Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nttttt.vezi mai sus ce spuneai ca nu stii .te ajutasem eu cu informatia.nu esti primul care nu stia,nu te supara.ma bucur sa te fi lamurit.

eu am aflat de la ianachim, la randul meu asa ca ma bucur sa pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si da,nu sunteti cu adevarat motoristi,deoarece voi "masurati" mobrismul in marca si cate gadgeturi poate duce...Ma doare in poponeata ca nu am abs,esr,dsc,esa,(cuvant urat) mea....

imi pare rau pentru tine... mai ales pentru durerea-n ... Editat de rzw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca s-au inflamat spiritele si discutia a scazut in calitate. Pacat !

 

Chestia cu consumul de ulei era din pura curiozitate tehnica.

Desi nu sunt fan BMW, nu am idei fixe sau preconcepute, insa mi-ar fi placut sa avem o discutie argumentata, tehnica....nu balarii de mahala.

 

Nu ma declar "specialist" BMW desi mi-au trecut cateva prin mana. As fi ipocrit daca nu as recunoaste de exemplu ca mi-a placut R1200R la drive-testul organizat in Brasov. Motocicleta se "aseaza" in viraje intr-un mare fel. Nu mi-as cumpara asa ceva, nu e pe segmentul meu, dar asta e o alta discutie.

 

Probabil consumul de ulei e un punct sensibil pentru multi posesori de BMW si de aici tot balamucul. Si nu vorbesc din auzite...20W50 mineral chiar se vinde :).

 

In fine, facand o paralela...motoarele de 1.8..2.0 Twin Spark de la Alfa de exemplu...sunt recunoscute, le place uleiul, aparent inexplicabil, fara fumuri, fara gaze. Am avut asa ceva si am "studiat fenomenul"....am facut motorul bucati. S-a mai atenuat consumul cu segmenti si simeringuri de supape noi.

Probabil si motoarele BMW sunt motoare concepute in asa fel incat segmentul de radere(raclor) sa "lase" ceva mai mult ulei pe camasa cilindrului(sau pe cilindru).

 

Legat de mitul BMW, ma intreb daca nu cumva e ca la Mercedes...dupa ce ai avut Mercedes....e greu sa-ti mai iei altceva. Sunt aici cativa avizati care ar putea sa-si exprime parerea in legatura cu asta, dar fara fanatism.

 

In rest, nimic de zis GS 2013 arata bine...si are si ceva concurenta pe segment....si nu ma refer aici doar la Crosstourer.

 

 

Respecte :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vad ca s-au inflamat spiritele si discutia a scazut in calitate. Pacat !

 

mi-ar fi placut sa avem o discutie argumentata, tehnica....nu balarii de mahala.

Subscriu, insa sunt unii carora le place sa bage batul prin gard... , din cauza carora multi renunta la motociclism.ro .

 

P.S.

Eu folosesc 10W50 si este OK !

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca s-au inflamat spiritele si discutia a scazut in calitate. Pacat !

In rest, nimic de zis GS 2013 arata bine...si are si ceva concurenta pe segment....si nu ma refer aici doar la Crosstourer.

 

 

Respecte

maxule , se vorbea de boxer :) , asta cu LC ul e treaba, am recunoscut ,

 

la ala racit cu aer se papa ulei la greu.evidnet, daca mergi cu el :)

 

in rest, nu te baga si tu cu bmw-itsii ca nu le place cu batul in gard si glumit , se inflameaza daca nu facem osanale la sigla lor ( sau / si iphone) dupa caz.

 

stii tu cine se supara, nu ?

 

nu compara V4 cu boxerul, lasa o incolo de treba, sunt 2 chestii diferite radical

 

si sa ne bucuram ca motociclism.ro a crescut in calitate in detrimentul cantitatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Ma doare in poponeata ca nu am abs,esr,dsc,esa,(cuvant urat) mea....

Nu zic ca nu pot merge fara asemenea sisteme (ca am facut-o fara probleme destui ani), dar partea proasta este ca uneori e posibil sa doara la propriu in poponeata daca nu ai alea :D

 

Si revenind ontopic, sunt happy ca am gasit la Powerbronze un parbriz "ligh-tinted", identic la forma cu originalul si oleaca mai mare (85 mm higher and 40 mm wider than the Standard screen)

ine, inca nu am de ce sa il schimb pe cel stock pt ca sunt multumit de el, dar e bine de stiuut ca optiune daca o fi in viitor nevoie...

post-40715-0-16475700-1386579084_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu, insa sunt unii carora le place sa bage batul prin gard...

