Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

... Ce oameni rai !!! :D aveam o discutie serioasa cu 58 .... naspa :D

 

tot asa am avut si cu Sabin o discutie principiala despre moto viteza

si ma scos de pe face buci .... nu iam facut absolut nimic ...doar lam intrebat

 

ce parere are ca in cursele din 2012 campionul Romaniei (Pasco) ii da una sau mai multe ture de circuit

 

vice campionului (Sabin) ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... Ce oameni rai !!! :D aveam o discutie serioasa cu 58 .... naspa :D

 

tot asa am avut si cu Sabin o discutie principiala despre moto viteza

si ma scos de pe face buci .... nu iam facut absolut nimic ...doar lam intrebat

 

ce parere are ca in cursele din 2012 campionul Romaniei (Pasco) ii da una sau mai multe ture de circuit

 

vice campionului (Sabin) ? :D

 

 

 

le da pe toate :)))))

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Ce oameni rai !!! :D aveam o discutie serioasa cu 58 .... naspa :D

 

tot asa am avut si cu Sabin o discutie principiala despre moto viteza

si ma scos de pe face buci .... nu iam facut absolut nimic ...doar lam intrebat

 

ce parere are ca in cursele din 2012 campionul Romaniei (Pasco) ii da una sau mai multe ture de circuit

 

vice campionului (Sabin) ? :D

sa mor eu de nu trebuie si aici butonul de like.

 

dar sa stii ca grea intrebare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si fiindca se vorbea mai devreme cine-i mai bun in mecanica: incet incet, mai apare un garaj. Cristian, zi-ne cu e cu investitia ca sa-ti poti schimba singur uleiul in furci, rulmentii jugului, sablarea rotilor, etc. In loc sa vii tu la mine cu furcile, cred ca vin io la tine, si le desfacem pe toate 4.

 

Prima etapa a ROSBK e abia la sf lui aprilie, teoretic, pare mult. Nu-i asa Balamuc ca pina la 1 martie motoretele sint ready to race? Eu asa vreau pt a mea. In USA, baietii lucreaza intens sa fabrice un black box care sa contina unitatea de Traction Control, autotune. Se instaleaza pe instalatia electrica a motocicletei si va putea fi programata fie cu laptopul, fie cu androidul(fara cablu, prin radio).Daca o sa coste pina in 5-700$ ar fi cea mai mare creatie pt muritorii de rind. Bazzaz, Powercommander, ar deveni istorie.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si fiindca se vorbea mai devreme cine-i mai bun in mecanica: incet incet, mai apare un garaj. Cristian, zi-ne cu e cu investitia ca sa-ti poti schimba singur uleiul in furci, rulmentii jugului, sablarea rotilor, etc. In loc sa vii tu la mine cu furcile, cred ca vin io la tine, si le desfacem pe toate 4.

De cele mai multe ori, se naste un sentiment de siguranta in urma efectuarii lucrarilor de service de catre proprietar. Totusi, am dat foarte des peste lucrari facute dezastruos desi s-a lucrat cu manualul dar s-a inteles pe dos. Servisat furca de exemplu: demontat, masurat, cantarit, masurat, montat la loc, pus Loctite (scrie la manual), montat pe motocicleta, vruum, vruum! Motociclistul mecanicos pasionat si-a cumparat inclusiv pistol de impact electric pentru demontare (chiar daca nu avea nevoie la respectivul model).

Dupa doi ani curge furca. Servisare din nou. Dau jos de pe motocicleta. Incerc sa demontez amortizorul din jamba. O zi de lucru - zero succes. Nu merge la cheie, la pneumatic, la cheie cu contra la interior la fel. Se invartea in gol "holderul" din capatul de jos al amortizorului, cu tot cu surub. Cam naspa! Solutia - gaurit suruburile, extras din amortizor, cautat in graba alte suruburi. Din ce cauza? Loctite de temperatura inalta pus pe filet (rosu). Cost final: mai mult decat dublu pt servisat o furca upside :(

Jagi, stii despre ce furca vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balamuc. Esti un terminat total care ai incetat sa ma amuzi. Esti praf...

 

La iesire din casa nu ai oglinda. Intreaba-ma pe mine si uitate in oglinda : Cate ture iti da Sabine tie, Pascota?

 

Mie nu mi-e greu sa-ti raspund. O tura mi-a dat in toate cursele in care am, fost in 1012. O tura fix. Peste tot.

