Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Ciudat, n-am stiut de aceasta problema la '07. :rusinica: O sa-i fac si eu un test, sa vad daca am problema asta.

Oricum, o s-o resoftez, musai. Toata lumea are doar cuvinte de lauda dupa resoftare. :rolleyes:

 

 

Desfa sheaua si vezi ce cod are ECU-ul.Numai unele serii au avut probleme.

 

SAL...da am resoftat calculatorul motorului ...acum urca mult mai usor in ture in treptele 1(160+) 2(202) 3 (237),nu mai da in nas sub 4000 rpm ,relantiul sa stabilizat- nu mai balbaie,frana motor scazut ,ventilator la 91 grade etc.

Jagi a setat lantul si suspensiile pe greutatea mea ,se simte o imbunatatire si aici, motorul sta o idee (si)mai bine pe trasa...

Bug-urile alea erau chiar enervante dar dumincia ,pentru prima data ,am coborat cu un zambet larg larg de pe motor :):)mersi Jagi :cheers:

 

La tine, cel care a avuto inaintea ta nu era nici pe departe afon la suspensii, o reglase destul de bine, e printre putinele motorete reglate bine la suspensii.

Cind mai vii in zona, da un tzirr, am o harta de injectie mai saraca in ture inalte, consumul e mai mic cu cca 1l, e harta care am folosito eu 2 ani pe powercommander luata de la un racer din UK.

Trebuie timp de testare, ar mai fi trebuit sa dai citeva ture. Poate, data viitoare. Resoftarea e free, normal.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa mai venim ,mai ales ca un amic vrea un r6 2006...o sa testam diferite variante o sa intram si pe amk...

Acum in legatura cu consumul...si mie mi sa parut mare dar duminica am masurat ,am facut 103 km cu 50 lei ...deci e OK...se pare ca nu consumul e mare ci kilometrii trec repede pe R1 :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine, cel care a avuto inaintea ta nu era nici pe departe afon la suspensii, o reglase destul de bine, e printre putinele motorete reglate bine la suspensii.

ma bucur ca apreciezi fosta mea mobra, spor la treaba in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spuneam, la mine statea degeaba, era pacat de ea, Levi se pare ca si-a luat jucaria mult dorita.

apropo de setari, daca ai manualul mobrei poti face setarile suspensiilor in functie de necesitati. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-0-43191900-1337162630_thumb.jpgSalut! Daca este cineva interesat am 2 perechi de oglinzi cu semnalizari integrate. Eu le luasem pentru r1 2003 dar nu se potrivesc.Le-am luat de pe ebay cu 150 ron + 20 ron vama pe pereche. Le vand cu 150 ron perechea. Se vand doar cu proba. Valabil pentru Bucuresti. Multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat ca spui de lipsa puterii sub 6000 in a 2-a...primul lucru la care m-am gandit ar fi fost sa ai ECU de US (ala cu probleme), dar a ta e din 2008 cand cica au rezolvat problema...

fa testul de 5500 rpm in a 2-a si vezi daca e din cauza asta...

o tii in a 2-a la fix 5500 rpm si dup-aia tragi de gaz. daca e lesinata in sensul ca ii trebuie mult timp sa ajunga la 10.000rpm inseamna ca ai lag-ul binecunoscut. daca ai lag-ul cea mai rapida rezolvare e resoftarea. pe langa lag posibil sa mai fie si probleme la pornire, opriri la semafor etc. astea se pot rezolva cu un PC3 (eu asa am facut la inceput), dar rezolvarea adevarata e resoft-ul. Singurul neajuns la resoft e ca pierzi immob-ul si se poate fura doar din 3 fire legate. Asta daca nu ii pui immob dedicat (cum am facut eu).

 

Altfel nu as putea spune ca sub 6000 e lesinat r1 mai ales fata de rr. cand am luat-o pe a mea si era complet stock am facut un roll cu un rr din 2008 cu akra si catalizator scos si eram bot in bot.

poate e doar senzatia...

