Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

poate fi alegerea perfecta dar depinde de anul fabricatiei... in anumiti ani a lasat de dorit (ex modelul din 2003 <- parerea mea). oricum noul model desi nu e cea mai buna varianta de design sunt sigur ca la celelalte capitole va domina clasa superbike. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate fi alegerea perfecta dar depinde de anul fabricatiei... in anumiti ani a lasat de dorit (ex modelul din 2003 <- parerea mea). oricum noul model desi nu e cea mai buna varianta de design sunt sigur ca la celelalte capitole va domina clasa superbike. :cheers:

 

 

De asta sunt sigur. Oricum eu astept varianta din 2010 poate noul design ma va convinge sa renunt la al meu. Oricum modelul preferat si cel mai reusit este 2006. Il ador ! corespunde perfect gusturilor mele de bosorog :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba unuia de la ineceputul topicului Cei care sunt cu adevarat pasionati de motociclete, nu neaparat de R1, se plimba cu ele si nu prea au timp de povestit pe forum, insa din nefericire ma declar proaspat fost proprietar al unui R1 si sper cat de curand viitor proprietar al altui R1. In acest interval sunt cu mana dreapta in gips din cauza unui accident al carui vinovat dupa lege este soferul unui Matiz care a intors conserva in fata mea si nu am mai avut timp sa-l evit asa ca i-am lovit in plin portiera spate dreapta si la momentul impactului am sarit cat am putut de sus ajungand dupa masina, in sant, pe pamant putin mai moale decat asfaltul.

Acu daca tot am timp sper sa va mai tin si eu de urat paici.

Referitor la adunarile propuse de voi pt. posesorii de R1, parerea mea este ca nu sunt prea benefice. Cred ca este mai important sa ne intalnim cu totii si asa sa promovam modelul de care suntem "indragostiti", poate mai facem rost de ceva detinatori de R1. Doar stand de povesti cu "concurenta" sau incalecand "concurenta" putem cunoaste plusurile si minusurile acestui model.

Pt. mine cel mai mare minus al modelului din 99 pe care l-am detinut este cutia de viteze pt. ca am reparat-o de 3 ori in 2 ani. (mai exact pinionul pt. trapta a 2-a si a 6-a)

Un minus ar mai fi bordul sau mai exact turometrul care s-a dus dracu si la primul bord care era pe motor si la al doilea dupa care am renuntat sa-l mai schimb si am circulat 1 an cu turometrul defect.

Lipsa unui telescop de ghidon este o problema destul de mare pe drumurile noastre pline de denivelari si gropi.

Inainte sa-mi montez telescopul de ghidon am folosit o solutie care o recomand la toate motocicletele fara telescop de ghidon, Strangeti putin mai tare jugul de la telescoape astfel incat ghidonul sa miste putin mai greu. Dezavantajul mare e ca se vor uza rulmentii de la jug mult mai repede insa voblajele de care ne e frica vor aparea mai rar.

 

Pun si eu vre-o 2-3 poze sa nu se creada ca sunt doar un alt papagal care nu are ce face in timpul liber. Si daca aveti chef de un popas prin Reghin nu ezitati sa ma sunati, Va astept cu placere oricand. Nr. meu este 0741134573.

 

post-787-1234396164_thumb.jpgpost-787-1234396480_thumb.jpgpost-787-1234397257_thumb.jpgpost-787-1234397281_thumb.jpgpost-787-1234397295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am aparut si eu pe acest topic pentru ca sunt posesorul unei yamaha r1 model 2001. am postat si in paginile trecute pentrui ajutor cu o informatie pentru montaj angel eyes scris in graba, nu ma asteptam la o primire asa "calda" din partea baietiilor cu expresii de genul ,manelist, o sa mor, r.i.p. In fine cititind azi paginile noi am vazut ca sunt si baieti de treaba si am postat cu gandul ca poate cu voi o sa am ce sa vorbesc. am avut primul scuter la 9 ani timp de 2 ani jumatate, apoi a urmat aprilia rs 50 pana la 12 ani, la 12 ani am schimbato cu un alt rs 50 pana la 16 ani , cand am dat de permis pt cadegoria a1 la care am picat de 2 ori si m-am lasat,cumparandumi o aprilia rs 125 delimitata 21 kw, pana in aceasta vara in august cand mi-am aschizitionat r1-ul. am avut 2 drumuri la mare si la munte cu gasca riscand,si in rest prin orash cu mare atentie si doar ziua. acum am terminat scoala pentru a si b si ma apuc de invatat pentru examen. am yamaha r1 2001, 22000 km neagra cu cateva accesori si o toba care se aude tare si sunt foarte bucuros. Sper si imi doresc sa ma primiti si pe mine in grupul vostru.

