Shobo2020 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Am pus eu pe fostul R1 furtune race si mare diferenta n-a fost... cea mai mare diferenta a fost la schimbarea placutelor dar mai ales la schimbarea pompei de frana,de aceea am si vandut-o fara astea puse pe ea, oricum R1 04+ are frane cu mult peste orice alta motoreta din acelas an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Da,ca si frana stock comparativ cu motoretele din acei ani e superioara.Pompa brembo 16 stock e ceva.Am vazut ca Kawa zx6r'08 vine cu aceeiasi pompa.Etriere f bune,Sumitomo daca nu ma insel,firma inhouse Yamaha. Simteam mai ales asta vara dupa frane mai dure ca nu mai face fata : pompa mai avea cursa,trageam dar forta de franare era la fel.Nu pot sa-i spun fadding,dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Cateva piese R1 /index.php?/topic/703140-semnale-si-stop-oem-yamaha-r1/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 (editat) Eu am incheiat sezonul. Am facut o ultima iesire pe Tihuta. Desi a fost soare toata ziua, asfaltul si gumele nu s-au incalzit suficient. Am mai adaugat 3.300 de km anul acesta. Editat Septembrie 28, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 salut ! frumos ..si eu tot pe la 2900-3000km sunt.mai fac 1-2 plinuri sezonul asta.... ce calcatura ai ?gume? Y stock sau ...?QS ...cum se comporta ? La anu` ce upgrade urmeaza (pe R1 evident)? in `14 sigur-SIGUR o sa vizetez tihuta intr-un WE prelungit (vineri- sambata- dum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Calcatura e mai scurta, un -2 pe fata. Se ridica pe-o roata si cand schimb din a doua in a treia. Nu la modul wheelie, dar salta fata. Gumele sunt D212. Niste rachete. Y-ul e stoc, dar l-am golit cand am schimbat interioarele tobelor. Sunetul e ce trebuie. QS-ul e boierie, dupa cum am mai spus. Se comporta bine, dar mi-am schimbat cizmele si pana ma obisnuiesc cu ele, am mai schimbat treapta si involuntar. Anul viitor o sa-i cumpar neaparat o acceleratie rapida. Mansonul de R6 ii scurteaza cursa, dar nu cat simt eu nevoia. Si, daca o s-o ard mai des pe circuit, o sa-i cumpar un set de scarite race + sistemul de parghii pe a schimba vitezele invers. Doar pe circuit le-am simtit lipsa. Te astept pe Tihuta, Levi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) Nicule, vezi ca in China se gasesc scarite cu 140-150$ aduse aici in RO, deci ieftine, si mai mult decit bune. Un peg rupt costa 10 euro, facut la noi la Bucuresti.Trebuie doar avut grija sa aibe rulmentii la leviere , dublu, ceva de 2 rinduri de bile. Si inca ceva, sa aibe sistemul de schimbare al treptelor, complet independent fatza de scaritza stinga. Editat Septembrie 29, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 stie cineva unde gasesc pentru a achizitiona senzorul de nivel la ulei ? se pare ca al meu a "obosit " , am facut si schimbul de ulei , nivelul e ok ,se pare ca de vina este senzorul (l-am dat jos si l-am verificat )! mentionez martorul de la ulei este aprins permanent dupa pornirea motorului, dupa incalzirea motorului acesta palpaie intermitent ! R1- 2003 ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) Nu e senzorul, e frig afara, uleiul s-a ingrosat si coboara mai greu la loc in baie, deaia se aprinde becul. Solutia, e sa mai pui 200ml de ulei in mtoreta.E povestea eterna de la Yamaha. Editat Septembrie 29, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Calcatura e mai scurta, un -2 pe fata. Nu e mult -2? (e undeva intre +5 si +6 pe spate) eu i-am pus -1 pe fata la a mea si e foarte ok, mult mai bine decat stock, trage mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 (editat) levi,Nicu sunteti sefi,am ajuns acum la munca si ma uitam pe foaia(istoricul) motocicletei pt anul asta si anul trecut ,am in facut 2500km iesit doar duminicile insorite din 2 in 2 vichenduri , anul trecut au fost 3100 dintr-un total de 15600 cat are ea acum Editat Septembrie 30, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Nu e senzorul, e frig afara, uleiul s-a ingrosat si coboara mai greu la loc in baie, deaia se aprinde becul. Solutia, e sa mai pui 200ml de ulei in mtoreta.E povestea eterna de la Yamaha. sunt de acord cu tine , dar cum i-ti explici ca si dupa o tura de 100 km sta tot aprins , uleiul in cazul acesta cu siguranta nu mai ieste rece ! la masuratori senzorul la cel de-al doile grup de valori a fost intre 300-360 ohm , deci mult pe departe fata de ce spune "cartea " si anume : 1. 108-132 ohm pentru nivel scazut (fara ulei ) 2. 