Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, christian a spus:

 

😀 are carene de strada acum si am facut intre timp cateva upgrade-uri. Ma bucur de ea cat se mai poate

Stiu  eu ti-am pregatit-o la ultima revizie spatamana trecuta la Goracing😀

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, TNG a spus:

Stiu  eu ti-am pregatit-o la ultima revizie spatamana trecuta la Goracing😀

 

 

tare! nu stiam... multumesc mult de tot, sunt foarte multumit. esti top ! 🤠

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare ,  post informativ pentru detinatori de Yamaha R1 07-08 am intampinat urmatoarea situatie 

Am achizitionat un PC3 + Igniton Module + QS la instalarea acestuia nestiind exact care mufe unde vin PC3 si Ignition Module avand mufe identice evident l-am legat gresit iar ECU a intrat in avarie motocicleta mergea doar in 2-3 pistoane si imi dadea Eroarea 39 iar in modul de diagnoza Err-4 (Improper connection in wire harness;Malfunction in meter;Malfunction in ECU) . M-am apucat sa intreb "expertii nostri din tara" iar ca raspuns am primit "ai prajit ECU" ;"ai prajit intrarea" ;"nu esti primul patit" . Urmatorul pas a fost sa ma apuc sa caut alt ECU la sfatul unora si cand am vazut la ce pret ajung cu el plus ca mai trebuie si softat sa se anuleze imobilizator ca sa mearga pe motocicleta  (250-300 Euro ECU + 100 Euro soft ca sa ajung la stadiul de unde am plecat ) .am zis ca am apuc sa ma documentez mai in detaliu . 

Zis si facut am gasit o firma in Spania http://www.ifitec.es/ care se ocupa de tunning am vorbit cu ei au zis ca imi verifica ECU in caz ca e prajit nu ma costa nimica si pot cumpara unul de la ei YEC . 

Ajuns ECU in Spania ECU era doar in safe mode si nu era prajit,ars,intrari arse sau ce alte informatii am primit de la expertii nostri ( aviz amatorilor nu credeti tot ce zic ai noistrii ca e lipsa mare de cunostiinte si ajungi sa cheltui o gramada de bani degeaba) 

Rezultatul la Spanioli a fost Conversie totala la ECU YEC cu toate functiile corespunzatorea a unui Genuine ECU YEC (350 euro) + mufa Yec pentru a putea accesa direct ECU + Quickshifter + Autoblipper + Mapa cu configuratia motocicletei (350 euro) toate au venit cu instructiunile de instalare corespunzatore si accesorii (Cost total 700 euro) . Ca si concluzie si invatatura de minte daca ajungeti in situatia mea mai bine documenteaza-te tu inainte sa asculti de toti "expertii".

Putin despre motocicleta : Model Yamaha R1 2007 

Upgraduri

Semighidoane PP Tunning 

Acceleratie Rapid Motion Pro 

Pompa frana HEL 18x20

Furtune frana Metalice

Indicator trepte PZ Racing 

Filtru Aer BMC Race 

Smog plates 

Scarite PP Tunning

Arcuri Fata K-tech mai dure 

Suspensie Spate Ohlins 

ECU YEC 

Quickshifter Ifitec

Autoblipper Ifitec 

Evacuari + Galerie Leo Vince 

Lant DID 520 rapoarte -1 +2 +3 +4 in functie de circuit 

Pinion Spate Sitta , Supersprox , 

Pinion fata Supersprox

Parbriz Double Bubble 

Protectii Motor,Ambreaj ,Crashpaduri,Bobbins GB RACING 

 

Probabil am mai uitat ceva maruntisuri , urmeaza si cateva poze.

 O zi buna tuturor !

 


 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, goe 75 a spus:

Hm...foarte interesant.

Asta-i noua mea jucarie 

 

 

20200614_182832.thumb.jpg.c271e6e4ead11e18dbc559c9d5db3453.jpg

Deci era ce trebuie și ați bătut palma. Faina babaciunea. 😁 Ambele R-uri vândute de om arătau bine de tot. Sa ai bafta la ea! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

@george05

 

Multam fain! 

 

Da , sunt foarte multumit cu achizitia . Se prezinta superb pentru o babaciune.Si tobele alea de carbon o fac si mai interesanta.

 

Vanzatotul super serios si de treaba . Am avut pretentia sa-mi faca el cartea si a rezolvat-o fulgerator. S-a intamplat ca sa ramanem fara masina cu carlig chiar in zilele alea, ambele fiind in service...si ne-a ajutat si pe partea aia, ducandu-se dupa nepotu la autogara...

Ma bucur  ca a iesit foarte bine si s-a rezolvat ultra rapid

 

O aveam pe lista de ani de zile ...dar am vrut sa fiu sigur ca trec de 40.🤣🤣

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahhaaaaa! Noah foarte bine. Se zice ca după 40 de ani te poți tine mai bine de asa motor, spatele fiindu-i deja rupt. Vorba din popor morosenaeasca. 😁

 

 

Astazi, la majorat, a primit un pic de curent sa sufle și el(Gremlin). Nu a mai văzut lumina naturala de 10 luni. E în așteptarea verii, a unui service mai atent și a primei zile pe circuit. 😎

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tot s-a reîmprospătat topicul cu noua achiziție, felicitări lui goe, adaug și eu ceva aici.. un tip din Franța cu un R1 2018 la 23.000km a pățit o belea ca în pozele de mai jos. 

