Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

citeste tot topicul. nu picura pe foaie pentru ca "terminalul ungator" va fi in contact cu metalul, neexistand picaturi ci un film de ulei ce va curge conform reglarii.

 

post-5125-1241999188_thumb.jpgpost-5125-1241999212_thumb.jpg

 

eu am pus doar un robinet luat din bricostore de la articolele de stropit, serveste atat la reglaj cat si la inchiderea circuitului cand parchez. sunt inca in teste pentru a gasi 3 pre-setari: inchis (well... asta e evidenta), 1 pic / minut regim normal, 3 pic / minut la drum greu cu praf sau ploaie. vreau sa vad daca T90-ul de Petrom are aceeasi viteza de scurgere prin sistem si la 15 si la 35 de grade.

 

in cazul asta

mi se pare mai usor de construit, vreau sa scap odata de spalatul lantului

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu mai umblati bre cu improvizatii bagate pe la roti :)

poate se desprinde device`u cand rulezi cu suta` si`ti intra la roata, printre spitze :eek:

ce`i asa greu sa speli si sa ungi lantu` la cateva sute de km?

parerea mea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai umblati bre cu improvizatii bagate pe la roti :)

poate se desprinde device`u cand rulezi cu suta` si`ti intra la roata, printre spitze :eek:

ce`i asa greu sa speli si sa ungi lantu` la cateva sute de km?

parerea mea....

 

furtunasul ala chiar de ar intra intre lant si pinioane , ar fi taiat instantaneu este plastic nimic altceva , nu cred ca se stica nimic , in afara de device

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faci doar cateva sute de km, chiar nu este o problema ungerea lantului, dar daca faci cateva mii pe saptamana, departe de casa si nu ai conditii de spalat lantul de mizeria lipicioasa acumulata dupa 2-3 ungeri succesive, atunci este util un ungator automat de firma sau home made, dupa buget. Marele avantaj al ungatorului cu ulei este ca face ungerea si curatarea lantului simultan. :eek:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunasul ala chiar de ar intra intre lant si pinioane , ar fi taiat instantaneu este plastic nimic altceva , nu cred ca se stica nimic , in afara de device

 

esti tu foarte sigur ca nu e angrenat in miscare si device`u legat cu cravate de cadru? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti tu foarte sigur ca nu e angrenat in miscare si device`u legat cu cravate de cadru? :eek:

Exista improvizatii si improvizatii. Nu tot ce e DIY trebuie sa fie legat cu scotch si sirma, asta e doar stilul romanesc. Am vazut la viata mea destule lucruri home-made care aratau si mergeau ca facute in fabrica. Lasind modestia la o parte, am facut si eu citeva lucruri din astea. Totul depinde de rabdarea si de timpul pe care esti dispus sa le "investesti". Si mai conteaza sa folosesti scule si materiale de calitate. Eu sincer ma gindesc sa improvizez un sistem automat de ungere a lantului, pentru ca sprayurile cu teflon tin prea putin si sint prea scumpe. Eu merg cu motorul preponderent in oras dar chiar si-asa fac foarte repede citeva sute de km. Sprayul Motul nu m-a tinut niciodata mai mult de 3 ungeri. Exista alternativa ungerii manuale cu ulei de transmisie dar e prea messy (nu-mi place mirosul motorinei, si nici vecinilor n-o sa le placa urmele de motorina si ulei lasate pe aleea pe care-mi tin motorul).

 

Pentru ca mi-e lene sa sap in tot topicul, am citeva intrebvari despre "scottoilerul" improvizat:

- a folosit cineva o valva comandata electric pentru deschiderea traseului uleiului? in caz ca da, unde a gasit de cumparat asa o valva?

- ce ulei se foloseste?

- la ce interval picura uleiul?

- se poate o poza detaliata cu tot sistemul?

