Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Pai daca ti se pare asa de smechera, ia-ti neintirziat una. Stiu, e o mica , mica , mica problema cu banii acum. Poate miine? La ROSBK va fi el putin un HP4 de la anul, Enescu. Ce-mi descrii tu, stiam si eu, numai ca pt atita confort, mai bine mergi cu masina. E mai ieftin si mai safe. Ceea ce nu intelegi tu, e ca la viteza legala pe strada, nu ai nevoie de motorete scumpe. Daca cauti viteze de GP pe drumuri publice, risti mult sa ajungi unde nu-si doreste nimeni.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta e doar o frumoasa reclama...

 

Enescu a fost la serres cu acest hp4. La aceasta moto i-a cazut electronika suspensiei fatza in ultimele ture...

 

Daca ai merge un pic la motocros (competition) si ai fi aproape de mechanici ai intelege k o suspensie buna nu are nevoie de alte setari in timp real. Alea iti iau decizii la care tu nu te astepti si o pierzi 100%.

 

E k si cum ai da F1 cu 2 piloti pe o masina... Unu cu volanul si altul cu franele... Ar fi un mare dezastru. Parerea mea.

 

 

Un real ajutor in materie de valve variabile electronic o are R1200GS dupa 2010. Are 4 pozitii ptr 4 tipuri de drum plus alte reglaje de echilibrare in functie de incarcatura ce se fac in mod rapid fara a te opri.

 

Acea moto Crosser-Enduro e de inteles maxim. Acolo inteleg urgentza schimbarilor dar manual nu automat. Nu schimba ea de capul ei !!!

 

Poate sunt eu mai paranoic in impartirea deciziilor atata timp cat sunt pe un bolid...

 

Sincer mie mi-e cam spaima si pe Cal, doar ptr simplul fapt k nu detin doar eu controlul sau k nu stiu sa-l detin si oricand la orice ora poate arde o frana de toata frumusetea...

 

Prefer navetele mele sa nu gandeasca ptr mine ci doar ptr propulsor si subansamblele acestuia. Si la astea e inca Pionierat dar hai.



Method. Crede ma k daca iti deschide valvele intr-un viraj k simte ea 2-5 denivelari...

 

Mai bine ia-ti o mulatra de banii aia sa te plimbe si sa te restul. Face banii mai bine k HP4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmarind chiar ieri un film despre secretele motogp`ului ,Stoner raspunde multor intrebari despre electronica si chiar confirma ca doar un procent foarte foarte mic din revenirile din derapaje/posibilele high side`uri /controlul motocicletei in situatii limita sunt ale lui ,restul este electronica el spune chiar asa : "Acolo nu e Casey,acolo e electronica"

faza cu electronica daca ai bani de investit cel putin intr-un traction control setat pe minim pentru circuit e foarte bine ceva ca "ultimu remediu" in caz de ...,ai sansa sa reduci din posibilele damege`uri ,totul costa ,iesire sunt scumpe,sponsori nu sunt,cand ai o singura motocicleta devine o problema cand tragi pentru un loc acolo sus ,riscurile sunt si mai mari

va salut si le urez celor care-si serbeaza astazi ziua de nume un calduros La multi Ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi,nu era vorba de bani aici,era vorba de tehnica,nimic mai mult,fazele astea gen "daca ti se pare asa smechera,ia-ti tu ma,aa,n-ai 18 mii sa dai pe un motor,haha ce prost esti",astea sunt kkturi de copii de 5 ani.

 

Da,stiu,pe drumurile publice se mere la viteze legale.Pt astea e corect ce zici tu,nu ai nevoie de motorete scumpe.Da,de aia avem toti r1.De cat de legal merem toti.Da moralist e tot romanu,plm.

Daca ne luam toti doar ce aveam nevoie,nu isi lua nici draq r1,ca pur si simplu nu ai nevoie de asa ceva pe strada.

 

Poate eu nu inteleg multe,dar o treaba inteleg clar : la motociclete nu e vorba niciodata "de ce ai nevoie".E vorba de pasiune,de dileala.Si acolo sky's the limit cum zice americanu.

Dar in fine,nu vr sa contiunui discutia,nu are rost ca o dam in filozofii de viata.

Am vrut doar sa atrag atentia asupra unui progres tehnologic si sa discutam pe marginea lui (special pt a indeparta discutia de la balacareala care era inainte),atata tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enescu a fost la serres cu acest hp4. La aceasta moto i-a cazut electronika suspensiei fatza in ultimele ture...