 

Dupa aproape 350 de km parcursi cu noua motoreta, pot spune cu mana pe inima ca nu are absolut nici o legatura cu 1000rr-ul, dar absolut, de la ciclistica pana la frane , motor modelul asta de R1 este cu mult peste 1000rr. Se inclina singura nici nu zici ca ai o motoreta sub picioare ci mai degraba o bicicleta, motorul este pur si simplu fenomenal de pe la 7000 are o explozie extraordinara, una peste alta sunt extrem de multumit de alegerea facuta. Un singur minus as putea spune ca are motoreta, acela ca treapta 1-a este prea lunga, in rest palaria jos pt baietii care au proiectat-o. Despre cum arata nu mai zic nimic pentru ca aici treaba e subiectiva dar la carenaj si la cum este facuta ( cu lupele la faruri si carenele acelea ascutite) eu mor de placere cand o vad. Ramane sa ne vedem pe strazi. Numai bine baieti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi sentiment trait si de mine prima data cand am mers pe un r1-2006 pe amk

shobo poze ceva?

felicitari si sa te bucuri de ea ca in prima zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare/suparare...

am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout

abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h

am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat

am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri

maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el

daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul cu ferodo strica segmentii, cilindrii, adica uzeaza grav motorul. daca ai obiceiul sa pleci in fortza cu ambreiajul patinat trebuie sa schimbi uleiul si in 500km, depinde cite patinari faci. Deci, hai cu liniutzele si schimbat uleiul la 3-5000km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare/suparare...

am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout

abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h

am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat

am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri

maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el

daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea

 

multumesc

Salut! Nu ma pricep prea bine dar din ce am vazut ambreiajul nou trebuie tinut in ulei inainte de montare si reglat(se da un semn ca atunci cand montezi capacul sa fie in acelasi loc dupa ce schimbi placile de ambreiaj.Sau poate trebuie schimbate si placile metalice/arcurile.Ai fost la un mecanic sau le-ai schimbat tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare/suparare...

am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout

abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h

am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat

am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri

maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el

daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea

 

multumesc

 

Ai schimbat doar placile de frictiune sau si cele de metal-otel?

 

Solutia rapida este sa scoti ultimul disc de frictiune cu (cel din capatul oalei cu diametrul interior mai mic) si saiba din mijlocul lui si sa pui de pe vechiul ambreaj un disc normal.

 

Astfel vei avea un ambreaj fara alunecare ptr o lunga-foarte lunga perioada de timp.

 

Vis a vis de ce-a zis Jagi, in primul rand tre sa schimbi Filtrul ulei care probabil a scazut debitul si presiunea ulei pe sistemul de ungere.

 

Mekanika moto (mai ales in cazul moto performante) se recomanda a fi facuta in Service uri specializate!!!

 

Manualele de reparatie au extrem de multe erori, date special de catre producator ptr a NU incuraja reparatiile si montajele in alte Service decat cele de producator!!!

 

Din complezentza urez tuturor Minitehnicilor Succes dar in realitate se stie si vede clar ca proverbul (sunt prea sarac sa imi fac ceva ieftin) isi spune cuvantul printre inscrisurile acestor topicuri.

 

Succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai schimbat doar placile de frictiune sau si cele de metal-otel?

 

Solutia rapida este sa scoti ultimul disc de frictiune cu (cel din capatul oalei cu diametrul interior mai mic) si saiba din mijlocul lui si sa pui de pe vechiul ambreaj un disc normal.

 

Astfel vei avea un ambreaj fara alunecare ptr o lunga-foarte lunga perioada de timp.

 

Vis a vis de ce-a zis Jagi, in primul rand tre sa schimbi Filtrul ulei care probabil a scazut debitul si presiunea ulei pe sistemul de ungere.

