Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Kayaba M01, are viscozitatea de 15.6 la 40grd C. Preferabil Ohlins. R6 2006+ merge pe ulei Ohlins in furci, foarte putini citesc manualul de intretinere si habarnuau. Daca puneti nechezol gen Motul, Motorex, Putoline, aveti grija sa nu fie mai gros de 5W, ideal e 2.5W. Ohlinsul e bun datorita stabilitatii viscozitatii cu temperatura, adica, o furca reglata la 10 grdC merge la fel si la 30grd C. Pt ulei subtire, trebuie si simeringuri bune, adica NOK,, materialul din care se fabrica cele OEM , si care , stiti si voi, tin si o viatza, 30 000km.

 

Ulei KYB01, Ohlins gasiti la pret normal la Zupin, daca luati 3-4l iesiti ieftin la transport. Uleiul Ohlins il cautati sa aibe viscozitatea intre 15-20 la 40grd C.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Putin stiu ca uleiul Ohlins nu este un ulei tipic pt suspensie. Poate fi asemanat cu o spuma, in care "bulele" de gaz sunt extrem de mici, nu se vad cu ochiul liber. De aici si comportamentul sau foarte bun in amortizoare.

Tehnologia lor este cea mai avansata la momentul de fata, de asta si pretul este unul pe masura.

Pentru high-performance se justifica un astfel de produs. Pt uz de zi cu zi, costul e destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ohlins.com/test_ny_artikel/Motocross-MC/Fluids/



pe Zupin e doar 23euro/l, la 3-4 sticle nu e mult deloc ca investitie.



http://www.transmoto.com.au/publish/products/7799233/Comparative-Oil-Weights-Table



Eu mi-am pus la R1 -ul meu Ohlins 1309 amestecat cu 1311 , 70/30%.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kayaba M01, are viscozitatea de 15.6 la 40grd C. Preferabil Ohlins. R6 2006+ merge pe ulei Ohlins in furci, foarte putini citesc manualul de intretinere si habarnuau. Daca puneti nechezol gen Motul, Motorex, Putoline, aveti grija sa nu fie mai gros de 5W, ideal e 2.5W. Ohlinsul e bun datorita stabilitatii viscozitatii cu temperatura, adica, o furca reglata la 10 grdC merge la fel si la 30grd C. Pt ulei subtire, trebuie si simeringuri bune, adica NOK,, materialul din care se fabrica cele OEM , si care , stiti si voi, tin si o viatza, 30 000km.

 

Ulei KYB01, Ohlins gasiti la pret normal la Zupin, daca luati 3-4l iesiti ieftin la transport. Uleiul Ohlins il cautati sa aibe viscozitatea intre 15-20 la 40grd C.

 

Excelent comentariu! Atentie doar ca la aceeasi indici declarati vascozitatatea propriu-zisa e diferita de la producator la producator. Concret, spre exemplu Motorex 10W este mai "gros" decat Motul 10W...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o practica curenta, pentru customizarea vascozitatii uleiului de amortizor.

Proportiile care se combina, sunt descrise de producator.

 

bogdane, banuiesc ca nu-ti convenea amortizarea la "high speed". Ai umblat si la "shim-uri"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui fara grija. E foarte smechera inventia.

Am pus in mai multe, si motoare vechi dar si noi.

Cel mai bun feedback a venit de la clienti cu choppere antice dar si un DR650 din 93 care a venit cu culbutorii si axa cu came polizate.

100 ml sunt suficienti pt o motocicleta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar nu ai nevoie sa bagi tot flaconul.

Am gasit in ulei metabond neconsumat cand am facut schimbul, de aia zic sa pui mai putin. Metabondul nu e aditiv de ulei, e tratament pt metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa-mi iau o baterie pt. R1 03 ceva informatii si detalii care trebuiesc stiute amperaj...d-abia am schimbat statorul si incarca 13 dupa 3000 ture bateria e si veche ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mag de baterii bune exact linga mine, pe Ferdinand. Inainte s-o iei, trebuie verif bateria de pe motoreta, existe sanse sa fie OK.

La modelul tau de R1 e cunoscuta problema cu statorul, mai ales daca ai xenon, si daca ai schimbat statorul si incarca 13 nu inseamna ca bateria are probleme. Mergi un pic cu motoreta nu doar pe stand. Eu dupa ce am schimbat statorul la 1000RR, imediat dupa ce l-am schimbat incarca 13.3 de la 4000 de ture in sus. Nu am fost foarte incantat, dar dupa cateva ore de functionare am masurat acasa de curiozitate si crescuse la 13.8 de la 4000 de ture. Inca o intrebare cand ai scos statorul, cum arata? Avea doar o portiune innegrita? sau avea pe marea majoritate a infasoritorilor semne negre?

Editat de Shobo2020
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea Shobo2020 :D vezi ca doar la 1000 rr e problema cunoscuta cu statoru... la R1 nu prea exista... are si R1 problemele lui tipice dar statorul cu siguranta nu face belele decat daca ai trantit-o pe partea aia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e! 1000rr-ul 04-07 are beleaua asta, dar si la R1 02-03 e destul de frecventa, 2 cunoscuti cu acelas model ambii au schimbat statorul, ambii aveau xenon unul era chinezarie si altu era de firma, Nu zic ca asta e motivul dar si prin forumurile din strainatate m-am interesat destul de mult ca am vrut sa imi cumpar modelul asta, si in afara de cutia de viteze care e nr.1 la probleme, statorul era imediat dupa :) . Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat statorul am loat baterie noua a cazut releu =))

cred ca motocicleta ta trebuie dusa la Tanacu. schimba releul si sa vedem ce mai cade. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ruog neste moderatori sa mai corecteze din cand in cand post-urile....ieu scriu corect da' pe ecran apare alceva... :stuck:

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am zis ca pica si releul. De curiozitate, cu cat ai luat motorul?

Trebuie un releu de pe modelele ai noi. Verif de mine: CBR600RR 2007+, R1 2004, R1 2007. Se inclzesc mai putin. De evitat cele de pe Suzuki. Mufele nu reprezinta un obstacol, o adaptare strong se face in 10 min.

 

E una din cele mai virgine R1 pe care le-am vazut, chiar m-a impresionat cit de bine se prezinta mecanic. Furci functionale perfect(lucru rar intilnit la R1), Amortizor spate perfect, motorul se tureaza bine, rotund, fara zgomote. Mai rar asa ocazie la 2700euro, chiar daca a picat generatorul de curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc JAGI PT..ASISTENTA TEHNICA nota 10 de la mine ;)da a fost cumparata in febroarie deci cred ca se putea si mai ieftina:)(zice fostu proprietar ca are el un releu pe acasa sper sa nu-l mai cumpar ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...