 

 

E falsa informatia pe care o detii, nu a fost HP4. A fost modelul standart. Nu a cazut nimic, era 100% stock, motoreta e deja vinduta unui posesor de R1 2009.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine fa o filmare si da neo k nu e concludent si nu te sfatuiesc sa umbli aiurea.

Ok. Voi filma dar stai sa dea putin caldura ca e rece si-mi clantzane dintii. E nevoie sa filmez din mers pentru ca dak o pornesc si stau pe loc e ok, o accelerez, revine la turatia de relanti... In mers in schimb o "mai" ia razna.Deci nu mereu oscileaza acul ala...a...si dak merg pe o portiune cu piatra cubica de cativa metri, o mai ia putin razna, isi revine in cateva secunde, apoi iar o apuca dracii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ti se pare asa de smechera, ia-ti neintirziat una. Stiu, e o mica , mica , mica problema cu banii acum. Poate miine? La ROSBK va fi el putin un HP4 de la anul, Enescu. Ce-mi descrii tu, stiam si eu, numai ca pt atita confort, mai bine mergi cu masina. E mai ieftin si mai safe. Ceea ce nu intelegi tu, e ca la viteza legala pe strada, nu ai nevoie de motorete scumpe. Daca cauti viteze de GP pe drumuri publice, risti mult sa ajungi unde nu-si doreste nimeni.

 

Nu vreau sa ma cert cu tine sau sa ma contrazic, dar de ce desconsideri suspensia de pe HP4?

 

Majoritatea motociclistilor care detin motociclete de viteza nu merg pe pista (nu au chef, nu au bani, nu stiu ca exista asa ceva, si asa mai departe, motivele sunt nenumarate).

 

Pentru cei care nu merg pe pista,dar care prefera un mers mai sportiv (stradal),cred ca inovatia asta de la BMW este foarte binevenita.

 

Pe pista totul este prestabilit/uniform, nu exista surprize precum pe strada, de aia un sistem de suspensie cum e cel prezent pe HP4,devine oarecum redundant pe pista. Insa pe strada isi arata adevarata valoare...

 

Tot genu' asta de discutii erau si cand au bagat ABS pe vitezane (RR urile de la honda,etc)

 

Ca sa ma scutesc de eventuale explicatii si ca sa preintampin vreo acuzatie din partea ta ca ma dau cunoscator sau alte fabulatii,repet ca postul meu se vrea doar o intrebare ,si anume, daca poti argumenta de ce nu e bun acest sistem,sau de ce e desconsiderat?

 

 

@Method: Nu au si Ducati un sistem de suspensie din asta semi-activa pe noul 1200 Multistrada ?

 

PS: imi cer scuze de la posesorii de R1, pt offtopic, da' oricum,avand in vedere cum s-au balacarit altii...cred ca trec neobservat :)

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-as dorii sistemul asta pe Yamaha mea cu 7 octave , da doar pentru clapele negre ... nu am fost niciodata fan al suspensiei adaptive si sa fim seriosi , cat de mult ajuta sistemul asta riderul care merge prin bucuresti sau oricare alt oras ... nu stiu pe circuit , pentru ca nu sunt fan si nici nu o sa fiu vreodata

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-as dorii sistemul asta pe Yamaha mea cu 7 octave , da doar pentru clapele negre ... nu am fost niciodata fan al suspensiei adaptive si sa fim seriosi , cat de mult ajuta sistemul asta riderul care merge prin bucuresti sau oricare alt oras ... nu stiu pe circuit , pentru ca nu sunt fan si nici nu o sa fiu vreodata

 

Stima

 

reply-ul tau pe langa faptul ca e arogant gratuit, denota si faptu' ca esti neinformat da' ai zis sa te bagi asa si tu in discutie....

 

faptu' ca-ti faci griji cum functioneaza aceasta suspensie in Bucuresti (sau alte orase) spune mult despre utilizarea motocicletei tale sport (mai exact: pe unde o utilizezi)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca gospodaru e din tg neamţ iar pe motoreta care o are si pe unde a mers sau pe unde ar merge cu ea, ar avea mai multa nevoie decat ai tu.

P.S. Nu are motoreta sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect Jagi. Nu am fost la Serres k sa stiu exact. Eram in alta parte...

