robert23mg Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) on/off topic: eu sunt incepator, nu inteleg ce legatura are lantul si cu pasagerul, ar fi util daca ar putea explica cineva mai in detaliu. eu merg 50% singur 50% cu pasager, si la drum tot cu pasager Editat Octombrie 14, 2014 de robert23mg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 tensiunea asupra lantului e mai mare odata cu greutatea mai mare. intrebarea e cat de mult conteaza in functie de cat mergem cu pasager. poate ne ajuta cineva mai experimentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 tensiunea asupra lantului e mai mare odata cu greutatea mai mare. intrebarea e cat de mult conteaza in functie de cat mergem cu pasager. poate ne ajuta cineva mai experimentat. Greşit, întinderea maximă e când axul pinionului, cel al basculei şi cel al roţii sunt coliniare, dacă încărcarea continuă să crească lanţul face iar "burtă". Acea săgeată de 15-20 mm recomandată în carte e cea minimă adică în condiţia de coliniaritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 deci ar trebui reglat ca sa nu aiba o uzura mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Multi nu au intalnit termenul "sageata", sa nu-i zapacim si mai tare sageata = Distanța maximă dintre un arc de curbă și coarda care unește extremitățile lui adica segmentul PR Editat Octombrie 14, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Raspunsul la intrebarea ta e NU. Daca lantul e bine reglat n-ai de ce sa-l ajustezi special pentru pasager. Penetru a descris perfect mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) axul pinionului, cel al basculei şi cel al roţii sunt coliniare centrul pinionului fata, axul basculei, centrul pinionului spate - sa fie corecta explicatia ta, insa s-a inteles inca din explicatia ta. » Post actualizat in 14 Oct 2014 13:57deci ar trebui reglat ca sa nu aiba o uzura mai mare? NU Editat Octombrie 14, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 atunci de ce facem reglajul cu motociclistul pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 fa fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 fiecare intinde cum e dat in manual... acolo e dat cel mai comod mod pt fiecare mobra. in specificatiile producatorilor de lanturi se da mai general, pentru cazul in care lantul e cel mai intins (ax pinion, ax bascula, ax foaie / roata coliniare). Daca-mi aduc bine aminte, jocul e in jur de 2-2.5 cm pt cazul respectiv. La diverse mobre asta se reflecta in diverse jocuri masurate dupa cum zice producatorul lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 atunci de ce facem reglajul cu motociclistul pe mobra? Ca să fie alea coliniare, poziţia de maximă întindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 » Post actualizat in 14 Oct 2014 19:23Atentie la 1:04 si nici macar nu are pasager! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 mama ce intrebari existentiale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) La bicicleta folosesc acelasi spray de uns si nu sunt multumit de el, dar acolo sunt pun pic mai complexe discutiile : ) De ce anume nu esti multumit de el pt bicicleta? Eu acum sunt in cautarea unui spray de uns lantul pentru motocicleta, mi-a placut ideea din postul tau cu spray-urile lidl, in plus as vrea sa-l folosesc si la bicicleta ca sa nu stau sa cumpar 2 tipuri de spray-uri diferite, e mai comod. Dar mi-a sarit in ochi fraza asta si m-a ingrijorat un pic Editat Octombrie 23, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Am folosit Nigrin luat din Kaufland si este super bun si rapid pt lant. Se mai poate folosi si pe alte parti ale motocicletei unde este murdarie, ulei etc? Unde nu este recomandat sa dau cu el, ce poate ataca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 De ce anume nu esti multumit de el pt bicicleta? Eu acum sunt in cautarea unui spray de uns lantul pentru motocicleta, mi-a placut ideea din postul tau cu spray-urile lidl, in plus as vrea sa-l folosesc si la bicicleta ca sa nu stau sa cumpar 2 tipuri de spray-uri diferite, e mai comod. Dar mi-a sarit in ochi fraza asta si m-a ingrijorat un pic Dupa cativa zeci de km si schimbat de viteze incepe sa scartaie lantu de bicicleta ca si cum nu ar fi uns. La motor nu stiu ce sa zic cat tine, pt ca dau pe el doar dupa ce curat lantu si am ungator de lant automat. Pt 30 de km pana e destul ulei de la ungator pe lant e suficient sprayul de la lidl, la pretul acela imbadabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Nu stiu ce sa zic, sunt cam nehotarat. Foloseste cineva cu succes spray-uri de lant de la Lidl sau Kaufland? Sincer sa fiu spre rusinea mea n-am uns niciodata lantul in primii mei ani de motociclism, prin urmare trebuie acum sa schimb kitul de lant prematur. Si dupa ce-l schimb va trebui sa ma deprind cu operatiunea asta de intretinere. Dar sunt total newbie la treaba asta. Nu stiu cat tine un spray de lant per ml cumparat, cat de des sa ung, daca merita sa iau ceva de firma sau ma pot descurca bine mersi si cu lidl, daca e ok sa curat cu motorina sau tb spray de curatat... iar topicul e imens Ajutati un inecepator derutat cu par alb la nici 30 de ani ( asta-i alta poveste, de.. stresul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Trebuie sa-mi schimb