Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti nu va inflamati asa de tare cu "amortizorul" ala de ghidon. E plin netul si forumul de pafaristi; nici dl Troia nu prea da pe afara de cunostiinte [am vrut sa-mi iau amortizor spate Hyperpro asa ca vb in cunostita de cauza].

Chestia aia numita "amortizor de ghidon" este o "intentie buna" a celor de la BMW de a, sa-i zicem ridica standardele, problema este ca pe sosea cel putin la vitezele la care am mers eu pana acum mi se pare totatl inutil, iar ia afara drumului "amortizorul" ala nu face 2 bani; iar vorbesc in cunostiinta de cauza intrucat am montat pe mobra unul

[similar cu ce a postat Capone mai sus] si m-am documentat temeinic inainte sa-l achizitionez.

Ceea ce au pus astia de la BMW e o saracie pe care si-o pun baietasii pe vitezane pe motiv ca : " La 300 se intampla chestii" , insa chiar si la vitezane, pilotii care se dau pe circuit au amortizoare adevarate nu abureli din astea. Probabil ca peste 10 ani, o sa reuseasca sa mai puna si altii [ma amuza in fiecare seara reclamele la Vstrom 1000 cu ABS] si atunci BMW va ridica stacheta si va pune un amortizor de ghidon "adevarat", asta daca nu le-o iau cei de la KTM inainte ca astia sunt mai axati pe off acolo unde intr-adevar scula asta isi merita banii.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce au pus astia de la BMW e o saracie pe care si-o pun baietasii pe vitezane pe motiv ca : " La 300 se intampla chestii" , insa chiar si la vitezane, pilotii care se dau pe circuit au amortizoare adevarate nu abureli din astea.nii.

adica tu ne spui acum ca BMW doteaza mobrele cu ,, o saracie,, de amortizor, la cata ditai reclama si brandul sunt ei ??? buna reclama faci pentru brandul tau preferat

Dar na ma rog poate este o saracie asa cum spui tu mai ales ca te-ai si documentat.

Cocluzia este deci ca BMW pune pe mobra o ,, saracie,, poate chiar mai multe.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum crashurile indiferent care la o tranta pe pietris tot sunt cam egale cu 0 si asta indiferent la ce mobra. Dai peste o piatra mai ascutita si tot intra si sparge ceva. Pe iarba, pamant asfalt in general suprafete drepte au efect.

In prima faza o sa evit pe cat posibil drumurile cu asemenea pietroaie, unde as putea pati asa ceva. O sa abordez drumuri de pamant, pietris, padure etc, locuri in care crashbarurile ar trebui sa fie suficiente (utile de asemenea si pe asfalt). In ultima istanta as putea monta si protectiile alea suplimentare pt capace, dar nici ele nu prea ma incanta :)

 

Pentru mine de exemplu decizia este extrem de simpla: sub nicio forma.

Cred ca poza ta dovedeste clar ca in mod normal radiatoarele nu sunt afectate la o cazatura decenta. Daca in cazul crashbar-ului de motor este clar ca se poate intampla oricand si clar acolo pica, la zona radiatoarelor mi se pare destul de putin probabil (cel putin cand ai deja pe cel de motor), trebuie chiar sa ai mare ghinion.

De acord in f mare masura. Dar parca tot ma gandesc ca daca o sa o comit, doamne feri, o sa ma oftic la maxim ca nu mi-am pus :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc c-ar fi cate 2 butuci pentru fiecare parte dar nu sunt sigur si nu vreau sa comand aiurea .

 

Nu-ti trebuie nicio cheie, comanzi butuc(i) care se seteaza pe cheia motocicletei tale.

Daca vorbim de vario, fiecare side/topcase are cate un butuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti trebuie nicio cheie, comanzi butuc(i) care se seteaza pe cheia motocicletei tale.