 

Stiam k noul BMW cu care a venit la Serres (ca cel vechi s-a cam ostenit) a avut mari probleme cu suspensia fatza in ultimele 4 ture.

 

Imi cer scuze ptr eroare (daca este) dar stiu din auzite. Tu ce sti despre asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi si impresia din cauza noului asfalt care inca nu era gumat suficient. Si eu am avut aceasi impresie dupa cateva ture dar tind sa cred ca nu suspensia a fost motivul ci mai degraba asfaltul/anvelopa, asa cum mi-au zis si cei cu 'grade' . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am fost niciodata fan al suspensiei adaptive

 

nu stiu pe circuit , pentru ca nu sunt fan si nici nu o sa fiu vreodata

 

Dar totusi esti un fan de-al nostru, de aia te-ai apucat sa scrii prost in coltul nostru, cel al posesorilor de R1. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maimutoiule de B1, nu am desconsiderat sistemul de la HP4. Ai interpretat tu doar asa ceva, incerci sa scoti din context. Nu ai avut in viatza ta o sportiva pursinge bine reglata. Subliniez binereglata, nu-i suficient sa ai cele mai tari suspensii din lume pe motoreta, si reglate pe deasupra, trebuie sa ai si CAUCIUCURI PROASPETE. Cauciucurile, in afara de aderenta ,fac parte din suspensia motocicletei. Ghici cine asigura suspensia cind motocicleta este inclinata la maxim pe viraj ! Si eu vreu un S1000RR, macar modelul 2011. Am subliniat doar, si cei ce au cit de cit experienta stiu esentialul, daca ai suspensia stock reglata sportiv, nu ai probleme cu motoreta pe strada. Normal ca simte mai tare denivelarile(din RO,caci in Vest nu prea sint). Poti sa ai mama suspensiior, daca la 250-280/h ti-a iesit Gica cu tractorul de-a curmezisul, esti istorie de scurta durata, in 2-3 saptamini lumea a uitat de tine. Repet asta la infinit, motocicletele sportive isi arata valoarea pe circuit , nu pe drum public. Pe drum public, cu motociclete supersport, daca respecti cit de cit vitezele legale, nu ai nevoie ever de suspensiile lui HP4. Majoritatea care postati aici despre HP4, nu aveti bani sa va luati cauciucuri race noi, ca sa va puteti bucura cit de cit de puterea motorului, si ma intrebati de ce nu-mi place HP4!Cind am scris eu ca " NU-MI PLACE HP4? Fratilor, eu traiesc constient in fiecare minut de ce pot avea sau nu, acuma, nu peste 20 ani.

 

Hai sa incheiem discutia despre HP4, sa asteptam deschiderea oficiala a ROSBK din aprilie, dupa aceea vom avea si feedback-uri(cel putin de la Enescu, am presimtirea ca mai apar inca 2-3 HP4 pina atunci).

 

Intre B1 si mine exista un razboi aici pe forum, ma urmareste in fiecare topic si ma haleste.Din pacate pt el, in loc sa mai iasa din gaura neagra, mai mult se afunda in mocirla de fiecare data. Faceti-i pomana si cumparati-i epava de RSV cu 100euro.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare in primul rand hai sa o luam pe rand .

