Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ce nu stiu unii, este ca la arderea foarte saraca in benzina, pt a se inscrie in norme Euro, Herr Bitte compenseaza lipsa benzinei al carui amestec poate fi confirmat de culoarea alba a bujiilor la toate motoarele cu injectie moderne exprimat si prin consum f. redus de altfel, cu un consum rezonabil de ulei (1 l la 10.000 km) ulei ce realizeaza prin tehnologia de honuire speciala si o ungere si in camera de ardere lucru neintamplat la alte moto . La tehnologia si finisajele actuale , Bitte "nu vrea" sa construiasca un motor fara "consum" .

ai dracu nemti

sa i faca in ciuda lui harea .... l au facut sa pape ulei

niste fraieri domule......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut boxer nemtesc racit cu aer, reconstruit de la zero in sufragerie, 1700cm, consum de benzina rezonabil, 7-8%, a rezistat numai la mine peste 60000 km, si cine stie cati dupa ce l-am vandut, si cel mai important nu consuma ulei deloc. Era insa WV nu bmw. Povestea de mai sus, o scuza semidocta pt greseli inacceptabile in orice fabrica moto, cu exceptia bmw.

 

Motorul noului GS sper sa fi scapat de metehnele trecute, iar racirea cu apa a chiuloaselor sa salveze consumul exagerat de ulei al boxerelor BMW mai vechi. Urmeaza ca noi proprietari sa ne tina si pe noi la curent. Sincer,pana acum,nu am auzit reprosuri in acest sens si poate problema a fost in sfarsit rezolvata.

Iar noi ca deobicei discutam discutii!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, deci… crede-ma.. pe maini "potrivite", probabil orice motoreta, de la orice producator ajunge sa pape ulei 2T style :D si din alea de le apreciezi gen vstrom, xt etc… as merge la pariu ca daca-mi dai pe mana 1000km XT12 tau il fac sa pape si daca mi-l dai mai mult de 2-3k o sa-l fac sa pape si cand mergi tu cu el dupa… si sa crape rulmenti dupa, sa scartaie, sa zdrangane, sa pice cardanu'… te bagi? :D

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, deci… crede-ma.. pe maini "potrivite", probabil orice motoreta, de la orice producator ajunge sa pape ulei 2T style :D si din alea de le apreciezi gen vstrom, xt etc… as merge la pariu ca daca-mi dai pe mana 1000km XT12 tau il fac sa pape si daca mi-l dai mai mult de 2-3k o sa-l fac sa pape si cand mergi tu cu el dupa… si sa crape rulmenti dupa, sa scartaie, sa zdrangane, sa pice cardanu'… te bagi? :D

 

 

As pune pariu cu tine pe ce bere vrei tu ca nu se baga.

 

De altfel nu ai fi primul care-l provoaca la ceva concret ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu stiu unii, este ca la arderea foarte saraca in benzina, pt a se inscrie in norme Euro, Herr Bitte compenseaza lipsa benzinei al carui amestec poate fi confirmat de culoarea alba a bujiilor la toate motoarele cu injectie moderne exprimat si prin consum f. redus de altfel, cu un consum rezonabil de ulei (1 l la 10.000 km) ulei ce realizeaza prin tehnologia de honuire speciala si o ungere si in camera de ardere lucru neintamplat la alte moto . La tehnologia si finisajele actuale , Bitte "nu vrea" sa construiasca un motor fara "consum" .

 

 

Trebuie sa recunosc ca pe asta cu "ungerea in camera de ardere" nu o stiam :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios ce consum de ulei va avea jucaria noua ;) .

Dupa aprox 8000 de km pare sa nu fi consumat deloc. Am verificat periodic nivelul din curiozitate si pana acum nu pare sa fi scazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As pune pariu cu tine pe ce bere vrei tu ca nu se baga.

 

De altfel nu ai fi primul care-l provoaca la ceva concret ....

vorbim de "dat" cu mobra la rosu pe loc pana plesneste,deci nu e nevoe decat de 20 de minute. eu ma bag sa tin gazul la orice bmw contesta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu fii rau si subiectiv, modelul 2013 e motocicleta, fain tare.

 

restul, pana aici , sunt conserve taiate in 2 si vandute .

 

si in rest ..can can. posesoriii de bmw sunt rasisiti si nu stiu de gluma. de asta au devenit tinta ironiilor.

 

bine, e si din cauza marketingului tembelizant si respectiv spalarii de creier foarte eficiente. si sa nu uit, tehnologia la zi ( anul '44 cand au pierdut razboiul )

 

atentie, exceptiile ( 0.001 %) se exclud. aia au suflet de japoneza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu fii rau si subiectiv, modelul 2013 e motocicleta, fain tare.

 

restul, pana aici , sunt conserve taiate in 2 si vandute .

 

si in rest ..can can. posesoriii de bmw sunt rasisiti si nu stiu de gluma. de asta au devenit tinta ironiilor.