 

Daca lumea i-ar ignora pe bagatorii de seama iar moderatorii s-ar mai simti din cand in cand, discutiile astea penibile poate n-ar mai exista sau ar fi mult reduse. Dar cum din pacate se mai coboara cativa la nivelul lor si le raspund si nimeni nu ia masuri, porcaria continua. Si daca unii macar mai incearca sa spuna cate ceva, mai vin cu cate un argument, unii chiar isi bat joc si atat, pt ca mai mult nu pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar asta arata ca neposesoruldebmwharea... are un fix si o logica gresita din start!

 

 

 

 

 

 

 

Senzatia mea e ca bagam in seama un "GRESIT DIN START" in loc sa ne vedem de ale noastre cu bidonul de ulei sub sa si nu agatat la vedere, calare pe moto la care unii tanjesc doar la postere cu asemenea bijuterii ale tehnologiei germane . Personal, la cat ma costa benzina pt 10 000 km 1L de ulei este fix pix. Am avut si experienta de a merge 6000 Km cu consum O de ulei, nedepasind 130 km/h La R 1150 r intre schimburi (la 3000 km cat spune cartea, ulei 20 w 50 consumul este de asemenea 0 !) In contrapartida, am discutat cu un domn cu Varadero(1000 cc) care a recunoscut un consum de 0,5 l la 5000 de km la viteze de 130-160 km /h asa ca boo baltii sa o lase mai moale cu consumu'..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil consumul de ulei e un punct sensibil pentru multi posesori de BMW si de aici tot balamucul.

 

Nu stiu daca este asa de sensibil cum sa tot insista p-aici; posesorii de BMW pe care eu ii cunosc, stiu povestea si da, majoritatea umbla la drum lung cu ceva ulei dupa ei. Si eu la fel si mereu am recunoscut. Nu inteleg unde este marea problema. Iar la modelele din ultimii ani nici macar nu trebuie sa verifici nivelul, ai martor de nivel in bord.

E ca si cum eu as rade de "fraierii" care trebuie sa verifice periodic presiunea la roti, pt ca la BMW ai RDC... sau de "fraierii" care trebuie sa tina minte in ce treapta de viteza se afla, sau care trebuie sa se opreasca sa regleze parbrizul cu surubelnita, sau de "fraierii" care trebuie sa regleze suspensia manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca s-au inflamat spiritele si discutia a scazut in calitate. Pacat !

 

Chestia cu consumul de ulei era din pura curiozitate tehnica.

Desi nu sunt fan BMW, nu am idei fixe sau preconcepute, insa mi-ar fi placut sa avem o discutie argumentata, tehnica....nu balarii de mahala.

 

Nu ma declar "specialist" BMW desi mi-au trecut cateva prin mana. As fi ipocrit daca nu as recunoaste de exemplu ca mi-a placut R1200R la drive-testul organizat in Brasov. Motocicleta se "aseaza" in viraje intr-un mare fel. Nu mi-as cumpara asa ceva, nu e pe segmentul meu, dar asta e o alta discutie.

 

Probabil consumul de ulei e un punct sensibil pentru multi posesori de BMW si de aici tot balamucul. Si nu vorbesc din auzite...20W50 mineral chiar se vinde :).

 

In fine, facand o paralela...motoarele de 1.8..2.0 Twin Spark de la Alfa de exemplu...sunt recunoscute, le place uleiul, aparent inexplicabil, fara fumuri, fara gaze. Am avut asa ceva si am "studiat fenomenul"....am facut motorul bucati. S-a mai atenuat consumul cu segmenti si simeringuri de supape noi.

Probabil si motoarele BMW sunt motoare concepute in asa fel incat segmentul de radere(raclor) sa "lase" ceva mai mult ulei pe camasa cilindrului(sau pe cilindru).

 

Legat de mitul BMW, ma intreb daca nu cumva e ca la Mercedes...dupa ce ai avut Mercedes....e greu sa-ti mai iei altceva. Sunt aici cativa avizati care ar putea sa-si exprime parerea in legatura cu asta, dar fara fanatism.

 

In rest, nimic de zis GS 2013 arata bine...si are si ceva concurenta pe segment....si nu ma refer aici doar la Crosstourer.