 

Problema nu sunt eu! Problema esti tu mai Balamuc.

 

Mai ti minte cand am fost impreuna pe circuit? Pe ce loc am terminat eu si pe ce loc tu?

 

E cand oi fi mai rapid k mine atunci cred k ai putea sa-ti spui opinia. Pana atunci doar zbieri k o zdreantza paroasa.

 

Marsi javra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balamuc. Esti un terminat total care ai incetat sa ma amuzi. Esti praf...

 

La iesire din casa nu ai oglinda. Intreaba-ma pe mine si uitate in oglinda : Cate ture iti da Sabine tie, Pascota?

 

Mie nu mi-e greu sa-ti raspund. O tura mi-a dat in toate cursele in care am, fost in 1012. O tura fix. Peste tot.

 

Problema nu sunt eu! Problema esti tu mai Balamuc.

 

Mai ti minte cand am fost impreuna pe circuit? Pe ce loc am terminat eu si pe ce loc tu?

 

E cand oi fi mai rapid k mine atunci cred k ai putea sa-ti spui opinia. Pana atunci doar zbieri k o zdreantza paroasa.

 

Marsi javra.

 

 

Consider ca exagerezi Sabine. Ma abtin sa comentez afirmatiile tale contra lui Balamuc, eu il cunosc de ceva

timp pe Adrian si pot sa zic ca e om deosebit daca stii sa te comporti.

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D mersi de raspuns dar nu prea inteleg ... o tura in toate cursele din 2012 sau o tura la fiecare

cursa din 2012 ? :D glumesc :D stiu ca este varianta 2 .. asa si cum e posibil sa fie asa de

mare diferenta intre locul 1 dim Romania si locul 2 din Romania ?? :D

Eu nu inteleg cum credeai ca sub pretextul unui jiont poti sa deapani oriceti trece prin minte ? ! :D

Ca te-ai dat vice de vice ... sa fi sanatos felicitari maxime !! ... dar sa insinuezi si direct si indirect

si pe fata si pe spate ca ROSBK este pistol cu apa ca ce ne dreptate enorma tia facut tie

marele maestru care nu intelege ca nu aveai cauciucurile obligatori in cursa de incepatori cu

toate ca ai fost informat !!! ce vroiai tu e simplu ... :D sa ne batem joc de 30 de oameni din cursa

.... si de noi si de toata competitia .... Ti sa explicat de 10 ori ce nu intelegi ?

 

:D "paroasa" :D ma indoiesc ma epilez continu !! :D o sa o pun pe seama faptului ca sinteti mai microbist

pt. ca aia au texte de genul asta :D

 

da !! imi aduc aminte de cursa de care amintiti Dvs. daca permiteti ? am plecat de pe ultimul cu toate ca

mam calificat ... nu stiu nici o data pt. ca ... ma dau la misto ... si mau certat citiva ca nu am plecat de la locul meu

si leam explicat lafel cum fac si cu tine acum ca ... ce sa caut sa iau cupa sau locul la copii ( argou de clasa A) :D

cind am timp de A tocmai ca este incorect si josnic !! capisi ?

Cit despre rapiditatea mea... stati linistit ca este ok la mine !! :D 1.29 fara sa mi se sifoneze cravata :D mint de ingheata

apele ... logic .. cristina ma bate cam peste tot si la brno chear 2 sec !! Cristina .. stiti fata aia mica

ma rog mai miniona asa :D sint sigur ca va aduceti aminte de ia :D

 

Imi pare rau de intentia ta la instigare politica inpotriva ROSBK ca ai vrut sau nu ....nu stiu

dar asta a fost si in concluzie orice actiune are o reactiune ....

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Si inca ceva ... ce sa intinplat cu 58 ??? aa zis ceva a facut ceva aa ce ca nu stiu .....

 

 

Nu fac aluzie la sponsorizare stiu ca ... nu e chear asa de usor dar vreau doar sa stiu.

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze R1 Forum...

 

Aia e. Am ales sa merg cu R1 si asta atrage invidie.

 

Am ales sa merg acolo unde astia n-au sange si am mers la toate si am acumulat nr de puncte.

 

Am ajuns unde sunt k am facut temelia caramida cu caramida. Altii fac treaba stirba si apoi plang k...

