Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai uite-te in tabelul ala sa vezi ca sunt mici diferente intre ZRD si ZRP, amandoua fiind 525, d'asta intrebam :)

Da, am vazut si tabelul, ziceam ca e 525 deci se potriveste chit ca unul are o za mai groasa nu este afectata grosimea de "imbracare" a pinionului, vorba lui gabyzigyy, e mai solid si poate te tine mai mult. Da-i bice fara frica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,am cumparat lant de distributie pentru husqvarna te 610 din 1999 de la reprezentanta,m-am uitat in fisa cu coduri si am comandat exact ce trebuie.Azi m-am apucat sa il montez si surpriza era prea larg.am inebunit,,dar dupa un moment de activare a creierului,am scos o zala si acum e perfect.A mai intalnit cineva aceasta problema ?.Lantul e original si e fabricat de did pentru husqvarna.

Felicitari moderatorilor! Au reusit sa mute o discutie despre lantul de distributie in topicul dedicat lantului de transmisie! :alcy: :lool:

 

Ce sa te mai miri de nou-venitii care deschid pe unde apuca o discutie, daca nici administratorii nu fac diferenta intre motor si roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Un ungator de lant ieftin si eficient, fara electrovalva, dozator, etc. Aveti nevoie de un tub de pastile(100 - 200ml), o perfuzie(pentru furtun), un surubel si doua bucati de sarma(pentru picurator).



- Recipientul se pune cat mai aproape de o sursa de caldura, preferabil direct pe motor;


- Se da gaura in capac cu 1mm mai mica decat diametrul furtunului. Gaura se da cu burghiul. Te chinui putin sa bagi furtunul dar etansarea va fi foarte buna;


- Furtunul se taie pe diagonala si coboara in recipient 90% din inaltimea acestuia;


- Recipientul se umple 3/4 cu ulei. Cand motorul va degaja caldura, aerul din recipient se va incalzi, isi va mari volumul si va forta uleiul sa iasa pe furtun;


- Furtunul merge pana la pinionul spate, unde doua sarme de cupru si un surub alcatuiesc un picurator dublu (nu am poza dar sper ca intelegeti ce spun);


- Fiindca uleiul nu sta pe lant decat 1-2 ture, folosirea uleiurilor de calitate nu are sens. Eu pun T90, la 10 lei litrul;


- Un recipient de 100 ml este golit in aprox. 2.000 de km, folosind T90 si mergand 80% la drum intins. Daca se merge preponderent in oras, recipientul se va goli saptamanal. Pentru motociclete care merg mult prin praf (forestiere), folositi ulei de transmisie automata (sau ATF; 15-18 lei litrul), deoarece fiind un ulei subtire va spala lantul de praf;


- Daca folosesc motocicleta pe ploaie, spal lantul cu motorina (o periuta de dinti curata mai bine decat o pensula);


- Unul dintre dezavantajele acestui sistem este ca lasa pete de ulei in garaj, daca uit sa pun un carton langa roata spate (continua sa curga 5-10 minute dupa ce am oprit motorul). Pe mine unul nu ma deranjeaza mai deloc.



Folosesc ungatorul asta de 4.000 de km si lantul este mereu umed si curat. Spor!




Mesajul l-am copiat tot de aici de pe forum,sunt curios daca a mai incercat cineva aceasta metoda?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, tocmai mi-am comandat kit de lant pentru al meu FZ6 (DID 530VX), si am niste nelamuriri. Singurul service din orasul meu, taxeaza cam 200 lei manopera pentru inlocuirea kitului de lant, si ma gandesc ca as putea sa ma descurc si singur, singura problema fiind acea presa de lant. N-as vrea sa o fac la ciocan sau ceva de genul. Am doua variante : 1. un amic are o presa, care spune el ca e pentru 525, si intrebarea mea e cu privire la dimensiunea boltului. Din ce am gasit eu pe net, 5'ul se refera la clasa lantului, si exprima distanta dintre bolturi in optimi de inch, adica 5 optimi de inch, si 25 sau 30 in functie de lant se refera la grosime, dar nu am gasit nimic legat de dimensiunea boltului, si va intreb pe voi, boltul difera la un lant 525 fata de un lant 530 ?

2. Am gasit pe louis presa asta https://www.louis.de/en/artikel/craft-meyer-chain-breaker-riveter-for-d-i-d/10002556?list=82423255 si ma gandeam sa mi-o cumpar, din moment ce oricum voi avea nevoie si in viitor, pentru motocicleta tatalui meu. Si in lista aia de compatibilitati nu vad sa apara VX...asta e doar modelul de lant sau semnifica ceva in mod special ?