 

bine, e si din cauza marketingului tembelizant si respectiv spalarii de creier foarte eficiente. si sa nu uit, tehnologia la zi ( anul '44 cand au pierdut razboiul )

 

atentie, exceptiile ( 0.001 %) se exclud. aia au suflet de japoneza :)

Asadar ! Nu sunt nici rau nici subiectiv! Am avut si calarit muuulte motoare pe care le-am apreciat! Cu vreo 2-3 exceptii ( ce au model 2013 pe acest forum) spui ca au conserve taiate - ok, nu vreau sa te contrazic. De gluma cred ca stiu mai mult decat multi altii - pariez ca ai chiar zambit citindu-mi postarea cu prapastia! ( :) ). Rasist stiam ca inseamna cu totul altceva, dar ce stiu eu , posesor de creier spalat - nu imi explica ca nu vreau sa imi murdaresc creierul spalat ! Sayonara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, deci… crede-ma.. pe maini "potrivite", probabil orice motoreta, de la orice producator ajunge sa pape ulei 2T style :D si din alea de le apreciezi gen vstrom, xt etc… as merge la pariu ca daca-mi dai pe mana 1000km XT12 tau il fac sa pape si daca mi-l dai mai mult de 2-3k o sa-l fac sa pape si cand mergi tu cu el dupa… si sa crape rulmenti dupa, sa scartaie, sa zdrangane, sa pice cardanu'… te bagi? :D

Sustii ca toti proprietarii de boxer sunt dusmanii propriilor motoare? Pt ca toti au sub sa 1L de ulei si tot la doua zile verifica nivelu.

 

Dupa aprox 8000 de km pare sa nu fi consumat deloc. Am verificat periodic nivelul din curiozitate si pana acum nu pare sa fi scazut.

Banuiala ca problema s-a rezolvat odata cu racirea pe apa incepe sa fie confirmata.

 

 

 

As pune pariu cu tine pe ce bere vrei tu ca nu se baga.

 

De altfel nu ai fi primul care-l provoaca la ceva concret ....

Bai sunteti cu capu? Cum sa dam motorul unui necunoscut, mai ales pus pe distrugeri. Pot sa fac praf si singur un motor, dar ce rost are. Ca fapt divers toti prietenii s-au plimbat cu el si nu un km, ci cate o zi imtreaga. Ce legatura are "provocarea" cu faptul ca boxerele bmw de generatie veche consuma toate, fara sa die "distruse", ulei mult, mult mai mult decat oricare alt motor fie el si first bike? Intrebati posesorii, toti poarta uleiul cu ei daca pleaca de acasa mai mult decat un weekend. Apropos de defecte, noul GS are 108 pagini pe topicul Probleme GS-LC, pe Advrider. Record absolut. Bine ca,macar nu mai consuma ulei, dar a avut grija "neamtu", in imensa lui pricepere, sa va lase destule griji.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar ! Nu sunt nici rau nici subiectiv! Am avut si calarit muuulte motoare pe care le-am apreciat! Cu vreo 2-3 exceptii ( ce au model 2013 pe acest forum) spui ca au conserve taiate - ok, nu vreau sa te contrazic. De gluma cred ca stiu mai mult decat multi altii - pariez ca ai chiar zambit citindu-mi postarea cu prapastia! ( :) ). Rasist stiam ca inseamna cu totul altceva, dar ce stiu eu , posesor de creier spalat - nu imi explica ca nu vreau sa imi murdaresc creierul spalat ! Sayonara !

ha ha ha

bine, dupa ce intalnesc si te " aud" life te adaug la lista celor 3 ( trei ) bmw-isti care au ramas MOTOCICLISTI :) ,pana atunci nu ti acord prezumtia de nevinovatie ,

 

la al 4-lea ( capone) ma mai gandesc, dupa ce se prezinta cu mobra + RCA + CASCO + plin facut + SPALATA ( sa nu rada magheru' de mine) la drive test. pana atunci e si el in afara listei

 

atentie, harea n-are bmw, el e "inclus"

 

hai cu prapastia de conserveeee ( sau cimitirul elefantilor (cu) BMW, IPHONE )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ha ha

bine, dupa ce intalnesc si te " aud" life te adaug la lista celor 3 ( trei ) bmw-isti care au ramas MOTOCICLISTI :) ,pana atunci nu ti acord prezumtia de nevinovatie ,

 

la al 4-lea ( capone) ma mai gandesc, dupa ce se prezinta cu mobra + RCA + CASCO + plin facut + SPALATA ( sa nu rada magheru' de mine) la drive test. pana atunci e si el in afara listei

 

atentie, harea n-are bmw, el e "inclus"

 

hai cu prapastia de conserveeee ( sau cimitirul elefantilor (cu) BMW, IPHONE )

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-0-07608200-1386413509_thumb.jpg

 

Cu simtul umorului... dar si pentru informare corecta:

 

1. Apropo de semidocti: se lauda un .user cu firma WV... care nu exista! Corect: VW.

 

2. In cei 45 de ani de motociclism am avut de la bavarezi intr-un cilindru pe lant omienouasutetoamna...

pana la GS-ul 1200 fabricatie 2005 si BMW-ul cu patru cilindri model 2007.

