Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

GS-ul la treaba:

 

tre sa fii sadomasochist, nu alta. se vede cum se lupta cu motoru, cum se chinuie sa-l tina pe offroad.

ce rost are frate? cu un motor mai usor, era de zeci de ori mai fun... care-i rostu sa bagi namila pe-acolo. doar sa zici ca se poate?

partea fun unde mai e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

partea fun unde mai e?

 

Pai... tocmai asta poate fi partea fun, sa reuseasca sa mearga cu balena p-acolo... si pana la urma chiar poate! Cu o motocicleta usoara era banal. :)

Asa unii de ce se chinuie sa urce pe munti cand ar putea sa urce cu telecabina? :D Sau exemplele pot continua la nesfarsit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... tocmai asta poate fi partea fun, sa reuseasca sa mearga cu balena p-acolo... si pana la urma chiar poate! Cu o motocicleta usoara era banal. :)

Asa unii de ce se chinuie sa urce pe munti cand ar putea sa urce cu telecabina? :D Sau exemplele pot continua la nesfarsit...

DE ACORD!! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile pe tema asta pot continua chiar la nesfarsit. Ideea este sa pleci de acasa echipat corespunzator traseului, adica cu motorul potrivit, altfel se poate face escalada in slapi sau pantofi cu cui, dar de ce ai face-o? doar pt ca se poate?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mai mai… 1 la mana, video e rezultatul unui event promotional bmw + altii… deci "de ce?" legat de video asta e deja rezolvat… doar nu l-ar fi pus bmw sa se dea cu un enduro de 100kg :)… 2 la mana, fiecare se da cu ce are pana la urma… n-a facut nimeni ture lungi cu enduro-uri de 100kg… daca ai de mers mult, cu bagaje si sa zicem 50% pe asfalt… 40% light off si 10% mai greu, nu vad de ce nu ai merge si cu mobra mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mai mai… 1 la mana, video e rezultatul unui event promotional bmw + altii… deci "de ce?"

Exact.

Nimeni nu sustine ca pe un astfel de teren GS-ul se simte "in elementul lui", doar se demonstreaza ca, daca vrei si stii sa te dai, poti.

Pana acum m-am abtinut "sa fac flame", dar acum trebuie sa pun intrebarea (retorica): oare un Varadero, XTZ sau VStrom poate sa faca acelasi lucru?

Ma indoiesc.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate, asta la o cautare pe goagal de 3 minute. daca cauti mai adanc o sa vezi si mai multe.

 

 

sau astia:


 

sau astia:

 

 

si mai sunt. si toate amatoricesti nu facute cu scop publicitar. daca stii sa mergi, te poti da cu orice mobra. chiar si cu vitezane. :cheers:

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In film 50% greu si restul foarte greu, fara sfalt sau alte zone de respiro. Nu este indicat pt vaci grele, dar cine poate bravo lui!

 

eh… filmul are 8 minute, din care vreo cateva minute sta pe loc sau sunt poze :D … in descriere se lauda ca a facut 1100 km in 4 zile… cum nu vad peisaje in film pp ca a selectat zonele cele mai grele pt film… bottom line - probabil intra in 10% de ziceam pana la urma si nu mi s-a parut teren pe care GS-ul sau alta mobra din categorie sa tuseasca… e mai usor, mai fun cu una mica dar daca GS a primit omu sa se dea cu el…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto filmuletele. Adevarul ca unde mai este, cat de cat, drum mai merge, dar prin padure sau de-a lungul raului printre bolovani, pas.

 

Exact.

Nimeni nu sustine ca pe un astfel de teren GS-ul se simte "in elementul lui", doar se demonstreaza ca, daca vrei si stii sa te dai, poti.

Pana acum m-am abtinut "sa fac flame", dar acum trebuie sa pun intrebarea (retorica): oare un Varadero, XTZ sau VStrom poate sa faca acelasi lucru?

Ma indoiesc.

