Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Tot TNG il rezolva, trimite-l acolo.

La el am fost...termocupla are...acolo a fost montat intrerupatorul. Dar in momentul in care ai intrerupator acolo acesta trimite o informatie eronata catre ECU si mai departe catre motor. De asta mi-a spus ca nu este o solutie buna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La el am fost...termocupla are...acolo a fost montat intrerupatorul. Dar in momentul in care ai intrerupator acolo acesta trimite o informatie eronata catre ECU si mai departe catre motor. De asta mi-a spus ca nu este o solutie buna :)

Rezistorul cu intrerupator nu a fost montat pe termocupla!

A fost montat pe sonda de temperatura din airbox, este un mic truc sa imbogateasca amestecul ,dar este si o mare pacaleala pentru ecu.

Cel de la termocupla nu are nici o problema cu ecu,doar poti porni din intrerupator ventilatorul la ce temperatura vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in final putem monta un intrerupator sau nu ??

Normal ca da. Senzorul da informatie la ECU, termocupla e doar un INTRERUPATOR electric comandat de o anumita valoare de temperatura, temperatura pe care o simte fiind in contact direct cu lichidul din radiator..

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezistorul cu intrerupator nu a fost montat pe termocupla!

A fost montat pe sonda de temperatura din airbox, este un mic truc sa imbogateasca amestecul ,dar este si o mare pacaleala pentru ecu.

Cel de la termocupla nu are nici o problema cu ecu,doar poti porni din intrerupator ventilatorul la ce temperatura vrei tu.

Chiar nu stiam pe ce e pus...scuze :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabine ce rezultate ai tu in cursa :) vb la general ca la romani e egal cu zero ...

Te-ai dat in cursa la B aia nu a fost ladys cup si rookies ?

Ce mari piloti au plecat de la Casa cazacu sau de la pascota te rog sa imi zici si mie de ei ? Ca noi restul astia de suntem in debandada gen vai steaua noastra nu stim de ei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu rezultate proaste vis a vis de asteptare. Locul 2 la B cu cauciuc din 2005 ptr care am si fost descalificat. Mai bine ca am fost descalificat k altfel trebuia sa iau cupa de B si nu daia venisem.

 

Apropo de ce venisem, scrie mai sus ca sunt la reevaluare si rescolarizare, reabilitare, resoftare, rerere... Major as vrea dar inca sunt pe bemol...

 

Tu unde ai fost??? Esti ala de a contestat sau care?

 

Clasa de fete a mers la B ca C nu mai era la Slovakiaring si nu le-am vazut decat la start... Tu unde erai???

 

Deci: Nu sunt interesat de clasamentul meu in 2012 ci doar vreau sa ajung la A. Asta e tot ce vreau vis a vis de acest sezon k si rezultat, iar k si satisfactie vreau sa imi revin eu fizic si psihic pe noile circuite si sa imi fac o moto pe care sa ma bazez in 2012.

 

Nu stiu cine esti dar ai probleme odata ce intrebi-afirmi fara sa te prezinti. Cine esti tu ma?

 

Eu rezultate proaste vis a vis de asteptare. Locul 2 la B cu cauciuc din 2005 ptr care am si fost descalificat. Mai bine ca am fost descalificat k altfel trebuia sa iau cupa de B si nu daia venisem.

 

Apropo de ce venisem, scrie mai sus ca sunt la reevaluare si rescolarizare, reabilitare, resoftare, rerere... Major as vrea dar inca sunt pe bemol...

 

Tu unde ai fost??? Esti ala de a contestat sau care?

 

Clasa de fete a mers la B ca C nu mai era la Slovakiaring si nu le-am vazut decat la start... Tu unde erai???

 

Deci: Nu sunt interesat de clasamentul meu in 2012 ci doar vreau sa ajung la A. Asta e tot ce vreau vis a vis de acest sezon k si rezultat, iar k si satisfactie vreau sa imi revin eu fizic si psihic pe noile circuite si sa imi fac o moto pe care sa ma bazez in 2012.