lantul. E un cbr600 din 1995. Am vazut preturi intre 450 si 700 RON. Marci: DID, Regina, RK si nu mai stiu. Cum aleg? marcile au si sortimente. plain/o/z/w/x-ring. rezistenta etc. Editat Octombrie 24, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Nu stiu ce sa zic, sunt cam nehotarat. Foloseste cineva cu succes spray-uri de lant de la Lidl sau Kaufland? Sincer sa fiu spre rusinea mea n-am uns niciodata lantul in primii mei ani de motociclism, prin urmare trebuie acum sa schimb kitul de lant prematur. Si dupa ce-l schimb va trebui sa ma deprind cu operatiunea asta de intretinere. Dar sunt total newbie la treaba asta. Nu stiu cat tine un spray de lant per ml cumparat, cat de des sa ung, daca merita sa iau ceva de firma sau ma pot descurca bine mersi si cu lidl, daca e ok sa curat cu motorina sau tb spray de curatat... iar topicul e imens Ajutati un inecepator derutat cu par alb la nici 30 de ani ( asta-i alta poveste, de.. stresul ) Pentru curatat foloseste petrol lampant sau gazul de odinioara. Pentru uns, Motul. Operatiunea o poti face la 800-1000 Km. Alta varianta e cea de la mine din semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Nu stiu ce sa zic, sunt cam nehotarat. Foloseste cineva cu succes spray-uri de lant de la Lidl sau Kaufland? Sincer sa fiu spre rusinea mea n-am uns niciodata lantul in primii mei ani de motociclism, prin urmare trebuie acum sa schimb kitul de lant prematur. Si dupa ce-l schimb va trebui sa ma deprind cu operatiunea asta de intretinere. Dar sunt total newbie la treaba asta. Nu stiu cat tine un spray de lant per ml cumparat, cat de des sa ung, daca merita sa iau ceva de firma sau ma pot descurca bine mersi si cu lidl, daca e ok sa curat cu motorina sau tb spray de curatat... iar topicul e imens Ajutati un inecepator derutat cu par alb la nici 30 de ani ( asta-i alta poveste, de.. stresul ) mai bine faci curatarea cu motorina, eu pun si 25% benzina pt ca se curata mai repede. La fiecare 250 km gresezi lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Nu stiu ce sa zic, sunt cam nehotarat. Foloseste cineva cu succes spray-uri de lant de la Lidl sau Kaufland? Sincer sa fiu spre rusinea mea n-am uns niciodata lantul in primii mei ani de motociclism, prin urmare trebuie acum sa schimb kitul de lant prematur. Si dupa ce-l schimb va trebui sa ma deprind cu operatiunea asta de intretinere. Dar sunt total newbie la treaba asta. Nu stiu cat tine un spray de lant per ml cumparat, cat de des sa ung, daca merita sa iau ceva de firma sau ma pot descurca bine mersi si cu lidl, daca e ok sa curat cu motorina sau tb spray de curatat... iar topicul e imens Ajutati un inecepator derutat cu par alb la nici 30 de ani ( asta-i alta poveste, de.. stresul ) Lantul de curatat de la Lidl e acceptabil, dar nu e spornic, consumi un spray la o curatare. Cel mai ok mi se pare sa iei 0,5l de motorina (iti ajunge tot sezonul), o perie de curatat lantul (e mai buna decat cea de dinti), cureti cu motorina bine si la final dai putin spray de lant, sa clatesti tot. Pt ungere cel din Lidl zboara instant de pe lant, indiferent cat il lasi inainte sa pleci, nu e bun deloc... f bun mi s-a parut Valvoline, e alba "zeama" si devine mai vascoasa dupa ce o dai pe lant, unge f bine si sta acolo. In vreo 6000 km am curatat lantul de vreo 3-4 ori (ups, lenea asta), dar l-am uns cam la 500 km. Am consumat 2 tuburi de unsoare, deci un tub de Valvoline mi-a ajuns cam 6 ungeri... cred ca dau cam mult, dar merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 La cea pe lant, ca intretinere eu doar l-am uns cu solutia de la Kaufland, de curatat niciodata.L-am schimbat dupa 20k ca se intinsese neuniform, o fi bine o fi rau, nu stiu. Un lant pentru a mea e vreo 15-30 lei (eu l-am luat cu 15) si e chinezesc ca originalul de altfel.Ungerea o faceam dupa caz dar la maxim 1000km.Neplacerea era ca dupa ce o ungeam imi murdarea roata. Off topic Acum sunt fericit ca am cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flowerpower Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Am un kawasaki er5 din 2000 cu 50.000km la bord(presupun reali). Motorul avea o bataie la inceput discreta dupa care s-a accentuat si am hotarat sa-l desfac sa vad daca nu s-a topit vreun cuzinet. Nu scoate fum, nu consuma ulei, Compresie buna-trage si porneste usor. Dupa ce l-am desfacut am verificat cuzinetii- impecabili, piston/ cilindru- fara uzura, supapele- capul pistonului deasemenea fara lovituri. Nu pot sa-l inchid fara sa schimb nimic si ma gandesc sa schimb lantul primar care acum deschis, are un joc de 1cm cand e impins-tras. Ma gandesc ca fiind neintins roteste neuniform ambreiajul de unde si zgomotul. Dar neavand experienta rog pe cine a mai reparat motoare sa-si dea o parere. Tot asa intreb daca ar trebui schimbat lantul de distributie? Tot e desfacut motorul. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Categoric schimba lantul hi-vo (transmisie primara), cu siguranta este uzat. Chiar daca nu creaza probleme tehnice, in timp troncanitul se va accentua si vei regreta ca nu ai facut-o acum. Cel de distributie nu e critic, se poate schimba si alta data, nefiind nevoie sa dai motorul pe din doua (exista variante cu za de impreunare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.