 

 

Respecte :cheers:

INTRE A SPUNE CA UN. MOTOR CONSUMA ULEI SI A VEDEA CONSTANT LA 7 DIMINEATA IN PIJAMA MOTOCICLISTI....CU BIDONUL IN MANA .........E O MARE DIFERENTA

 

ps PUNCT SENSIBIL IL CONSIDER CAND MERGI LA FEMEI LA 30 De ani Si nu ti se mai scoala.....NICIDECUM ca trebuie sa completezi ulei la motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lumea i-ar ignora pe bagatorii de seama iar moderatorii s-ar mai simti din cand in cand, discutiile astea penibile poate n-ar mai exista sau ar fi mult reduse. Dar cum din pacate se mai coboara cativa la nivelul lor si le raspund si nimeni nu ia masuri, porcaria continua. Si daca unii macar mai incearca sa spuna cate ceva, mai vin cu cate un argument, unii chiar isi bat joc si atat, pt ca mai mult nu pot.

 

KHK, majoritatea posesorilor de 1200gs sunt (este) la sau deseori sub nivelul celor cu care se contreaza. Probabil cu unii dintre ei va e rusine si voua.

In orice caz, animozitate ca pe topicurile de 1200gs nu gasesti pe alte topicuri de BMW sau pe alte topicuri cu mobre scumpe, gen MV Agusta, Ducati (pe vremea cand mai bagam ochiul p-acolo).

 

Iar animozitate cand se discuta pe marginea 1200gs exista si in strainatate, nu numai pe motociclism.ro. Deci ori va asumati aceste discutii, deseori alimentate chiar din randurile voastre, ori va faceti un forum mono-marca / mono-model unde sa fiti lasati in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ianachime, m-ai prins.

la 30 era ok, acum la 40 merg pe burta. la tine cum e?



Senzatia mea e ca bagam in seama un "GRESIT DIN START" in loc sa ne vedem de ale noastre cu bidonul de ulei sub sa si nu agatat la vedere, calare pe moto la care unii tanjesc doar la postere cu asemenea bijuterii ale tehnologiei germane . Personal, la cat ma costa benzina pt 10 000 km 1L de ulei este fix pix. Am avut si experienta de a merge 6000 Km cu consum O de ulei, nedepasind 130 km/h La R 1150 r intre schimburi (la 3000 km cat spune cartea, ulei 20 w 50 consumul este de asemenea 0 !) In contrapartida, am discutat cu un domn cu Varadero(1000 cc) care a recunoscut un consum de 0,5 l la 5000 de km la viteze de 130-160 km /h asa ca boo baltii sa o lase mai moale cu consumu'..

sunt 100 % de acord cu acest consumuri

ai dreptate.



Nu zic ca nu pot merge fara asemenea sisteme (ca am facut-o fara probleme destui ani), dar partea proasta este ca uneori e posibil sa doara la propriu in poponeata daca nu ai alea :D

 

Si revenind ontopic, sunt happy ca am gasit la Powerbronze un parbriz "ligh-tinted", identic la forma cu originalul si oleaca mai mare (85 mm higher and 40 mm wider than the Standard screen)

ine, inca nu am de ce sa il schimb pe cel stock pt ca sunt multumit de el, dar e bine de stiuut ca optiune daca o fi in viitor nevoie...

cu harea ai vorbit ca poate iese sub pretul astora .

basca sistemul de prindere.



KHK, majoritatea posesorilor de 1200gs sunt (este) la sau deseori sub nivelul celor cu care se contreaza. Probabil cu unii dintre ei va e rusine si voua.

In orice caz, animozitate ca pe topicurile de 1200gs nu gasesti pe alte topicuri de BMW sau pe alte topicuri cu mobre scumpe, gen MV Agusta, Ducati (pe vremea cand mai bagam ochiul p-acolo).

 

Iar animozitate cand se discuta pe marginea 1200gs exista si in strainatate, nu numai pe motociclism.ro. Deci ori va asumati aceste discutii, deseori alimentate chiar din randurile voastre, ori va faceti un forum mono-marca / mono-model unde sa fiti lasati in pace.

nu i nici o animozitate. e vorba de fanatism de brand si de programare/ indoctrinarea cu brandul asta.

 

iar noi, " restul" randem cu ( si daca nu inteleg, si "de" ) ei :)

 

atat,

 

iar cine stie de gluma ( aia 3 adica) rade, cine nu, pleaca acasa si lasa formul liber.