1- La serres am venit cu o motocicleta stock cu carene de strada fara nici o modificare in afara de scarite . Am fost al 3 lea roman dupa grila Timpi au fost 1.22,7 Mistode , 1.23,1 Cazacu 1,23,3 eu . Ca sa o lamurim modelul despre care vorbim este s1000rr 2012 nu hp4 . Suspensile stock fac problemele in regim de cursa dupa cateva lap-uri pentru ca se supraincalzesc si isi pierd propietatile adica motocicleta devine barca :). Din datele care le-am eu si nu sunt disponibile public hp4 o sa fie cea mai avansata motocicleta perfectionarea ei catre circuit fiind doar o problema de soft . Nu ma intelegeti gresit sunt fan r1 dar pentru curse sunt mult in urma daca ar avea 30 cai in plus si minus 30 kg ar fi ceva :) cu toate ca bicicleta la r1 2010 imi place mai mult decat cea de la bmw .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maimutoiule de B1, nu am desconsiderat sistemul de la HP4. Ai interpretat tu doar asa ceva, incerci sa scoti din context. Nu ai avut in viatza ta o sportiva pursinge bine reglata. Subliniez binereglata, nu-i suficient sa ai cele mai tari suspensii din lume pe motoreta, si reglate pe deasupra, trebuie sa ai si CAUCIUCURI PROASPETE. Cauciucurile, in afara de aderenta ,fac parte din suspensia motocicletei. Ghici cine asigura suspensia cind motocicleta este inclinata la maxim pe viraj ! Si eu vreu un S1000RR, macar modelul 2011. Am subliniat doar, si cei ce au cit de cit experienta stiu esentialul, daca ai suspensia stock reglata sportiv, nu ai probleme cu motoreta pe strada. Normal ca simte mai tare denivelarile(din RO,caci in Vest nu prea sint). Poti sa ai mama suspensiior, daca la 250-280/h ti-a iesit Gica cu tractorul de-a curmezisul, esti istorie de scurta durata, in 2-3 saptamini lumea a uitat de tine. Repet asta la infinit, motocicletele sportive isi arata valoarea pe circuit , nu pe drum public. Pe drum public, cu motociclete supersport, daca respecti cit de cit vitezele legale, nu ai nevoie ever de suspensiile lui HP4. Majoritatea care postati aici despre HP4, nu aveti bani sa va luati cauciucuri race noi, ca sa va puteti bucura cit de cit de puterea motorului, si ma intrebati de ce nu-mi place HP4!Cind am scris eu ca " NU-MI PLACE HP4? Fratilor, eu traiesc constient in fiecare minut de ce pot avea sau nu, acuma, nu peste 20 ani.

 

Hai sa incheiem discutia despre HP4, sa asteptam deschiderea oficiala a ROSBK din aprilie, dupa aceea vom avea si feedback-uri(cel putin de la Enescu, am presimtirea ca mai apar inca 2-3 HP4 pina atunci).

 

Intre B1 si mine exista un razboi aici pe forum, ma urmareste in fiecare topic si ma haleste.Din pacate pt el, in loc sa mai iasa din gaura neagra, mai mult se afunda in mocirla de fiecare data. Faceti-i pomana si cumparati-i epava de RSV cu 100euro.

 

JAGI: eu m-am adresat frumos,daca tu vrei sa incepem cu apelative, daca asta ti-e nivelu', nu-i problema...putem si-asa.

 

Nu am scos nimic din context. Te-am intrebat foarte frumos,si ca sa fiu sigur ca nu e interpretat gresit, am si detaliat intrebarea. Cu toate astea, tot eu sunt ala prost care aparent 'scoate din context'.

 

Nu scapi nici un moment sa te legi de ce am, ce-am avut si ce detin,cati bani de paine am si asa mai departe. Poate ai o satisfactie aparte cand amintesti cuiva ca ai mai multi bani decat el, sau nu stiu,poate pe forumul asta sunt doar oameni instariti cu motoare mai noi de 2005 incoace si eu am o 'relicva' din 2002. Tot ce-i posibil.

 

Nu trebuie sa-mi reamintesti cliseul cu suspensia si reglatul ei, am vazut pe pielea mea cum se comporta o suspensie reglata bine si una reglata prost,sau una fara reglaje raportata la una cu reglaje care nu era reglata bine,dar ulterior reglata. Nu sunt chiar un babuin care invarte mansonu' de gaz,asa cum vrei tu sa ma desenezi.

 

Eu ti-am adresat doar niste intrebari normale,si tu ai sarit ars ca de ce te 'acuzam' ca nu-ti place HP4. Fratele meu,daca tu transformi o simpla intrebare si o discutie,in niste 'acuze', si sari de c.ur in sus ofticat si incepi cu jigniri si incepi sa umpli cu ra.hat pe toti de pe aici care indraznesc sa 'tasteze' HP4, e clar ca ai probleme.

 

Nu imi doresc BMW S1000RR, nu e genu meu de mobra, nici HP4, pur si simplu,ca simplu motociclist,intrebasem si eu ceva despre suspensia aia de pe HP4.

Daca discut despre ceva nu inseamna ca ravnesc la acel ceva.

 

Si vis a vis de razboiul dintre noi,este doar in mintea ta (aparent obosita) amice. Tu crezi ca eu alta activitate n-am decat sa-ti urmaresc posturile? Pur si simplu citeam de ceva vreme topicu' asta (mai ales de cand cu balacareala dintre Sabin & co.), si cand am vazut ca se vorbea de HP4, mi-am permis sa intreb si sa scriu si eu ceva, vis a vis de ce ai spus tu. A fost o coincidenta. Daca nu scriai de HP4 sau de suspensia aia,nici nu ma bagam in seama.

