Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, mi-am dorit sa-mi rescriu softul la ECU si am inceput sa-mi fac temele... dupa ce am citit pe daidegas.it si r1-forum.com am inteles ca kit-ul pt scriere ECU iti permite doar ca parametrii sa fie editabili, implicit ai o imagine de ECU stock pe care o poti modifica dupa bunul plac, impartita pe mai multe sectiuni : ignition ,fuel , fuel cut, o2 disable , fan temp care poate fi setata de ex la 95*C, 100*Csi 105*(stock), disable ex up , etc. Foarte multe optiuni la dispozitie, unele modificari necesitand puternice cunostiinte in domeniu, deci destul de complex pt un programator de meserie, plus ca kit-ul costa 490$+ transport 40$ si sa nu uitam de vama. Long story short am vrut ca functia de imobilizator sa fie in continuare activa pt ca nu vrea sa-mi porneasca oricine cu un obiect contondent ascutit motocicleta si sa plece cu ea. De asemenea mi-am dorit sa import setarile YEC pt fuel , igntion etc si sa pastrez in continuare faruri, semnale ,etc si scriu asta pt exista o versiune de soft YEC facuta de Peppo Russo(Italia) foarte tare care nu permite faruri, semnale, etc. Long story short Geo TNG mi-a zis ca are tot ce trebuie sa rescriem ECU-ul, mi-a zis toate detaliile, sunt 2 procesoare in ecu , primul cu functiile de fuel, ignition bla bla si al doilea pt ETV, ETV-ul asta se ocupa cu acceratia, un senzor trimite catre ECU semnal cu pozitia acceratiei si ECU ul face treaba mai departe pt noi. S-a apucat Geo de hartile de amestec, mi-a trimis poze, m-a tinut la curent si azi a fost ziua cand motocicleta a fost gata! Am fost foarte entuziast, de abia asteptam sa o testez. Mentionez ca mobra are evacuare full Leo vince sbk carbon evo 2, filtru sport si un rapid bike care nu mai era necesar. Dupa resoftare in drum spre Bucuresti am constatat ca mobra se accelereaza foarte liniar, mi-a crescut puterea sesizabil pe toata plaja de turatie, in special in zona de ture mari zici ca trage sa se teleporteze, cand ai luat mana din accelaratie motocicleta nu mai e brutala, fuel cut-ul nu mai exista si bonus da niste rate-uri de zici ca trag vreo 4 talibani cu AK47 in spatele tau :). Ventilatoarele intra la 100 in loc de 105, am alta motocicleta si vreau sa-i multumesc lui TNG pt asta. Stiu ca acum scrie Yamaha si Honda, practic toate japonezele si ma bucur ca avem un om printre noi care ne aduce mai aproape de civizilizatie in motociclism, italienii si alte natii scriu ECU-uri de foart mult timp. Nu cred ca mai e nevoie sa-i fac reclama, am pierdut atata timp sa scriu ca sa se bucure si altii. O seara buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mi-am dorit sa-mi rescriu softul la ECU si am inceput sa-mi fac temele... dupa ce am citit pe daidegas.it si r1-forum.com am inteles ca kit-ul pt scriere ECU iti permite doar ca parametrii sa fie editabili, implicit ai o imagine de ECU stock pe care o poti modifica dupa bunul plac, impartita pe mai multe sectiuni : ignition ,fuel , fuel cut, o2 disable , fan temp care poate fi setata de ex la 95*C, 100*Csi 105*(stock), disable ex up , etc. Foarte multe optiuni la dispozitie, unele modificari necesitand puternice cunostiinte in domeniu, deci destul de complex pt un programator de meserie, plus ca kit-ul costa 490$+ transport 40$ si sa nu uitam de vama. Long story short am vrut ca functia de imobilizator sa fie in continuare activa pt ca nu vrea sa-mi porneasca oricine cu un obiect contondent ascutit motocicleta si sa plece cu ea. De asemenea mi-am dorit sa import setarile YEC pt fuel , igntion etc si sa pastrez in continuare faruri, semnale ,etc si scriu asta pt exista o versiune de soft YEC facuta de Peppo Russo(Italia) foarte tare care nu permite faruri, semnale, etc. Long story short Geo TNG mi-a zis ca are tot ce trebuie sa rescriem ECU-ul, mi-a zis toate detaliile, sunt 2 procesoare in ecu , primul cu functiile de fuel, ignition bla bla si al doilea pt ETV, ETV-ul asta se ocupa cu acceratia, un senzor trimite catre ECU semnal cu pozitia acceratiei si ECU ul face treaba mai departe pt noi. S-a apucat Geo de hartile de amestec, mi-a trimis poze, m-a tinut la curent si azi a fost ziua cand motocicleta a fost gata! Am fost foarte entuziast, de abia asteptam sa o testez. Mentionez ca mobra are evacuare full Leo vince sbk carbon evo 2, filtru sport si un rapid bike care nu mai era necesar. Dupa resoftare in drum spre Bucuresti am constatat ca mobra se accelereaza foarte liniar, mi-a crescut puterea sesizabil pe toata plaja de turatie, in special in zona de ture mari zici ca trage sa se teleporteze, cand ai luat mana din accelaratie motocicleta nu mai e brutala, fuel cut-ul nu mai exista si bonus da niste rate-uri de zici ca trag vreo 4 talibani cu AK47 in spatele tau :). Ventilatoarele intra la 100 in loc de 105, am alta motocicleta si vreau sa-i multumesc lui TNG pt asta. Stiu ca acum scrie Yamaha si Honda, practic toate japonezele si ma bucur ca avem un om printre noi care ne aduce mai aproape de civizilizatie in motociclism, italienii si alte natii scriu ECU-uri de foart mult timp. Nu cred ca mai e nevoie sa-i fac reclama, am pierdut atata timp sa scriu ca sa se bucure si altii. O seara buna !