 

cum era aia cu "Radem, glumim dar nu parasim incinta":)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INTRE A SPUNE CA UN. MOTOR CONSUMA ULEI SI A VEDEA CONSTANT LA 7 DIMINEATA IN PIJAMA MOTOCICLISTI....CU BIDONUL IN MANA .........E O MARE DIFERENTA

 

ps PUNCT SENSIBIL IL CONSIDER CAND MERGI LA FEMEI LA 30 De ani Si nu ti se mai scoala.....NICIDECUM ca trebuie sa completezi ulei la motor

 

 

Absolut de acord, nici mie nu-mi plac exagerarile. Si eu imi verific uleiul periodic la Varadero, ca doar nu-s nebun :laugh:

 

Si..DA ! Am mai si completat....cred ca tot la fel...vreo 400 ml la 6000 km. Dar....nu merg economic cu Varadero si in plus folosesc 300V care in opinia mea nu e cea mai fericita alegere, dar ...fiecare cu pasarelele lui.

 

Discutia era in cu totul alt sens.

 

Repet...am avut Alfa 2.0 Twin Spark si am tot studiat fenomenul cu uleiul care dispare.

 

Eram curios sa discut cu cineva care a studiat mai indeaproape fenomenul

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca este asa de sensibil cum sa tot insista p-aici; posesorii de BMW pe care eu ii cunosc, stiu povestea si da, majoritatea umbla la drum lung cu ceva ulei dupa ei. Si eu la fel si mereu am recunoscut. Nu inteleg unde este marea problema. Iar la modelele din ultimii ani nici macar nu trebuie sa verifici nivelul, ai martor de nivel in bord.

E ca si cum eu as rade de "fraierii" care trebuie sa verifice periodic presiunea la roti, pt ca la BMW ai RDC... sau de "fraierii" care trebuie sa tina minte in ce treapta de viteza se afla, sau care trebuie sa se opreasca sa regleze parbrizul cu surubelnita, sau de "fraierii" care trebuie sa regleze suspensia manual.

vlad, aici nu exista moderare- s a tot propus si nimic.

asta se cere in ro. paine si circ. te ai uitat cum e blocat magheru' de masini care" se uita la luminitele de craciun"? multi da' tonti

 

cand se va putea automodera , fiecare pe topicului ,. vom ramane f putin pe aci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ianachime, m-ai prins.

la 30 era ok, acum la 40 merg pe burta. la tine cum e?

 

 

 

cum era aia cu "Radem, glumim dar nu parasim incinta":)

 

ti am lasat pe PM niste numere de telefon sa iei informatii.......

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut de acord, nici mie nu-mi plac exagerarile. Si eu imi verific uleiul periodic la Varadero, ca doar nu-s nebun :laugh:

 

Si..DA ! Am mai si completat....cred ca tot la fel...vreo 400 ml la 6000 km. Dar....nu merg economic cu Varadero si in plus folosesc 300V care in opinia mea nu e cea mai fericita alegere, dar ...fiecare cu pasarelele lui.

 

Discutia era in cu totul alt sens.

 

Repet...am avut Alfa 2.0 Twin Spark si am tot studiat fenomenul cu uleiul care dispare.

 

Eram curios sa discut cu cineva care a studiat mai indeaproape fenomenul

 

Bafta

nu dispare, andrei

 

daac " te dai la ea" , suge. nu mult, dar suge

 

aici era vorba ca , tehnologic, gs-uri " vechiute" , si/sau toate care aveau boxer racit cu aer, cam papa, fara sa te dai la ele.de asta radeam aici.

 

eu am studiat fenomenul :) , din toate mobrele avute n a consumat una 1 gram . dar eu nu merg ca racerii de topicul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ca si cum eu as rade de "fraierii" care trebuie sa verifice periodic presiunea la roti, pt ca la BMW ai RDC... sau de "fraierii" care trebuie sa tina minte in ce treapta de viteza se afla, sau care trebuie sa se opreasca sa regleze parbrizul cu surubelnita, sau de "fraierii" care trebuie sa regleze suspensia manual.

 

Corect !

 

Nu exista "motocicleta" perfecta ...sau cel putin eu nu am auzit de ea :)

 

Toate au plusuri si minusuri. Important e sa le si vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ianachime, m-ai prins.

la 30 era ok, acum la 40 merg pe burta. la tine cum e?

 

ti am lasat pe PM niste numere de telefon sa iei informatii........

 

cum era aia cu "Radem, glumim dar nu parasim incinta":)

prefer CV + costuri

 

Corect !

 

Nu exista "motocicleta" perfecta ...sau cel putin eu nu am auzit de ea :)

 

Toate au plusuri si minusuri. Important e sa le si vezi.

exista- a inventat-o Soichiro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...) ce consum de ulei va avea jucaria noua (... ...)

 

(... ...) sa salveze consumul exagerat de ulei al boxerelor BMW (... ...)