P.s.: am văzut sub ce formă a rulat cu el, cu wheelie-uri puternice, alergat pe strada ca pe circuit, dar totuși..

Screenshot_20200625-225335_Instagram.thumb.jpg.e91c2e97a6de829de8256f5c2f47e6ad.jpgScreenshot_20200625-225337_Instagram.thumb.jpg.0038bef25ac945fcea928fee0e47a91d.jpgScreenshot_20200625-225340_Instagram.thumb.jpg.02ea6fd4acb302bd6619b292c2aa8681.jpgScreenshot_20200625-225443_Instagram.thumb.jpg.2edbbaa718c7f138a233b6d32e64f0b5.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, Cristian C. said:

Dacă tot s-a reîmprospătat topicul cu noua achiziție, felicitări lui goe, adaug și eu ceva aici.. un tip din Franța cu un R1 2018 la 23.000km a pățit o belea ca în pozele de mai jos. 

P.s.: am văzut sub ce formă a rulat cu el, cu wheelie-uri puternice, alergat pe strada ca pe circuit, dar totuși..

 

Uite ce se intampla cand mergi pe o roata:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator goe 75

Dap, e singura japo care mi se pare frumusica . O sa-i pun un parbriz Puig fumuriu 30% . In rest ramane fara modificari . 

Practic am luat-o pentru look, dar mai ales pentru sunetul fenomenal ...in rest ...o sa ma pregatesc sufleteste rotiseria pe care o sa o am de indurat.

 

Ce mi se pare incredibil este ca am nimerit una care inca este pe softul original , dupa 12 ani. 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Vizitator goe 75

Mda , acum am si ier 1 ...si am avut destul timp de testare sa pot spune foarte sigur ca variantele cu evacuarea sub sa sunt de tot rahatul , ca motorete de strada . 

Orice Suzuki o face praf ca putere si orice Blade o distruge la ciclistica , deci nu se justifica disconfortul cauzat de rotisorul de sub fund decat pentru Yamaca fanboys.

 

Repet

Daca nu sunteti obsedati cu Yamaha , stati departe de R1 cu tobe sub sa ca nu se merita derajul cand sunt atatea alternativa mai bune pe piata.

 

Aaa...si faptul ca la ture de cca 5-600 km / zi ajungi acasa cu hainele imbacsite de gaze de esapament , este destul de neplacut. 

Ca sa aiba sens sa-i dau o a doua sansa ,am facut o resoftare la TNG si schimbarea a fost miraculoasa ( dar tot nu se compara cu puterea Suzuki) si am comandat o toba laterala , joasa , scurta.

Peste iarna o sa mai bag in ea cam 1500 € si la primavara o sa ma lamuresc daca o sa ramana in colectia mea permanent sau o sa vand la pret de vandut pe loc , ca sa ma scap de ea instant si sa nu mai aud de yamaca .

 

Singura surpriza pozitiva a fost ca m-am inteles cu pozitia in sa fantastic de bine la drumuri lungi. Ajuns acasa fara dureri absolut deloc ...in timp ce se aude ca ar pune presiune pe incheieturi...si am simtit presiunea aia si pe pielea mea cand am incercat-o cu ani in urma si nu aveam experienta de acum.

 

 

Daca aveti cunostinta de un kit de coditza R1 2008 care sa arate bine fara tobe , link-uri va rog. 

Daca nu o sa gasesc ceva de genul , prefer sa las si tobele superioare montate ...doar ca sa nu-i stric aspectul placut, in versiunea de strada . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut colegi! 

Ma adresez în special deținătorilor de Yamaha R1 2010, respectiv Big Bang.

As vrea sa achiziționez modelul din 2010 și m-ar interesa o părere despre moto.

Poziție , putere, fiabilitate(cam ce se strica des la ea, la modelul predecesor erau probleme cu oala la ambreiaj), și o părere cam cum trage motocicleta din diferite ture ( am înțeles ca la acest model crossplane ar trage cam de la orice turație , nu are acea explozie de putere de la 7k ture de la predecesorul lui..).

M-ar interesa sa o folosesc si pe circuit .

 

Țin sa menționez ca nu sunt începător , dețin carnet de 6 ani in care am schimbat moto de la 125cmc pana la 1000cc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator goe 75

Dap, caldura si mirosul de esapament din haine erau cele mai importante neplaceri de corectat. 

In noua varianta cam trage cu mitraliera pe decelerare ...dar mai vad in timp daca o sa ramana asa sau mai fac o vizita la TNG.

I-am facut si o revizie totala la frana fata ,pus furtune metalice si placute noi xbk5 ...si abia acum incepe sa se simta frana cam cum trebuia .

