Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

Eu m-am simtit foarte bine si cu Bridgestone R10. Mentionez ca era destul de uzat cand l-am montat si s-a comportat foarte bine. Probabil unul nou sau cu uzura minima este si mai ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

 

Depinde ce vrei sa faci cu ea.

 

Eu am Gp racere medium si pot sa spun ca sunt de nota 15.Se incalzesc ff repede.Aderenta si siguranta sunt mult peste ce am avut pana acum.Ca si rezistenta in timp sunt foarte ok,nu se gata chiar asa repede (normal ca nu le comparam cu gume sport-touring).

Per total sunt ce trebuie,se pupa foarte bine cu motoreta.Jos palaria.

Inainte o ardeam pe Pilot Power,care sunt niste gume foarte bune,bine,pastrand proportiile.E adevarat ca dpdv al performantelor nu se compara cu Gpracer-ul,dar nici ca pret nu se compara.Insa pt pretul la care sunt,sunt niste gume foarte foarte bune zic eu.

Dupa cum am mai spus,depinde cum meri.Daca vrei sa scoti untul din ea,iti trebuie niste gume bune,nu mere altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai mi-am schimbat cauciucul spate (Bridgestone R10) si il am pe cel vechi in garaj .. mai merge cateva sute de KM (vechi insemnand 1 an). In primavara schimb si fata .. daca vrea cineva sa le ia la un pret promotional ca sa isi faca o idee daca se merita sa dea 2000 de RON pe un set nou, dati-mi un mesaj.

Jagi mi-a zis acum 3 luni ca R 10 este optiunea de luat in calcul, recomandat de el.

Bun sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R10 e gata in max 3000km, este superlipicios. Daca estimati ca faceti numarul asta de km/an, va luati un spate nou in fiecare an, daca bagati km la greu, depinde citi bani sint disponibili. Oricum, mersul tare costa scump. Nu ne-am luat R1 sa ne intreaca si Loganul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun.

Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, rainurile n-au DOT, eu nu pot sa ies pe strada cu gume fara DOT, nu pot nici sa ma duc la munca cu R10 ca le topesc pe autostrada aiurea, cu S20 am mers fara probleme la 5-10 grade si pe ploaie sau mazga de ceata , sunt bestiale si faci 2x mai multi km la bani mai putini.

 

 

La anu vreau sa-mi mai iau un set de jante sa pun R10 sau D212

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun.

Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el).

Tinere...la anu GP-racer scrie si pe tine si pe mine si pe Jul...daca ne va trebui etapa de ROsbk:)))si eu am fost foarte multumit de 212,dar nu m-au surprins cu ceva in mod deosebit(cum au facut-o slickurile)..la mine e simplu,orice guma e,ne acomodam:)

 

Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can.

Nu vreau sa intru in polemici cu tine...dar am avut sc1,dot-anul in curs(2010 eram pe atunci) si ghici...nu e chiar cum spui cu stoppie si wheelie de pe loc etc etc...ai exagerat putin,mai mult,desi gumele sunt dementiale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Le-ai pus de noi? E foarte important, Pirelli se imbatrinesc repede., foarte repede.

Yep,noi tipla...e drept ca se incalzeau aberant de repede,si apoi...dementa totala.stau-de-6 poate confirma cam ce se poate face cu un Hornet(modificat destul de mult pe parte de furca si frane) incaltat cu SC1:) asta e ordinea preferintelor mele:SC1,metz K1,pirelli superbike slick....etc:)la anu,doar pt ca vreau etapa de Rookies in care sa si punctez,voi pune GP-racer...altfel,ordinea de mai sus ar fi alegerea:P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a intimplat asta niciodata, e practic imposibil s treci de la R1 la R6. Am observat ca de ani de zile numerosi detinatori de supersport 600 vor sa dea la schimb 600-le pe un miar, asta din cauza ca nu-si pot vinde 600-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ca piata era in scadere, acu a mai aparut si legea asta...o sa prefere sa astepte pana la 24 ani: ba..astept 24 si imi iau miar, pai ori la bal ori la spital, poate pana atunci iau un naked ceva si "imi fac mana" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O mica nelamuire am legata de al meu motor, r1 02' rog daca ma puteti ajuta sa o clarific.

Schimbat antigel pe la jumatatea verii, verificat de cateva ori nivelul si totul ok.

Acum cand s-a lasat frigul, la 5-10 minute de la pornire, apa cumva pe la 50 grade, mi se mai aprinde pentru scurt timp becul de ulei.

Asta pentru 1-2 minute, nu mai mult, dupa inca 1-2 km se stinge si e ok, apa in motor sta cumva in jurul de 60-70 grade.

Patesc asta doar cand e motorul rece, la pornirea de dimineata.

Anunta ceva probleme majore beculetul meu mic si rosu?

Multumesc.

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune 100-200ml de ulei in plus in motor. Eu , sint patit cu prima Yamaha, un XJ600 din 91, care facea la fel. Dupaia, la toate motoarele am pus ulei la nivelul maxim, cind merg la curse, ii pun chiar mai mult, ca sa nu ramina cumva sorbul gol cind motoreta e aplecata la maxim. Nu s-a intimplat nimic rau, de genul distrus simeringuri in motor, sau dat ulei in ram air prin furtunul din carter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...