 

Mekanika moto (mai ales in cazul moto performante) se recomanda a fi facuta in Service uri specializate!!!

 

Manualele de reparatie au extrem de multe erori, date special de catre producator ptr a NU incuraja reparatiile si montajele in alte Service decat cele de producator!!!

 

Din complezentza urez tuturor Minitehnicilor Succes dar in realitate se stie si vede clar ca proverbul (sunt prea sarac sa imi fac ceva ieftin) isi spune cuvantul printre inscrisurile acestor topicuri.

 

Succes...

 

am schimbat si discurile de frictiune si cele de otel si ultimul disc cu saiba(in loc de arcuri)in care se prind cele 6 suruburi cu vechile discuri care patinau foarte putin

doar ca rezultatul e acelasi, abia se misca de pe loc

sabin nu inteleg unde vrei sa ajungi, e ultimul disc de frictiune, apoi vine suportul cu ultimul disc cu saiba in care prind cele 6 suruburi si capacul de ambreaj

cele 6 suruburi de la oala de ambreaj si cele de la capac le-am strans cu cheie dinamometrica cum zice cartea..

referitor la ulei am bagat pana acum 3 schimburi de motul 15w50 300v de cand il am, ce ulei recomandati voi ? avand in vedere ca trebuie schimbat din nou

din cauza resturilor de pe discurile de frictiune..

orice sfat e bine venit, nu va sfiiti

 

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat si discurile de frictiune si cele de otel si ultimul disc cu saiba(in loc de arcuri)in care se prind cele 6 suruburi cu vechile discuri care patinau foarte putin

doar ca rezultatul e acelasi, abia se misca de pe loc

sabin nu inteleg unde vrei sa ajungi, e ultimul disc de frictiune, apoi vine suportul cu ultimul disc cu saiba in care prind cele 6 suruburi si capacul de ambreaj

cele 6 suruburi de la oala de ambreaj si cele de la capac le-am strans cu cheie dinamometrica cum zice cartea..

referitor la ulei am bagat pana acum 3 schimburi de motul 15w50 300v de cand il am, ce ulei recomandati voi ? avand in vedere ca trebuie schimbat din nou

din cauza resturilor de pe discurile de frictiune..

orice sfat e bine venit, nu va sfiiti

 

 

multumesc

verifica placa de presiune daca ai pus-o corect,si lasa freeplay la comanda ambreiajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2003-yamaha-yzf-r1-yzfr1r/o/m145652#sch252992

 

 

5,4 si 6 le scoti si le inlocuiesti din ambreajul vechi cu cea mai buna placa din desen cu nr 9.

 

Totodata cu sigurantza poti monta totul exact k in desen si sa te asiguri ca piesa 11 a intrat perfect pe caneluri. Piesa 11 are 5 pozitii de a fi pusa dar din cele 5 doar 1 este cea corecta!!! Apas-o de 5 ori in cele 5 pozitii si vei vedea care este cea in care strange cel mai bine placile!!!

 

Eu personal stiu demult de Bel Ray dar pana in momentul de fata (Americanii) n-au fost interesati de piatza saraca Eurpeana si nici sa sponsorizeze (echipe de SBK) ptr a dovedi calitatile acestui ulei.

 

In testul de frictiune facut sub ochii Caselor moto de renume din Romania (test facut de o alta firma decat BelRay) am vazut alaturi de alti Manageri Service ca Castrol a obtinut 80N, Motul 140N iar un ulei iesit din termenul de garantie al casei BelRay 250N...

 

Eu personal sunt Sponsorizat Bel Ray in Camp National de Supermoto, RoSBK si Enduro Cross si sincer nu ptr ca sunt un sportiv de top ci ptr ca oricum dragostea mea fata de BelRay (ce mi-a lungit viata motoarelor dealungul timpului) i-a facut pe Bel Ray sa imi dea uleiul meu preferat inainte de cursa.

