Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! Am si eu mai multe nelamuriri, una din ele ar fi, care dintre seile joase Wunderlich si Touratech e mai comoda si mai rezistenta? Alta ar fi, jante turnate sau spite, pentru drumurile pe sosea si doar soft-enduro? Multumesc!

cu placere. cand o sa cauti sa ti iei motor, ai de ales, in honda, suzuki etc

pana atunci ennjoy de conserva. vezi ca ti am raspuns pt topicul de motociclete ( vstrom)

 

Amin! :)

 

Simt "in glasul tau" ca nu esti prea convins. Ori n-ai testat mai pe indelete un GS, ori nu esti inca pregatit financiar. Mai vorbim peste 1-2 sezoane ;)

(nu-mi raspunde acum nimic, cred cu tarie in vorba "never say never")

ok vlad. voi fi acolo sa l ajut

 

am scos eu bujiile la un VFR si am schimbat si lichidul de frana din 3 motocicclete cu CBS , nu a fost cine stie ce filozofie, daca esti atent rabdator si studiezi putin se poate, iar rezultatul a fost bun.rat

 

acum cateva zile ma uitam pe Yuotube de curios la un tutorial de reglat supapele la Gs si unul de inlocuit uleiuri inclusiv cardan, mi-a placut faptul ca supapele desi sunt cu reglaj mecanic ( fara pastile ) un mod mai vechi si mai putin performat , surprinzator este simplu de reglat ( ma refer ca si acces si timp de lucru ) comparativ cu o japoneza ( sa zicem Varadero ce am eu )

la care ai mai mult de lucru de desfacut si ceva mai costisitor .

 

insa cu toate astea tot spre japoneze trag, asta este parerea si simtirea mea si asa ramane

deci esti inca atras de motiocliclete . nu esti gay

 

Daca e asa de greu de la BMW ia scoateti voi bujiile dintr-un VFR de exemplu.

 

Ai scos vreodată bujiile la un KTM 99x ?

 

... de o saptamana ne chinuim toti sa schimbam bujiile astea ?! :baldy:

 

...de 2 saptamani !

inca esti pe topic de conserve,hei,trezeste te ,fuguta undeai promis.pa.

 

Dane ai dreptate dar e vorba de ABS 2. Intradevar ca este nevioe de scule si cunostinta dar sunt c.onvins ca sunt mecanici ( care nu lucreaza la AB) care poate sa shimba piesele de la frana fara probleme.

 

P.S sincer si eu ma ocup mai cu drag si mai linistit de un BMW boxer( reparatii sau mentenanta ) decat de o japoneza pt ca cunsoc mai bine BMW -ul. Dar am schimbat lichid de frana in CBS(Honda) mai bine decat un mecanic moto - cel putin clientul a fost mai multumit si farna functia asa cum trebuie.

 

Hai ma frate asta e tare ca un mecanic sa nu stie unde sa aeriseasac farana la un BMW. Daca nu stie inseamna ca e cofetar si nu mecanic!!

 

P.s. si mistificarea este facuta de obicei de cei care nu au strans nic macar un surub pe un BMW. Daca e asa de greu de la BMW ia scoateti voi bujiile dintr-un VFR de exemplu. Sau sa schimbati lichidul de frana int-un Honda cu CBS+ABS.

e ok, ca ai reusit, te felicit. la motociclete e ok , ne descurcam ( de ex honda) dar daca vrei sa ne ajuti pt conserve ( bmw parca le zicel ) e super ok, am un colec cu un gsa X2.5 si te as ruga sa l ajuti.

modelul 525 ix., 1998

 

Salut.

Am niste probleme mecanice destul de serioase cu motocicleta mea, un R din 96 si ducand-o la Bavaria mi-au evaluat un pret astronomic pentru reparatii.

Imi poate recomanda cineva un mecanic priceput si mai ieftin decat bavaria pentru inlocuit sistemul de franare spate, adica disv de frana, etrier si conducta aferenta?

M-ar ajuta mult un numar de telefon prin care sa stabilesc detaliile deoarece sunt din pitesti si vreau sa fiu sigur ca ajung cu platforma la o persoana potrivita.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

ce zici de o motocicleta ? pt conserve preturile sunt astronimiice,. asa i

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foxule daca pana la un moment dat erai amuzant afla ca nu mai esti. De fapt incepi sa te apropii tot mai tare de trolii de pe lista mea de ignore. Daca mergi pe trend-ul asta nu prea te vad bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu tu ce tot vrei? zi si mie sa inteleg.

e prea greu sa intelgi, esti deja depasit de situatie, complect virusat

 

 

sunt curios cati km a facut cu acel varadero ...asa fiabil

iar tu nu mai ai nici o sansa de scapare, daca iti spun cati km am facut cu ea iti rozi unghiile de ciuda,

 

 

o are mai batrana.... da tot BMW e.....

clubul celor selecti :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Craciun fericit si indeplinirea dorintelor esentiale! :)



Sa va intreb...diferenta de greutate dintre GS si Adventure nu sta in crash-bar-uri si cei 10 litri de carburant? Fiindca se stie ca GS nu vine din fabrica cu protectii...

Editat de DANELUTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pozitie IDIOATA de pus camera in al 2lea film

deci de km sa filmezi bordul!!!!!!

