Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

:)Corect,aici tine de pilot..cu a mea,crezi ca reuseai sa`l iei?.

Nu stiu citi cai are a ta, a mea are 163 cai in toate treptele de viteza, benzina de 99 romaneasca, masurati in vreo 15 run-uri la United Motors. Cu ECU neresoftat dar cu evacuare full Akra racing am avut doar 162 cai, benzina 99, Powercomm cu harta standart de Akra, sonda lambda deconectata.Inainte de resoftare am vindut sistemul Akra, acum am doar Y Akra si site AR in tobele originale(care-s de Ti!!)

 

Cu ECU neresoftat puterea maxima e doar in treptele 5 si 6 , treptele inferioare, mai ales a 1-a si a doua au limitari mari la hartile de ignition, plus deschiderea clapetelor de acceleratie foarte neliniara.

 

Takke, pune te rog aici pe topic niste poze du QS-erul instalat, eventual descrie ce-ti place, fa si un filmuletz cu accelerarea propulsorului.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am mai scris de mai multe ori, te rog cauta in posturile mele. Topicul este chiar acesta, detinatori de R1.



Powercommanderul modifica DOAR timpii de injectie benzina. Prin resoftare se pot rescrie hartile de injectie, hartile de ignition (ceea ce face de fapt un Ignition Module), se rescriu hartile de YCC-T (hartile de deschidere ale clapetelor de acceleratie in functie de deschiderea manuala a primului TPS fatza de turatia motorului). Functie de QS, este suficient doar un simplu senzor de QS care se leaga direct la ECU.Delimitarea in treptele inferioare, puterea este cea maxima in toate treptele, la stock puterea maxima e doar in treptele 5 si 6.Daca insumezi cit costa POWCOMM, Ignition Module, QS, rezulta la un pret de second hand , minim 450euro investitie. Eliminarea limitarilor in treptele inferioare se poate face si cu un montaj electronic ieftin, numai ca ECU va interpreta ca moto se afla minim in treapta a 5-a si va pompa mai multa benzina crezind ca se afla la o viteza mare, cum in treptele inferioare nu exista mare presiune de aer in cutia de aer, va rezulta un amestec prea bogat.



Cine are chiulasa cu came YEC, am si harta de injectie YEC, cea care vine scrisa pe ECU Yamaha YEC pt full Akra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha's Dark Side :

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/May/may3113-yamahas-dark-side/

 

Un fel de teaser pt noua linie pe care o va adapta Yamaha,punand mult mai mult accent pe sportivitate.Deocamdata sunt foarte secretosi,nu spun nimic,pana pe 11 iun la ora 16 :P

 

Suspectez ca vor lansa prototipul,schita,draftul,etc al noului R6 ce mai mult ca sigur va avea motor 3 in linie cu crossplane.

Sau poate R1 2014,sau amandoua?

Oricum,e vorba despre lansarea unei sportive din ce dau ei de inteles,vom vedea peste aprox 2 sapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta manualul de reparatie. E descris acolo. Dealtfel e descris si in manualul de utilizare ce vine cu motocicleta. Problema ta ar putea fi de fapt defectarea lui, in sensul ca hidraulica din el nu mai lucreaza, rezervorul de azot e depresurizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am mai scris de mai multe ori, te rog cauta in posturile mele. Topicul este chiar acesta, detinatori de R1.

 

Powercommanderul modifica DOAR timpii de injectie benzina. Prin resoftare se pot rescrie hartile de injectie, hartile de ignition (ceea ce face de fapt un Ignition Module), se rescriu hartile de YCC-T (hartile de deschidere ale clapetelor de acceleratie in functie de deschiderea manuala a primului TPS fatza de turatia motorului). Functie de QS, este suficient doar un simplu senzor de QS care se leaga direct la ECU.Delimitarea in treptele inferioare, puterea este cea maxima in toate treptele, la stock puterea maxima e doar in treptele 5 si 6.Daca insumezi cit costa POWCOMM, Ignition Module, QS, rezulta la un pret de second hand , minim 450euro investitie. Eliminarea limitarilor in treptele inferioare se poate face si cu un montaj electronic ieftin, numai ca ECU va interpreta ca moto se afla minim in treapta a 5-a si va pompa mai multa benzina crezind ca se afla la o viteza mare, cum in treptele inferioare nu exista mare presiune de aer in cutia de aer, va rezulta un amestec prea bogat.

 

Cine are chiulasa cu came YEC, am si harta de injectie YEC, cea care vine scrisa pe ECU Yamaha YEC pt full Akra.

hmm... ati murit toti cu r1??? :)) dupa sfaturile voastre m-am hotarat sa mai stau putin si sa iau un r1 2007 -2008 (voiam 2005), acum as vrea sa ii schimb evacuarea complet si filtre sport si tot ce mai gasesc si as vrea sa trec si pe la bucuresti pt resoftare... Jagi vad ca e lider la capitolul asta. si de aici intrebarea mea: tot ce as vrea eu sa schimb la ea trebuie sa schimb inainte sau dupa resoftare? ar parea logic ca inainte dar nus vreun impatimit al mecanicii. STIMA si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, de banii de full evacuare, ia-ti cauciucuri noi, benzina tone, si da-i bice. Full evacuare nu are sens la acest model, diff e de doar 3-4 cai, si asta daca te duci la un stand Dyno si-i dai 2 ore full gaz- maiplatesti vreo 200euro pt harta acolo. Si asta -pt max, maxim 4 cai?????

