Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Perfect de acord, asta ziceam si eu. Da-i draq de cai, sa stea acolo in motor si sa munceasca. Drumuri frumoase si timp de plimbari sa avem :)

Dar era cineva pe pagina precedenta care zicea ceva de cai la roata si dyno si mi-am adus aminte ca vazusem filmuletul asta pe undeva.

la-s ca vine si primavara, ii aproape cam la 4-5 luni distanta, o simt :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh, las' ca ai ce admira in garaj! Se pare ca n-ai mai avut rabdare ;)

 

S-o stapanesti sanatos!

Multam! Rabdare mai avem dar a fost un pic mai complicat de atat. Per total sunt multumit si abia astept sa se usuce asfaltul si sa iasa soarele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la-s ca vine si primavara, ii aproape cam la 4-5 luni distanta, o simt :crack:

Daaa, ce e greu a trecut :D Ca maine sunt 20 de grade afara :D

 

Si mai ontopic, legat de LC si frig - glucian, tu ai mers zilele astea mai friguroase cu ea si cu mansoanele incalzite pornite ? Mie imi pare ca nu incalzesc la fel de tare ca la modelul precedent (care devenea deranjant de fierbinte la un moment dat).

Cred ca le-au mai redus "tensiunea" care trece prin ele, sau ceva de genul acesta.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am observat si eu diferenta - am avut un F650 GS (twin) cateva zile si pe treapta 2 chiar incalzea bine, deranjant daca nu luam mainile mai mult timp de pe mansoane.

Diferenta am observat si intre F800 GT, care tot anul asta a fost lansat si GS asta nou - GT-ul nu incalzea asa tare ca F650 dar mai bine decat R1200.

La 1200 abia se simte pe treapta 2 (e mai bine la drum lung), noroc cu protectiile de maini ca altfel era degeaba... Nu stiu daca se poate corecta din soft sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manerele au trepte sau reglare continua la GS? La trepte cam naspa, daca sunt doar doua de obicei serie paralel. Prea slabe pt 1 si prea fierbinti pe 2. Am avut la un F mai vechi manerele originale tot cu doua trepte, dar cu rezistente suprapuse, 16 W pe 1 si 32 W pe 2. Ideale. La noul GS 1200 cum se simte influenta radiatoarelor in mers pe frig? Fac ceva caldura? Se poate directiona fluxul spre picioare, sau corp? Dispunerea lor, pare ideala pt asa ceva.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treapta 1 e ok pt temperaturi gen 7-8 grade cu manusi mai de toamna, treapta 2 e calaie pe vreme de genul asteia la 2-3 grade.

O sa intreb si eu daca se poate face ceva din soft, sau sa ii schimbe vreo rezistenta ceva care sa le permita sa se incinga mai tare.

 

 

La noul GS 1200 cum se simte influenta radiatoarelor in mers pe frig? Fac ceva caldura? Se poate directiona fluxul spre picioare, sau corp? Dispunerea lor, pare ideala pt asa ceva.

 

Caldura de la radiatoare nu o poti redirectiona decat daca improvizezi ceva. Sunt gandite sa "sufle" caldura in lateralul mobrei, ca sa nu te incingi vara. Dar nici nu am simtit nevoia unei incalziri suplimentare la picioare/bust, mobra protejand foarte bine de curent.

 

ADV-ul am vazut ca are pe rezervor niste fante gen "aerisiri", dar nu am idee daca pt asta sunt gandite.

 

BMW-R-1200-GS-Adventure-12-655x491.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandite/negandite, ideea este daca, cu o mica modificare/adaugare reversibila, se poate transfera caldura mai aproape de calaret. Pe la 2-3 grade cam strange la drum lung indiferent de echipament. Manerele sunt originale din dotarea GS-ului? Ma gandeam, la cata desfasurare electronica are, puteau fi cu reglare continua sau mai multe trepte.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Treapta 1 e ok pt temperaturi gen 7-8 grade cu manusi mai de toamna, treapta 2 e calaie pe vreme de genul asteia la 2-3 grade.

O sa intreb si eu daca se poate face ceva din soft, sau sa ii schimbe vreo rezistenta ceva care sa le permita sa se incinga mai tare.

Prevad ca Touratech sau Wunderlich sa va aline in curand si aceasta durere, pregatiti cardurile :)

 

 

Gandite/negandite, ideea este daca, cu o mica modificare/adaugare reversibila, se poate transfera caldura mai aproape de calaret.