 

Recomand BelRay 10w50 Ester (68ron/l) fara nici cea mai mica ezitare inaintea oricarui alt ulei comercializat in Romania.

 

SlovakiaRing:

 

Nu am fost multumit de:

 

Suspensia fatza care nu are reglajele de rebound complete si imi zapacea motocicleta inainte de viraj. Caut sa cumpar capetele de amortizor R1 2004-2008.

 

Calcatura nu a fost cea mai buna 15/43 si nu m-a ajutat sa ies din viraj lafel k celelalte moto. Comandat 47 ptr max power.

 

Puterea motorului meu lasa de dorit... Deschid motorul zilele astea si lustruiesc, masor si alezel orice urma din turnare. Asta va da un flux corect celor 4 pistoane si va face motocicleta sa urce in pozitie la urmatoarea cursa.

 

Cam atat m-a nemultumit.

 

Fericit de suspensia spate.

 

De ciclistika pozitia si manevrabilitatea dupa drasticele schimbari sunt foarte multumit si se vede asta si k pozitie obtinuta la a 2 ua cursa.

 

Multumit si apreciat de echipele Germane, Italiene, Slovace etc de Designul Motocicletei si al Pilotului... Au venit multi straini la mine s-o admire in pauze.

 

Si multumit de mine si pozitia obtinuta locul 2 la clasa B in clasamentul Roman dar Descalificat de cei din spate ca nu am folosit cauciucul de Top Dunlop ci un Diablo peticit... Nu sunt suparat pe asta sin nici nu m-am intors pe circuit ptr a lua cupele copiilor ci doar ptr a testa modificarile RaceTek...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikebandi...45652#sch252992

 

 

5,4 si 6 le scoti si le inlocuiesti din ambreajul vechi cu cea mai buna placa din desen cu nr 9.

 

Totodata cu sigurantza poti monta totul exact k in desen si sa te asiguri ca piesa 11 a intrat perfect pe caneluri. Piesa 11 are 5 pozitii de a fi pusa dar din cele 5 doar 1 este cea corecta!!! Apas-o de 5 ori in cele 5 pozitii si vei vedea care este cea in care strange cel mai bine placile!!!

 

Eu personal stiu demult de Bel Ray dar pana in momentul de fata (Americanii) n-au fost interesati de piatza saraca Eurpeana si nici sa sponsorizeze (echipe de SBK) ptr a dovedi calitatile acestui ulei.

 

In testul de frictiune facut sub ochii Caselor moto de renume din Romania (test facut de o alta firma decat BelRay) am vazut alaturi de alti Manageri Service ca Castrol a obtinut 80N, Motul 140N iar un ulei iesit din termenul de garantie al casei BelRay 250N...

 

Eu personal sunt Sponsorizat Bel Ray in Camp National de Supermoto, RoSBK si Enduro Cross si sincer nu ptr ca sunt un sportiv de top ci ptr ca oricum dragostea mea fata de BelRay (ce mi-a lungit viata motoarelor dealungul timpului) i-a facut pe Bel Ray sa imi dea uleiul meu preferat inainte de cursa.

 

Recomand BelRay 10w50 Ester (68ron/l) fara nici cea mai mica ezitare inaintea oricarui alt ulei comercializat in Romania.

 

SlovakiaRing:

 

Nu am fost multumit de:

 

Suspensia fatza care nu are reglajele de rebound complete si imi zapacea motocicleta inainte de viraj. Caut sa cumpar capetele de amortizor R1 2004-2008.

 

Calcatura nu a fost cea mai buna 15/43 si nu m-a ajutat sa ies din viraj lafel k celelalte moto. Comandat 47 ptr max power.

 

Puterea motorului meu lasa de dorit... Deschid motorul zilele astea si lustruiesc, masor si alezel orice urma din turnare. Asta va da un flux corect celor 4 pistoane si va face motocicleta sa urce in pozitie la urmatoarea cursa.

