Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Uneori "service-urile autohtone"rescrie si softul la aceasta minune tehnologica!

Nu ma refeream la tine sau la altii in mod special. Era la modul general.

» Post actualizat in 03 Jun 2018 20:35

Acum ca fapt divers,poate stie careva. Ma bate gandul sa mai schimb din carenele de pe babeta mea in viitorul apropiat. In afara de chinezariile clasice care nu "se pupa" decat cu munca de convingere si sunt de o calitate fff proasta puse la vanzare pe ebay/aliexpres,pe unde as mai putea cauta? Chiar si USA e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor! Ma puteti ajuta, rogu-va , sa achizitionez niste anvelope pentru "cotarita" mea. Mentionez ca motocicleta n-am folosit-o nicodata pe circuit, si nici n-am de gand. Am un stil de condus foarte agresiv ( prea agresiv), motocicleta fiind folosita mai rar prin oras, in rest doar drumuri virajate si cateva drumuri lungi ( si fac al naibii de multi km) . Am avut Michelin 2CT, Power 3 si desigur, Supercorsa care s-au tocit al dracu de repede...( spatele era pe sfarsite, eu plecand la un drum de 200 km si m-a lasat in drum...). Cei care au incercat diferite marci/modele , dar repet, doar ce-ati incercat, nu dupa ureche. Pe ploaie nu merg niciodata, si chiar cand ma prinde merg drept prin viraje. Optez pentru Dunlop racer D211 , Diablo rosso 3, Bridgestone S21. Supercorsa. Ma gandeam sa pun semi-slick pe fata si ceva normal pe spate, sau chiar semi-slick si pe spate. Orice sfat ar fi bine venit, atata timp cat m-ar ajuta sa ma decid. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu momentan am Power RS si sunt foarte multumit. Aderenta foarte buna, stabilitate. Am avut M. 2CT, Dunlop Sportsmart2 si acestea au fost ok dar parerea mea e ca Power RS e peste. Eu recomand sa le pui pe lista cu optiuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ani buni de cand merg numai cu d211 si d212... nu m-au dezamagit vreodata... Nu fac foarte multi km pe an asa ca nu le schimb destul de des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata am un Supercorsa SC1, merge lejer inca 4-5000km.Nu te tradeaza cind frinezi agresiv, chiar daca nu este incalzit, e SOFT, proaspat dezvirginat in mai 2018, 55 euro. Spate am D212 PRO 3, e mai stors, dar ieftin 25 euro.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot investesti in anvelope noi, ai incercat pana acum bridgestone r10?

Tot din gama semi slick, daca tin minte bine au 3 compozitii (hard/medium/soft sau 1/2/3).

Mie mi s-a parut a fi o guma extraordinar de buna, chiar si tocita la limita, pe pista a facut fata.

Am inteles ca nu mergi pe circuit, dar mersul agresiv chiar si pe strada tot cu cauciucuri din aceasta gama e de facut.

Asa cum am zis, r10 ala chiar mi s-a parut deosebit, doar ca e mai greu putin de gasit.

Spor la alegeri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca R10 sunt ceva de genul Metzeler Racetec K1,K2 si K3. Chiar ca sunt intr-o dilema :))) Cu ajutorul vostru am mai pus cateva optiuni pe lista, si parca mi-e si mai greu sa ma hotarasc. Singura solutie ar fi sa le incerc pe toate sau macar cele enumerate mau sus.


» Post actualizat in 06 Jun 2018 07:02

Aaa, si sa nu fiu inteles gresit... dandu-ma superior voua, sau nu sunt eu cine stie ce bogatas, permitandu-mi sa cumpar doar anvelope noi, dar am avut o experienta mai demult cu o anvelopa SH si de atunci am zis pas. Respectele mele celor care m-au ajutat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tin minte exact, e vb de bridgestone battlax r010.

Tin minte ca a fost o anvelopa extraordinara, eu am gasit doar sh, doar una pe la noi, dar experienta a fost altceva.

Sper sa iti fie de folos.