Daca vorbim de vario, fiecare side/topcase are cate un butuc.

multumesc,

 

nu stiu de ce dar eu imi imaginam ca sunt cate 2 pe cutie cum aveam la vechea motocicleta . o sa iau butucii de la bavaria daca reusesc sa comand de la kitch cutiile . doar ca nu prea le place cardul meu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la poveste cu amortizorul de ghidon... care este de fapt rolul lui? Ca am vazut ca mai multi l-au pomenit in contextul off-road, unde nu vorbim de viteze prea mari.

 

Eu (la GS-ul meu 2011) simt o mica instabilitate in ghidon la mers constant tare pe autostrada (sa zicem de la 150km/h in sus) atunci cand motocicleta este incaracta cu bagaje, cu atat mai mult cand am pasager cand se "descarca" roata fata si simt o foarte fina oscilatie stanga-dreapta. (presiunea rotii fata fiind ok, intre 2,2-2,4).

Ma gandesc ca pt astfel de situatie, un amortizor de ghidon m-ar putea ajuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza la care amortizorul de ghidon incepe sa insemne ceva nu e una si batuta in cuie, depinde de suprafata si conditiile de rulare. Pe autostrada poate insemna 150, pe drum cu denivelari, bolovani sau gropi poate fi 60 sau chiar mai putin.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la poveste cu amortizorul de ghidon... care este de fapt rolul lui? Ca am vazut ca mai multi l-au pomenit in contextul off-road, unde nu vorbim de viteze prea mari.

 

Eu (la GS-ul meu 2011) simt o mica instabilitate in ghidon la mers constant tare pe autostrada (sa zicem de la 150km/h in sus) atunci cand motocicleta este incaracta cu bagaje, cu atat mai mult cand am pasager cand se "descarca" roata fata si simt o foarte fina oscilatie stanga-dreapta. (presiunea rotii fata fiind ok, intre 2,2-2,4).

Ma gandesc ca pt astfel de situatie, un amortizor de ghidon m-ar putea ajuta?

clar, iar daca ai si pe sea ceva care depaseste latimea " ta" , atunci descarcarea fetei este si mai mare ( vorbim de viteza de care zici tu ). nu vei decola dar chiar se simte ( personam am simtit-o cand aveam spatele full, fara coburi, cu un "carnat" din ala pe locul din spate + topcase, pe la 170 - 180 ) si se usurase fata sensibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eviti drumurile mai nasoale,la ce bun BMW?

Cum ziceam mai sus, le evit pt moment cel putin, nepreavand experienta in off ;) Si oricum, nu cred ca m-as baga de bunavoie vreodata la chestii extreme. Exista alte mobre pt asta, care cantaresc de vreo 2 ori mai putin ;)

 

Referitor la poveste cu amortizorul de ghidon... care este de fapt rolul lui? Ca am vazut ca mai multi l-au pomenit in contextul off-road, unde nu vorbim de viteze prea mari.

 

Eu (la GS-ul meu 2011) simt o mica instabilitate in ghidon la mers constant tare pe autostrada (sa zicem de la 150km/h in sus) atunci cand motocicleta este incaracta cu bagaje, cu atat mai mult cand am pasager cand se "descarca" roata fata si simt o foarte fina oscilatie stanga-dreapta. (presiunea rotii fata fiind ok, intre 2,2-2,4).

Ma gandesc ca pt astfel de situatie, un amortizor de ghidon m-ar putea ajuta?

Pt off te ajuta din cate stiu pe bolovani de ex, unde roata poate avea miscari stanga-dreapta bruste. Sau daca iei un pietroi, sa nu iti zmulga ghidonul din mana.

Ai roata echilibrata (si drepta, fara lovituri and stuff) ? Nu cred ca te-ar ajuta amortizorul la ce descrii tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capone AI MARE DREPTATE

 

daca la viteze mari simti un pic de joc la roata fata in ghidon mai ales daca ai moto incarcata pe spate

poti sa pui mama amorizotului ca ROATA ESTE DE FAPT ...IN AER... pierde contactul cu asfaltul ....... LA CE ITI MAI TREBUI AMORTIZOR DE GHIDON CAND AI ROARA IN AER???????