 

Cam atat m-a nemultumit.

 

Fericit de suspensia spate.

 

De ciclistika pozitia si manevrabilitatea dupa drasticele schimbari sunt foarte multumit si se vede asta si k pozitie obtinuta la a 2 ua cursa.

 

Multumit si apreciat de echipele Germane, Italiene, Slovace etc de Designul Motocicletei si al Pilotului... Au venit multi straini la mine s-o admire in pauze.

 

Si multumit de mine si pozitia obtinuta locul 2 la clasa B in clasamentul Roman dar Descalificat de cei din spate ca nu am folosit cauciucul de Top Dunlop ci un Diablo peticit... Nu sunt suparat pe asta sin nici nu m-am intors pe circuit ptr a lua cupele copiilor ci doar ptr a testa modificarile RaceTek...

 

 

daca am inteles bine..pun 9 in loc de 4,5,6 deci 7 o sa fie lipit de 10, otel pe otel, e ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Don Sabin ,

 

Da nu stiai ca nu merg capetele de amortizor R1 2004-2006 la 2007-2008 ? BINGO!!! Daca tu zici ca merg , fa-mi o oferta buna si iti dau un set de internale 2004-2006.

 

Hai cu VARA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Don Sabin ,

 

Da nu stiai ca nu merg capetele de amortizor R1 2004-2006 la 2007-2008 ? BINGO!!! Daca tu zici ca merg , fa-mi o oferta buna si iti dau un set de internale 2004-2006.

 

Hai cu VARA

 

Nu stiam... Bine ca mi-ai zis ca imi luam tzeapa:)))

 

Imi trebuiesc doar surubelele din capul reglajelor superioare. Si da se potrivesc cele de 2004 pe 2007. Ce nu stiai???:))))))

 

Uite de la reglajul ala tre sa ma ridic in scarite pe linia dreapta...

post-11347-0-33412200-1337802432_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva interesat de un schimb Honda cbr F4 -> R1 (1998,1999,2000) + diferenta din partea mea?

Mai multe detalii pe PM.

:wave:

 

si daca e r1 2002 ?

niste detalii despre mobra ?

 

bafta

 

http://www.bikebandi...45652#sch252992

 

 

5,4 si 6 le scoti si le inlocuiesti din ambreajul vechi cu cea mai buna placa din desen cu nr 9.

 

Totodata cu sigurantza poti monta totul exact k in desen si sa te asiguri ca piesa 11 a intrat perfect pe caneluri. Piesa 11 are 5 pozitii de a fi pusa dar din cele 5 doar 1 este cea corecta!!! Apas-o de 5 ori in cele 5 pozitii si vei vedea care este cea in care strange cel mai bine placile!!!

 

Eu personal stiu demult de Bel Ray dar pana in momentul de fata (Americanii) n-au fost interesati de piatza saraca Eurpeana si nici sa sponsorizeze (echipe de SBK) ptr a dovedi calitatile acestui ulei.

 

In testul de frictiune facut sub ochii Caselor moto de renume din Romania (test facut de o alta firma decat BelRay) am vazut alaturi de alti Manageri Service ca Castrol a obtinut 80N, Motul 140N iar un ulei iesit din termenul de garantie al casei BelRay 250N...

 

Eu personal sunt Sponsorizat Bel Ray in Camp National de Supermoto, RoSBK si Enduro Cross si sincer nu ptr ca sunt un sportiv de top ci ptr ca oricum dragostea mea fata de BelRay (ce mi-a lungit viata motoarelor dealungul timpului) i-a facut pe Bel Ray sa imi dea uleiul meu preferat inainte de cursa.

 

Recomand BelRay 10w50 Ester (68ron/l) fara nici cea mai mica ezitare inaintea oricarui alt ulei comercializat in Romania.

