Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

- Da, e normal sa te maluseze anul urmator daca ai folosit acest serviciu (nimic nu e pe gratis).

Referitor la punctul asta... hai sa iti mai zic o hiba. Sa zicem ca ai sub 30 de ani si o masina cu motor de 3 litri. La asta, platesti asigurare cam 21 de milioane la fiecare 6 luni. Punctele malus sunt direct proportionale cu valoarea de baza a asigurarii, e normal, nu?

 

Si tu faci o pana in Austria, suni la nr de pe asigurare, vin baietii si te rezolva... Si cand iti faci asigurare din nou, constati ca ai de platit sa zicem 26 de milioane in loc la 21, deci cu vreo 5 in plus.

 

Acuma sa extrapolam problema la o masina cu motor de 1.5, condusa de cineva de 50 de ani. Asigurarea RCA are un pret mult mai mic, poate 2 3 milioane la 6 luni. Punctul ala de malus are sa zicem valoarea de 80 de lei in cel mai rau caz.

 

Dar munca din partea asistentei rutiere e tot aia, indiferent de masina, indiferent de cine o conduce. Si atunci iti dai seama ca nu e echitabila treaba... Si ce e mai trist e ca nu stii pana la urmatorul RCA cat ai de platit malusul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la punctul asta... hai sa iti mai zic o hiba. Sa zicem ca ai sub 30 de ani si o masina cu motor de 3 litri. La asta, platesti asigurare cam 21 de milioane la fiecare 6 luni. Punctele malus sunt direct proportionale cu valoarea de baza a asigurarii, e normal, nu?

 

Si tu faci o pana in Austria, suni la nr de pe asigurare, vin baietii si te rezolva... Si cand iti faci asigurare din nou, constati ca ai de platit sa zicem 26 de milioane in loc la 21, deci cu vreo 5 in plus.

 

Dane, stai usor! In primul rand, trebuie sa stii sigur ce vorbesti ca altfel se provoaca o ditamai discutia si oricum suntem off-topic aici. Adica... trebuie sa fii sigur ca optiunea asta de depanare are legatura cu malus-ul. Eu clar nu cred asta, am spus ca in mod normal ai una sau doua pe an si gata... deci nu are legatura cu malus anii urmatori. Nu este accident... este o optiune pe care o platesti separat. faptul ca ai ghinion si ti s-a stricat masina nu este acelasi lucru cu a face accident din vina ta, deci conduci periculos. Si, cu atat mai mult cu cat s-a povestit aici ca este o optiune temporara, pe x zile cat stai plecat. Si chiar si daca ar fi permanenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai colegul de mai sus a confirmat ca a folosit-o si ca a crescut malus-ul. Si mie mi se mare nedreapta fata de client asta, dar daca exista, e bine sa iti stii optiunile in caz de nevoie.

Si ma raportez la optiunile de RCA ce le avem in Ro, nu in afara, unde nu stiu nimic de ele. Nu este accident, dar este un eveniment rutier unde te folosesti de serviciile de asistenta care isi iau banii de la asigurare, care iti creste malus-ul. Eu asta am inteles de la colegul de mai sus.

 

Nu as insista pe asta daca nu as fi avut intamplarea din vara din concediu, unde o banala pana m-a costa 700+ eur.

 

O fost trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai colegul de mai sus a confirmat ca a folosit-o si ca a crescut malus-ul. Si mie mi se mare nedreapta fata de client asta, dar daca exista, e bine sa iti stii optiunile in caz de nevoie.

Si ma raportez la optiunile de RCA ce le avem in Ro, nu in afara, unde nu stiu nimic de ele. Nu este accident, dar este un eveniment rutier unde te folosesti de serviciile de asistenta care isi iau banii de la asigurare, care iti creste malus-ul. Eu asta am inteles de la colegul de mai sus.

 

Nu as insista pe asta daca nu as fi avut intamplarea din vara din concediu, unde o banala pana m-a costa 700+ eur.

 

O fost trist.

man

dar ce patisi' de banii astia????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma... am facut pana pe autostrada. Am ajuns in Graz cu asistenta rutiera, cost 0. Apoi am umblat cu taxi-ul din vulcanizare in vulcanizare, fara sa rezolv problema, platind 250 eur numa taxi. Apoi hotel 2 zile ca era sambata, pana luni, 150 eur. Apoi luni petecita guma cu 23 eur. Apoi o guma noua in Kaprun cu inca 200 eur.

 

Dar am vizitat Graz-ul. Frumos oras, da nu era momentul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma... am facut pana pe autostrada. Am ajuns in Graz cu asistenta rutiera, cost 0. Apoi am umblat cu taxi-ul din vulcanizare in vulcanizare, fara sa rezolv problema, platind 250 eur numa taxi. Apoi hotel 2 zile ca era sambata, pana luni, 150 eur. Apoi luni petecita guma cu 23 eur. Apoi o guma noua in Kaprun cu inca 200 eur.

 

Dar am vizitat Graz-ul. Frumos oras, da nu era momentul :)

 

Cum asa asistenta rutiera cost zero??

