Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ba gasesc tembel acel fapt, doar ca personal nu ma identific cu cei care zici ca restul sunt varza.

ba din contra, sunt o gramada de mobre bune...numai ca bun are alta unitate de masura in ochiul fiecaruia. cam cum e si cu frumusetea.

oricum eu astept caldura sa scot boxerul la plimbare. :D

Pai exact aici bateam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar tot boxerul e mai tare.

nu, e cel mai tare.

O fi,nu zic nu...Dar daca l-as vedea rupand normele prin oaresice MotoGP,te-as crede si mai tare.Desigur,lasand la o parte Boxer Cup....Dar ce mi-e boxer,V,linie,etc pentru amatori ca noi?Bani si timp sa ai,sa bagi in el kilometri.Si las' ca o sa imi iau si cric!Mama lui....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sefu'.....za cardan iz on za rong said.

My bad. Fixed :D

 

Si un filmulet/test care mi-a parut foarte fain. Posibil sa mai fi fost pus pe aici, dar eu nu-l vazusem.

 

post-40715-0-19279000-1391796853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu GS a creat aceasta clasa. Benveu' a creat-o. Sau ti-e greu sa pronunti BMW? :bounce:

Enduro turing mare exista si inainte, prin Varadero, Vstrom 1000, KTM950, GS 1100/1150, etc. GS a ridicat cilindria la 1200 si a aparut o sub clasa enduro turing foarte/prea mare, pe care ceilalti au copiat-o (din prostie), devenind un succes commercial. La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate, dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro turing mare exista si inainte, prin Varadero, Vstrom 1000, KTM950, GS 1100/1150, etc. GS a ridicat cilindria la 1200 si a aparut o sub clasa enduro turing foarte/prea mare, pe care ceilalti au copiat-o (din prostie), devenind un succes commercial. La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate, dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant.

unde exista gs inainte de bmw? vb prostii.

r80gs, r100 gs. de astea ai uitat, nu? si r1100 gs a fost lansat in 1993. cate din alea enumerate de tine erau pe vremea aia? nici una. si astea-s informatii usor de gasit, nu stiu cum poate sa zica cineva semenea tampenii.

varadero lansat in 1999

vstrom 1000 - 2002

ktm 950 - 2003

 

si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu?

la categoria asta, cred ca cel mai important e cuplu.

batranul 1100 gs avea cuplu 97 nm@5250 rpm (cat are si 950 adv @6000 rpm si 98 nm la varadero@6000 rpm). 1150 gs are 102 nm@5250rpm si 1200 gs are 120 nm@6000rpm (si 125 nm pt LC@6500 rpm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi.

 

...si totusi, unde a amestecat antevorbitorul puterea si cuplul?....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu?

Aici !!!

 

La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate,

Iar eu am spus asta.

 

Scuze de off topic, da' arata mult prea bine.

Trece de RAR ? De aratat, arata bine!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde exista gs inainte de bmw? vb prostii.

r80gs, r100 gs. de astea ai uitat, nu? si r1100 gs a fost lansat in 1993. cate din alea enumerate de tine erau pe vremea aia? nici una. si astea-s informatii usor de gasit, nu stiu cum poate sa zica cineva semenea tampenii.

varadero lansat in 1999

vstrom 1000 - 2002

ktm 950 - 2003

 

si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu?

la categoria asta, cred ca cel mai important e cuplu.

batranul 1100 gs avea cuplu 97 nm@5250 rpm (cat are si 950 adv @6000 rpm si 98 nm la varadero@6000 rpm). 1150 gs are 102 nm@5250rpm si 1200 gs are 120 nm@6000rpm (si 125 nm pt LC@6500 rpm).

 

 

Nu amesteca. Puterea e putere (kW, CP) cuplu e cuplu (Nm). In esenta 100 si ceva CP si 100 si ceva Nm poate scoate orice producator din 1000 cm cubi.

@ bogdan nu vad nicaieri ceva legat de kW sau CP......"batranul" meu 1100 gs are 80 CP si daca nu ma insel varadero are putin mai multi caluti....in jur de90-100. Diferenta este de 1 nm si aproape 1000 rpm. Nu-i aceasi mancare de peste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant.

Sunt sigur ca atunci cand au facut vstrom 1000 au stat la masa rotunda si s-au gandit. Si au spus NU, noi NU vrem sa vindem mai mult ! NU, bussiness-ul asta nu este ca sa facem bani, ci ca sa avem fani !

Si uite asa s-au hotarat sa nu faca si ei ceva pt clasa 1200.

:laugh:

 

Si ontopic

post-40715-0-61802300-1391974750_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca atunci cand au facut vstrom 1000 au stat la masa rotunda si s-au gandit. Si au spus NU, noi NU vrem sa vindem mai mult ! NU, bussiness-ul asta nu este ca sa facem bani, ci ca sa avem fani !

Si uite asa s-au hotarat sa nu faca si ei ceva pt clasa 1200.

:laugh:

 

Si ontopic

Daca ceva e bun si merge bine.....Dece sa schimbi?Doar asa, de dragul cifrelor?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie recunoscut ca 1200 pt endure turing este o exagerare, cum exagerare este si Q7 sau Tuareg-ul, dar cum nu se produce doar pt folosinta ci si pt fala, asta e !

 

Aici sunt de acord cu tine. Sincer, cred ca 800cm, maaaaxim 1000, sunt mai mult decat suficienti pentru o mobra enduro-touring. Cum ai spus si tu, clasa 1200 e echivalenta cu clasa SUV-urilor foarte mari. Din punctul meu de vedere, vehicule inutile, bune doar sa dea bine la public.

Dar, trebuia adus ceva in plus. Si au crescut cilindreea, ca la altceva nu i-a dus mintea. Pacat ca exista cumparatori care incurajeaza aceasta lipsa de imaginatie a producatorilor.

Chiar si tu ti-ai luat un 1200. Pe cand un Q7? :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...