintre cei doi isi da cu parerea ca ar prefera-o pe cea veche (ca d-aia are el acasa in garaj) mi se pare total irelevant, dupa ce n-au facut decat sa insire calitatile modelului nou. ;)

Singurul dezavantaj de care au tot pomenit ar fi ceva legat de cuplul in ture joase; pt cine este atat de sensibil, bineinteles. Dar probabil ca pana si asta va fi compensat cu o toba Akrapovic. :D

 

Eu nu vreau sa te conving de nimic, este dreptul tau sa ai ce opinie vrei, nu gandim toti identic. Insa eu am vrut sa neg afirmatia ta cum ca , clientul nu are niciun avantaj, care este eronata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul din ei (culmea, cel caruia-i place viteza) declara ca prefera sa se mai gandeasca daca schimba boxerul vechi cu cel nou.

 

Amandoi zic la sfarsit ca noul LC este clar superior si vine cu o gramada de imbunatatiri. Iar unul din ei spune, ancorat ca si tine in "sentiment & traditionalism" poate, ca nu stie daca este inca pregatit sa faca pasul.

Poate ca nu are nevoie, poate nu vrea sa achite diferenta, poate ca e prea obisnuit cu ce are etc. Nevoile depinde de la om la om, ca de aia ne contrazicem si noi aici :)

 

Si nu este ca si cum faci din avion cu elice supersonic. E cu totul alt motor ca design. Cu aceeasi arhitectura de baza, dar mai eficient. Care poate elimina intr-adevar din vechile caracteristici.

Sunt sigur ca si cand s-a trecut de la motorul cu abur la cel cu ardere interna au existat fani ai celui cu abur :)

 

Sau o comparatie si mai apropiata - sportivele cu motor in V (racite pe apa) versus chopperele tot cu V, dar cu racire pe aer. Au feeling alea de chopper, dar ai vreo 60cp/1600cmc versus peste 120cp/1000cmc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o motocicleta careia nici Dumnezeu nu i poate gasi vreun cusur. Poate Hareaey-Yamahadson sa carcoteasca cate ceva . Felicitari anticipate viitorilor posesori. In opinia mea sigur nu vor regreta trecerea de la ce detin la noul model. care da ceata si abur la tot ce e pe piata la clasa asta :michael:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...