 

Eu ma gindeam si la un sistem care sa detecteze cind motorul nu se alfa in miscare si sa opreasca ungerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista improvizatii si improvizatii. Nu tot ce e DIY trebuie sa fie legat cu scotch si sirma, asta e doar stilul romanesc. Am vazut la viata mea destule lucruri home-made care aratau si mergeau ca facute in fabrica. Lasind modestia la o parte, am facut si eu citeva lucruri din astea. Totul depinde de rabdarea si de timpul pe care esti dispus sa le "investesti". Si mai conteaza sa folosesti scule si materiale de calitate. Eu sincer ma gindesc sa improvizez un sistem automat de ungere a lantului, pentru ca sprayurile cu teflon tin prea putin si sint prea scumpe. Eu merg cu motorul preponderent in oras dar chiar si-asa fac foarte repede citeva sute de km. Sprayul Motul nu m-a tinut niciodata mai mult de 3 ungeri. Exista alternativa ungerii manuale cu ulei de transmisie dar e prea messy (nu-mi place mirosul motorinei, si nici vecinilor n-o sa le placa urmele de motorina si ulei lasate pe aleea pe care-mi tin motorul).

 

Pentru ca mi-e lene sa sap in tot topicul, am citeva intrebvari despre "scottoilerul" improvizat:

- a folosit cineva o valva comandata electric pentru deschiderea traseului uleiului? in caz ca da, unde a gasit de cumparat asa o valva?

- ce ulei se foloseste?

- la ce interval picura uleiul?

- se poate o poza detaliata cu tot sistemul?

 

Eu ma gindeam si la un sistem care sa detecteze cind motorul nu se alfa in miscare si sa opreasca ungerea.

uite acilea neamule

Visit My Website

electrovalva de Audi de la dezmembrari functioneaza OK(actual peste 1500km), supra incalzirea a fost redusa cu o rezistenta.

Poate fi alimentata la senzorul de cric si nu pica decat in mers :eek:

Robinetul poate o picatura la 45-50 secunde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite acilea neamule

Visit My Website

electrovalva de Audi de la dezmembrari functioneaza OK(actual peste 1500km), supra incalzirea a fost redusa cu o rezistenta.

Poate fi alimentata la senzorul de cric si nu pica decat in mers :eek:

Robinetul poate o picatura la 45-50 secunde

Pff... mi-i lieni si caut la dezmembrari. Daca-mi vinde cineva o valva din asta promit ca-mi fac si io scottoiler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat presa de lant de la Louis, cod 10003170. Fain produs. Abia astept sa schimb lantul, deocamdata nu am la ce-o folosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lantul vine desfacut cu siguranta separat se poate folosi presa si la demontarea lantului vechi si la montarea celui nou, dar mai exista situatia in care lantul vine continuu, nituit din fabrica. Atunci nu cred ca are rost sa-l desfaci pt al mai nitui o data. Bascula oricum este indicat s-o mai desfaci din cand in cand pt verificari si gresaje. O data la 20000 km nu mi se pare o manopera grea si inutila. Cand schimbi lantul faci si intretinerea basculei.

 

Pff... mi-i lieni si caut la dezmembrari. Daca-mi vinde cineva o valva din asta promit ca-mi fac si io scottoiler.

Mueti-is posmagii!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lantul vine desfacut cu siguranta separat se poate folosi presa si la demontarea lantului vechi si la montarea celui nou, dar mai exista situatia in care lantul vine continuu, nituit din fabrica. Atunci nu cred ca are rost sa-l desfaci pt al mai nitui o data. Bascula oricum este indicat s-o mai desfaci din cand in cand pt verificari si gresaje. O data la 20000 km nu mi se pare o manopera grea si inutila. Cand schimbi lantul faci si intretinerea basculei.

 

 

Mueti-is posmagii!!!!!

Decat sa scot bascula mai bine desfac zece lanturi gata incheiate... ce alea nu tot prin nituire au fost inchise? Orice lant care se respecta vine cu o za in plus de rezerva, asa ca daca il desfaci pui una noua in locul celei desfacute. Eu asa vad problema...

Hai sa demolam punem mobila si sa construim casa in jurul ei.

 

Sau hai sa demontam rezervorul ca sa ne ducem la peco sa-l umplem cu benzina, sau hai sa schimbam roata ca sa nu deranjam cumva cauciucul cand il montam/demontam.

 

Scoaterea basculei ca operatie in sine (fara legatura cu lantul) face partea din seria "hai sa ne aflam in treaba". Bucsele sunt unse din fabrica, exista semeringuri si capace de protectie, si la o motocicleta de 25 de ani o sa gasesti curat si uns acolo.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa scot bascula mai bine desfac zece lanturi gata incheiate... ce alea nu tot prin nituire au fost inchise? Orice lant care se respecta vine cu o za in plus de rezerva, asa ca daca il desfaci pui una noua in locul celei desfacute. Eu asa vad problema...

