Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Am luat si eu un Kettenmax Louis Edition. Operatiunea de poponeţare :P e mult mai curata, se face mult mai putina mizerie imprejur, iar lantul a iesit mult mai bine decat cu pensule, perii etc. Sunt curios care e durata de viata a deviceului, parca am citit ca ar exista perii de schimb pt el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Poate iti convine sa iei de la kronaumoto.

Da, lumea asa recomanda pe forum, sa folosim motorina.

Atunci o sa cumpăr si eu un sistem și motorina nu duc lipsa, sunt sofer pe camion. Imi ajung 50litri sa il spăl bine? :))

 

Prefer louis pentru ca locuiesc în germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kronau nu exista perii de schimb, am intrebat ieri. Mi-ar fi trebuit pt ca am ajustat perii pt lant 530 si nu pot sa folosesc device-ul pt cele mai inguste.

Am spalat doar cu motorina si a fost ok dar nici lantul nu fusese ca porcul, posibil cu 1/3-1/4 benzina adaugata sa spele mai bine. Am mai clatit nitel cu spray de frane dupa ca sa fie bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea...

 

Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am folosit si eu presa pentru prima data si am stricat zaua de impreunare. Am strans ca ghiolbanu' niturile pana s-a blocat... se pare ca fac treaba mai buna cu ciocanul!!!

 

Acuma serios, cum stii cat sa strangi presa la nituire? Masori cu sublerul... sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au inceput sa ramana zalele usor blocate la scurt timp dupa spalat/uns asa ca cred ca i-a cam venit vremea...

 

Ultimul DID 530VXGB m-a tinut peste 15.000km insa ma intreb daca ZVMX-ul chiar e atat de "superior" incat sa justifice diferenta de pret (dubla)? Sau e doar chestie comerciala?...

Eu stiam ca media unui kit de lant e 30.000-40.000 ... tu ce le faci nene, le mananci pe paine, WTF?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un kit de lant are durata de viata legata de tipul motocicletei si de stilul de condus. La monocilindrice in general tine sub 20000 si finalul e intinderea asimetrica.

 

Recomandari de la producator (pozele sunt de pe cutia unui lant DID).

Lantul se spala cu Kerosen (e asemanator cu motorina)

Lantul se unge cu ulei 80W-90 (daca nu ai spray de la producator :D ) - acum ceva ani 80w-90 era default si ziceau de spray daca nu ai ulei

 

 

post-351-0-75191300-1495298156_thumb.jpg

post-351-0-80265300-1495298369_thumb.jpg

post-351-0-48073500-1495298506_thumb.jpg

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah, şi unii râd de mine că folosesc motorină pentru spălat şi ulei pentru uns... De săptămâna viitoare dăm drumul la producţia de ungatoare manuale, eu sunt unul din categoria hateri când e vorba de spray pentru lanţ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un kit de lant are durata de viata legata de tipul motocicletei si de stilul de condus. La monocilindrice in general tine sub 20000 si finalul e intinderea asimetrica.

 

 

 

conteaza cuplul si stilul de condus binenteles, mai mult conteaza insa modelul ...cum a observat tovarasul yoghi , VX(GB) tine cam jumate cat un ZVMX , dar costa cu 40-50 %mai putin (tot kitul) , daca schimbi 2 lanturi la o pereche de pinioane iesi tot pe acolo

 

la orice lant finalu e intinderea asimetrica, ca se merge pana la rupere e alta treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca media unui kit de lant e 30.000-40.000 ... tu ce le faci nene, le mananci pe paine, WTF?!?!

 

Ai observat! Bine ca nu esti nevasta-mea...

 

Am uitat ca dupa ce am facut conversia de la 532 la 530 semnele intinzatorului s-au mutat mult mai in spate. Lantul vechi e inca bun...icel, probabil ar mai tine fara probleme inca cel putin 5000km dar acuma asta-i treaba, am primit a doua cheie de impreunare, sper sa n-o stric si p-asta.

 

Pentru intretinere eu folosesc kerosen pentru spalat (e mai ieftin decat spray-ul dedicat si face treaba decenta) dar pentru uns numai spray. Am mai mozolit si cu ulei de cutie cand am ramas fara spray la drum dar nu e o solutie permanenta, cel putin pentru drumuri lungi. Prin oras merge insa la viteze mari uleiul sare destul de repede de pe lant, trebuie reuns cam la fiecare plin de benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru intretinere eu folosesc kerosen pentru spalat...

Poti sa-mi spui te rog de unde procuri kerosen?

Merci.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In RO imi aducea un prieten de la avioanele militare dar gasesti petrosin la orice magazin de vopseluri sau articole casnice. Petrosinul e la fel de bun ca kerosenul... doar ca miroase mai puternic a gaz lampant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci,

 

Acum am vazut ca nu locuiesti in Ro. :)

 

Eu am cumparat intr-o vreme gaz lampant de prin supermarketuri (se vinde la raionul de camping).

Asta e inodor, incolor si insipid. Ca apa. Am totusi impresia ca in timp ataca o-ringurile.

 

Acum curat cu S100 de la louis.de

E mai sigur.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Lucian_M - eu am ungator manual. Ii zice pensula. Mai am un borcanelcu ulei de cutie de viteze ->80w-90 - din ala ieftin de 12 lei kilu

cu 12 lei iei ulei de lant de motoferastrau Sthil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e acelasi lucru. LA motoferastrau uleiul curge continuu din rezervor si nu trebuie sa faca fara la preiuni foarte mari. Ala de cutie de viteze e mai vascos. sta pe lant dupa ce e dat cu pensula.

nu or fi prosti aia de la DID cand au zis 80w-90.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat kettenmax pentru curățarea lanțului. După ce am citit mai multe comentarii am folosit motorina pentru curățare, Dar parca este prea uleioasa. L am lăsat câteva ore sa se usuce am dat si cateva ture si degeaba, tot ud de motorina era. Oare este bine dacă il dau cu spray pentru lant direct dupa curățare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...