 

(... ...) nu am avut consum de ulei(... ...)

 

 

(... ...) Al meu chiar daca ar consuma si 1 l. % (... ...)

 

 

(... ...) nu consuma ulei, pot confirma (... ...)

 

(... ...) la fiecare oprire verificand nivelul la ulei (... ...)

 

(... ...)la ala racit cu aer se papa ulei la greu (... ...)

 

(... ...) cu consum O de ulei (... ...)

 

(... ...) posesorii de BMW pe care eu ii cunosc, stiu povestea si da, majoritatea umbla la drum lung cu ceva ulei dupa ei (... ...)

 

(... ...) trebuie sa completezi ulei la motor (... ...)

 

Domnilor..Domnilooor...intrucat alaturarea cuvintelor consum si ulei pe un topic despre BMW-urile noastre aduce a funie in casa spanzuratului si cum toate acestea discutii contra creeaza animozitati intre membrii deosebiti ai acestei comunitati m-am gandit sa intervenim si sa stopam aceasta nefericita sintaxa!

 

Prin urmare propun sa schimbam denumirea cuvintelor generatoare de discordii....de ex. cuvantul consum sa-l redenumim ospatat si ulei sa-l schimbam cu fructe de mare!

 

Cind iti plimbi BMW-ul prin Alpi una este sa spui "am luat la mine si fructele de mare pt.a ma ospata din belsug si cu totul altceva suna "mi-a mancat ulei" !!!

Ganditi-va si ce imagine buna am face Romaniei, cind aia de afara stiu ca noi ne mancam de sub unghii, sa auda ce bunatati consuma posesorul de BMW!

 

In felul acesta schimbul de idei si opinii ar deveni mult mai savuros, in plus de asta ar stimula si apetitul pentru delicatese, pe principiul ca "mananci ce ai si te gandesti la ce-i bun!!"

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lumea i-ar ignora pe bagatorii de seama iar moderatorii s-ar mai simti din cand in cand, discutiile astea penibile poate n-ar mai exista sau ar fi mult reduse. Dar cum din pacate se mai coboara cativa la nivelul lor si le raspund si nimeni nu ia masuri, porcaria continua. Si daca unii macar mai incearca sa spuna cate ceva, mai vin cu cate un argument, unii chiar isi bat joc si atat, pt ca mai mult nu pot.

Respect !

 

Senzatia mea e ca bagam in seama un "GRESIT DIN START" in loc sa ne vedem de ale noastre cu bidonul de ulei sub sa si nu agatat la vedere, calare pe moto la care unii tanjesc doar la postere cu asemenea bijuterii ale tehnologiei germane . Personal, la cat ma costa benzina pt 10 000 km 1L de ulei este fix pix. Am avut si experienta de a merge 6000 Km cu consum O de ulei, nedepasind 130 km/h La R 1150 r intre schimburi (la 3000 km cat spune cartea, ulei 20 w 50 consumul este de asemenea 0 !) In contrapartida, am discutat cu un domn cu Varadero(1000 cc) care a recunoscut un consum de 0,5 l la 5000 de km la viteze de 130-160 km /h asa ca boo baltii sa o lase mai moale cu consumu'..

Respect !

 

(... ...) Al meu chiar daca ar consuma si 1 l. % (... ...)

 

 

 

 

 

 

 

 

Domnilor..Domnilooor...intrucat alaturarea cuvintelor consum si ulei pe un topic despre BMW-urile noastre aduce a funie in casa spanzuratului si cum toate acestea discutii contra creeaza animozitati intre membrii deosebiti ai acestei comunitati m-am gandit sa intervenim si sa stopam aceasta nefericita sintaxa!

 

Prin urmare propun sa schimbam denumirea cuvintelor generatoare de discordii....de ex. cuvantul consum sa-l redenumim ospatat si ulei sa-l schimbam cu fructe de mare!

 

Cind iti plimbi BMW-ul prin Alpi una este sa spui "am luat la mine si fructele de mare pt.a ma ospata din belsug si cu totul altceva suna "mi-a mancat ulei" !!!

Ganditi-va si ce imagine buna am face Romaniei, cind aia de afara stiu ca noi ne mancam de sub unghii, sa auda ce bunatati consuma posesorul de BMW!

 

In felul acesta schimbul de idei si opinii ar deveni mult mai savuros, in plus de asta ar stimula si apetitul pentru delicatese, pe principiul ca "mananci ce ai si te gandesti la ce-i bun!!"

:10: :pics: :funny: LOL !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...