 

 

 

Va salut cu respect.

ptk. ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am aparut si eu pe acest topic pentru ca sunt posesorul unei yamaha r1 model 2001. am postat si in paginile trecute pentrui ajutor cu o informatie pentru montaj angel eyes scris in graba, nu ma asteptam la o primire asa "calda" din partea baietiilor cu expresii de genul ,manelist, o sa mor, r.i.p. In fine cititind azi paginile noi am vazut ca sunt si baieti de treaba si am postat cu gandul ca poate cu voi o sa am ce sa vorbesc. am avut primul scuter la 9 ani timp de 2 ani jumatate, apoi a urmat aprilia rs 50 pana la 12 ani, la 12 ani am schimbato cu un alt rs 50 pana la 16 ani , cand am dat de permis pt cadegoria a1 la care am picat de 2 ori si m-am lasat,cumparandumi o aprilia rs 125 delimitata 21 kw, pana in aceasta vara in august cand mi-am aschizitionat r1-ul. am avut 2 drumuri la mare si la munte cu gasca riscand,si in rest prin orash cu mare atentie si doar ziua. acum am terminat scoala pentru a si b si ma apuc de invatat pentru examen. am yamaha r1 2001, 22000 km neagra cu cateva accesori si o toba care se aude tare si sunt foarte bucuros. Sper si imi doresc sa ma primiti si pe mine in grupul vostru.

 

 

 

Va salut cu respect.

ptk. ASFALT USCAT

 

iti doresc sa fi indeajuns de intelept incat sa te poti bucura de ea, cu grija si luand lucrurile treptat vei reusi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am aparut si eu pe acest topic pentru ca sunt posesorul unei yamaha r1 model 2001. am postat si in paginile trecute pentrui ajutor cu o informatie pentru montaj angel eyes scris in graba, nu ma asteptam la o primire asa "calda" din partea baietiilor cu expresii de genul ,manelist, o sa mor, r.i.p. In fine cititind azi paginile noi am vazut ca sunt si baieti de treaba si am postat cu gandul ca poate cu voi o sa am ce sa vorbesc. am avut primul scuter la 9 ani timp de 2 ani jumatate, apoi a urmat aprilia rs 50 pana la 12 ani, la 12 ani am schimbato cu un alt rs 50 pana la 16 ani , cand am dat de permis pt cadegoria a1 la care am picat de 2 ori si m-am lasat,cumparandumi o aprilia rs 125 delimitata 21 kw, pana in aceasta vara in august cand mi-am aschizitionat r1-ul. am avut 2 drumuri la mare si la munte cu gasca riscand,si in rest prin orash cu mare atentie si doar ziua. acum am terminat scoala pentru a si b si ma apuc de invatat pentru examen. am yamaha r1 2001, 22000 km neagra cu cateva accesori si o toba care se aude tare si sunt foarte bucuros. Sper si imi doresc sa ma primiti si pe mine in grupul vostru.

 

 

 

Va salut cu respect.

ptk. ASFALT USCAT

 

 

 

Cu un sfat te pot ajuta eu. O solutie este sa scoti farurile din carena si sa incerci cu mare grija sa desfaci plexicul transparent in urmatorul fel.