Imi cer scuze daca s-a mai intrebat, am cautat in prealabil si nu am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinii ai aceiasi grosime 520,525 si 530, inainte sa-l nituiesti vezi sa nu fie prea lung lantul , cand presezi zaua exterioara masoara grosimea cu un subler si strangi incet pana e exact ca o za de langa, loctite mediu pe piulitele de la pinionul spate

 

si vezi ca piulita de la pinionul din fata sa nu fie de 36...

 

presa aia de pe louis merita in regim hobby dar e cam dificil de folosit si e doar pentru pini cilindrici, daca ai zaua de legatura cu pini plini iti trebuie alta presa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinii ai aceiasi grosime 520,525 si 530, inainte sa-l nituiesti vezi sa nu fie prea lung lantul , cand presezi zaua exterioara masoara grosimea cu un subler si strangi incet pana e exact ca o za de langa, loctite mediu pe piulitele de la pinionul spate

 

si vezi ca piulita de la pinionul din fata sa nu fie de 36...

 

presa aia de pe louis merita in regim hobby dar e cam dificil de folosit si e doar pentru pini cilindrici, daca ai zaua de legatura cu pini plini iti trebuie alta presa.

 

De ce e o problema daca piulita de la pinionul din fata e de 36 ? Cat despre pini, sunt goi pe dinautru, presupun ca functioneaza presa pentru ce am eu nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca in trusele de 1/2 nu prea gasesti tubulara de 36 :).. da cred ca ai de 32

 

da, functioneaza presa aia pt link cu hollow pins. vezi sa strangi bine, daca nu esti sigur ca s-au umflat destul masoara-i cu subleru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aceeasi problema , adica acelasi sunet cu ce se aude pe video ..pareri am zale blocate sau este prea tensionat ?

 


» Post actualizat in 16 Jul 2015 18:32

nu dealta da stau cu kit-u nou in garaj ...am zis ca nu il schimb pana nu-i gata asta


» Post actualizat in 16 Jul 2015 18:49

am uitat sa mentionez ca acum doua zile am gasit piulita din imagine adica ceea care tine pinionu destransa ,i-am aplicat loctide si am stranso la loc deci sa nu cuma deacolo sa imi vina

post-88027-0-48873200-1437072592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

vreau sa cumpar de pe ebay o foaie de lant,pe ea neamtul zice ca nu scrie nimic(el zice ca este pt toate tipurile de lant insa nu cred ca se pricepe ) ,din ce am aflat singur este marca Renthal stiu numarul de dinti insa nu stiu pt ce lant este 520/525/530 ,cum pot sa aflu ?

Despre acest produs este vorba

post-33534-0-06038200-1438671273_thumb.jpgpost-33534-0-13911500-1438671266_thumb.jpg

si asa arata ea normal cu numarul de dinti si pt ce lant este

post-33534-0-53546100-1438671310_thumb.jpg

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai 525? 520? 530 au aceiasi distanta intre bolturi, difera doar grosimea placutelor. Logica ar zice ca la un lant mai subtire gen 520 transmiti mai putin cuplu si poti folosi un pinion mai subtire/moale. Insa de potrivit se potriveste lantul pe el indiferent de grosime, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer eu am nevoie de o foaie pt lant 525

deci, sa-i masoare grosimea

 

PS- de cand am descoperit sprayul de curatare lant / frane , nu imi mai pierd vremea cu tava de motorina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit cum arata o foaie pt lant 520

http://www.ebay.co.uk/itm/RENTHAL-SPROCKET-REAR-42T-206U-520-42P-HA-KAWASAKI-SUZUKI-GSXR-/331223359882?hash=item4d1e73618a

post-33534-0-49379100-1438769915_thumb.jpgpost-33534-0-47666700-1438769918_thumb.jpgpost-33534-0-23340000-1438769921_thumb.jpg

chiar nu stiu ce sa fac ,foaia spate este cu sens ?


» Post actualizat in 05 Aug 2015 10:22

cel pe care vreau sa-l cumpar eu parca are o buza ,ceea ce ma face sa cred ca este pt 525 lant,vad ca pt 520 nu are buza aceea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cata bataie de cap pt un rahat de foaie, cat de ieftin ti-o da neamtul ala? + transport te duce mai mult decat sa o iei din magazin ...

 

e~40 e un supersprox man....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

35e , tot ce vezi

post-33534-0-48057500-1438783928_thumb.jpg

asta are numarul de dinti de care am nevoie,vroiam sa cumpar ceva sh prima data sa stiu pt urmatorul kit de lant ce sa comand...

MULTUMESC ORICUM!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

butucul rotii nu este cel original ? de te complici asa. Tampoanele alea noi costa 110-120 lei si foaia noua tot pe acolo .

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am totul original insa avand inca un suportul de prindere pt inca o foaie,nu trebuie sa mai stau sa dau foaia veche jos sa pun o foaie noua sa testez sa vad cu care ma inteleg mai bine pe respectivul circuit pe care merg,mutam cu totul si gata ,multumesc oricum pt sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...