Aia cu taxiul... ce sa zic, undeva a fost o mare greseala, nu inteleg cum s-a intamplat. Undeva ai gresit strategia... Daca nu eram in concediu cand m-ai sunat, veneam sa beau o bere cu tine ca oricum altfel nu aveam cum sa te ajut, parca era sambata dupa-amiaza... cand p-aici totul e inchis.

Dar macar ai vizitat Graz-ul... te-ai relaxat... basca anvelopa noua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asistenta era 0 ca mai era o masina acolo langa mine, si ei venisera sa o tracteze pe aia. Pe mine m-au luat bonus :)

 

La faza cu taxi-ul, da, era greseala, dar nu aveam de unde stii ca nu o sa gasesc vulcanizare deschisa. De fapt am si gasit una, dar baietii nu s-or legat sa imi puna petec pe motiv ca roata e de moto si nu de masina. Si nu isi asumau riscul in caz ca nu ar fi tinut petecul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asistenta era 0 ca mai era o masina acolo langa mine, si ei venisera sa o tracteze pe aia. Pe mine m-au luat bonus :)

 

La faza cu taxi-ul, da, era greseala, dar nu aveam de unde stii ca nu o sa gasesc vulcanizare deschisa. De fapt am si gasit una, dar baietii nu s-or legat sa imi puna petec pe motiv ca roata e de moto si nu de masina. Si nu isi asumau riscul in caz ca nu ar fi tinut petecul...

deci erai ULTIMUL la care ma asteptam sa nu aibe chit de pana la el si sa rezolve problema pe loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm...

Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm...

Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã :)

Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm...

Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã :)

:crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz de taietura, daca ai avea o camera la tine nu s-ar putea rezolva problema mai ieftin si pe loc? Singura chestie ar fi ca trebuie sa scoti supapa tubeless de pe janta.

de retinut asta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa-l completez pe Angi. Nu trebuie luata decat o singura camera si anume de 19 in cazul mobrelor pe topicul carora suntem. Sta suficient de bine si pe 17. Ma gandesc oricum ca la intoarcerea acasa sau la o vulcanizare se va repara profesional gaura din cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un atas si tii pe el roata de rezerva :D

Camera, manson, leviere, scule de dat roata jos, ceva de umflat... apoi dat roata jos, dejantat, bagat camera, scos valva, umflat, pus la loc.... Mai bine sun un prieten si in loc sa car atatea cu mine car un bax de bere sa il beau pana ajunge el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de niste "hippo hands" oarecum universale (vreau sa le pot folosi si pe gs si pe un ktm) care sa merga cu handguardurile montate ? :)

Toate cele pe care le-am gasit necesitau demontarea handguardurilor...

 

PhotoID20698.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de niste "hippo hands" oarecum universale (vreau sa le pot folosi si pe gs si pe un ktm) care sa merga cu handguardurile montate ? :)

Toate cele pe care le-am gasit necesitau demontarea handguardurilor...

 

PhotoID20698.jpg

alea de la Kappa merg si cu handguarduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Olivers din Oradea am luat doua randuri, pentru GS si pt RT. Pe GS aveam handguardurile OEM.

 

Trebuie doar sa le dai o gaura cu preduceaua pt oglinda si aia e ;)


» Post actualizat in 11 Nov 2014 09:24

Cred ca am mai zis, si poate ma repet.

 

Care aveti 1200, de orice fel, e o investitie buna sa luati un cablu ca si asta - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php

 

Ce face el e ca atunci cand se strica controller-ul de la pompa de benzina (sansele is destul de mari) si te lasa in drum, cu cablul asta alimentezi direct pompa. Nu mi se pare scump sau ceva, dar e bine sa il ai la tine, cred ca e singura chestie care te poate lasa in drum in la 1200; bobinele de la fise daca se strica, nu te lasa in drum, merge doar motorul prost, dar nu te lasa in drum.

 

Deci o lista de must-have la mobre de 1200:

 

- cablul asta sub sa, pentru pompa de benzina

- daca motorul are 70k km sau mai mult, schimba fisele de la bobine (~ 900 ron) si alea folosite le tii topt sub sa

- verifica roata spate sa nu aiba joc; daca are joc, tre musai remediata problema
- daca motorul e pre-2008, verifica flansa spate sa nu aiba crapaturi; dai roata jos si observi

 

Nu am nici o legatura cu vanzatorul cablului, nu il vand eu, doar mi se pare o treaba utila care te poate scapa de multe neplaceri cand esti departe de casa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici o legatura cu vanzatorul cablului, nu il vand eu, doar mi se pare o treaba utila care te poate scapa de multe neplaceri cand esti departe de casa ;)

 

 

asa si...ai tu cable de astea?

 

Am specificat CLAR ca nu am nici o legatura cu ala. Poti sa iti comanzi de la el daca vrei.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt recomandarie de protectii baieti!

 

Care aveti 1200, de orice fel, e o investitie buna sa luati un cablu ca si asta - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php

De obicei cum iti dai seama ca e pompa ? Da vreun semn/mesaj de eroare ceva ? Sau o iei prin eliminare ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...