Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Daca un lant a ajuns sa fie uzat inegal, trebuie schimbata metoda si materialele de ungere. Ceva a fost gresit.

 

nu neaparat. :) la 4L e mai putin pronuntata uzura inegala. la twin-uri, indiferent de care, e mai pronuntata. in special la V2. depinde si de "socurile" transmise datorita ordinii de aprindere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu neaparat. :) la 4L e mai putin pronuntata uzura inegala. la twin-uri, indiferent de care, e mai pronuntata. in special la V2. depinde si de "socurile" transmise datorita ordinii de aprindere...

Si cam ce vrei sa spui, ca socurile se transmit mereu in aceeasi zona a lantului.? Greu de crezut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

 

Am o problema la intinderea lantului la mobra mea ( GSF 600 N ). Inainte de toate, am incercat sa centrez roata( am masurat distanta din mijlocul axului a rotii spate si mijlocul axului de la bascula. am incercat pe cat posibil sa fie egal.) Bun, dupa ce am facut operatiunea asta, am incercat sa intind lantul. Daca am dat o tura intro parte, tot o tura am dat si in partea cealalta , numai ca la un moment dat, lantul nu ii destul de intins si in partea dreapta ii pana in capat si nu mai pot trage roata din partea dreapta(gradatiile de pe parti nu mai coincid) . Am gresit ceva sau ma asteapta un kit nou? Pinionul din spate e in regula( nu e uzat).

 

Astept un raspuns.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei?

 

Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei?

 

Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui...

 

Eu nu am problema asta. Folosesc un cap dublu de ungere facut de mine, iar tuburile de ungere sunt mine de pix ( exterior de 3mm ).

Ai incercat sa pui un ulei putin mai gros sau sa inlocuiesti tuburile de la capul de ungere cu unele cu gaura mai mica ?

 

 

P.S. Ai putea inclina capul de ungere mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc ulei de drujbă.... deci e vâscos.

Capetele de ungere sunt din branule de 15... deci iarăși e mică găurica.

 

La ce m-ar ajuta să înclin mai mult capul de ungere? Nu găsesc din punct de vedere fizic la ce ar ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei?

 

Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui...

Cel mai simplu ignori problema pt ca este o falsa problema. Capul de ungere trebuie sa fie mereu gol. Se umple partial de cate ori vine uleiul in el, comandat manual sau automat. Daca este manual, cu timpi de pauza normali mai lungi, singura grija, sa nu-l actionezi decat inainte de un drum de cateva zeci de km pt a avea timp sa se scurga uleiul pe lant in mers si nu direct pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am ferit sa raspund pana acum, dar : antifonul se intareste ca piatra dupa cateva ore.

Este pana la urma o vopsea cu rezistenta mecanica mai mare.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu ignori problema pt ca este o falsa problema. Capul de ungere trebuie sa fie mereu gol. Se umple partial de cate ori vine uleiul in el, comandat manual sau automat. Daca este manual, cu timpi de pauza normali mai lungi, singura grija, sa nu-l actionezi decat inainte de un drum de cateva zeci de km pt a avea timp sa se scurga uleiul pe lant in mers si nu direct pe asfalt.

Nu prea e corect cum zici.

1.E ungător automat comandat electronic cu un impuls de 1s la 6 min.

2. Se dezamorsează.

3. în felul în care am descris mai sus într-o secundă nu ajunge prea mult ulei în capu de ungere dublu (având în vedere că e cam lung traseul de unde începe capul dublu)

4. ignorând cum zici tu mai sus o să ia aer doar pe un braț și e ca și cum aș avea cap simplu de ungere. În felul ăsta dacă îl las cu cap sinplu de ungere nu mai am probleme cu cursu uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum uleiul se duce pe unde vrea muschiu lui. Doar asezata mobra in poloboc, cu tevustile la super nivel, poate va curge pe amandoua. Nu te stresa, in mers virajele sunt si pe stanga si pe dreapta. Distributia stanga dreapta va fi aleatoare si in final lantul va fi uns relativ uniform. Faptul ca traseul este lung nu face decat sa ajunga picatura mai tarziu, dar tot pe lant sfarseste. De curiozitate ce sistem ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistem făcut de mine cu pompă+electrovalvă.

treaba e că după 3 ani i-am refăcut capu de ungere și pățesc chestia asta. Cu capul vechi nu curgea picătură de ulei când era parcată și interesant este că nu am adus modificări ci am folosit doar alte materiale. Eh... i-oi da eu de cap pentru că știu că se poate că așa a mers mulți ani.

 

Mulțam fain,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

as avea si eu o intrebare legat de acest topic. Am curatat lantul dimineata cu motorina, dupa care am plecat la drum (fara sa mai dau cu spray). Este posibil sa fi pus pea multa motorina pe lant ? Pentru ca simteam ca mergem ca si cum se ineaca la un moment-dat, dar se si auzea ceva la lant si ma gandesc ca poate aluneca de pe dinti. Am folosit cam 3 capare ce Nestea de motorina, unsa cu pensula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine nu mai scriai fraza asta :crack: Sau na, verifica pinionul de atac ........ :crack:

Pentru ca simteam ca mergem ca si cum se ineaca la un moment-dat, dar se si auzea ceva la lant si ma gandesc ca poate aluneca de pe dinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...