 

Testat inainte si dupa, confirm imbunatatirile sesizate mai sus, nu trebuie sa fii profi pentru a le sesiza.

 

:10: pentru Christian si TNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A facut careva modificari la saua din spate ca sa fie confortabil si ptr. Pasager ? Nu vreau sa renunt la r1 dar as duce.o si pe doamna din cand in cand

Da, eu. Singura modificare adusa a fost retapitarea cu material de calitate mai aderenet si repararea buretelui. Un mare plus pt doamna mea, asa spune. În schimb am vazut si modificare a formei seii si mai mult rau a facut omul.acum, depinde și ce model de r1 ai, începând din 2004 saua pasager e absolut degeaba.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Si dupa experienta mea cred ca le face cel putin la fel de bine.

Merci de interventie. Christian a apelat la mine prima data, dar nu am posibilitatea de a pastra functia de immo. Oricum, cina iti fura motocicleta, o porneste cu toata mama imobilizatoarelor. Si mai este o mare problema la motocicletele Yamaha. Antena montata in jurul butucului in care se baga cheia de pornire, are problema defectarii subite. Am avut 3 clienti cu R1 2008 si nu mai stiu citi cu R6 2007+ care au apelat la mine numai si numai pentru a elimina functia de immobiliser din ECU. S-a defectat pur si simplu antena, apare mesajul HIGH pe bord. Am mai avut si caz de cazaturi cu distrugerea antenei, ramas cu motoreta la sute de km de casa.Cea mai deosebita intimplare a fost a unui baiat din Bv, se dusese in vizita la prietena lui din Varna, cu un R6, acolo i-a aparut mesajul HIGH, motoreta n-a mai pornit. Disperare maxima, dat telefoane peste telefoane, in final a ajuns si la mine, vroia sa urce motoreta intr-o duba care costa peste 150euro, s-o aduca la mine. Dupa ore de convorbiri, l-am convins sa puna doar ECU-ul la curier si eu i-l trimit inapoi resoftat. Alta motocicleta R1 mergeaOK, numai ca-i descarca bateria in mai putin de 1 saptamina de nefolosirea. Am cercetat toate sigurantele cu ampermetrul, singurul consumator care tragea mai mult de 16mA era , ati ghicit, antena immo. scos antena, resoftat ECU si totul rezolvat. Pot sa spun ca jumatate din clienti au ajuns la mine doar pt a elimina functia IMMO.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm și eu beneficiile resoftarii ECU. După resoftarea motocicletei de strada am avut o alta mobra. Cea de circuit era deja resoftata când am cumparat-o.

Eu am apelat la Jagi, dar sunt convins că și TNG face treaba asta la fel de bine.

Indiferent la cine apelați, recomand posesorilor de R1/R6 2007+ să facă treaba asta. :cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut,

 

Ce semighidoane reglabile recomandati pt R1 2005? Vreau sa pot modifica pozitia lor putin mai in fata. Sunt inalt si cele originale sunt cam incomode. Am mers cu una din 2006 care avea semighidoanele originale dar rotite mai inspre fata. dupa aceasta modificare prinderea nu jug nu se mai poate...

 

Mersi


» Post actualizat in 01 Jun 2017 11:28

Echivalent cu astea:

http://www.ebay.com/itm/HeliBars-TracStar-handlebar-risers-for-Yamaha-YZF-R1-2004-2008-/322063099845?hash=item4afc74e7c5:g:YOYAAOSwGYVXAoqp&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei doar mai in fata sau si in fata si in sus? Daca doar in fata, orice model race e bun, si gasesti chinezarii la 60-70$. Problema e ca-ti trebuie neaparat si bratara pt montajul amortizorului de ghidon, ala se gaseste in UK pe la 30 lire.