Hai sa demolam punem mobila si sa construim casa in jurul ei.

 

Sau hai sa demontam rezervorul ca sa ne ducem la peco sa-l umplem cu benzina, sau hai sa schimbam roata ca sa nu deranjam cumva cauciucul cand il montam/demontam.

 

Scoaterea basculei ca operatie in sine (fara legatura cu lantul) face partea din seria "hai sa ne aflam in treaba". Bucsele sunt unse din fabrica, exista semeringuri si capace de protectie, si la o motocicleta de 25 de ani o sa gasesti curat si uns acolo.

.

 

Corect si bine punctat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bunnn!

sa revenim la oile noastre..... pardon la lanturile noastre!

dupa ce domnul bogdan a avut amabilitatea sa mi arate un sistem de ungere automat, m am apucat de treaba

pt ca pe mine partea cu luatul"vacumului"de la motor ma depasea am achizitionat una buc electrocupla de mercedes de la dezmembrari.furtune si robinet dozaj de la bricostore si am confectionat din o buc conducta de cupru si mine de pix "nozel' ul"

dupa circa 800 km lantul fara nici o alta interventie (gen spalat cu motorina) meu arata de parca acum ar fi scos din cutie.

le multumesc celor care inca mai "impart"din cunostintele lor celor mai mici si nepriceputi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mueti-is posmagii!!!!!

Na, ti-o fi venind greu sa crezi, da' chiar mai fac si alte lucruri in afara de a repara pe la motor.

 

Decat sa scot bascula mai bine desfac zece lanturi gata incheiate... ce alea nu tot prin nituire au fost inchise? Orice lant care se respecta vine cu o za in plus de rezerva, asa ca daca il desfaci pui una noua in locul celei desfacute. Eu asa vad problema...

Hai sa demolam punem mobila si sa construim casa in jurul ei.

 

Sau hai sa demontam rezervorul ca sa ne ducem la peco sa-l umplem cu benzina, sau hai sa schimbam roata ca sa nu deranjam cumva cauciucul cand il montam/demontam.

 

Scoaterea basculei ca operatie in sine (fara legatura cu lantul) face partea din seria "hai sa ne aflam in treaba". Bucsele sunt unse din fabrica, exista semeringuri si capace de protectie, si la o motocicleta de 25 de ani o sa gasesti curat si uns acolo.

Faza e ca unele lanturi vin gata inchise (DID de exemplu). Oricum, nituirea din fabrica nu se compara cu cea facuta cu presa de pe Louis. Eu mi-am luat un lant deschis si mi l-a nituit un nene, cu presa din aia. Faza e ca presa a fost folosita mult la viata ei si era uzata tare. Tijele mai mult au fost stilcite de acea presa decit turtite. La inceput chiar am avut ceva stres in legatura cu acea za, ma uitam la ea dupa fiecare drum, sa vad daca nu e ceva in neregula. Pina acum nu s-a intimplat nimic, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, ti-o fi venind greu sa crezi, da' chiar mai fac si alte lucruri in afara de a repara pe la motor.

 

 

Faza e ca unele lanturi vin gata inchise (DID de exemplu). Oricum, nituirea din fabrica nu se compara cu cea facuta cu presa de pe Louis. Eu mi-am luat un lant deschis si mi l-a nituit un nene, cu presa din aia. Faza e ca presa a fost folosita mult la viata ei si era uzata tare. Tijele mai mult au fost stilcite de acea presa decit turtite. La inceput chiar am avut ceva stres in legatura cu acea za, ma uitam la ea dupa fiecare drum, sa vad daca nu e ceva in neregula. Pina acum nu s-a intimplat nimic, dar...

de exemplu poti sa l cumperi deschis sau nu e doar optiunea ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de exemplu poti sa l cumperi deschis sau nu e doar optiunea ta!

De exemplu de unde? Ca ce am vazut eu kituri de lant, toate erau "inchise".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu de unde? Ca ce am vazut eu kituri de lant, toate erau "inchise".

ca de exemplu: MY MOTO? ca acu' vreo luna jumate am cumparat eu de la ei DID deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...