Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Tocmai vazusem si eu gama WD la moto24 (Brasov), cautand alte alea. Preturile sunt comparabile cu cele ale competitiei (Motul, Motorex).

 

https://www.moto24.ro/produse/lubrifianti-si-uleiuri/spray-de-lant/marci(wd-40)/?

Thanks pentru link! Super pret! :)

 

Eu l-am luat din Bucuresti (nu importa de la cine...desi...); mult mai scump...normal. :|

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

32 lei curatare si 47 lei ungere e super pret? E 20 lei un spray de curatat lantul la dedeman (sau 15 lei unul de frane) si 30-35 lei un spray Valvoline de uns (f bun, din punctul meu de vedere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

32 lei curatare si 47 lei ungere e super pret? E 20 lei un spray de curatat lantul la dedeman (sau 15 lei unul de frane) si 30-35 lei un spray Valvoline de uns (f bun, din punctul meu de vedere).

Pentru produsele respectiv, preturile sunt bune. Nu a zis nimeni ca nu exista alte produse mai ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautand cu totul altceva, am dat peste asta:

 

http://www.cobrra.sk/en/nemo-2-device-lubrication-motorbike-and-quad-chains

Si cat costa device-ul? In link n-am gasit pret (de pe tel cel putin). Avantajul e ca lucra sub presiune, dezavantajul ca e ditai butelca pe ghidon, ma si gandesc cum se gaseste careva sa roteasca de ea pe unde parchezi... Altfel face fix ce face Loobman.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cat costa device-ul? In link n-am gasit pret (de pe tel cel putin). Avantajul e ca lucra sub presiune, dezavantajul ca e ditai butelca pe ghidon, ma si gandesc cum se gaseste careva sa roteasca de ea pe unde parchezi... Altfel face fix ce face Loobman.

Am mai sapat. E exagerat de scump. Si mai si trebuie sa iti amintesti sa invarti de butelca de fiecare data cand opresti si repornesti la drum.

 

http://www.gentimoto.ro/sistem-ungere-lant-moto/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de review: Regina 530, pus pe un CBR 954. In 11.000km , intretinut ca la carte, intins, etc. s-a lasat in asa hal incat de urgenta am scos 2 zale. Never again ! Pinioanele cu urme de uzura, dar nimic serios.

 

P.S. DID 530 ZVM-X sper sa reziste mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de review: Regina 530, pus pe un CBR 954. In 11.000km , intretinut ca la carte, intins, etc. s-a lasat in asa hal incat de urgenta am scos 2 zale. Never again ! Pinioanele cu urme de uzura, dar nimic serios.

 

P.S. DID 530 ZVM-X sper sa reziste mai mult.

Cat ai dat pe Regina? Eu am un DID X-Ring care a trecut de 37000 si inca nu a ajuns la marcajul replace. Nu prea ma agit cu unsul si spalatul. Ultima oara l-am intins acu 3 ani.

 

In alta ordine de idei am si eu cateva intrebari pentru cine mai foloseste Loobman.

1. La voi pe linga lant mai stropeste si janta? Ca mie mi se pare ca mai da si prin lateral, am reglat capul ala de vreo 3 ori.

2. De fiecare data cand plec tre sa apas pe butonul ala? Ca altfel ramane o zona cu aer in capat. Poate n-am dat eu ca lumea gaurica aia in furtun?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe janta nu, dar mai sare de pe lant pe aparatoare si bascula. Capul de la ungator are moatele alea 2, ele trebuie sa fie lipite pe foaie, astfel incat uleiul sa se scurga usor pe foaie si de acolo pe lant.

Bule de aer mai apar, nu ai cum sa scapi de ele. Daca las mobra mult timp parcata, se mai goleste furtunul, inainte sa plec apas cat sa ajunga aproape de capat si pe drum ii dau 2-3-4 apasari de cateva secunde fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Si eu cu Loobman, aceleasi simptome ca GEO, numai ca si mie imi stropeste unpic janta pentru ca apas ca disperatul pe buton de fiecare data cand ma sui pe ea, dar nu ma deranjeaza absolut deloc, consider ca este mai ieftin un spalat la jet decat un kit lant..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Longevitatea lantului probabil ca este asemanatoare intre cele 2 variante de intretinere cum spui si tu itradevar, dar l-am montat pentru comoditatea oferita in regim de touring si a nu umbla cu spray-uri dupa mine.

Imi place sa o bibilesc din punct de vedere mecanic si crede-ma ca consider condusul o arta, dar nu-mi spune ca este o placere si ca in fiecare week-end sa am grija de-un lant ca nu te cred :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Uns cu sprayu tine 40 000 km un lant, crezi ca cu loobman o sa tina 70 000? O sa tii tu motoreta mai mult de 40 000? 200 de spalari cu jetul fac mai mult decat un kit de lant...

Daca sta la casa o poate spala fara sa dea vrun leu .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Poti, dar nu curata mascazul de spray + mizerie. Eu unul folosesc motorina + perie, iar motorina si dau cu spray de frane la urma sa limpezesc. TRW sprayul, din astea am avut multe in stoc :D

Are cineva idee de unde pot cumpara Profi Dry Lube? La Louis nu mai e, parca am vz la Polo dar habar n-am daca e vreun distribuitor prin Bucuresti (pt un spray va dati seama ca nu merita sa fac comanda nici macar din alt oras).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Are cineva idee de unde pot cumpara Profi Dry Lube?

Am eu unul in plus. E nefolosit.

Daca te tenteaza, da-mi PM si discutam detalii.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot. daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut)

ideea e buna, realizarea se vede ca e...ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, ti s-a luat de pete peste tot ? :)

exact :))))

» Post actualizat in 21 Nov 2016 10:35

t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot. daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut)

ideea e buna, realizarea se vede ca e...ieftina.

Man sincer nu am umblat niciodata la reglaj, a stat capul ala ca in prima zi, si ungere ok, dar pana mea se manjeste tot pe acolo, nu mai suport si acu nici nu mai curge uleiul ca e prea gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

t-am zis, mai mare chinul cu ala...ba nu unge bine, ba unge aiurea, stai mereu sa-l reglezi, ba ai lantul prea uscat, ba ulei peste tot.

La mine mergea ok.

 

daca dai un sprint peste 120 km/h cand opresi tre' sa reglezi capul de ungere (daca-l mai ai, eu l-am pierdut)

Nici asta nu am intalnit, dar facusem ceva modificari, bagat o sarma mai lunga pe tubulet, nu pleca ala nici sa tragi de el. La 160 nu a patit nimic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...