Da, are 3 tipuri de compozitii, notate cu 1 2 sau 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alx_95, in talon scrie 190/50 si asa aveam pana acum, dar este foarte greu s-o inclini pe viraje (aproape imposibil sa-i dai capat, si chiar daca o faci , o faci pe riscul tau). Am condus alte motociclete cu 190/55 si parca se inclinau mai bine. Ma bate gandul sa-mi iau 190/55 pana la urma, chiar daca nu este trecut in talon. 190/50 este mai bun la drumuri lungi, parca este si mai patratos. Nu le-am studiat ochiometric, dar cel putin asa am simtit cand le-am "calarit".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R10, e cel mai lipicios pe strada.Insa ar trebui sa fortezi doar in mediu controlat, pe strada mersul tare te poate ucide sau lasa cu sechele toata viata. Nu gresesti tu, gresesc alti participanti la trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de aceeasi parere, si din pacate asta se intampla...Nu sunt doar ceilalti participanti la trafic de vina, ci si eu gresesc din cand in cand... (doar suntem oameni). Cu toate astea,la orice "iesire" conteaza sa ajungi acasa fara evenimente neplacute si intreg. Aaaa, azi am dat roata spate jos pentru ca trebuia sa schimb valva, si am constatat ca am tampoanele de pinion rupte, nu mai sunt legate intre ele si au joc... Acum o luna si jumatete cand am schimbat anvelopa spate, nu erau rupte. Intrebarea este: credeti ca as putea sa mai ies cateva sute de km pana dau comanda pentru altele ( nu cred ca pot sa le cumpar de pe o zi pe alta).Adica ar dauna grav daca as mai merge cu ele asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alx_95, in talon scrie 190/50 si asa aveam pana acum, dar este foarte greu s-o inclini pe viraje (aproape imposibil sa-i dai capat, si chiar daca o faci , o faci pe riscul tau). Am condus alte motociclete cu 190/55 si parca se inclinau mai bine. Ma bate gandul sa-mi iau 190/55 pana la urma, chiar daca nu este trecut in talon. 190/50 este mai bun la drumuri lungi, parca este si mai patratos. Nu le-am studiat ochiometric, dar cel putin asa am simtit cand le-am "calarit".

Eu am avut si pe 50 si pe 55. Cu 55 se inclina mult mai usor. La ambele dimensiuni le dau capat. :)

Momentan am iar 50 pt a nu avea probleme la ITP sau in cazul in care te oprește un agent si verifica.

Ce am observat e ca difera profilul in functie de producator, chiar daca e aceasi dimensiune. Pana acum cu Power RS m`am inteles cel mai bine. Motocicleta e mult mai manevrabila si mai stabila pe curbe, intrii cu incredere in viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Felicitari! Deja ai sarit la 2007, tobe mivv, scarite gilles tooling. Acum nu ne lasa pe uscat...da detalii, pret,etc. Cea 2004 ce bube avea de nu ai cumparat-o?


» Post actualizat in 25 Jun 2018 07:38

Frumoasa ! Ce etrieri are ?

etrieri stock 3 pistonase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai precis 2008, 14.8K mile (23.6K Km) si da, vine cu cateva extra, leviere Pazzo, scarite Gilles si evacuare Mivv... cea din urma constituind o mica surpriza deoarece eu tot timpul am crezut ca e vorba numai de finale si cand colo la fata locului am realizat ca e full, cap-coada! Sincer, cam galagioase dupa gustul meu...

 

Am vazut/testat mai multe din 2004/2005, cu probleme mai mari sau mai mici insa intre timp cineva de aici de pe forum mi-a deschis mintea si mi-a "dezvaluit" avantajele modelului 07-08 asa ca am hotarat sa sparg pusculita.

 

Motocicleta arata impecabil si pare si tehnic la fel, la testele inainte de cumparare i-am dat cateva reprize lungi in limitare in treptele inferioare dupa care a urmat un drum de vreo 500km cu viteze cuprinse intre 100-150mile/ora, din pacate doar pe autostrada, in care s-a comportat excelent. Am facut si un consum relativ, la primul tanc mi-a iesit cam 7.4L/100Km, ceea ce pare in regula avand in vedere viteza.

 

Ii trebuie urgent lant care e cam gata, am dat deja comanda de un ZMV pe care sper sa-l montez pana weekendul viitor si are gumele desperecheate, un Avon parca pe fata si un SuperCorsa pe spate dar in stare buna ambele asa ca probabil o sa le las o perioada, pana ne imprietenim ca lumea oricum nu trag la limita. Nu stiu ce placute are dar vizual au ceva grosime si tin bine de tot asa ca o sa le las in pace si pe alea deocamdata.

 

Cam asta e, diferenta enorma fata de FZR, ma refer in special la suspensii si ciclistica, pare un pic supra-viratoare la viteze mici dar asta cel mai probabil din cauza gumei spate 180/60 si lipsei unui amortizor de directie reglabil... care e pe lista de prioritati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...