 

Iti acorzi prea multa importanta (parerea mea) incat sa crezi ca duce careva un razboi cu tine (fie si pe forum).

 

 

:10: :goodposting: B1 nu e el, este un alt user adrian b1

 

Ca sa nu mai zici ca te fac lingau fara argumente, dupa fiecare post al lui Jagi, apari tu ,ca un papagal,cu "good posting". esti ca o maimuta fara verticalitate :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai zici ca te fac lingau fara argumente, dupa fiecare post al lui Jagi, apari tu ,ca un papagal,cu "good posting". esti ca o maimuta fara verticalitate :))

eee, nu te agita papusa, ti-am mai zis, pe jagi nu-l cunosc sub nicio forma. dar posturile de pe aici au dat de inteles caracterul lui.

 

faptu ca tu te-ai cam luat deapulea de fiecare pe aici, si acum ti-a cam venit randu sa fii violat anal, nu prea iti convine si dai vina pe lume ca sunt lingai sau altele.

 

nu plange printesa mica, a venit randul tau acum. sacalii te-au prins la ingramadeala, asa ca taci si indura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee, nu te agita papusa, ti-am mai zis, pe jagi nu-l cunosc sub nicio forma. dar posturile de pe aici au dat de inteles caracterul lui.

 

faptu ca tu te-ai cam luat deapulea de fiecare pe aici, si acum ti-a cam venit randu sa fii violat anal, nu prea iti convine si dai vina pe lume ca sunt lingai sau altele.

 

nu plange printesa mica, a venit randul tau acum. sacalii te-au prins la ingramadeala, asa ca taci si indura.

 

cu "papusa" s-o alinti pe femei-ta ;)

 

Ai perfecta dreptate, posturile lui JAGI dau de inteles PERFECT si EXACT caracterul sau ca si OM. Rareori mai scapa cate o replica tehnica, dar de obicei e umbrita de 'calitatea' sa de 'om' (felul cum spune ce spune si asa mai departe).

N-am insinuat ca il cunosti,ci doar am spus ca oricine ar citi posturile tale,care le succed pe ale sale, ar fi de acord ca pari doar un lingau...

 

Nu m-am luat "deanpulea" de nimeni. Adevarul ii supara pe unii,atata tot....si fiecare reactioneaza cum il duce capu.

 

Incearca sa renunti la glumitele astea triste si textele cu 'violat anal' si 'printesa mica', ti-am demonstrat de 'n' ori ca te contrazici ca un papagal, aproape pe orice topic unde ai deschis gura..

 

Cred ca visezi prea frumos daca-ti imaginezi ca eu am vreo imagine pe acest forum, de aparat, sau ca-mi pasa ca JAGI sau X-ulescu imi scriu pe topicul unde incercam sa-mi vand eu motocicleta.

 

Lucrurile isi urmeaza mereu cursul firesc, natural,indiferent de ce scrie X sau Y pe forum...

 

Eu iti sugerez sa ramai la 'parerea' aia pe care ti-ai conturat-o 'bine' in alea 3 minute in care ne-am cunoscut si nu incerca sa diseci prea mult.

 

Esti un om 'simplu',nu incerca sa-ti depasesti conditia sau simplitatea. Esti 'frumos' asa cum esti,in forma 'stock'.

 

Te-am pupat.

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu plange printesa mica, a venit randul tau acum. sacalii te-au prins la ingramadeala, asa ca taci si indura.

 

 

:)))))))))))))))) Tare asta cu sakalii. Mai repede sobolaniiiii :)))))))))))))))))

 

Merci Over ptr raspuns.

 

Morala: 30% Motor. 07-08 are un grafic mai smecher sus.

Masa Aia costa enorm s-o usurezi.

 

Confirmarea k ce spui tu e clar lafel si in urma altor teste : http://www.pro-bike.ro/catalog/compara.html?id_model1=7154&id_model2=7155

 

Rezolvarea de greutate si de putere la turatii inalte o avea Yamaha pe modelul 2007: http://www.pro-bike.ro/catalog/compara-cu-7155.html?id_model1=6595&id_model2=7155

 

Dar diferentza de 5kg si diferenta de compresie serie,face k BMW alaturi de noile sisteme sa rupa la Top.

 

Succes in continoare man.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...