526-624 ohm pentru nivelul normal ( conditii in care martorul ar trebui sa se stinga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Nicule, vezi ca in China se gasesc scarite cu 140-150$ aduse aici in RO, deci ieftine, si mai mult decit bune. Un peg rupt costa 10 euro, facut la noi la Bucuresti.Trebuie doar avut grija sa aibe rulmentii la leviere , dublu, ceva de 2 rinduri de bile. Si inca ceva, sa aibe sistemul de schimbare al treptelor, complet independent fatza de scaritza stinga. Da, stiu, l-am vazut la tine. Te stresez inainte sa le iau. Nu e mult -2? (e undeva intre +5 si +6 pe spate) eu i-am pus -1 pe fata la a mea si e foarte ok, mult mai bine decat stock, trage mai bine Am pus -2 pe fata inainte sa merg anul trecut la Hungaro (fiind un circuit mai tehnic). M-am obisnuit cu el si-mi place asa. levi,Nicu sunteti sefi,am ajuns acum la munca si ma uitam pe foaia(istoricul) motocicletei pt anul asta si anul trecut ,am in facut 2500km iesit doar duminicile insorite din 2 in 2 vichenduri , anul trecut au fost 3100 dintr-un total de 15600 cat are ea acum Si eu ies doar in weekend-urile calde, atunci cand nu ploua, cand nu ma duc la pesti sau nu sunt la vreo nunta. Tocmai de aceea motocicleta mea arata acum 14.300 km. Cand o s-o vand, o sa fie o motocicleta de 7-8 ani cu 25.000 km reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Slab mai baieti mai!!noi enduristii facem km aia..voi cu bazaitoarele astea nu sunteti in stare de mai mult??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Barbatii au ramas tot la motociclete de strada, n-au fugit in padure, ca fetitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 (editat) singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide .. Editat Septembrie 30, 2013 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Nicule ai luat virusul pescuitului rau de tot mai ales ca ai inceput sa visezi si noaptea ... e clar ) Aurelian nu ne-ai mai pus poze cu aprc`ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide .. Mac, mai stii cind ne-am luat amindoi de la acelasai vinzator chinez , doar ansamblul de shifter? La mine si acum merge ca in prima zi, rulmentul e beton, nu s-a marit deloc jocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Anul viitor o sa-i cumpar neaparat o acceleratie rapida. Mansonul de R6 ii scurteaza cursa, dar nu cat simt eu nevoia. Am si eu niste nelamuriri : fiind cursa foarte lunga,as vrea si eu sa-i pun o cursa putin mai scurta,dar nu din aia race (am probat la un prieten si mi se pare criminala).Banuiesc ca cea de pe un r6 m-ar coafa de minune.Ce vreau sa te intreb : de la ce model de r6 se poate pune pe a mea ? (rn12).Si ce trebuie schimbat,adica pur si simplu,le schimbi intre ele si gata? Prietenul care si-a schimbat accel de care ziceam ca mi s-a parut prea razna avea un r6 2003-2004,primul model cu inj dar fara usd pe fata.Oare se potriveste accel stock pe care a dat-o el jos? Barbatii au ramas tot la motociclete de strada, n-au fugit in padure, ca fetitele. Asta a cam durut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Mu Method, R1 2004-2006 are acceleratia ceva mai scurta ca cea de 2007. Deci, inlocuirea tubului de la R1-ul tau cu unul de la un R6 2006, nu va rezolva mare brinza, e fix pix, e probat de mine pe motoreta unui prieten. Cauta o acceleratie rapida de la Active, poate gasesti la dezmembrari, nu conteaza ce model gasesti, trebuie doar tubul de 44mm, cu suportul. Cablurile dedicate costa , noi, doar 25 lire. Eu folosesc de 2 ani Active, si e megasmecherie, exact cit sa faci o miscare completa a miinii. Daca iei kitul complet, ai si tubul de 42mm, ceva mai lunga acceleratia, dar nu ai s-o folosesti. Ai toate specificatiile pe site-ul producatorului. http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_nomal.html http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_line.html#line_date http://www.easyriderimports.com.au/pdf/ActiveThrottleOptions.pdf Editat Octombrie 2, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Aham,m-am lamurit.Mersi de explicatiile detaliate. Ma speriasem de accel. "rapide" aftermarket dupa ce am mers cu r6-le amicului meu care era atat de scurta incat nu era deja insane,abia miscai mana si ajungea la maxim.Dar vad ca astea active iti dau mai multe cu care te poti juca. La mine mi se pare super-lunga accel,oricum mult mai lunga decat la restul motoretelor pe care m-am dat,la 2007 inseamna ca e de-a dreptul enervanta. Editat Octombrie 2, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Cat costa minunatia asta Bogdane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 www.ebay.co.uk http://stores.ebay.co.uk/CalSport-1/_i.html?submit=Search&_sid=273301454&_nkw=+Quick%20Action%20Throttle%20Race Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 vrea cineva placute de frana ferodofdb605p platinum? se potrivesc pe r1 din 99 pina in 2004 75 ron setul detalii pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.