Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Atti eu pun loobmanul sub carena si o sa il leg la un cablu de acceleratie ce il voi pune pe ghidon, pentru a l putea actiona din mers!

De ce ti se pare aiurea sistemul de livrare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acesta e un Loobman cu un sistem de delivery mult mult mai eficient.Eu am cumparat un loobman dar sistemul pentru delivery e nasol de tot,am sa fac o treaba din asta home-made si am terminat discutia.Mersi ca ai postat o chestie chiar folositoare . :makeout:

 

Ce ar fi frumos,sa mai pui o poza si cu sistemul asta nou.

 

Atti eu pun loobmanul sub carena si o sa il leg la un cablu de acceleratie ce il voi pune pe ghidon, pentru a l putea actiona din mers!

De ce ti se pare aiurea sistemul de livrare?

Daca il pun sa stea cum trebuie,imi curge nu pe nari,si la bifurcatie,daca ii dau panta corespunzatoare sa ii curga pe nari numai pot sa il fixez asa de bine incat sa nu se miste in timpul mersului.Am incercat 2 zile la rand si nu a iesit nimic,o sa imi fac la strung/freza un sistem din asta din aluminiu si numai am treaba veci cu el.Poate la alte motociclete e altfel bascula sau nu stiu,dar sa stea exact pe pinion,sa ai unghiul corespunzator,sa nu se miste cand dai inapoi....e cam greu sa il faci cu niste cleme chiar si sa pui ceva intre bascula si sistemul de delivery.Eventual s-ar putea,dar sa nu stea pe pinion ci pe lant sa picure dar face mai multa mizerie.In zilele astea o sa ma duc la mester si sper sa reusesc sa il fac.

 

 

SIstemul ala cu 2 nari,la aia m-am referit ca nu este ok,sistemul acela cu pompita si "butoiul" sunt ok.Dar sistemul ptr delivery mil fac asa din aluminiu si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cei care ati montat Loobman sau alte dispozitive de ungere,sper ca ati parcurs ceva km ca sa scrieti niste impresii,va rog.

Well de la mine nota 10 pentru scottoiler. Il am montat de aprox 1700 km, 1500 de km am refuzat sa imi spal mobra doar ca sa vad cum se comporta pe diverse drumuri. in 1500 km am mers pe ploaie, drum prafuit, drum cu mici sleauri de noroi si cand mobra avea jegu pe ea in toata splendoarea lantu era perfect curat.

Singurul minus a fost pretul de achizitie ridicat. La loobman din ce am observat (la un prieten) nu se curata bine lantul, aduna putina mizerie si stropeste mai tare.

Eu am reglat scottoilerul sa dea o picatura la un minut jumate si stropeste aproape insesizabil doar daca merg la drum intins tare (dar aici oricum se poate reduce reglaju sa dea o picatura la 2 minute).

 

In concluzie la mine isi face treaba pentru care l-am luat (am vrut sa scap de mentenanta, sa nu mai curat lantul sa nu mai ung, etc). Ca si costuri de exploatare, am consumat cam 60 ml de ulei la 1700 km, deci un bidon de 500 ml ar ajunge vreo 18k km in regim de mers combinat oras/afara, iar costul pentru ulei este de 13 EUR / per 500 ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu folosesc de ceva vreme o jucarie din asta, facuta de mine ce e drept asa ca pretul a fost undeva pana in 150 de lei pentru toate componentele. Una peste alta, am spalat lantul la inceputul sezonului 2011 si apoi aprox 5000 de km nu m-am mai atins de el.

 

Ca dozaj il tin si eu cam la o picatura la 2 minute si este numai bine pentru drumuri intinse si oras. daca mergi pe un drum gen transalpina, ar fi bun un dozaj mai mic.

 

Nu am idee cat ulei am consumat dar in nici un caz nu e mult. Astept sa vad si sezonul asta cum se comporta.

Tot montajul electronic e prins de ghigon intr-o cutiuta nu prea frumoasa, sau deloc frumoasa, dar am reusit sa o inchid ermetic si nu am avut probleme pe ploaie. Anul asta sper sa fac un motaj mai mic si mai placut privirii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta da upgrade!

Capul e facut de tine?

 

este facut dar nu de mine.

 

tuburile negre sunt de fapt furtun de logan de injectie parca, are o tesatura de carpa peste el. se curata si intra la fix minele de pix :)

 

E cineva care face montaj la asa ceva in Bucuresti?

 

nu e deloc complicat daca te iei dupa instrunctiunile care vin cu loobmanul.

 

vezi ca mai e un topic la enduro=touring unde povestesc baietii cum l-au reglat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze montaj LOOBMAN:

post-29454-0-43832000-1336456807_thumb.jpg

post-29454-0-41879000-1336456922_thumb.jpg

post-29454-0-83932100-1336456962_thumb.jpg

post-29454-0-77482700-1336457003_thumb.jpg

post-29454-0-91633700-1336457037_thumb.jpg

mentionez ca am cca 1500 km parcursi cu disp si nu am mai curatat lantul decat cu apa la spatlatorie

pt uns folosesc ulei de cutie cu circa 5 % motorina in el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte

 

ok,multumesc. deci am sa mai intind de el ,poate chiar am sa il scurtez pt ca momentan chiar nu imi permit. problema este ca il intind la parametri normali si nu stiu daca fac 200 km si iarasi este "slab" ,cand e pus pe cricul lateral,lantul atinge pe cricul central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,multumesc. deci am sa mai intind de el ,poate chiar am sa il scurtez pt ca momentan chiar nu imi permit. problema este ca il intind la parametri normali si nu stiu daca fac 200 km si iarasi este "slab" ,cand e pus pe cricul lateral,lantul atinge pe cricul central.

Daca schimbi doar lantul pinioanele vechi o sa-l uzeze mult mai repede.

Din ce spui tu lantul pare terminat daca la fiecare 200km il intinzi si ai grija ca este posibil sa sara sau sa se rupa.

Atunci cand il intinzi masoara-i jocul pe mai multe segmente ca la monocilindre in special se intinde inegal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi doar lantul pinioanele vechi o sa-l uzeze mult mai repede.

Din ce spui tu lantul pare terminat daca la fiecare 200km il intinzi si ai grija ca este posibil sa sara sau sa se rupa.

Atunci cand il intinzi masoara-i jocul pe mai multe segmente ca la monocilindre in special se intinde inegal.

 

ms ;),hai ca vb si la sala daca vi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mai are cineva un Loobman de vanzare? Astept un pret decent.

Multumesc.

Loobman montat pe GPZ

2jd4a5u.jpgcred ca este cel mai accesibil( si daca-l vad nu uit sa apas pe buton. Am cumparat si 1l ulei de cutie cel mai subtire ceva 75 T 90 (Nu garantez) cam scump la 40 ron.Am facut un test am pus un O ring de lant nou in benzina si in 12 ore s-a( l-am asezat langa unul identic de martor) " umflat" nu inteleg de ce nu-l fac din acelasi material ca semeringurile? De spalat in 10 minute nu pateste nimic.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto montajul :)

 

eu am schimbat coburii si sistemul de prindere si am integrat in ei si suportul pt loobman. acum il pot apasa mai bine din mers si eu si pasagerul :)

post-21191-0-26130200-1340859602_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...