Cu o sursa de caldura incalzesti cu grija partea unde e imbinat plexicul transparent cu plasticul negru. Plexicul este lipit de partea din plastic cu un fel de mastic care se inmoaie la caldura. Daca te uiti cu atentie ai sa vezi ca plexicul are cateva locuri in care e prins cu un fel de cleme de plasticul negru. Ar fi bine sa incepi de la o clema sa fortezi cu grija dar numai cand masticul s-a incalzit si e moale altfel risti sa crape plexicul. dupa ce desparti plexicul de plastic te orientezi si tu cum poti sa fixezi in far mai bine neoanele alea si sa ai mare grija cand il imbini la loc sa nu murdaresti plexicul pe interior ca o sa arate urat. In nici un caz sa nu pui mana pe oglinda din interior ca nu o vei mai putea curata bine. Cea mai indicata sursa de caldura e o statie de aer cald folosita la lipit componente electonice. ceva de genul http://www.accesoriioriginale.ro/index.php...roducts_id=2052

Daca din nefericire strici plexicul transparent poti sa ma suni ca am.

Bafta multa si atentie mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mirza o intrebare am si eu , cand o dai in wheelie si stai in picioare pe ea tu o ridici si te ridici si tu sau o ridici stand deja in picioare?

 

Ca sa-ti raspund concret la intrebare: O ridic stand deja in picioare, o ridic si ma ridic dupa aceea in picoare sau se intampla de cele mai multe ori sa ma ridic in picioare in acelasi timp in care se ridica roata fata.

 

Important nu este cum o faci ci cat de sigur te simti tu in momentele acelea si cum te obisnuiesti sa faci.

 

Incearca sa-ti urmezi instinctele tale si combinale foarte putin cu indrumarile altora. De multe ori din dorinta de a reusii asculti mai mult de altii decat de instinctele tale si nu e bine. Numai tu cunosti bestia de sub tine si apucaturile ei.

Sa ai mare grija la scarite. La unele modele scaritele au tendinta sa se inchida cand te ridici in picioare. Foarte important pana te obisnuiesti e sa ai in picioare ceva care sa adere bine la scarite. Si cel mai inportant cred eu este sa stapanesti cat mai bine mersul pe o roata cu fundul pe scaun, numai dupa aceea sa incerci sa te ridici in picioare.

 

Rabdare si vointa multa dar si un strop de incapatanare o sa te ajute.

 

post-787-1234535787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca tre sa fiu expert la mersul pe o roata din sa, sa o simt acolo si abia dupa sa trec la etapa urmatoare, o ridic , o tin pe o roata dar o tin in functie de cum nimeresc nu o pot lasa cat vreau eu... incat sunt novice nu am foarte multe ridicari(pana in 50) si unele pe distanta foarte scurta(ridicat si pus jos). in plus de asta cu r1 m-am ridicat de vreo 5 ori ce e drept imi e mai usor sa o tin in aer decat pe fostul R6. faza e stiu numai sa ma dau din gaz, din ambreiaj nu ma incercat mi se pare mult mai riscant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa fi expert, doar sa incerci cand crezi tu ca o stapanesti indeajuns. Nu-ti recomand la inceput sa o ridici din ambreaj in 1-a, e mai sigur din acceleratie. Daca vrei poti sa incerci din ambreaj cu a 2-a ca se ridica mai lin si o poti controla mai usor. Riscul e mai mare avand in vedere ca in a 2-a trebuie sa ai peste 50 ca sa o ridici usor si daca nu o ridici destul de sus ca sa o ti in echilibru atunci risti sa ajungi la viteze prea mari ( a 2-a cam pana in 180), viteza la care iti trebuie ceva drum sa o poti opri.

 

 

Chestia cu opritul ti-o spun din ultima experienta care am trait-o acu 2 sapt. la inceputul unei linii drepte de cca 700 m am ridicat motoru in a 2 si am ajuns undeva la 1** km/h cand de pe celalalt sens un Matiz care stationa pe acostament cu fata catre mine a pornit si a intors masina cu intentia de a merge in aceeasi directie cu mine. Am vazut din timp intenia lui, am lasat roata de fata jos si am franat cat m-a tinut dar tot nu am putut reduce viteza incat sa-l pot evita. In cateva fractiuni am ajuns langa el si l-am lovit in portiera spate dreapta. Norocul meu a fost ca am sarit de pe motor peste Matiz si am aterizat in sant pe pamat moale. M-am ales numai cu o fractura usoara la mana dreapta.

 

Deci mare grija cum iti alegi locurile unde te dai pe o roata ca e periculos.