 

 

Resoftarea poti s-o faci oricind, dupa ce schimbi evacuarea(pe care dai citeva sute de euro), trimiti prin curier ECU la mine si-ti rescriu hartile de injectie, dureaza 2 zile maxim.Prima resoftare costa bani, urmatoarele sint gratuite.

 

Nu uita sa pui bani deoparte si pt senzorul de QS, e cel mai smecher tuning care are aplicabilitate 100% si pe strada.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... ati murit toti cu r1??? :)

 

Nu,pe aci pe la posesori de r1 nu prea se scrie (decat daca avem diverse probleme) pt ca mai avem si alte treburi.Adica sa ne si dam cu ele :D.

Pe restul forumurilor dedicate unei anumite moto e mult mai multa activitate,aici cam bate vantul in timpul sezonului,iarna ce se mai face cate o discutie.

Si eu zic ca nu are rost sa-ti schimbi toata evacuarea decat daca vrei sa faci performanta,dar ti-a zis Jagi ce implica treaba asta.Sunt alte lucruri pe care le poti face cu acei bani.Cum ar fi un QS.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok atunci am sa ii pun doar niste finale ca totusi sa se auda putin mai bine si atat. cam cati banuti trebuie sa imi pun deoparte pt senzorul ala si resoftare?

M-a sunat un baiat din Bacau. Daca nu esti tu, poti sa ma apelezi cu incredere. 0735 131 844 , 0763 681 602 (Orange) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute a fost un baiat cu un R6/2007, il luase pt o ruda de-a lui, care e incepator. Mi-a pus o intrebarea care mi-a dat o idee traznet. " Poti sa-i micsorezi puterea?" Bineneteles ca pot! Pina acum, toti vor zeci de cai in plus, daca se poate. Deci, cine e incepator si chiar are de gind sa inceapa pe R1, R6 (2006 +) poate sa si-i cumpere linistit, din soft, ii pot limita deschiderea clapetelor de acceleratie la cit vrea dinsul( si la 50cai daca doreste). Limitarea fiind din soft, miscarea tubului de acceleratie nu va fi restrictionata deloc. Practic, va fi o acceleratie extrem de lunga, in loc de la 0%-100% clapetele se vor deschide doar pina la o anumita valoare (60-70-80%).Nu se actioneaza asupra cantitatii de benzina sau asupra timpilor de aprindere(ignition), motorul va functiona STOCK.Dupa acomodarea cu noua obra, se poate din nou resofta si mari puterea la 100%.

R1 2009+ are 3 moduri de acceleratie: STD, A si B. STD-standart, A-quick throttle, B- long throttle - la deschiderea 100% a gazului de catre rider clapetele nu se deschid mai mult de 80%. R1 2009+ are facilitatea de a inmagazina mai multe harti de YCC-T, 07-08 R1 nu are aceasta posibilitate, dar se poate scrie orice harta de YCC-T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iese mai bine 2004 din viraj ca 2007?M-as mira...

Al meu tre sa am grija mare pe iesirea din viraj cu accel ca imediat devine nervos daca il abuzez.Bine,n-am nici eu mari cauciucuri,(Pilot Power 2ct),dar totusi.

Sa vedem cum mere cu Gpracere,ca le am pregatite,trebuie numai sa le pun sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg excelent! am mers numai pe cauciucuri de strada pana sa pun gpracer,au tinut excelent insa dupa ce am mers pe curbe cu gpracer mi-am dat seama ca puteam face pasul mult mai devreme si cu SUCCES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma da faine drumuri aveti voi acolo.

So true! :rolleyes:

 

 

6, ala din spate e 2004? Care ti se pare ca are iesirea din viraj mai buna?

Da, e un 2005. Nu mergem blana pe strada, asa ca diferentele sunt insesizabile. Eu stiu doar ca motocicleta mea e racheta, acum, dupa resoftare. :D

 

Jagi, nu stii daca e trackday pe 8 august la Hungaro, inainte de etapa RoSBK? Am veni si noi la un trackday si am ramane ca spectatori la etapa. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma da faine drumuri aveti voi acolo.

 

da inca ce drumuri au...... moamaaaaaa. merge facut un "Isle of Man" de toata frumusetea.

 

 

Sa vedem cum mere cu Gpracere,ca le am pregatite,trebuie numai sa le pun sus.

nu o sa-ti vina sa mai pui altceva pe ea. intradevar se duc repede, dar cand tragi de ea pe curbe, o faci cu toata increderea.

 

Jagi, nu stii daca e trackday pe 8 august la Hungaro, inainte de etapa RoSBK? Am veni si noi la un trackday si am ramane ca spectatori la etapa. :rolleyes:

tare-mi vine sa ma bag si eu, asa de-o plimbare. posibilsa fiu acasa atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 6.

 

Va dati simbata in cursa de andurantza, va lipiti la 1-2 echipe, , costul e simbolic. Sau, platiti o taxa si va dati 2 pe o taxa, schimbati abtzipildul de pe parbriz. e 420euro o taxa, impartita la 2 vine 210euro pt 3 zile. Vineri sint 2 curse, simbata andurantza, e mult de dat.

 

Dati tel la circuit aflati toate informatiile.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Tocmai ce-am intrat in grupul detinatorilor de R1 :) si sunt mandrul posesor al unuia din 2009, cu un face-lift de 2013.

Momentan reparam ceva bubite estetice si inconsistente, dar imediat ce e gata, revin cu mai multe poze.

Pt moment, un teaser :D

 

Stupid iPhone... imi intoarce pozele la upload...

Editat de GabaraB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...