 

SlovakiaRing:

 

Nu am fost multumit de:

 

Suspensia fatza care nu are reglajele de rebound complete si imi zapacea motocicleta inainte de viraj. Caut sa cumpar capetele de amortizor R1 2004-2008.

 

Calcatura nu a fost cea mai buna 15/43 si nu m-a ajutat sa ies din viraj lafel k celelalte moto. Comandat 47 ptr max power.

 

Puterea motorului meu lasa de dorit... Deschid motorul zilele astea si lustruiesc, masor si alezel orice urma din turnare. Asta va da un flux corect celor 4 pistoane si va face motocicleta sa urce in pozitie la urmatoarea cursa.

 

Cam atat m-a nemultumit.

 

Fericit de suspensia spate.

 

De ciclistika pozitia si manevrabilitatea dupa drasticele schimbari sunt foarte multumit si se vede asta si k pozitie obtinuta la a 2 ua cursa.

 

Multumit si apreciat de echipele Germane, Italiene, Slovace etc de Designul Motocicletei si al Pilotului... Au venit multi straini la mine s-o admire in pauze.

 

Si multumit de mine si pozitia obtinuta locul 2 la clasa B in clasamentul Roman dar Descalificat de cei din spate ca nu am folosit cauciucul de Top Dunlop ci un Diablo peticit... Nu sunt suparat pe asta sin nici nu m-am intors pe circuit ptr a lua cupele copiilor ci doar ptr a testa modificarile RaceTek...

 

 

am schimbat uleiul si filtru de ulei si functioneste, fara sa scot vreun disc din ambreajul vechi

multumesc pt sfaturi si ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sincer eu recomand la toti Clientii-Prietenii si inclusiv mie sa schimbe uleiul la maxim 3000km.

 

Treaba asta o am setata de cand Motul era singurul ulei bun pe piatza Ro si care dadea probleme pe schimbarea vitezelor si gasirea punctului mort pe ZX6 la peste 1500km...

 

15/50 de la Motul dupa o serie de antrenamente se transforma in 5/50... si ramane asa scazand din proprietati mult mai repede decat multe dar ramane un ulei mult mai bun decat Castrol de exemplu...

 

Eu pe R1 rile mele, scot arcurile din capat si inlocuiesc discul in mijlocul caruia sunt arcurile (cele 2 saibe) ce permit ambreajului sa alunece in frane puternice de motor,cu un disc de frictiune dupa un ambreaj vechi.

 

R1 (orice an) cedeaza acolo pe sistemul ambreaj. Pe acel disc de frictiune ce nu are acelsai diametru interior lafel k celelalte.

 

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema cu simplul schimb de ulei dar sincer nu cred ca doar asta a fost problema ta.

 

Mai apare aceasta problema daca discurile inaiontea montajului nu sunt bagate in ulei. Dar de obicei e exact pe dos. Adica nu decupleaza. Raman lipite si nu merge ambreajul. Nu a fost cazul tau.

 

Totusi raman la ideea ca placa de presiune nu era asezata si intre timp a cedat pe canelurile sale.

 

Oricum ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si scoti din nou racheta pe strada si te sfatuiesc sa nu o dai pe f4 si bani ca nu vei lua un alt R1 mai tare si pe care sa te bazezi cu un simplu schimb la platane.

 

P.S. Am rezolvat problema suruburilor din capul amortizoarelor mele. Am pus mana pe unele de R6 cu aceeasi lungime-diametru. Merci oricum.

 

P.S.S. Am deschis motorul R1 meu (ca era prea puturoasa) si am trecut la ajustarea admisiei (1,5mm) pe diametru si evacuarea 2,5mm la lustruirea ei, voi ajusta unghiul axelor cu 2 grade, bujii cr10ek, si voi scoate una din cele 2 garnituri quloasa. Sigur aceste preparari mi-o va face mult mai competitiva la urmatoarea cursa.