Singurul motor care consuma 250 de grame la mia de kilometri era... BMW-ul cu motor de Wartburg!...

 

soleilsourire.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domn Nastase!Cred ca va pricepeti la motoare la fel ca si la scris teste moto...Datorita(in mare parte) d-voastra s-a dus revista pe garla.Sunt altii,muuult mai avizati dar de,n-a fost loc de "specialisti".Specialisti care pupa BMW-ul antic sub coada,in vreme ce altii lansau deja frana pe disc,4 in linie,etc...."Maestre"!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc ca aici exista... transilvania72...

 

...Fara nicio legatura cu Romania motociclista si Transilvania cu simtul umorului...

 

peacepaix.GIF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gif20131019_141123.jpg

 

Cu simtul umorului... dar si pentru informare corecta:

 

1. Apropo de semidocti: se lauda un .user cu firma WV... care nu exista! Corect: VW.

 

2. In cei 45 de ani de motociclism am avut de la bavarezi intr-un cilindru pe lant omienouasutetoamna...

pana la GS-ul 1200 fabricatie 2005 si BMW-ul cu patru cilindri model 2007.

Singurul motor care consuma 250 de grame la mia de kilometri era... BMW-ul cu motor de Wartburg!...

 

soleilsourire.gif

Respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, SHPIXY.

 

Eu am vorbit din experienta proprie de apropitar de muuulti bavarezi de orice cilindree, forma si culoare...

in cei 45 de ani de motociclism... unde nu am consumat ulei decat la motoarele Jawa, ETZ si Wartburg...

care erau 2T, evident!

 

Nici cand alergam cu BMW-uri la curse si la raliuri, nici in periplurile zi si noapte de peste 5000 km prin Europa...

nici in turul tarii, 2200 km in 48 de ore...

si nici anul acesta cand mi-am adus din Germania (2000 km) un BMW vintage fabricat in urma cu 31 de ani

nu am avut consum de ulei.

 

O explicatie logica a faptului ca unii posesori de 4T umbla cu bidonul de ulei dupa ei...

este evident faptul ca au probleme la acele motoare.

Cujet ca ori au avut niscaiva probleme de fabricatie... ori de exploatare si intretinere.

Eu sunt convins ca majoritatea au fost dezvirginate de tartani si nu au fost rodate corect.

 

chevalsoleil.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O concluzie logica a celor relatate mai sus este ca toti actualii proprietari de boxere, sunt tartani. Eu cred ca de vina sunt doar motoarele, iar proprietarii nu au nicio vina, dar sunt de doua feluri, completeaza nivelul si recunosc, sau doar completeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O concluzie logica a celor relatate mai sus este ca toti actualii proprietari de boxere, sunt tartani. Eu cred ca de vina sunt doar motoarele, iar proprietarii nu au nicio vina, dar sunt de doua feluri, completeaza nivelul si recunosc, sau doar completeaza.

Al tau BMW cat consuma ... ?

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de marca motocicletei

o explicatie logica a faptului ca unii posesori de 4T umbla cu bidonul de ulei dupa ei...

este evident faptul ca au probleme la acele motoare.

Cujet ca ori au avut niscaiva probleme de fabricatie... ori de exploatare si intretinere.

Eu sunt convins ca majoritatea au fost dezvirginate de tartani si nu au fost rodate corect.

 

Dar... E forum made in ro. Se baga oricine in seama si isi da cu presuputzul...

 

Aici... diferenta clara este doar intre ce parere are bogdanel... si ce constata BMW-istii pasionati...

 

Iar asta arata ca neposesoruldebmwharea... are un fix si o logica gresita din start!

 

 

 

soleilsourire.gif



Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al tau BMW cat consuma ... ?

Al meu nu consuma pt ca era fabricat de Aprilia cu motor Rotax. Ce pot spune, in toate excursiile facute cu bmw-isti calare pe boxere era un ritual. Dimineata, inainte ca ceilati se se trezeasca, pe la 7, erau toti in parcare in pijamale cu tigara intr-o mana si bidonul de ulei in cealalta. Cand ii intrebam ce faceti fratilor asa de dimineata, invariabil "tragem si noi o tigara". Discutia este oricum desueta pt ca noul GS pare ca a intrat in randul lumii si nu mai consuma ulei. Poate peste ani, cand se vor fi rezolvat si celelalte multe probleme, sa-mi faca cu ochiul si mie. Pana atunci "made in Japan" scrie pe mine. Din pacate!

In incheiere sa nu uitam ca am sustinut de la inceput, uitandu-ma numai pe date si poze, noul GS. Cand l-am probat l-am laudat si recomandat spre cumparare fara rezerve. Trebuie sa recunosc ca am gresit si sa plec capul in fata unui adevarat si cunoscator bmw-ist, recte Vlad khk@, care indemna la rabdare,cel putin doi ani pana la achizitionare. Nu ma asteptam, dar a avut 100% dreptate. BMW vrea multe, dar reuseste putine din prima. Testeaza la greu pe banii rabdare si timpul fanilor, pana remediaza sbarcile, si cand reusesc schimba iar modelul pt ca intre timp a inbatranit moral.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...