Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, pana la urma am luat un RN22 din 2009, Germania, 30600km. Motorul e stock. Am comandat tobe Leo Vince, monopost si parbriz. In compratie cu RN12, pozitia e mult mai buna, trage mult mai bine. Parerea asta doar dupa cativa km..ploua deocamdata si nu am apucat s-o testez cum trebuie. Ce nu imi place e ca se aude cam tare oala de ambreiaj (cred). Daca tin ambreiajul nu se mai aude. Ceva de genul:

. Mai are un prieten si se aude cam la fel. E normal? Ce ar trebui sa verific/schimb?

post-43032-0-10038100-1532067611_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa citez un clasic "Boala lor" :crack:
Chiar daca nu ii acelasi model, eu am dus al meu la mecanic in iarna.
A desfacut ambreiajul,s-a uitat si zis ca ii in regula.
A avut mai multe modele de R1 (RN12,RN19,RN22) la el si cam toate avea zgomotul asta mai mult sau mai putin la ambreiaj.
Daca zgomotul devine mult prea puternic, atunci merita de investigat mai in detaliu ambreiajul.

Frumoasa motocicleta :eek: ii sta bine cu rotile aurii :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intrebe cum sa o vanda mai bine ca nu e buna prin Bucuresti :D

Da da da.

Auzi ? Traiesti in Romania ?!?

In Romania, tu dai prioritate cand iese din garaj ! Unde stai, unde locuiesti ?! :)))

» Post actualizat in 20 Jul 2018 08:56

da..pentru?

 

Voiam doar sa stiu de curiozitate cati posesori de r1 2015-2018 suntem si o parere a fiecaruia despre acest model, update-uri facute, etc.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu cel putin 3 posesori, doi in Buc si unul in Craiova.

 

A mea am facut-o de circuit, am investit in ea aproape inca odata valoarea ei.

O scurta lista

Amortizor spate ohlins

Internale furca ohlins

Cabluri resoftare

Evacuare akrapovic

Autotune

Downshifter

Cadru bord aluminiu

Semicadru spate aluminiu

Scos abs

Parbriz race

Controale race

Carene.....

 

:).... deci am investit ceva in ea... si mai e loc😂😂😂😂

 

Da da da.

Auzi ? Traiesti in Romania ?!?

In Romania, tu dai prioritate cand iese din garaj ! Unde stai, unde locuiesti ?! :)))

» Post actualizat in 20 Jul 2018 08:56

Voiam doar sa stiu de curiozitate cati posesori de r1 2015-2018 suntem si o parere a fiecaruia despre acest model, update-uri facute, etc.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montat amortizorul de directie si indicatorul de treapta, urmeaza quickshifter-ul si foaia +2 (Jagi ai avut dreptate, cu raportul standard si guma 190-55-17 se simte parca prea lesinata)

post-11356-0-50138500-1532205710_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare diferenta am simtit-o cand am pus autotune-ul.

Se simte powerul mai mare, acuma chiar ridica roata fata la iesirile dim viraj.

 

Cu suspensia inca bajbaim, nu reusim sa o reglam cum trebuie.

 

Cum ti se pare acest model fata de ce ai avut inainte ? E diferenta mare acum intre suspensia stock si cea Ohlins ? Faina investitie. E bomba motoreta acum cu ce ai enumerat mai sus. Toata admiratia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc prima data Andreani si/zupin.

Spatele e facut la zupin si ma gandeam sa trimit si furca sau sa le servisez ambele la Andreani.

 

Din ce am mai aflat si noi, la internalele Ohlins trebuie modificat ceva in interiorul jambelor, modificare opritoarele care sunt stock.

 

Solutia e la garajul Olteanului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stim povestile, nu esti primul, ele dateaza de prin 2009 cind in ROSBK se luau suspensii de la Zupin, unele era asamblate la misto. Da, tre desfacute bucatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las si eu mesajul asta aici poate a mai patit cineva sau poate primesc niste sugestii pana ajung cu ea in service.

R1 2006 80.000km revizii la zi, mergea ca noua pana azi dimineata.

S a intamplat pe A2

Motorul nu mai vrea sa treaca deloc de 10.500 de ture si are un sunet specific de motor care nu mai trage bine.

Dealtfel pana in 10.500 de ture motorul trage cam la 70-80% din capacitatea lui, il simt!

Dupa 8000 de ture, turometrul urca din ce in ce mai greu pana in 10.500 si motorul il simt cum trage fortat, cand defapt la acest regim el trebuia sa “fluiere”

Daca apas ambreiajul si accelerez, turometrul se duce fara nici un fel de probleme pe rosu!

In oras daca nu l urci in 10.000 de ture, un ochi neavizat nu prea si ar da seama ca motorul nu mai trage cum trebuie!