I-ati dat idei lui Harea si asta exploateaza lipsurile, simte imediat unde-i o paine de mancat, de maine baga in productia de serie noile furtunuri de aspirator pentru incalzirea centrala la 12GS/Adv..voi trebuie doar sa optati pentru culoarea lor..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tine doar puterea la roata conteaza? sunt o groaza de extrase, pe care vstromu nu le are si nici nu se pot pune.

abs, esa, tc, indicator de treapta, etc. asta apropos de pret. o fi jumatate, da e cheala rau...

pune tu abs la motoru tau daca poti, pune, indicator de treapta, pune cardan si toate celelalte si vedem la ce preturi iesi.

Dupa cum o arzi cu extrasele,cred ca esti exact ca si o p@Zd@ care nu e capabila sa mai conduca o masina fara cutie automata si parcare laterala si mai automata...desi inainte vreme o ardea cu vreun Ford hodorogit cu numere bulgaresti.....Motociclismul inseamna altceva,nu cate becuri iti sclipesc in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum o arzi cu extrasele,cred ca esti exact ca si o p@Zd@ care nu e capabila sa mai conduca o masina fara cutie automata si parcare laterala si mai automata...desi inainte vreme o ardea cu vreun Ford hodorogit cu numere bulgaresti.....Motociclismul inseamna altceva,nu cate becuri iti sclipesc in bord.

povesteste ne ce inseamna MOTOCICLISMUL pentru tine...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povesteste ne ce inseamna MOTOCICLISMUL pentru tine...........

Tu esti ultima persoana cu care as pierde timpul discutand despre asa ceva....In mod cert pentru mine motociclismul nu inseamna pupatul vreunei marci anume sub coada , postari tembele de pe piste de karting sau poze din Bulgaria,sufland in zeama de potroace....Dar daca ma gandesc mai bine cred ca stiu!

Motociclismul este defapt Ianachim si Ianachim este insusi motociclismul

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum o arzi cu extrasele,cred ca esti exact ca si o p@Zd@ care nu e capabila sa mai conduca o masina fara cutie automata si parcare laterala si mai automata...desi inainte vreme o ardea cu vreun Ford hodorogit cu numere bulgaresti.....Motociclismul inseamna altceva,nu cate becuri iti sclipesc in bord.

inca nu mi-am permis sa te jignesc. dar o sa vina si vremea aia...

ti-am zis de extrase, tocmai pentru ca faceai o comparatie inutila. nu poti sa compari pretul celor doua motociclete, fara sa iei in discutie si ce ofera. foarte simplu. v-stromu de 1.000 e chel. nu ma iau de fiabilitate sau de ce simti cand o conduci tu. dar nu are extra nimic. de aia e si asa de ieftin.

si da, motociclismul inseamna altceva. habar n-ai tu ce insa (nu cati cai putere/la roata are scula ta).

motociclismu inseamna printre altele, sa respecti omu de langa tine, indiferent ce motor conduce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prevad ca Touratech sau Wunderlich sa va aline in curand si aceasta durere, pregatiti cardurile :)

 

 

I-ati dat idei lui Harea si asta exploateaza lipsurile, simte imediat unde-i o paine de mancat, de maine baga in productia de serie noile furtunuri de aspirator pentru incalzirea centrala la 12GS/Adv..voi trebuie doar sa optati pentru culoarea lor..attachicon.gifpost-8769-0-07990400-1379342329_thumb.jpg

Esti tendintious. Intram si noi in subtilitatile motocletetelor, acolo unde poate nici proiectantii nu s-au gandit. Te oftici? :blbl: Se poate opta pt orice culoare, atata timp cat este rosu.

motociclismu inseamna printre altele, sa respecti omu de langa tine, indiferent ce motor conduce.

Rara avis.

 

 

A venit iarna !

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu mi-am permis sa te jignesc. dar o sa vina si vremea aia...

ti-am zis de extrase, tocmai pentru ca faceai o comparatie inutila. nu poti sa compari pretul celor doua motociclete, fara sa iei in discutie si ce ofera. foarte simplu. v-stromu de 1.000 e chel. nu ma iau de fiabilitate sau de ce simti cand o conduci tu. dar nu are extra nimic. de aia e si asa de ieftin.

si da, motociclismul inseamna altceva. habar n-ai tu ce insa (nu cati cai putere/la roata are scula ta).

motociclismu inseamna printre altele, sa respecti omu de langa tine, indiferent ce motor conduce.

