Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Off :

RIP James Gandolfini.

 

http://www.mediafax.ro/life-inedit/james-gandolfini-zece-roluri-memorabile-ale-starului-din-clanul-soprano-foto-video-10746728

A murit la 51 de ani,fiind in vacanta la Roma.Atac de cord.Mi-a placut foarte mult in toate filmele in care a jucat,dar mai ales in Sopranos si The Castle.

Foarte bun actor,pur si simplu se transforma cand juca,asemenea "alunecari" in pielea personajului am mai vazut numai la Al Pacino.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e din Botosani... e din Buc. Iar de bani nu vorbim, ca nu punem pret pe placeri ;)

Sper ca azi sa o pot lua, sa am parte de un weekend calator prelungit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva poze cu Vaduva Neagra ...

WE trecut am ajuns si pe circuitul de la Tg. Secuiesc ..ii ridicol halu`n care aluneca...daca n-ai anvelope de curse..pfhhh...strada ramane baza.Keep it real !

post-19031-0-48359800-1371846647_thumb.jpg

post-19031-0-98025800-1371846698_thumb.jpg

post-19031-0-81195800-1371846769_thumb.jpg

post-19031-0-82299300-1371846829_thumb.jpg

post-19031-0-55372000-1371846926_thumb.jpg

post-19031-0-70547800-1371846955_thumb.jpg

post-19031-0-35229400-1371847049_thumb.jpg

post-19031-0-87788800-1371847097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comandante pune cu 55 pe spate si ceva mai special ,am pus gpracer`urile si cred cu tarie ca puteam sa fac trecerea mult mai devreme,sunt geniale !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subiect de gindire: la Tg Secuiesc vin mai mult localnici, multi cad. Bucurestenii, cad aproape deloc, si merg mult mai tare pe circuitul ala. Nu se pune problema de talent, e vorba doar de gume. Eu am fost o singura data acolo, la sfirsitul lui sept 2012, soare , asfaltul max 25-30grd, mers destul de incet,1.12, 1.14, adica cauciucurile doar caldutze-GP211, soft spate, hard fatza, ambele cumparate second, spatele din 2010, fatza din 2011. Nu au fugit decit pe dungile albe de la linia de start sosire, e vopseaua prea in relief. Gume second performante se gasesc de cumparat, merita din plin un 150euro investitia sa te bucuri de circuitul de la Tg Secuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat, 190/50/17 e o dimensiune anti curbe, schimba in rau aplecarea pe viraje, iesirea din viraj cu gaz. Trebuie minim un 190/55, 200/55, 180/60, 195/65(pt bogati, slickuri KR de la Dunlop). Stie cineva ce marca si ce model de anvelope se folosesc la Moto 2?Si culmea, se pot comanda de orice muritor de rind, noi noutze? Si care nu costa cu mult mai mult decit celebrele KR108 106 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cmd, daca te prinde ploaia pe la munte cu gp-racer, mai sunt bune de ceva?

(sa ajungi acasa safe...)

Pardon, din experientza proprie, testat vara, se poate merge, deplasa, pe ploaie cu 60km/h si cu SLICK-uri. Depinde ce intzelege lumea de a " merge" pe ploaie. Adica, inainte sa ploua, un 100-130km/h viteza de croaziera, dupa ce incepe sa ploua, se pastreaza viteza de pe uscat sau se reduce, si cit . E cea mai mare duma cu "mersul" pe ploaie. In primul rind ca mersul pe ploaie nu-ti ofera nici o satisfactie, al doilea-daca chiar te prinde o lasi mai moale, pina la limita evitarii oricarei surprize, al treilea- in 10 sezoane, mai mult de 95% din numarul de km parcursi ii faci pe uscat. Nu merita sa puneti toata ziua in balantza mersul pe ploaie. Si , foarte multi, inainte sa scoata motoreta din curte, se uita pe smartphone cum va fi vremea pe traseul planificat.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon, din experientza proprie, testat vara, se poate merge, deplasa, pe ploaie cu 60km/h si cu SLICK-uri. Depinde ce intzelege lumea de a " merge" pe ploaie. Adica, inainte sa ploua, un 100-130km/h viteza de croaziera, dupa ce incepe sa ploua, se pastreaza viteza de pe uscat sau se reduce, si cit . E cea mai mare duma cu "mersul" pe ploaie. In primul rind ca mersul pe ploaie nu-ti ofera nici o satisfactie, al doilea-daca chiar te prinde o lasi mai moale, pina la limita evitarii oricarei surprize, al treilea- in 10 sezoane, mai mult de 95% din numarul de km parcursi ii faci pe uscat. Nu merita sa puneti toata ziua in balantza mersul pe ploaie. Si , foarte multi, inainte sa scoata motoreta din curte, se uita pe smartphone cum va fi vremea pe traseul planificat.

unu din cele mai bune comentarii.

