Jump to content
kima

Detinatori de Yamaha R1

Recommended Posts

Nu e chiar asa. Piese indicata de mine in desen este facuta din 2 corpuri. In poza pare o singura piesa, dar sint 2 piese concentrice. Uzura e pe interiorul piesei mari si exteriorul piesei mici care intra in piesa mare.Daca ajung la atelier, fac poze la piesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut colegilor, ma iertati ca intru pe topicul vostru, dar am si eu vreo 2-3 intrebari, intrucat as vrea sa fac un upgrade la furca de Fazer cu una de R1, si vreau sa stiu in ce ma bag.

 

1. Exista vreo diferenta intre furca de R1 2003 si FZ1 model 2009. Vad ca au acelasi etrier.

 

2. Exista o diferenta sesizabila intre furca de R1 2003 si cea ce 2004-2006, sau diferenta consta numai in franele cu etrieri radiali? Dar intre furca de 2004-2006 si 2007-2008?

 

3. Ce diferente majore sunt intre franele radiale cu 2 pistoane/ etrier (2004-2006) si cele cu 3 pistoane/etrier (2007-2008).

(Ca raspuns, luati in considerare si ca franele de fazer sunt destul de docile... nu am reusit sa fac stoppie oricat de tare am tras de ele.)

 

Va multumesc anticipat!

Edited by ®azvan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai buna e de departe cea de 2007 2008. Are hidraulica de diametru mai mare , rezulta un reglaj al compresiei si rebound-ului intr-o plaja mai mare, adica poti sa pui si arc de 100kg daca esti greu sau arc de 80kg , valvele fac fata la ambele valori ale arcului. Etrierii de cu 6 pistonase au distanta intre gauri ma mare, se potrivesc doar pe furca 2007+. 2003 e un an destul de vechi, nu e mare upgrade. 2004 -2006, ai mari sanse sa iei un set de furci cu valvele uzate, care nu mai fac presiune .

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci frumos de info. Raman pe 2007 atunci ;)

 

Cea mai buna e de departe cea de 2007 2008.


» Post actualizat in 16 Oct 2015 05:53

Schemele cromatice pt R1 (1998-2012), descarcate candva de pe site-ul oficial Yamaha (zona media/ marketing)

 

post-70685-0-64944200-1444974600_thumb.jpg 1998

 

post-70685-0-66028600-1444974601_thumb.jpg 2002

 

post-70685-0-45601400-1444974602_thumb.jpg 2003

 

post-70685-0-24772700-1444974603_thumb.jpg 2004

 

post-70685-0-04079600-1444974604_thumb.jpg 2005

 

post-70685-0-82260600-1444974604_thumb.jpg 2006

 

post-70685-0-53997100-1444974605_thumb.jpg 2007

 

post-70685-0-94005700-1444974609_thumb.jpg 2008

 

post-70685-0-79508000-1444974610_thumb.jpg 2009

 

post-70685-0-56494800-1444974611_thumb.jpg 2010

 

post-70685-0-62269200-1444974612_thumb.jpg 2011

 

post-70685-0-69103800-1444974613_thumb.jpg 2012

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce an ? Posibil sa stiu pe cineva depinde de an

Share this post


Link to post
Share on other sites

An 1998

ai pm>:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

post-19031-0-75360700-1445290511_thumb.jpg

post-19031-0-43702500-1445290652_thumb.jpg

post-19031-0-80281200-1445290743_thumb.jpg

Edited by Fatal Fury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

apoi cam pe acolo am terminat si eu....

cred ca cel mai scurt / sarac sezon din cariera mea

sa speram ca la anu' va fi mai mult si mai bineeeeee.....

Edited by apriliacluj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

Eu cu poze nu,dar maine e gata oficial sezonul.asigurare finish,vreme asemenea.al 4-lea an pe R1,un total de 5500km(destul de slab dar timpul nu a permis mai mult).mosul Gremlin s-a comportat exemplar,desi implineste "venerabila varsta" de 60.000km.al doilea an consecutiv in care nu a vazut pista,dar la anul se va reintalni cu full gaz-ul.:) urmeaza cateva upgrade-uri(scarite-multumita lui @dane bad,amortizor spate de R1 muuult mai nou,probabil un lant distributie-desi nu e cazul) si vedem ce ne mai permite bugetul si ce mai aduce anul urmator.sanatate maxima si vorba unui prieten:"am mai scapat un an".:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie careva cum se da oglina jos de pe suport?nu de pe cadru bord, MS

Edited by maiermarius85

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva unde gasesc chestiile astea? nici nu stiu cum dracu se numesc.

