Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

omul intreaba PENTRU GS LC SI GSA LC.......

diferenta de GREUTATE

 

Ups... "amanuntul" cu greutatea mi-a scapat!

Oricum, ca si info, nu strica... si de acolo se cam poate deuce si diferenta de greutate de cca 22kg (gata de drum): din start benzina (+ rezervorul in sine) min 10kg, crashbar-urile (cca 10kg), jantele putin mai grele si deja se intelege. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"cum adica ???? ala se coboara altfel decat din buton?:: fuck..la ce i-au mai pus atat electronica daca nu e in stare sa se coboare electric..." Nu, e vorba de un model care are suspensii mai coborate decat originalul, pe langa ESA...e vorba de cel rosu, Ianachim, nu?

Editat de DANELUTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa lamurim ceva

ESA nu COBOARA!!!!!

INTARESTE !!!!!!!!!

Ce am spus eu mai sus este ca MOTOCICLETA ESTE MAI JOASA DIRECT DIN FABRICA daca asa o comanzi iar ESA actioneaza tot la buton INTARIREA suspensiei!!!!!!!!

 

mergi la bavaria si o sa vezi modelul 'coborat'

 

stateam pe el ca pe CHOPER....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica exista un GS scuter ?

 

cum sa cobori mai capra? e ca aia cu intaritul...ca nu exista barbati " moi" ci doar fmi nepriceputeanu

 

fuck...am trait s-o aud si pe asta.. GS " coborat"..

 

ianachime, hai, pe bune, dau o zagorka, nu l mai vorbi de rau ..ca ii ajunge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa lamurim ceva

ESA nu COBOARA!!!!!

INTARESTE !!!!!!!!!

Ce am spus eu mai sus este ca MOTOCICLETA ESTE MAI JOASA DIRECT DIN FABRICA daca asa o comanzi iar ESA actioneaza tot la buton INTARIREA suspensiei!!!!!!!!

 

mergi la bavaria si o sa vezi modelul 'coborat'

 

stateam pe el ca pe CHOPER....

adica cationeza precum Viagra ??? ahaa acuma am intels de ce sunt asa cautate mobrele cu ESA.... :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele spitate sunt aceleasi pentru cele doua modele. Cele din aliaj , de la GS sunt mai usoare, banuiesc. As mai vrea sa stiu daca se pot demonta usor suportii de bagaje( rack-ul) laterali la Adv. LC. Daca stiti.

 

 

 

post-56036-0-84553300-1388222218_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca dupa aia bag banii in protectii si in genti, ajung tot acolo. Asa, o sa incerc sa scot gentile moka.

Asa e! Si eu am facut calculul asta... dar dupa ! ... dar m-am bucurat de mai multe ori, la fiecare chestie nou luata si montata ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate.

 

Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate.

 

dar iti protejeaza toba in caz ca o tavalesti!!!!!

 

Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv.

Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi).

 

La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate.

 

 

Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv.

Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi).

 

La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii.

Corect ! Eu am dat-o de 2ori pe jos pe stanga (asfalt), toba nu a patit nimic !

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele, scaritele si crash-bar-ul vin din serie.

Nu chiar !

Spitele sunt optionale , scarite ADV si crash de asemeni ! Eu le

-am schimbat in timp, mai putin spitele ... !

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate.

 

Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv.

Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi).

 

La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii.

care man...GS , scuterul ala care mi l ai dat in ALPI pentru cativa km ca nu stiam cu sa facem rocada mai repede....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...