 

Nu stiu cine esti dar ai probleme odata ce intrebi-afirmi fara sa te prezinti. Cine esti tu ma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabine ce rezultate ai tu in cursa :) vb la general ca la romani e egal cu zero ...

Te-ai dat in cursa la B aia nu a fost ladys cup si rookies ?

Ce mari piloti au plecat de la Casa cazacu sau de la pascota te rog sa imi zici si mie de ei ? Ca noi restul astia de suntem in debandada gen vai steaua noastra nu stim de ei .

:crack:

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Invidia si prostia in locatii virtuale de acest gen, isi arata fatza adevarata cu usurintza la unii...

 

Sunt multi care cred ca aberez dar se abtin si asteapta sau scotocesc k sa vada daca ce spun e adevarat si daca real sunt acela care face ce altii au desfacut si si-au prins urechile.

 

E o tzara libera in care ai voie sa-ti exprimi parerea dar cel mai elegant ar fi intai sa te gandesti daca poti s-o demonstrezi si abaia dupaia s-o asterni pe butoane...

 

Tinta mea principala pe acest forum este sa franez cat mai mult aberantii ce scriu ca stiu si aduc motoare in garajele-bordurile lor urmand k ulterior sa ajunga la mine cu mii de alte probleme decat cele reale.

 

Reusesc in mare masura si nu ma deranjeaza restul. Spune mi ce prieteni (mechanici) ai k sa-ti spun ce fel de om esti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune mi ce prieteni (mechanici) ai k sa-ti spun ce fel de om esti...

 

pt asta nota 10! felicitari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un electrician mi-a spus ca, daca vreau sa pun un intrerupator la termocupla mi-ar trebui

si un releu ca sa mearga termocupla si pe direct si sa ii pot da drumu cand vreau

e ok, voi ce ziceti ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un electrician mi-a spus ca, daca vreau sa pun un intrerupator la termocupla mi-ar trebui

si un releu ca sa mearga termocupla si pe direct si sa ii pot da drumu cand vreau

e ok, voi ce ziceti ?:)

nu, daca stii cum sa legi intrerupatorul, nu ai de ce sa pui releu. il pornesti tu singur, dar pleaca si el cand e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ar88rol :

 

E treaba super simpla,si eu mi-am pus asa ceva pt mersul in oras vara (pt ca e nevoie clar,altfel stai cu apa numa la 98-105).Era si un link foarte util care arata pas cu pas cum se face treaba asta la un r1 rn12,userul mistery mi-a dat link-ul,dar eu bineinteles ca nu-l mai am :P.Da-i un pm si ti-l da dak il mai stie.are linku ala si poze si tot,e joaca de copii,nu-ti trebuie releu sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu la baterie,pui un intrerupator pe alimentarea la ventilatoare si ii pui masa pe motor.Astfel el va mere numa cand ai cheia in contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul de alimentare al ventilatoarelor este comandat pe pozitia on - off de un pin al calculatorului. Acel pin se leaga la intrerupatorul aditional pt ventilatoare. Intrerupatorul are celalalt pin legat la masa(-).In pozitia on al intrerupatorului releul de comanda ventilatoarelor se va inchide pornind ventilatoarele. Releul ventilatoarelor e montat linga panoul lateral stinga unde sint si sigurantzele. Are 2fire groase si 2 fire mai subtiri. Firul de comanda e de culoarea verde-galben.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un electrician mi-a spus ca, daca vreau sa pun un intrerupator la termocupla mi-ar trebui

si un releu ca sa mearga termocupla si pe direct si sa ii pot da drumu cand vreau

e ok, voi ce ziceti ?:)

+ ca exista posibilitatea ca daca ii pui intrerupatorul sa anuleze pornirea automata, si nu cred ca vrei sa ai grija asta cu pornitul termocuplei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare ti-e gradina, Doamne. Aici e un telefon fara fir veritabil.