Talentul este la calaret nu la mobra. Cine reuseste cu GS-ul reuseste cu orice alta mobra, meritul mobrei, daca ramane in stare de functionare dupa asa o incursiune, ceeace este destul de greu la GS.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

. Cine reuseste cu GS-ul reuseste cu orice alta mobra, meritul mobrei, daca ramane in stare de functionare dupa asa o incursiune, ceeace este destul de greu la GS.

Coane, baga un filmulet cu Supertenere ca replica la filmuletul cu GS sa vedem si noi, de 3 min macar, ca de carcoteli poate unii s au saturat. vezi vulpea cu strugurii Deocamdata cu bune cu rele GS ul e MIEZ . Demonstreaza cu ceva dovezi ce sustii matale p aici sa. Chiar vreau sa vad un japonez pe o japoneza (moto)facand ce face Pfeiffer cu un GS ( Se admite si clasa 125cc) neluand in considerare filmuletul...

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar prin padure sau de-a lungul raului printre bolovani, pas.

 

Pai... cine a pretins asa ceva de la un 1200GS??? :stuck:

 

... daca ramane in stare de functionare dupa asa o incursiune, ceeace este destul de greu la GS.

 

:wacko: no comment!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca as fi vre-un mare pilot de enduro, dar totusi am facut 7 ani de hard enduro (nu drumuri forestiere si campuri cu floricele) in saua unor KTM-uri gama EXC, deci

am ceva baza de comparatie si hai sa va zic ceva:

De ex. in septembrie am vrut sa ma duc de la Gura Humorului la Sucevita, direct prin Poiana Micului, insa drumul forestier era blocat de o bariera.

Ca s-o ocolesc, am bagat GS-ul meu ADV prin niste chestii de unde nu credeam ca o sa si ies, si anume: traversat niste santuri adanci de vreo 50 cm pline cu apa si noroi,

am trecut peste copaci cazuti la pamant (diametru ca 20-25 cm), in general noroaie si bolovani.

Dupa ce am trecut de bariera, am continuat vreo 5 km pe un drum de exploatare forestiera, brazdate de sleauri facute de TAF-uri.

 

Vreau sa spun ca am ramas uimit de ce tractiune si "handling" am avut, pe niste Anakee II destul de uzate.

Daca eram pe TKC-uri sau genul, cred ca nici nu puneam piciorul jos pe tot traseul.

 

Asa ca, sunt convins ca nu trebuie sa fii "Chris Pfeiffer" pt a face off road cu vaca asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

Nimeni nu sustine ca pe un astfel de teren GS-ul se simte "in elementul lui", doar se demonstreaza ca, daca vrei si stii sa te dai, poti.

Pana acum m-am abtinut "sa fac flame", dar acum trebuie sa pun intrebarea (retorica): oare un Varadero, XTZ sau VStrom poate sa faca acelasi lucru?

Ma indoiesc.

Normal ca nu puteau...Se rupeau in doua iar motociclistii ar fi plans in pumni ...Doar ce e BMW merge pe pietroaie pentru ca, well... you know... :crack:

 

 

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

Nimeni nu sustine ca pe un astfel de teren GS-ul se simte "in elementul lui", doar se demonstreaza ca, daca vrei si stii sa te dai, poti.

Pana acum m-am abtinut "sa fac flame", dar acum trebuie sa pun intrebarea (retorica): oare un Varadero, XTZ sau VStrom poate sa faca acelasi lucru?

Ma indoiesc.

oricand cu Varadero .daca nu crezi, anunta ma cand sa vin sa ti-l incalec si ti arat ca poate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricand cu Varadero .daca nu crezi, anunta ma cand sa vin sa ti-l incalec si ti arat ca poate :)

oricand se poate face asa ceva pana si cu o hayabusa in cazul in care ai bani de te dau afara din casa si nu te intereseaza de motor, filmulete alea cu diferite marci mai mult sau mai putin enduro pe tot felul de terenuri mega si super accidentate sunt pur comerciale, as vrea sa vad si filmarea cu ce se intampla dupa parcurgerea acelui drum, filmarea cu ce este rupt stricat , avariat , lovit indoit , indiferent de marca motorului .