Editat de mirza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe cine a scos vinovat ? in mod normal daca a intors si ai intrat in matiz, ala cu matizul e vinovat cat viteza ta nu o pot demonstra aia :burnout:?!

 

 

Pe ala cu Matizu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic amandoi sunteti vinovati... practic el. daca puteau sa iti demonstreze viteza in acel moment nu mai era doar ala vinovat. macar pe partea asta sa ne mai scoatem si noi ca in rest ne rup astia picioarele. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfat mirza,dar sunt de gen mai aiurit si nu vreau sa ma risc sa stric frumusete de far. o sa o duc la bardak deoarece am inteles ca ei s-ar pricepe la asa ceva....sau daca stiti pe cineva care se pricepe e bine venit. va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreaba-l pe carturaru (il gasesti pe topicul pt zx14r ca el are unde le-a pus). si oricum nu le vad rostu ca te ia cap de creta la rost pt pozitii albastre da pt angel eyes; o sa vrei sa le dai jos dupa. gandeste-te bine daca merita :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare R1derilor !!! Dupa cum citesc pe aici va cam dor de motorete si vreme buna !!! Haideti sa ne rugam cu totii, sa spunem cateva rugaciuni in tibetana si apoi asteptam... poate poate vine caldurica. Referitor la intalnirile R1, si eu abia astept sa ne vedem, si sper ca anul asta sa facem cat mai multe intalniri si sa ne strangem din ce in ce mai multi. Am mai multe idei pe care as vrea sa le pun in practica in acest club, dar le pastrez si o sa le spun la intalnire. Toate cele bune si Forta fie cu voi :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea sunt nou pe forumul asta ... am un R1 2002 de anul trecut si de cand ne-am intalnit prima data a fost dragoste la prima vedere ... ce pot spune am calarit honde,suzuki,kawasaki de la prieteni dar chiar si posesori celorlalte marci sus mentionate au recunoscut ca YAMAHA are ceva special in ea , daca e vb de fiabilitate la motoare de 1000 cc si rezistenta la gropile patriei atunci the winner is HONDA FIREBLADE daca e vorba de performante tehnice atunci exista YAMAHA R1 si restul marcilor. Imi iubesc motorul pt ca e special din mai multe puncte de vedere insa are ceva al lui R1 nu e ca celelalte marci in sensul ca pe HONDA,SUZUKI,KAWASAKI etc ma pot urca si pleca cu ele ... chiar daca sunt putin obosit sau nu prea am chef de plecat dar trebuie, in schimb pe YAMAHA R1 altfel sta treaba , are o forta si o ciclistica, care impune respect adik nu pleci cand si cum vrei si in orice conditii pt ca la viteze mari R1 nu iarta pe nimeni si nimic nici cea mai mica greseala , ea se aseaza pe asfalt bine dar daca tu te asezi prost pe ea, acolo unde celelalte marci sunt mai docile R1 iti face cunostiinta cu asfaltul in mod direct si chestia asta impune respect.

E mai greu de condus un R1 decat restul marcilor si spun asta mai mult in sens psihic si de autocontrol pt ca motocicleta asta poate de multe ori lucruri care depasesc limitele tale si trebuie sa ai un psihic puternic si o rabdare de fier ca sa inveti adevarata valoare a unui R1 , insa nu e dracu' atat de negru pe cat zic unii gen " daca incepi viata pe motor cu R1 mori sigur" , eu pot spune cu deosebita consideratie si placere ca R1 pe care il am acum este primul meu motor si ma simt foarte bine pe el .... dar stau ffff bine la capitolul psihic adik chiar daca am stiut ca poate merge cu 300 km/h si prinde 100 km/h in 2.9 sec sau ca se ridica usor pe o roata am avut o rabdare de fier pana sa ajung sa-i dau un 260 km/h .

 

NICIODATA NU AS VINDE MOTORUL YAMAHA R1 DECAT CA SA IMI ACHIZITIONEZ O ALTA YAMAHA R1 MAI NOUA !

 

FOREVER YAMAHA R1, FOREVER YAMAHA R1 TOUCHING YOUR HEART !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...