 

Intrerupatorul electric pt pornirea ventilatoarelor sub forma unei termocuple ESTE MONTAT pe radiator. Se insurubeaza in radiator, capul termocuplei(intrerupator electric termostatat) ca sa faca contact in permanentza cu lichidul din radiator. Un ventilator consuma ceva amperaj si deaici recomandarea ca circuitul paralel pus peste termocupla sa contina si un releu electric. Intrerupatorul aditional montat pt pornirea manuala a ventilatorului va alimenta doar releul aditional, acesta consumind un curent electric de valoare mica, protejind intrerupatorul manual de curenti mari.Releul aditional montat alimentat prin intrerupatorul electric aditional ca alimenta ventilatorul. Normal ca daca intrerupatorul manual ramine inchis (pornit) tot timpul, ventilatorul va functiona non stop, daca intrerupatorul este oprit(deschis) ventilatorul va fi alimentat de termocupla doar atunci cind temperatura lichidului de racire depaseste 10X grade (104, 105, 106grd).

 

Modelele de moto mai noi au un sistem de pornire a ventilatorului mai fiabil, nu se foloseste termocupla, care se poate strica. Se foloseste un senzor electronic montat pe instalatia de circulare a lichidului, variatia temperaturii lichidului duce la o variatie a tensiunii de iesire a senzorului de temp care este citita de catre ECU(calculator, computer). ECU este programat din soft sa comande pe unul dintre iesirile sale un releu electric care la rindul sau alimenteaza ventilatorul. Comanda releului de pornire a ventilatorului este de fapt punerea la 0 (masa)a pinului de comanda de pe ECU. Acel pin de la ECU pus la masa printr-un intrerupator manual aditional va porni ventilatorul. In momentul in care intrerupatorul aditional este oprit, ventilatorul porneste numai comandat de senzorul termic al motoretei.

 

+ ca exista posibilitatea ca daca ii pui intrerupatorul sa anuleze pornirea automata, si nu cred ca vrei sa ai grija asta cu pornitul termocuplei.

 

Wrong post.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf sa referit la faptul cand faci ventilatorul pe circuitul aparte. adica cum fac unii la masini. scot termocupla si lasa buton pt ventilator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[Exact ce spuneam...

 

Intreaba pe net, unu zice o tampenie si el o face... Dupa un timp de neinteles ce se intampla cu moto se duce la altul si la altul si tot imbarliga firele intre ele pana ajunge unde ar fi trebuit sa mearga de la inceput fara sa strice instalatia si gandirea ei.

 

Du moto la service specializat in electrica sau du-o la Jagi care intradevar din acest forum ti-a dat raspunsul corect.

 

Nu deconecta nimic din managementul motocicletei ci pur si simplu mai adauga un fir de + care sa dea semnal (din intrerupator) si sa porneasca cand vrei tu, + cand vrea el...

 

Mare grija la firul de + care se plimba de la contact la intrerupator si de la intrerupator la firul cdi sa fie foarte bine izolat, sa aibe un traseu fara posibilitatea de frecare si sa plece din contact printr-o sigurantza de max 5A.

 

Altfel e mai simplu sa torni benzina pe ea si sa arunci un chibrit...

 

Fa-i o intrebare lui Jagi cat te-ar costa asta sau daca nu esti din Bucuresti atunci mergi la un electrician de minim 40ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam la inceput si mi-a afirmat si Jagi

o sa montez un intrerupator cu un releu si am terminat distractia

multumesc pt sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam la inceput si mi-a afirmat si Jagi

o sa montez un intrerupator cu un releu si am terminat distractia

multumesc pt sfaturi

 

montat, testat si functionestebanana.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la mufa termocuplei[de pe radiator] tragi cele doua fire la un intrerupator mic on/off,ce rezista la o tensiune mai mare si asta e tot.Pe oras il lasi pe on,iar pe exterior pe off,sa isi faca termocupla treba.Bafta tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...