 

sunt din cauciuc cu piulite in interior, bagate pe gaurile de la carene.

 

m-am exprimat ca un incult care nu a vazut abecedarul in viata lui, dar asta e...sper sa se inteleaga din poza.

post-38325-0-38125400-1447180311_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de la parbriz? Le gasesti pe ebay cu 5-10 dolari dar nu sunt identice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se potrivesc 100% cele de pe ebay. Aici costa mult mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poate da cineva niste informatii legate de pompa frana fata la R1 2004-2008, ma intereseaza lungimea boltului dintre cilindrul pompei si maneta, am cumparat o pompa de frana care a venit fara ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Vand o janta fata R1,R6. Am cumparat o furca fata completa pentru un chopper si pana la urma am folosit o janta spitata.

tel: 0743907050

 

post-13995-0-70875000-1447872380_thumb.jpg

post-13995-0-30601500-1447872389_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Detin un R1 2001 de prin 2011. A mers fara probleme pana acum cateva luni cand din greseala am alimentat cu motorina. Am pus 1 litru.Mi-am dat seama...am scos motorina cu un furtunas acolo in PECO, fara sa o pornesc, am facut imediat un full, doar ca de atunci merge ...de parca are 100 de cai. Am scos bujiile gandindu-ma ca poate de la motorina ramasa s-au afumat (le schimbasem de cateva luni).Nimic. La fel.Plus ca de atunci in mers imi ramane acul la turometru blocat la 7 mii de ture. M-am interesat ca ar fii de la exup...exup-ul l-am verificat si e ok...dar acul face la fel. Am lasat clapa la exup deschisa si am deconectat motorasul de la instalatie...la fel.

Acum mai nou...porneste greu...dupa ce am montat bujiile pornea greu...am impins-o de cateva ori...nimic. Am luat alta baterie...si pornea foarte greu. Am verificat incarcarea si...releul e mort. Urmeaza sa cumpar alt releu sa vad cum e si ce pb rezolv. Mi-e teama sa nu fii stricat ceva cand am impins-o. Cand am "pus-o pe picioare" i-am sincronizat carburatoarele si merge...in sensul ca are putere ca inainte. Doar ca dupa 10 minute de mers cu lumini aprinse, raman fara baterie.

Am mentionat mai multe pb de care m-am lovit. Poate ma ajuta cnv cu sfaturi. ms

Edited by Etzu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ai rezolvat problema cu alimentarea,a ramas cea de incarcare.

Verifica alternatorul daca este ok,bateria incarcata full,si daca nu incarca schimba releul.

Mai verifica si integritatea legaturilor,mufe,fire etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are probleme cu incarcarea, motorina e arsa demult, si nu are cum sa fi afectat sistemul de generare a curentului electric. Scoate mufa care vine de la alternator, si verifica sa NU ai continuitate intre oricare din cele 3 fire de la alternator si sasiul (cadrul, borna de minus a bateriei) motocicletei. Daca ai continuitate electrica, e defect alternatorul.


» Post actualizat in 21 Dec 2015 06:21

Uite ca apare primul recall oficial pt R1 2015. http://pemotoare.ro/toate-unitatile-yamaha-r1-vandute-pana-acum-ar-putea-fi-chemate-in-service/

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam naspa...

nu inteleg cum asa un defect major nu a putut fi observat in teste, inainte de lansare?!

din cate stiu le testeaza in toate conditiile de "n" ori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

macar astia recheama tot si isi repara greseala :) nu ca altii spre exemplu care au asteptat 10 ani sa schimbe pompele de frana la toate modelele produse in anii aceia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defectul la suzuki s-a produs din cauza coroziuni in timp a suprafetei cilindrul si pompei.Deci in nici un caz nu a aparut peste noapte..

Dar sa se strice cutia la un motor de cateva luni de la lansare,sau sa se aleaga praful de motor ca consuma ulei ..alta marca ... eu zic ca Suzuki a iesit cel mai onorabil.

Parerea mea!😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Suzuki buba cea mai mare a fost cu cadrele de la generatia de 1000 K6. Dar si acolo s-a dovedit ca acele cadre nu se rupeau decat in conditii extreme (wheelie, circuit sau alte medii care supun motocicleta la socuri).

Share this post


Link to post
Share on other sites

just argumentul Honda. si la BMW crapa cutiile, mai ales primii ani de S1000RR si nici acolo nu s-a obosit nimeni sa faca vreun gest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...