 

De la 1 Febroarie (k pana atunci sunt super aglomerat) deschid sectiunea Yamaha YZF R1-R6 test Dyno Free, adica daca esti propietar R1 nu platesti nimic ptr ati testa motocicleta la Racetek si ptr a sti unde te afli cu ea tehnic si ce-ti lipseste. Acest program nu include taxe ci doar programare telefonica. Voi testa de 2 sau mai multe ori doar motocicletele ce se repara sau se lucreaza la mine sau cele care sunt resoftate la Jagi. Acestea sunt testate de cate ori este nevoie free. Restul sunt testate si catalogate k performantza intr-un nr de 100 dupa care testul respectiv va fi facut doar ptr sportivii casei.

 

Asta v-a adus Mosu la RaceTek.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Scuze R 1 forum " :D da !! atrage ividie !!!! Daaaa :D :D :D miau dat muci pe nas de ris ...
Credeam ca Ducati este in situatia asta :D ok , ok gata cu caterinca asta mirsava :D
Ce ai ales tu ... si unde ai ajuns tu si ce doresti tu e treaba ta ... sa fi sanatos....
si inca o data succese nemarginite ...
Lafel si cu .. testele si softarile si dynourile dynourilor posibile ....... ce vrei tu ....
Dar tot nu teai lasat sau pur si simplu nuti dai seama si ai zis ca SBK-ul e fraieri :D pai e frumos ? :D
Este o intrebare retorica , nu este nevoie sa raspunzi :D

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare nu va saturati unii de aberatii si balacareli?ar trebui sterse cateva conturi cel putin.... :-L :plsdie:

hai maaaaaa, vara e activitate la accidente, iarna....pe unde se apuca (ex aici)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimband macazul (pt cei pe care nu-i intereseaza balacareala de plictiseala din fiecare iarna de pe forum),ca sa fim la zi cu ultimele cuceriri in tehnica,MCN a facut un Road Test BMW S 1000RR vs BMW S 1000RR HP4.Adica iata ca si S 1000-le poate fi batut.De el insusi :D.Nu,serios,cititi tot testul,e foarte interesant.

In testul respectiv se explica cum functioneaza in viata reala suspensia semi-activa de pe HP4.(a nu se confunda cu marea "suspensie electronica" de pe Panigale S care de fapt inseamna reglajul electronic al suspensiei,reglaj pe care il face tot riderul,numai ca nu mai da la surubelnita,invarte un buton)

Se explica cum de fapt HP4-le e mult mai bun pe drum decat pe circuit pt ca suspensia se regleaza singura si se adapteaza in fiecare milisec la conditiile de pe drum,gropi,asfalt de calitate proasta,denivelari,etc.Cu alte cuvinte,ai pe fiecare portiune de drum setarea perfecta,facandu-ti astfel motorul si mai confortabil si mai grippy daca pot spune asa.

Asta nu prea pare a fi doar o gaselnita,un artificiu de vanzare,un gizmo,in genul altor motociclete cu "suspensie electronica" si "frameless design" :rusinica: ,ci pare a fi o chestie ff smechera care chiar functioneaza.Si parerea mea (ca si fan Yamaha in general si R1 in special) e ca Yamaha ar trebui sa ia notite,daca vrea sa scoata un R1 care sa mai insemne ce insemna odata R1,si sa scoata si ei treaba asta pe R1.Asta e viitorul.

Cititi tot testul aci : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides-tests/2013/January/jan0313-bmw-s1000rr-vs-s1000rr-hp4/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte smecher reviewul :) ma gandesc ca japonezii au ei facute cercetari si in aceasta privinta dpv al suspensiilor.eu ma gandesc ca bradul r1 si cultul r1 are cumparatorii lui, multi, fata de cei ai bmw-ului. dar bmw nu face decat sa prinda teren in fata japonezelor. pe bmw am mers doar pe boxer si a fost foarte smechera senzatia. oricum bmw-ul stie sa faca masini bune, si motociclete lafel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 15 ani... Yamaha este propietarul Ohlins... Suspensiile din Moto GP cred eu k sunt cele mai smechere nu alea din F1 adaptate pe moto (BMW) si bagate pe pista sau strada.

 

100% din Pilotii tari, au atat in F1 cat si SBK,MotoGP aceste reglaje elecronice ce comunica cu baza. Data Recording inregistreaza toate info ale moto (Pascota are) si apoi le vede in boxa si ajusteaza ce nu-i ok.

 

Sisteme k Traction Control si ABS sunt pe multe moto dar sunt date la minim ptr a oferi o sigurantza (psihologica) pilotului nu ptr a modifica parametrii dupa placul inteligentei electronice.