 

Nu stiu daca voi avea timp sa lustruiesc si arborele, bielele si pinioanele distributie, arbore-cutie si cele din cutia de viteze. Asta ia mult timp si cred ca la iarna va fi ok ptr 2013.

 

Am sa va pun niste poze, un filmulet cu ceea ce fac la ea cand voi fi gata. Sapt viitoare...

 

As mai vrea sa mut rezervorul combustibil sub sea (sa-l compartimentez in fiole antibalans)si toata electronioka si bateria-releul etc in locul pompei de benzina. Astea imi schimba centrul de greutate ridicat si intradevar fac o moto de pista. Nu am inventat eu asta, e facuta deja pe R1 WSBK.

 

P.S.S.S. Este cineva printre noi cu studii Chimice ce ma poate ajuta sa fac din benzina de 99-106octani? Sau de unde pot cumpara acest combustibil???

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sincer eu recomand la toti Clientii-Prietenii si inclusiv mie sa schimbe uleiul la maxim 3000km.

 

Treaba asta o am setata de cand Motul era singurul ulei bun pe piatza Ro si care dadea probleme pe schimbarea vitezelor si gasirea punctului mort pe ZX6 la peste 1500km...

 

15/50 de la Motul dupa o serie de antrenamente se transforma in 5/50... si ramane asa scazand din proprietati mult mai repede decat multe dar ramane un ulei mult mai bun decat Castrol de exemplu...

 

 

 

P.S.S.S. Este cineva printre noi cu studii Chimice ce ma poate ajuta sa fac din benzina de 99-106octani? Sau de unde pot cumpara acest combustibil???

 

Numai bine.

hai ca ma bag si eu in seama aici putin. desi cu tine am mai vorbit Sabine. desi nu am R1

 

aceiasi problema am semnalato si eu cu Motul. inainte am avut 10W40 cu care am cumparat motoru, am mers cu el si mi se parea oarecum greoaie cutia dupa cateva forje si l-am schimbat cu 15W50. situatia era alta, motoru tragea altfel, sunetul, acceleratia, citia cel putin se misca fenomenal. dar am ajuns si cu asta iar dupa vreo 4-5000Km cutia a devenit iarasi greoaie. acum mai am un schimb de ulei acasa si o sa il schimb iar ulterior o sa trec pe Bell Ray. stu ca eram in service si venise cineva acolo unde intamplator se vorbise de uleiuri. si exact ceea ce zici tu mai inainte despre Bell Ray ca a fost cel mai bun in test. uitasem cum se numeste si acu am vazut ca ai scris tusi mi-am adus aminte. pe viitor o sa tin cont si am sa incerc si Bell Ray.

 

cat de problema cu benzina, daca ai cum sa dai tarcoale pe la armata, la aviatie in special, sunt sanse sa gasesti acolo. nu cantitati industriale, dar cred ca suficienta pt competitie. stiu varianta cand o amestecau cu ulei pt a ii lua din putere.

unchimui, acu vreo 30ani a pus pe un BMW benzina de 110. din neamt pana in brasov sa speriat de motor, dar la intoarcere a trebuit sa schimbe garniturile.

 

la tine daca e pe injectie nu cred ca poti face diferenta pt ca din ce stiu, dozaju iti va fi calculat in functie de aer si restu. nu stiu cu sa iti explic, dar stiu ca senzorii iti vor calcula benzina si aerul incat sa il lase in parametri normali de cunctionare. eu am pus la a mea benzina de 99 si nu am simtit absolut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam... Bine ca mi-ai zis ca imi luam tzeapa:)))

 

Imi trebuiesc doar surubelele din capul reglajelor superioare. Si da se potrivesc cele de 2004 pe 2007. Ce nu stiai???:))))))

 

Uite de la reglajul ala tre sa ma ridic in scarite pe linia dreapta...

 

 

fa-mi un pret de derefuzat si iti dau internalele complete de RN12.

 

Hai cu vara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...