takke Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Salutare, E cineva interesat de un set de carene CRC pentru rn19? Detalii AICI !! P.S. mai am un set de crash pad-uri facute de un baiat de pe forum ( hand made ) in stare super buna. Se potrivesc 04-08. Detalii AICI !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 sunt pomana la 200e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Bine ca apare acuma carene de circuit ) Cand cautam eu nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 (editat) Carenele-s pomana. Poti sa pui un proiector in bot si mergi cu ea pe strada. Editat Octombrie 17, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Pentru ca mi-am gasit prin tari straine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 acestea ale lui Take merita luate oricum ...chiar daca mai ai un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Vand 2 finale Leo Vince Titanium, montate pe un R1 2004 (se pot asculta in Braila). Sunt in stare foarte buna, vin cu coliere de prindere si un singur db kiler (unu a fost pierdut). Pret 850ron ambele finale. Contact: 0723655774 - Mihai [media=video] [/media] Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salutare colegii. O intrebare,poate stie careva; Discurile de frana (fata-spate) sunt la fel de la generatia 98-99 la generatia 2002-2003 .Nu am gasit nimic pe net. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Salutare colegii. O intrebare,poate stie careva; Discurile de frana (fata-spate) sunt la fel de la generatia 98-99 la generatia 2002-2003 .Nu am gasit nimic pe net. Multumesc ! Salut! Spatele sigur difera...unul este de 240mm (98-01) iar celalalt de 220mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 (editat) Nu se potrivesc nici pe fata nici pe spate. Editat Noiembrie 16, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Nu se potrivesc nici pe fata nici pe spate. Multumesc. Va salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 (editat) Salut. La o yamaha R1 2003(injectie) am facut urmatoarele modificari fata de cum era stoc: -airbox-intake marit+ filtru aer K&N; -toba sport micuta de tot sub scarita; -bujii iridium Inrebarea mea este: ...recomandati eliminarea valvei exup din galerie?(motorasul lasat conectat cu cablurile de actionare) Am citit pe net una-alta..dar nu am ajuns la o concluzie CLARA Ms ! Editat Decembrie 7, 2016 de marga_iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Ce anume vrei sa faci cu moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Ideaia initiala a fost sa i cresc puterea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Pai, crestere de putere o sa fie doar in zona de cuplu si turatii ridicate,in zone de deschidere peste 50% TPS. In schimb o sa pierzi la turatii joase cuplu si power,iar zona de cuplu max o sa se mute mai sus. Sper ca ai inteles.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Pai, crestere de putere o sa fie doar in zona de cuplu si turatii ridicate,in zone de deschidere peste 50% TPS. In schimb o sa pierzi la turatii joase cuplu si power,iar zona de cuplu max o sa se mute mai sus. Sper ca ai inteles.. Practic o sa-mi foloseasca doar pe 'pista' Se poate face o modificare-ceva la soft? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Mai simplificat: Daca folosesti moto cu precadere in zina peste 50% tps mers sportiv/curse etc..o sa fie ok. Daca in schimb o folosesti si la mers oras,plimbare...nu prea este indicat sa scoti exap-ul. » Post actualizat in 07 Dec 2016 16:27 2003 nu se poate resofta momentan de cat cu costuri mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Ps; turatii joase insemnand cat? o sa fie lenesa in oras? » Post actualizat in 07 Dec 2016 16:39La ce turatie se deschide tps-ul la 50%? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 TPS adica senzorul de aceleratie...50% inseamna ca tu ai deschis aceleratia 50% din total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Mai pe scurt. Fara EX-UP, buna pe autostrazi, pe pista (dar trebuie sa mergi tare deja pe circuit).Eu nici acum nu am scos valva la R1-ul meu. Si am incercat toate variantele, si am si cablu de resoftare. Concluzia este sa lasi valva la locul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 @marga:nu-ti bate capul cu EX-ul,o sa-ti fie lesinata rau in ture mici si medii.been there,done that,nu merita!cum spune si @cesar si @jagi,doar pe pista renteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2016 Share Postat Decembrie 17, 2016 @marga:nu-ti bate capul cu EX-ul,o sa-ti fie lesinata rau in ture mici si medii.been there,done that,nu merita!cum spune si @cesar si @jagi,doar pe pista renteaza. Cred ca ai vrut sa spui @tng si @jagi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 True!my bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Salut baieti! Mă tentează un R1 din 2003, e ceva la care ar trebui sa fiu atent in mod special când ma duc sa-l vad? Nu stiu nimic despre ele in afara de problemele legate de cutia de viteze. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Verifica suspensiile, fata si spate, mai precis, stringe la maxim reglajele de rebound si vezi daca suspensiile revin foarte greu dupa ce le compresezi. Daca revin relativ usor, ia in calcul 4-500euro investitie in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.