 

HP4 a fost la noi pe pista si am auzit (n-am fost de fatza) ca in ultimele 4 ture din cursa a cedat respectivul (management suspensie fatza) si a transformat-o intr-o barca...

 

MV Agusta mea are un sistem Management Magneti Marelli suficient de complex, care da un randament foarte bun in tractiune dar la iesirea din viraj iti ia spatele si ti-l taraste de nebun...

 

Sincer alea fara controlul tractiunii, fara injectie, suspensii electronice si alte mii de senzori si restrictii mi s-au parut cele mai FDC (fara durere de cap) un sistem care iti da siguranta k vei termina cursa sau drumul exact cu ce-ai inceput-o, fara schimbari si modificari de tot felul.

 

Dar cu sigurantza si Yamaha va dota cu noul sistem de reglaj suspensii motocicletele de top... Noi tre sa citim si sa ne informam unde cedeaza si de ce ptr a avea pe tot parcursul traseului aceeasi moto pe care te bazezi.

 

Oricum deocamdata ptr modelel de serie Ziemens este cel ce doteaza atat HP4 cat si Panigale. Magneti Marelli e deja istorie.



Sau Magneti Marelli nu vrea sa vie un vanzator de duzina si ramane cu secretele sale doar in grila de start MotoGP. Inclusiv M1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! La multi ani! Baieti, am o intrebare...am un r1 din 2001 de vreo 2 ani, merge ok, doar ca in ultimile luni...acul de la turometru oscileaza cu 2-3 mii de ture in mers. Cineva imi spunea ca problema este senzorul de turatie. Voi ce spuneti? Ce credeti ca este? Si dak este senzorul de turatie unde anume este asezat? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! La multi ani! Baieti, am o intrebare...am un r1 din 2001 de vreo 2 ani, merge ok, doar ca in ultimile luni...acul de la turometru oscileaza cu 2-3 mii de ture in mers. Cineva imi spunea ca problema este senzorul de turatie. Voi ce spuneti? Ce credeti ca este? Si dak este senzorul de turatie unde anume este asezat? Ms

Mai bine fa o filmare si da neo k nu e concludent si nu te sfatuiesc sa umbli aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi,nu era vorba de probleme aici,era vorba ca e un sistem destul de smecher care se adapteaza drumului,setandu-se singur pt a oferi cat mai multa aderenta pe portiunea de drum.Adica daca vede ca drumul e cu gropi,o lasa moale,daca vede ca drumul e ok si tu incepi sa-i dai,suspensia se intareste,etc.Efectiv nu ai cum sa faci asa ceva cu o moto normala,decat daca te dai jos din 10 in 10 m si te apuci cu surubelnita de ea.

Mie personal mi se pare o chestie ff desteapta ce imi aduce aminte de Williams-urile din vremea lui Mansell si Senna,pastrand proportiile desigur.

 

@ Sabin :

 

Nu cred ca marea smecherie a motocicletei asteia e pe pista,pt ca acolo se schimba situatia radical.Pe pista gasesti niste setari si aia e,nu sunt conditiile asa schimbatoare ca pe "deneu".Dupa cum a zis si testerul,pe pista un profesionist poate seta un S 1000 RR sa fie la aceleasi performante cu HP4 fara nici o strabatere.Treaba,dupa cum am scris si mai sus,se schimba pe drum unde conditiile difera ff mult.

Repet,mie treaba asta cu suspensia care se muleaza si se adapteaza la drum in functie de denivelari,gropi,inclinatia motorului,pozitia acceleratiei,etc mi se pare o mare smecherie.Si celui care a facut testul i se parea la fel din cate am citit eu,poate nu e chiar asa prost nici ala.Desigur,noi aci ne dam cu presupusa,pana nu se da careva pe ea si acela poate avea o opinie indreptatita.

 

P.S. La MotoGP nu ma bag ca nu cunosc regulamentele,dar la F1 nu exista suspensie electronica de nici un fel (nici macar reglaj electronic al susp in genul Panigale nu au voie,pt ca dak ar avea voie cu asa ceva ar abuza grav de treaba asta in sensul ca ar pune un dispozitiv pe suspensie pt a o controla de la boxe in orice mom al cursei de ex,ceea ce e total interzis).Orice electronica pe suspensie a fost interzisa din '94 incoace,inclusiv reglajul electronic.Suspensia monoposturilor de F1 e mecanica,clasica daca pot spune asa :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...