Am schimbat cablurile de la exup si acum totul a revenit la normal. Unul era rupt si altul ciupit. Se duce in rosu, urca frumos acum!

Multumesc pt sugestii si drumuri uscate...atat cat se poate:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima dotare, senzor quick-shifter (multam din nou Jagi pentru consiliere). Azi am facut doar cateva teste insa maine sper sa ies un pic mai la lung, oricum, trebuie sa recunosc ca sunt impresionat... trebuie doar sa-mi resetez rapid creierii sa nu mai tai gazul! Eh... one step at the time!

 

post-11356-0-12412200-1533413083_thumb.jpg

 

Si apropo, daca tot am deschis discutia, ce timpi de taiere foloseste lumea? ECU meu e resoftat cu tabelul de mai jos:

 

post-11356-0-50814100-1533413144_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul e montat invers, in felul asta uzezi prematur cablul electric ce iese din senzor. Tabelul e altul decit il stiu eu, timpii sint cam mari, asta iti da un sut in fund la schimbarea treptei. Dar nu e un mare neajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si apropo, daca tot am deschis discutia, ce timpi de taiere foloseste lumea? ECU meu e resoftat cu tabelul de mai jos:

 

attachicon.gifqs time.png

 

 

* plecand de la ideea ca noi muritorii de rand din ext nu cunoastem 100% ce inseamna pt ftecu sau prin ce metoda de resoftare s-a optat ce rep valoarea aceea ci putem doar presupune ca sunt milisescunde ,dar cat inseamna 1pct de acolo in nu o sa cunostem niciodata ,care este teoria/principiul pt care s-a ales asa ceva e cumva pus bydefault?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul e montat invers, in felul asta uzezi prematur cablul electric ce iese din senzor. Tabelul e altul decit il stiu eu, timpii sint cam mari, asta iti da un sut in fund la schimbarea treptei. Dar nu e un mare neajuns.

 

Am ezitat un pic pana l-am montat asa, m-am gandit sa pun cat mai la capat tija culisanta ca sa fie cat mai mic bratul fortei dar daca zici ca sunt probleme cu cablul in sucesc imediat.

 

Cu timpii de taiere cam este un pic de neajuns, la ture mari e in regula insa la ture mici/medii se simte ca lumea sutul in posterior. Care ar fi timpii ideali?

» Post actualizat in 06 Aug 2018 09:35

 

 

* plecand de la ideea ca noi muritorii de rand din ext nu cunoastem 100% ce inseamna pt ftecu sau prin ce metoda de resoftare s-a optat ce rep valoarea aceea ci putem doar presupune ca sunt milisescunde ,dar cat inseamna 1pct de acolo in nu o sa cunostem niciodata ,care este teoria/principiul pt care s-a ales asa ceva e cumva pus bydefault?

 

 

 

 

Nu stiu, asa am luat motorul, ala de mi l-a vandut habar n-avea ca a fost resoftat... am gasit eu ulterior eticheta de resoftare pe spatele ECU cu logo-ul "Velox Racing" care mi-au confirmat si ca PAIR, EXUP si senzorul O2 au fost dezactivate iar QS activat cu timpii de taiere din tabelul atasat. O sa-i intreb daca valorile respective reprezinta timp real in ms si totodata daca si cat costa sa le scurteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai prins "esenta",normal cand vorbim despre QS vorbim despre MS insa valorile de acolo sunt total anapoda puse ,sa pui 40-50ms la 7000rpm si la 14-15000 90 sunt peste limita mea de intelegere
Qs`ul cum functioneaza cu acesti timpi de taiere?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil nu si-au mai batut capul cu setarile pentru >14K rpm deoarece la 13.5K rpm intra limitarea (nu a fost anulata)...

 

Eu nu am sistem de comparatie fiind primul meu contact cu QS dar am senzatia ca timpii sunt un pic cam mari pentru treptele inferioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde despre ce RPM vorbesti in treptele inferioare si cat ai deschisa acceleratia in momentul acela
majoritatea producatorilor recomanda opusul acestui tabel,cu cat esti mai jos in rpm un timp mai mare de taiere ,si cu cat urci in rpm se scad timpii,in poza asta vad ex opusul
fa o bucla mica in jos firului si dupa prinde firul de senzor cu un soricel,nu-l strange foarte tare !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa credeam si eu, cel putin asa pare logic dar de multe ori practica contrazice teoria si in anumite cazuri specifice setarile sunt contraintuitive.

 

Tocmai d-aia intreb, ca nici pe net nu prea gasesti multe informatii nu numai despre setari QS dar in general despre ECU reflashing! Cei care mai stiu cate ceva mai degraba ti-ar da poze cu nevastele dezbracate :wink: ... deja ma bate gandul sa fac o aroganta si sa iau un kit de programare :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...