superbec Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 piesa vine de la pers fizica la pers fizica. nu e trimisa direct de Ronayers. Persoana fizica expeditoare declara o suma mai mica. » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:16 TNG, de pompa de ulei nu ne spui nimic? Olteanu, mecanicul meu mi-a pus in vedere, atunci cind am descoperit pb cu oala de ambreiaj, sa comand si rotorul de la pompa de ulei, schimbase deja 3 rotoare la pompa de ulei de R1 07 08. Mie nu prea imi venea sa cred ca o pompa de ulei se uzeaza, in conditiile in care prin ea circula doar ulei. Am comandat rotorul, azi a desfacut pompa de ulei si pt mine mare surpriza, rotorul are multe zgirieturi, pierde presiune. Rotorul pompei nu e scump, la Doual Tour costa sub 115ron, problema de de manopera e destul de munca la demontare, montare. » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:23 http://www.ronayers.com/oemparts/a/yam/500469c6f8700209bc796671/water-pump, piesa nr.16. Pompa de ulei are corp comun cu pompa de apa. la pompele de genul asta se uzeaza si rotorul si carcasele/capacele, capacul din exterior e chiar pompa de apa, daca ai uzura pe el foarte mare schimbi (doar)rotorul de pomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Nu e chiar asa. Piese indicata de mine in desen este facuta din 2 corpuri. In poza pare o singura piesa, dar sint 2 piese concentrice. Uzura e pe interiorul piesei mari si exteriorul piesei mici care intra in piesa mare.Daca ajung la atelier, fac poze la piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Salut colegilor, ma iertati ca intru pe topicul vostru, dar am si eu vreo 2-3 intrebari, intrucat as vrea sa fac un upgrade la furca de Fazer cu una de R1, si vreau sa stiu in ce ma bag. 1. Exista vreo diferenta intre furca de R1 2003 si FZ1 model 2009. Vad ca au acelasi etrier. 2. Exista o diferenta sesizabila intre furca de R1 2003 si cea ce 2004-2006, sau diferenta consta numai in franele cu etrieri radiali? Dar intre furca de 2004-2006 si 2007-2008? 3. Ce diferente majore sunt intre franele radiale cu 2 pistoane/ etrier (2004-2006) si cele cu 3 pistoane/etrier (2007-2008). (Ca raspuns, luati in considerare si ca franele de fazer sunt destul de docile... nu am reusit sa fac stoppie oricat de tare am tras de ele.) Va multumesc anticipat! Editat Octombrie 7, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Cea mai buna e de departe cea de 2007 2008. Are hidraulica de diametru mai mare , rezulta un reglaj al compresiei si rebound-ului intr-o plaja mai mare, adica poti sa pui si arc de 100kg daca esti greu sau arc de 80kg , valvele fac fata la ambele valori ale arcului. Etrierii de cu 6 pistonase au distanta intre gauri ma mare, se potrivesc doar pe furca 2007+. 2003 e un an destul de vechi, nu e mare upgrade. 2004 -2006, ai mari sanse sa iei un set de furci cu valvele uzate, care nu mai fac presiune . Editat Octombrie 7, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 merci frumos de info. Raman pe 2007 atunci Cea mai buna e de departe cea de 2007 2008. » Post actualizat in 16 Oct 2015 05:53Schemele cromatice pt R1 (1998-2012), descarcate candva de pe site-ul oficial Yamaha (zona media/ marketing) 1998 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Vrea cineva un schimb de scarite? Dau racing pt normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Ce an ? Posibil sa stiu pe cineva depinde de an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Vrea cineva un schimb de scarite? Dau racing pt normale. An 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 An 1998 ai pm> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 (editat) Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ... Editat Octombrie 19, 2015 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 (editat) Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ... apoi cam pe acolo am terminat si eu.... cred ca cel mai scurt / sarac sezon din cariera mea sa speram ca la anu' va fi mai mult si mai bineeeeee..... Editat Octombrie 20, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ... Eu cu poze nu,dar maine e gata oficial sezonul.asigurare finish,vreme asemenea.al 4-lea an pe R1,un total de 5500km(destul de slab dar timpul nu a permis mai mult).mosul Gremlin s-a comportat exemplar,desi implineste "venerabila varsta" de 60.000km.al doilea an consecutiv in care nu a vazut pista,dar la anul se va reintalni cu full gaz-ul. urmeaza cateva upgrade-uri(scarite-multumita lui @dane bad,amortizor spate de R1 muuult mai nou,probabil un lant distributie-desi nu e cazul) si vedem ce ne mai permite bugetul si ce mai aduce anul urmator.sanatate maxima si vorba unui prieten:"am mai scapat un an". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) stie careva cum se da oglina jos de pe suport?nu de pe cadru bord, MS Editat Octombrie 22, 2015 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 stie cineva unde gasesc chestiile astea? nici nu stiu cum dracu se numesc. sunt din cauciuc cu piulite in interior, bagate pe gaurile de la carene. m-am exprimat ca un incult care nu a vazut abecedarul in viata lui, dar asta e...sper sa se inteleaga din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Sunt de la parbriz? Le gasesti pe ebay cu 5-10 dolari dar nu sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Se potrivesc 100% cele de pe ebay. Aici costa mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Imi poate da cineva niste informatii legate de pompa frana fata la R1 2004-2008, ma intereseaza lungimea boltului dintre cilindrul pompei si maneta, am cumparat o pompa de frana care a venit fara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Salut! Vand o janta fata R1,R6. Am cumparat o furca fata completa pentru un chopper si pana la urma am folosit o janta spitata. tel: 0743907050 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Etzu Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 (editat) Salutare. Detin un R1 2001 de prin 2011. A mers fara probleme pana acum cateva luni cand din greseala am alimentat cu motorina. Am pus 1 litru.Mi-am dat seama...am scos motorina cu un furtunas acolo in PECO, fara sa o pornesc, am facut imediat un full, doar ca de atunci merge ...de parca are 100 de cai. Am scos bujiile gandindu-ma ca poate de la motorina ramasa s-au afumat (le schimbasem de cateva luni).Nimic. La fel.Plus ca de atunci in mers imi ramane acul la turometru blocat la 7 mii de ture. M-am interesat ca ar fii de la exup...exup-ul l-am verificat si e ok...dar acul face la fel. Am lasat clapa la exup deschisa si am deconectat motorasul de la instalatie...la fel. Acum mai nou...porneste greu...dupa ce am montat bujiile pornea greu...am impins-o de cateva ori...nimic. Am luat alta baterie...si pornea foarte greu. Am verificat incarcarea si...releul e mort. Urmeaza sa cumpar alt releu sa vad cum e si ce pb rezolv. Mi-e teama sa nu fii stricat ceva cand am impins-o. Cand am "pus-o pe picioare" i-am sincronizat carburatoarele si merge...in sensul ca are putere ca inainte. Doar ca dupa 10 minute de mers cu lumini aprinse, raman fara baterie. Am mentionat mai multe pb de care m-am lovit. Poate ma ajuta cnv cu sfaturi. ms Editat Decembrie 17, 2015 de Etzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Pai daca ai rezolvat problema cu alimentarea,a ramas cea de incarcare. Verifica alternatorul daca este ok,bateria incarcata full,si daca nu incarca schimba releul. Mai verifica si integritatea legaturilor,mufe,fire etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Are probleme cu incarcarea, motorina e arsa demult, si nu are cum sa fi afectat sistemul de generare a curentului electric. Scoate mufa care vine de la alternator, si verifica sa NU ai continuitate intre oricare din cele 3 fire de la alternator si sasiul (cadrul, borna de minus a bateriei) motocicletei. Daca ai continuitate electrica, e defect alternatorul. » Post actualizat in 21 Dec 2015 06:21Uite ca apare primul recall oficial pt R1 2015. http://pemotoare.ro/toate-unitatile-yamaha-r1-vandute-pana-acum-ar-putea-fi-chemate-in-service/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 cam naspa... nu inteleg cum asa un defect major nu a putut fi observat in teste, inainte de lansare?! din cate stiu le testeaza in toate conditiile de "n" ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 macar astia recheama tot si isi repara greseala nu ca altii spre exemplu care au asteptat 10 ani sa schimbe pompele de frana la toate modelele produse in anii aceia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Defectul la suzuki s-a produs din cauza coroziuni in timp a suprafetei cilindrul si pompei.Deci in nici un caz nu a aparut peste noapte.. Dar sa se strice cutia la un motor de cateva luni de la lansare,sau sa se aleaga praful de motor ca consuma ulei ..alta marca ... eu zic ca Suzuki a iesit cel mai onorabil. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 just argumentul Honda. si la BMW crapa cutiile, mai ales primii ani de S1000RR si nici acolo nu s-a obosit nimeni sa faca vreun gest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.