 

apropo de model lc 2013

la bavaria azi am vazut COBORAT cu amortiozoare fata si spate originale SCHIMBATE special pt ESA

 

so

care aveai o problema cu inaltimea .... cu 300 euro ai rezolvat o

 

si mai era la BUYBACK. ..... UN STROM'

a venit omul a a lasat o mobra' si a plecat pe o MOTOCICLETA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai era la BUYBACK. ..... UN STROM'

a venit omul a a lasat o mobra' si a plecat pe o MOTOCICLETA

no ma nu stiam ca Bavaria vinde si Honda !!!! :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pozitie IDIOATA de pus camera in al 2lea film

deci de km sa filmezi bordul!!!!!!

 

apropo de model lc 2013

la bavaria azi am vazut COBORAT cu amortiozoare fata si spate originale SCHIMBATE special pt ESA

 

so

care aveai o problema cu inaltimea .... cu 300 euro ai rezolvat o

 

si mai era la BUYBACK. ..... UN STROM'

a venit omul a a lasat o mobra' si a plecat pe o MOTOCICLETA

cum adica ???? ala se coboara altfel decat din buton?:: fuck..la ce i-au mai pus atat electronica daca nu e in stare sa se coboare electric...

 

asa iti dores sa razi dupa o tura de o zi lumina in saua unui BMW

capone s-a dat la fund...cand aduci bmw-ul , plinuil facut, casco, RCA, seara te anunt cum a fost

 

maine dimienata de ex, seara il gasesti in grecia..cred

 

no ma nu stiam ca Bavaria vinde si Honda !!!! :crack:

vlad, intre noi sa nu vada lumea , nu , nu vinde honda ca n are cum, nu o sa primeasca acreditare neam de neam .dar face alta smecherie..vinde conservele astea si le schimba sigla cu aia de honda , si inceparetii cad in plasa asta.

 

tu nu vezi cate GS-uri sunt la vanzare? dupa ce si au luat teapa acum au vazut ce au cumparat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va intreb...diferenta de greutate dintre GS si Adventure nu sta in crash-bar-uri si cei 10 litri de carburant?

 

Vad ca nimeni nu a putut sa-ti dea un raspuns corect si complet. O sa ma straduiesc eu iar daca gresesc undeva, astept completari sau corectari.

Daca am inteles bine, tu de fapt esti interesat de LC pt. care sunt convins ca stii deja ca avem topic dedicat. ;) Asadar, o sa incerc sa fac paralel intre GS vechi si nou/LC.

 

Asadar, intai diferentele esentiale, care nu pot fi puse ca accesorii originale la GS simplu:

- rezervorul mai mare cu 13L (doar 10L la LC);

- cursa suspensiei cu 2cm mai lunga;

- inaltimea la nivelul seii standard cu 4 cm mai mare la Adv (data de suspensie si saua standard mai inalta);

- Adv avea jambele ceva mai groase insa la LC se pare ca nu mai e valabil

 

Apoi diferentele care pot fi puse pe GS, fie ca optiuni, fie ca si accesorii:

- Adv are standard jantele spitate (negre), la GS din aliaj (optional din fabrica spitate, gri)

- Adv are standard scarite enduro (si pedala de frana cu clapeta inaltatoare pt enduro) si protectiile de maini; la GS, scaritele si pedala sunt accesorii iar protectiile optionale. La generatia LC, atat pt Adv cat si pt GS, exista si scarite reglabile pe inaltime (accesorii)

- Adv are parbriz mai mare si aripioare deflectoare (la Adv LC parbrizul nu mai are un cadru suplimentar, deci e mai usor/ieftin de pus si la GS)

- Adv are standard crashbar de inox pt motor si protectii cilindri din aluminiu (la LC, din cauza formei crashbar-ului, nu mai sunt necesare protectiile de cilindri, deci nu mai sunt standard); Adv are standard si crashbar in zona rezervorului; la GS nu exista crashbar original pt zona rezervorului nici optional.

- Adv are standard portbagaj mai mare pe care se prinde topcase-ul din aluminiu;

- in pachetele de optiuni sau ca optiune separata, Adv are suporturi pt coburii din aluminiu iar GS pt coburii "vario"; in practica, poti pune de care vrei pe ambele.

- la Adv proiectoarele (cu bec normal de 55w) erau in lista de optiuni (sau in pachet) pe cand la GS erau in lista de accesorii dar cu LED (14w). Deci, nici la Adv nu erau proiectoarele standard. (la Adv LC sunt tot cu LED)

- saua standard la Adv este mai inalta si bicolora

- Adv are standard ornament negru mai lat pt cioc;

 

@ianachim, scutul mic este standard si pe Adv si pe GS; scutul enduro este pe lista de accesorii atat la Adv cat si la GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica ???? ala se coboara altfel decat din buton?:: fuck..la ce i-au mai pus atat electronica daca nu e in stare sa se coboare electric...

 

capone s-a dat la fund...cand aduci bmw-ul , plinuil facut, casco, RCA, seara te anunt cum a fost

 

maine dimienata de ex, seara il gasesti in grecia..cred

 

vlad, intre noi sa nu vada lumea , nu , nu vinde honda ca n are cum, nu o sa primeasca acreditare neam de neam .dar face alta smecherie..vinde conservele astea si le schimba sigla cu aia de honda , si inceparetii cad in plasa asta.

 

tu nu vezi cate GS-uri sunt la vanzare? dupa ce si au luat teapa acum au vazut ce au cumparat..

:crack:cazanele

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...