 

hai sa fim seriosi cati dintre voi ar face asa ceva, adica cati dintre voi au chiar asa bani de aruncat ?? eu unul personal nu !!!!

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricand se poate face asa ceva pana si cu o hayabusa in cazul in care ai bani de te dau afara din casa si nu te intereseaza de motor, filmulete alea cu diferite marci mai mult sau mai putin enduro pe tot felul de terenuri mega si super accidentate sunt pur comerciale, as vrea sa vad si filmarea cu ce se intampla dupa parcurgerea acelui drum, filmarea cu ce este rupt stricat , avariat , lovit indoit , indiferent de marca motorului .

 

hai sa fim seriosi cati dintre voi ar face asa ceva, adica cati dintre voi au chiar asa bani de aruncat ?? eu unul personal nu !!!!

 

Nu te supara dar exemplul asta cu Hayabusa si /sau alte motociclete de strada este o prostie pe care o tot trambitati multi pe aici; si vad ca a devenit deja un stereotip cand vine vorba de clasa enduro-touring... Cursa si garda la sol, de exemplu, fac diferenta clara intre a putea sau nu. In plus, la motocicletele cu ceva pretentii de enduro poti pune foarte firesc anvelope de off, la restul nu (evident, nu vorbim de tot felul de improvizatii).

 

Eu mi-am bagat motocicleta pe off destul de dificil (nu pe noroi, dar nu despre noroi e vorba neaparat), am mers tare, am trecut fara probleme in plina viteza peste vaduri sau pietre/bolovani si nu am stricat absolut nimic. Si stiu altii care au facut si mai si... Iar apropos de filmulete publicitare, youtube e plin de GS-uri care fac off in tot felul de coditii, puse de oameni normali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara dar exemplul asta cu Hayabusa si /sau alte motociclete de strada este o prostie pe care o tot trambitati multi pe aici; si vad ca a devenit deja un stereotip cand vine vorba de clasa enduro-touring... Cursa si garda la sol, de exemplu, fac diferenta clara intre a putea sau nu. In plus, la motocicletele cu ceva pretentii de enduro poti pune foarte firesc anvelope de off, la restul nu (evident, nu vorbim de tot felul de improvizatii).

 

Eu mi-am bagat motocicleta pe off destul de dificil (nu pe noroi, dar nu despre noroi e vorba neaparat), am mers tare, am trecut fara probleme in plina viteza peste vaduri sau pietre/bolovani si nu am stricat absolut nimic. Si stiu altii care au facut si mai si... Iar apropos de filmulete publicitare, youtube e plin de GS-uri care fac off in tot felul de coditii, puse de oameni normali.

nu sunt un stereotip am scris doar o parere personala, daca am deranjat i-mi fac mea culpa desi este un forum public

 

te felicit pentru realizarile tale in off cu motocicleta ta indiferent de ce marca este ea, insa, dupa cum ai citit mai sus eu nu faceam referire la o anumita marca de motocicleta enduro-touring, vorbeam la modul general

daca tu sau altii aveti bani sa va frecati mobrele pe tot felul de drumuri cu santuri si pietroie cat casa go for it , bravo voua, insa ele nu prea cred ca au fost gandite pentru asa ceva.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt un stereotip am scris doar o parere personala, daca am deranjat i-mi fac mea culpa desi este un forum public

Este stereotip sau parere personala, putin conteaza, ca tot tampenie este.

Ideea este (ca se pare ca n-ai priceput) ca GS-ul (si in special ADV) este gandit sa faca fata decent in off-road, are ciclistica, garda la sol, cursa suspensiilor, scut de protectie si nu in ultimul rand ergonomia potrivite pentru mersul in off-road.

Prin ergonomie ma refer la pozitia mersului ridicat in scarite.

Daca faci asta cu VStrom sau Varadero, ai o pozitie super cracanata.

Sa nu mai zic de jantele turnate versus jantele spitate pe GS (e drept, sunt optionale).