Zau?Citeste-ti posturile mai vechi si da dupa aia dume despre respect si despre cel de langa tine.Si sti ce mi se mai pare ciudat?Din tot forumul ,doar astia cu BMW sustin ca stiu ce inseamna motociclismul,desi tot ei intreaba mereu:Ma,ce inseamna motociclismul???...Out definitiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Esti tendintious. Intram si noi in subtilitatile motocletetelor, acolo unde poate nici proiectantii nu s-au gandit. Te oftici? :blbl: Se poate opta pt orice culoare, atata timp cat este rosu.Rara avis.


A venit iarna !

Las' ca te vor ruga ei sa le sudezi cardanele sau papalever-ele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Las' ca te vor ruga ei sa le sudezi cardanele sau papalever-ele....

macar bmw-ul are. si cardan si paralever. nu ca ai stii tu ce-i aia.

mai are si abs, indicator de treapta de viteza (stock din fabrica), manere incalzite (tot din fabrica),esa, tc, senzori de presiune in roti, etc.

ai zeci de posturi pe topicurile posesorilor de bmw, in care iti versi frustrarile. probabil nu te mai multumesc calutii aia multi si te-ai plictisit si de drumurile la dyno.

n-ai decat sa ramai un frustrat trist in continuare. ai fost bagat in seama prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar bmw-ul are. si cardan si paralever. nu ca ai stii tu ce-i aia.

mai are si abs, indicator de treapta de viteza (stock din fabrica), manere incalzite (tot din fabrica),esa, tc, senzori de presiune in roti, etc.

ai zeci de posturi pe topicurile posesorilor de bmw, in care iti versi frustrarile. probabil nu te mai multumesc calutii aia multi si te-ai plictisit si de drumurile la dyno.

n-ai decat sa ramai un frustrat trist in continuare. ai fost bagat in seama prea mult.

 

Chiar ca e ultimul post aici...Nu sunt frustrari!E doar putin misto fata de fundamentalistii BMW.Si la Dyno m-am dus asa,intr-o plimbare la unguri si doar o singura data....Vezi tu, iti mai iese si un atelier de tuning in cale daca mergi des in Viena la o cafea....La anul te chem si pe tine,sa nu spui ca sunt baiat rau.Fata de locatia ta stau chiar peste deal ...Te bagi?????

 

 

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mai ventilam aerul pe aici, pun si eu doua clipuri din competitia "2013 BMW, One World. One R 1200 GS"

juriul:

 

 

si una dintre castigatoare:

 

http://www.youtube.com/watch?v=K4PYT7JxaYY

 

pentru cine nu stie despre competitie http://blog.motorcycle.com/2012/12/19/manufacturers/bmw/bmw-announces-winners-of-ride-of-your-life-tour-contest/

 

restul de clipuri le gasiti pe youtube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai draq, nu m-ar fi chemat si pe mine sa ma plimb cu mobrele lor. Au chemat-o repede pe fufa aia :D

 

Prevad ca Touratech sau Wunderlich sa va aline in curand si aceasta durere, pregatiti cardurile


I-ati dat idei lui Harea si asta exploateaza lipsurile, simte imediat unde-i o paine de mancat, de maine baga in productia de serie noile furtunuri de aspirator pentru incalzirea centrala la 12GS/Adv..voi trebuie doar sa optati pentru culoarea lor..attachicon.gifpost-8769-0-07990400-1379342329_thumb.jpg

Nu m-ar mira sa scoata si asa ceva TT/WL. Au multe chestii care imho sunt doar de "impopotonat", dar fac si chestii utile.

B Harea, niste furtune albastre la asorte gasim ? :D

 

 

Gandite/negandite, ideea este daca, cu o mica modificare/adaugare reversibila, se poate transfera caldura mai aproape de calaret. Pe la 2-3 grade cam strange la drum lung indiferent de echipament.

Da, cu siguranta se poate improviza un panou care sa vina putin "umflat" pe langa carena de la radiator si sa redirectioneze caldura inapoi catre rider.

Personal nu mi-as pune asa ceva pe motor, dar cu siguranta s-ar gasi clienti :)

 

post-40715-0-06405300-1385505742_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...