Ce inaltime ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind spre 190 :). Vroiam doar mai in fata. Am încercat si eu sa modific poziția celor stock. Am scos șuruburile din jug si am dat putin mai in fata. E mult mai confortabil atât la drum întins cat si pe serpentine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor , dupa ceva pauza de moto anul trecut anul asta as vrea sa imi iau ceva insa nu prea ma ajuta asa tare nici bugetul ( sper sa mai strang pana la un r1 de 2005 :))) ) insa iau in calcul si o motoreta mai ieftina cu care sa imi fac damblaua si am dat peste linkul asta https://www.olx.ro/oferta/yamaha-r1-2003-ID8DXrl.html , in afara de capacul ala polizat si de codita aia care se lipeste sau se schimba cu alta cunoaste cineva motoreta din anuntul asta ? As fi interesat la modelul asta ce probleme specifice au , eventual sa stiu la ce sa ma uit in caz ca ma hotarasc sa ma duc ptr o vizionare ? Cu mentiunea ca as cam vrea miar ca asa de 600 am mai gasit cate ceva si pana acum am avut in ordinea asta de cand am luat permisul F4i , 1000RR 2004 , Gsxr k7 1000 si un 929 si cu mentiunea ca in principiu as vrea ceva pe injectie.

Ma tot uit pe anunturi si vad ca piata moto la motoarele vechi in loc sa se iefteneasca preturile tot sus sunt si fata de acum 4 ani cand am vandut 1000RR in stare foarte buna acum daca vreau sa ma apropii de RR e mai scump ca acum 3-5 ani (or fi ca vinul motoretele cu cat se invechesc cu atat se scumpesc sau care e faza :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind spre 190 :). Vroiam doar mai in fata. Am încercat si eu sa modific poziția celor stock. Am scos șuruburile din jug si am dat putin mai in fata. E mult mai confortabil atât la drum întins cat si pe serpentine

 

Uite aici niste fabricanti care fac piese pt miile de raceri practicanti din UK. Gasesti la ei si colierul pt amortizorul de ghidon. http://www.ebay.com/itm/270837072028?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exagerat de putini km , nu cred sa fie pe bune cel putin dupa cum arata farul care are sticla urme pe ea de la caldura degajata de lupa si guma spate , la km aia trebuia sa fi avut gumele noi dar dot vechi , iar astea din poze par a fi rulate mai mult de 650km cel putin ala de spate pe mijloc . Sa fi avut cateva mii de km mai credeam insa la 650 km ar trebui sa fie ca noua fara nici cea mai mica urma de uzura si sincer motocicleta de 12 ani in atatia ani sa nu fi facut nici un drum nici o iesire imi e greu sa cred si daca iesea cu ea odata pe an tot avea mai multi km

Si nici lantul ala nu arata a uzura de 650 km fii serios

Editat de adriangl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai relax ca nimeni de aici nu crede contrariul a ce spui tu.


» Post actualizat in 12 Jun 2017 10:48

Si chiar daca ar fi adevarat, totusi, modelul este foarte vechi, a aparut deja modelul de R1 2015 care este infinit superior celui 2004-2005. Vorbesc dpdv al unui fan Yamaha, ca sa nu pomenesc de alte modele moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un R1 2005 de 3 ani de zile si sunt foarte multumit de el. E un model care inca arata foarte bine si iti da senzatii deosebite. Dar a venit timpul sa iau ceva putin mai nou. Sunt in cautare de R1 07-08. Stii ceva atelaj ok? NU prea am vazut ceva care sa ma puna pe ganduri tinand cont si de buget

Editat de alx_95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu stiu. Poti cauta pe ebay o bascula de 2006, mai lunga si mai rigida, aia e buba lor la ciclistica, se torsioneaza bascula si nu poti deschide gazul prea tare pe iesirea din viraje, deaia au si schimbat bascula la modelul 2006. Mai sint si furcile putin cam moi, un prieten cu R1 2004 si-a gasit o pereche de internale de suspensii pt 2007, se potrivesc 100% si ai suspensia imbunatatita substantial.A dat in jur de 100lire pe ele, erau practic noi noute. La cita putere are 2005, nu faci o afacere mare trecind la modelul 2007.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este in iasi una buna, a fost luata din bucuresti acum an sau doi, nu mai tin minte.

Bogdane, daca imi aduc aminte bine, te rugasem sa arunci o privire la ea si a luat-o un amic de al meu.

E resoftata de tine.

 

link-ul e cel de mai jos, am dat din intamplare peste el...

 

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-r1-ID8GtiJ.html#c375c10ab0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...