 

Deci cu un GS faci off-road fara sa fie nevoie de "bani de reparatii", pana cand la celelalte schimbi carene pe banda rulanta dupa cazaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt un stereotip am scris doar o parere personala, daca am deranjat i-mi fac mea culpa desi este un forum public

 

N-am zis ca esti tu un stereotip. Am spus ca aceasta comparatie cu Hayabusa, pe care am vazut-o deja in mai multe randuri cand vine vorba de (in)capabilitatile unui enduro-touring in off, este un stereotip si ca mi se pare o prostie. Si tocmai am adus si niste argumente "tehnice" Asadar, hai sa nu ne victimizam fara rost. Normal ca e forum public dar care e rostul sa vorbim doar ac sa vorbim? Sau care erau argumentele tale?

 

... dupa cum ai citit mai sus eu nu faceam referire la o anumita marca de motocicleta enduro-touring, vorbeam la modul general

daca tu sau altii aveti bani sa va frecati mobrele pe tot felul de drumuri cu santuri si pietroie cat casa go for it , bravo voua, insa ele nu prea cred ca au fost gandite pentru asa ceva.

 

Desi suntem pe topic de GS si discutia a plecat de la un filmulet cu GS, sunt de acord ca discutia este la modul general. Am vazut ca exista preconceptia ca un enduro-touring mare (nu neaparat GS-ul), cu care vezi-Doamne proprietarii merg numai pe asfalt dar din snobism iau asa ceva, are fix aceleasi capacitati pe off ca una de strada, sau chiar sportiva. iar eu, cu argumnte logice, am incercat sa combat aceasta idee. Sunt deschis la pareri argumentate, deci putem discuta cat se poate de civilizat, fara suparari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum m-am abtinut "sa fac flame", dar acum trebuie sa pun intrebarea (retorica): oare un Varadero, XTZ sau VStrom poate sa faca acelasi lucru?

Ma indoiesc.

 

 

Este stereotip sau parere personala, putin conteaza, ca tot tampenie este.

Ideea este (ca se pare ca n-ai priceput) ca GS-ul (si in special ADV) este gandit sa faca fata decent in off-road, are ciclistica, garda la sol, cursa suspensiilor, scut de protectie si nu in ultimul rand ergonomia potrivite pentru mersul in off-road.

Prin ergonomie ma refer la pozitia mersului ridicat in scarite.

Daca faci asta cu VStrom sau Varadero, ai o pozitie super cracanata.

Sa nu mai zic de jantele turnate versus jantele spitate pe GS (e drept, sunt optionale).

 

Deci cu un GS faci off-road fara sa fie nevoie de "bani de reparatii", pana cand la celelalte schimbi carene pe banda rulanta dupa cazaturi.

 

Tu ai intrebat daca poti sa faci treburile alea din clip cu Varadero, XTZ sau V-Strom. Ei bine, ti s-a raspuns ca poti. Ca trebuie sa transpiri mai mult, ca ajungi la capat cu amortizoarele si ca stai mai cracanat decat pe GS e foarte probabil, dar daca stii sa strunesti animalul si ai si gume corespuzatoare poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa ne batem in fiare....

oare chiar nu are limite acest v-strom....e acceptat faptul ca e o mobra buna, da hai nu mai exagerati....e foarte limitata probabil rezultatul fiind pretul rezonabil (adica putini - la modelul vechi, ca asta nou pare sa fi prins aripi).....terminati cu aceste comparatii copilaresti.

E ANOSTA SI PLICTICOASA! da e ieftina... :blbl:

a...si apropo e un topic de fiare nu de "rider skills"

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Here we go again!

Nu va mai certati, ca din categoria "enduro-touring mare" oricum KTM-ul este cel mai tare pe off :crack: :tempted:

Scuze de offtopic, dar nu m-am putut abtine.

 

Ontopic: dpmdv din categoria asta dupa KTM, GS-ul (mai ales asta nou, ca a mai pierdut din kg) mi se pare cel mai potrivit pt off. dupa aceea vin XTZ, Varadero, Vstrom etc.................................Hayabusa.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...