 

am mers pe ploaie cu D211. poate suna ciudat, dar top speed-ul a fost de peste 230Km/h.intradevar, mi-a dat un fior in rect cand am prins o pata mare de apa si am simtit cum ma tine doar aerodinamica. am facut bucurestiul pe ploaie si am putut merge lejer cu 160Km/h. am putut frana destul de "violent" chiar si de curiozitate dar si de nevoie. in schimb nu poti merge sportiv pe curbe sau avut grija la retrogradari pe asfaltul lucios. sepoate merge decent cu ele, fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu orice ma prinde ploaia ,ma simt ca pestele pe uscat,nu e treaba de cauciucuri ,cele mai bune cauciucuri cu care am mers pe ploaie torentiala si blana cat puteam eu cu masinile oprite pe margine au fost michelin pilot sport dar a fost doar o intamplare ,daca ma prinde ploaia ma opresc sau merg mult mai incet,sincer nu prea am avut surpriza aceasta,planific bine iesirile insa surprizele sunt omniprezente ... ma adaptez

nu-mi aduc aminte cand am mers ultima oara pe ploaie
multumesc pt grija !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Rossi & co. merg cu 300km/h pe pista uda, noi de ce nu am putea?

pentru ca au cauciucuri de ploaie, sunt pe pista si daca nu ma insel,aleadin GP sunt ceva mai diferite de stradale. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e un "amanunt", depinde in cit timp atingi cei "300km/h"(doar pe bord), si in cit timp reusesti sa si opresti moto de la "300" la 0km/h. Tin sa-i dezamagesc pe fanii celor "300", Yamaha R1 2008, cu calcatura stock, a atins doar 287km/h pe Dynorun, asta in conditiile in care fiind in treapta a 6-a a intrat limitatorul de turatie in actiune,13750tr/min, ECU motoretei fiind resoftat sa nu aibe limitare la peste 299km/h. Ca sa atinga peste 300km/h, ar trebui urcata cu cel putin 1000ture turatia maxima, adica 14750tr/min, dar asta implica costuri foarte mari.Deci, vise placute in continuare cu 300km/h, poate va da Dzeu pe mina o motoreta din SBK , si aia inmatriculata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici as putea sa va ajut eu ca sa nu mai visati.Stati linistiti ca nu e placut la 3..,te bate aia cu coasa pe spate.Totusi R1 ramane o moto deosebita orice top speed ar avea,dar prea naravasa pt strada.Parerea mea.Am avut in teste vreo 3(01,02,05),usoara si rea as cataloga-o,dar prea mica de mine.Va urmaresc topicul din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unu din cele mai bune comentarii.

 

am mers pe ploaie cu D211. poate suna ciudat, dar top speed-ul a fost de peste 230Km/h.intradevar, mi-a dat un fior in rect cand am prins o pata mare de apa si am simtit cum ma tine doar aerodinamica. am facut bucurestiul pe ploaie si am putut merge lejer cu 160Km/h. am putut frana destul de "violent" chiar si de curiozitate dar si de nevoie. in schimb nu poti merge sportiv pe curbe sau avut grija la retrogradari pe asfaltul lucios. sepoate merge decent cu ele, fara probleme.

esti idolul meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana acum am citit , dar acum apelez pentru putin ajutor sau un sfat.

Am un r1-rn09 2002 si o problema cu cel putin un furtun de apa, cel de sus din partea dreapta mai gros ce cred ca vine de la termostat la radiator.

Arata ca si cum ar fi fost taiat. cumva pe interiorul curburii cam 5 mm.

Precizez ca diametrele de la capete sunt putin diferite.

De unde as putea gasi cel putin acest furtun sau ma gandesc ca s-ar potrivi de la unu de masina ce are asa cot la 90, cred ca as putea largi unul din capete putin.

 

31mvi2zg71skezgbt_thumb.jpg

 

Multumesc

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana acum am citit , dar acum apelez pentru putin ajutor sau un sfat.

Am un r1-rn09 2002 si o problema cu cel putin un furtun de apa, cel de sus din partea dreapta mai gros ce cred ca vine de la termostat la radiator.

Arata ca si cum ar fi fost taiat. cumva pe interiorul curburii cam 5 mm.

Precizez ca diametrele de la capete sunt putin diferite.

De unde as putea gasi cel putin acest furtun sau ma gandesc ca s-ar potrivi de la unu de masina ce are asa cot la 90, cred ca as putea largi unul din capete putin.

 

31mvi2zg71skezgbt_thumb.jpg

 

Multumesc

Cauta si tu unul original, nu cred ca e o suma mare un astfel de furtun. Daca tii neaparat sa mergi cu ea pana gasesti, mergi in Vitan cu furtunul in mana si cauta unul asemanator, mai tai/ajustezi tu. Oricum, verifica daca functioneaza bine circuitul vasului de expansiune si restul de furtune, pare destul de umflat acel furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...