-1+2 la lant . 

Inecepe sa devina mai de termen lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Vizitator goe 75

Ha! 

 

Am 2008 , dar e acelasi aproape 100%.

 

Dealungul anilor am avut ocazia sa merg cu modelul asta , imprumutat de la prieteni , de mai multe ori , inainte sa-mi cumpar unul al meu.

Deja cand am mers doar ocazional si scurt am observat cateva chesti enervante la el , dar dupa ce l-am cumparat am descoperit si mai multe iar alea pe care le stiam deja au devenit si mai enervante.

Eu l-am cumparat in varianta stoc si am facut tone de modificari si inca nu sunt sigur ca nu mai trebuie sa mai fac cateva .

 

Sunt putin presat de timp acum asa ca incerc sa fac o lista scurta cu problemele cel mai enervante:

 

-In varianta stoc putere se simte la fel de slaba ca la un 600 sau maxim un gsxr 750.

- nu are absolut niciun sens sa fie folosit fara modificarea pinioanele cu -1+2

- caldura degajata de galeriile de evacuare de sub sa este absolut insuportabila in toate zilele din inceput de vara pana in mijloc de toamna. Ajuta un pic daca inlocuiesti cat-ul cu teava ,dar se rezolva cu adevarat doar cu toba scurta laterala.

-nu are sens fara resoftare la TNG ( daca incerci la altcineva e tzeapa)

-cu tobele in pozitia sub sa iti uple hainele de miros fum , gaze  la orice calatorie de peste cca 2 ore ( de la tubulentele de aer ...nu conteaza , te afuma rau )

-ciclistica este ani lumina peste orice Suzuki ...dar fata de Honda e in scutece. 

 

Pt mine s-a meritat toata aventura pt ca am ceva conectie sentimentala cu modelul  , si ma mai si loveste cate un chef sa fac experimente ...dar daca situatia era alta cred ca nici acum nu ma opream din injurat mr Yamaha.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.03.2021 la 4:50, goe 75 a spus:

-cu tobele in pozitia sub sa iti uple hainele de miros fum , gaze  la orice calatorie de peste cca 2 ore ( de la tubulentele de aer ...nu conteaza , te afuma rau )

 

Nu stiu ce sa zic, eu nu am observat aceasta problema (full MIVV) dar poate are de a face si cu stilul de condus, la ce turatie schimbi, etc.? In lipsa unui test in tunel putem doar specula insa nu vad cum o toba mai in fata si mai jos ar scapa de turbulente, poate ca motorul tau "afuma" mai mult decat normal? Resoftarea a fost facuta pe dyno sau e vorba de o harta generica?

 

In rest, datorita normelor de noxe si poluare fonica mai toate motoarele sunt cam gatuite in varianta standard, -1/+2 probabil aduce raportul transmisiei finale in zona unde si constructorului i-ar fi placut. La fel si cu resoftarea, beneficiul major este de fapt anularea restrictiilor si mai putin imbunatatirea performantelor si a puterii propriu-zise, ma refer din nou, la hartile generice. Personal am fost incantat de posibilitatea ajustarii franei de motor si respectiv imbunatatirea vizibila a tranzitiei frana-gaz din mijlocul curbei si nu in ultimul rand, de activarea functiei "quick-shifter". Din pacate ECU nu stie "blip-assist" insa se poate folosi un modul stand-alone de genul TransLogic, de care eu unul sunt foarte multumit.

 

Despre ciclistica nu comentez, starea suspensiilor si mai ales reglajele fac o diferenta enorma, pentru nivelul meu de condus si mai ales pentru strada mi se pare mai mult decat suficienta. Ridica spatele cu 2-3cm sau coboara jugul pe telescoape 1-2cm si ai un motor total diferit.

 

P.S. - De acord, TNG este foarte serios si mai ales priceput, insa sa spui ca restul dau tepe la resoftare... mi se pare un pic exagerat.

La 11.03.2021 la 21:54, Ionut roberto a spus:

Buna sunt pe cale sa achiziționez un Yamaha R1 2007 , deține careva acest model ? Dacă da , as dori câteva detalii despre eventuale probleme

 

Cea mai comuna problema e joc la niturile de la oala de ambreaj, in special daca a fost data pe-o roata din ambreaj pot aparea chiar fisuri in zona de sustinere. Un pic de cling-cling in zona ambreajului pe liber e normal, dar daca nu dispare cand tragi ambreajul ar fi bine sa dai capacul jos si sa verifici. A doua ar fi magnetii statorului, care au prostul obicei sa se dezlipeasca si sa intre in motor... cu consecintele de rigoare. Nu prea ai ce sa verifici aici, daca nu a fost schimbat cu modelul "imbunatatit" poate ar fi bine sa iei in calcul cu prima ocazie. Alfel, ca orice motor second-hand, conteaza unde, cat si mai ales cum s-au dat fostii proprietari. Jocul supapelor este recomandat pe la 40 mii dar de cand au revenit la 4 supape pe cilindru nu mai este asa de critic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...