 

un avantaj la GSA este rezervorul mai greu/mare care tine BOTUL" jos

 

cand am mers pe GSAul lui vlad m am simtic de parca eram pe scuter.... am mai spus asta

 

IN TEREN se justifica o FATA" mai rigida si sa nu ti sara GHIDONUL din mana !!!!!!!!! aici justificand un amortizor de directie

 

adica tu ne spui acum ca BMW doteaza mobrele cu ,, o saracie,, de amortizor, la cata ditai reclama si brandul sunt ei ??? buna reclama faci pentru brandul tau preferat

Dar na ma rog poate este o saracie asa cum spui tu mai ales ca te-ai si documentat.

Cocluzia este deci ca BMW pune pe mobra o ,, saracie,, poate chiar mai multe.

este pus SA IA fata ...... De aici si ideea de SARACIE......

 

nu am mers pe un LC 2013 Decat printr o parcare ...a raspuns ok la comenzi., insa nu ma pot da cu parerea .....CUM O FAC UNII SPECIALISTI" de pe aici ......daca are sau nu nevoie de AMORTIZOR DIRECTIE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa incidentul de anul trecut si multa asteptare,a aparut si noul membru al familiei.

Dar pe poza 2 ce s-a intamplat? Probabil s-a rupt cardanul sau rulmentii din FD sau nu! Stiu! Nu ai avut amortizor de ghidon si de aceea ai patit asta!!!

 

cele scrise de mai va rog sa considerati ironie.

Dar nu am putut rata ocazia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident nu unghiul furcii este motivul montarii amortizorului, ci roata fata cu diametru mai mic.

Rotile mari vobleaza mult mai greu, spre deosebire de cele mici, unde forta giroscopica este mai mica (ganditi-va la rotile mici ale carucioarelor de la supermarketuri, care mai au si un unghi de 90%).

 

teoretic o roata mai mica se invarte mai repede la aceeasi viteza deci compenseaza.

 

rotile mari vobleaza mai mult, doar ca trec mai usor peste denievlari.

 

carucioarele de hipermarket au trail negativ. nu stiu ce intelegi prin 90%, coloana de directie perpendiculara ar insemna 0, alea au -.

 

unghiul furci e o curva mare si pana nu te joci cu el nu intelegi cum o mica variatie schimba comportamentul in draci.

 

Referitor la poveste cu amortizorul de ghidon... care este de fapt rolul lui? Ca am vazut ca mai multi l-au pomenit in contextul off-road, unde nu vorbim de viteze prea mari.

 

util pe nisip / pietris - preintampina faze de genul asta

 

https://www.youtube.com/watch?v=E3m6gYJNGsU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam niste pagini mai in urma de aruncatul cu jeg al rotii spate. Cred ca am gasit o solutie care'mi pare f ok Mudsling .

Nu arata ciudatel asa cum arata multe fendere care vin peste roata, acopera mai toate gaurile prin care mizeria ajunge pe pilot si nu se incarca cu noroi in off.

Pt modelul normal am vazut ca au deja, cea pt LC apare cica in aprilie.

post-40715-0-14122400-1390124096_thumb.jpg

post-40715-0-54285400-1390124096_thumb.jpg

post-40715-0-95644100-1390124096_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam niste pagini mai in urma de aruncatul cu jeg al rotii spate. Cred ca am gasit o solutie care'mi pare f ok Mudsling .

Nu arata ciudatel asa cum arata multe fendere care vin peste roata, acopera mai toate gaurile prin care mizeria ajunge pe pilot si nu se incarca cu noroi in off.

Pt modelul normal am vazut ca au deja, cea pt LC apare cica in aprilie.

Un link, ceva... !? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...