Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

1. cum naiba?? nu folosesti ambreiajul ?? ai glumit?

 

2. weekendul trecut am fost la cheia, si in gasca era un tip cu un hornet, si zicea ca el nu foloseste ambreiajul cand schimba vitezele de la mare la mic (5-4-3-2-1) :cheers:

se poate asa ceva ? e bine daca se procedeaza in felul asta?

 

:(

 

Voi chiar il credeti pe COCOson? ;)

 

Glumeste, normal. La cata grija are de mobra aia, cred ca s-ar zgaria pe ochi daca ar schimba fara ambreiaj :wink:

 

Si da, se poate sa schimbi si fara. Exista o anumita turatie a motorului in care poti sa faci asta (si la urcat in trepte, si la retrogradat), dar nu e in nici un caz recomandat. Cred ca se f*te cutia una-doua. Daca au pus ambreiaj pe motorete, stiu ei ce stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am scos si maneta....ca pe viraj mai atingeam cu ea :cheers: .....

P.S. au defrisat B-dul PRECIZIEI te dai pe o roata...o minune...

P.S. 2 ....Am si eu o intrebare....Daca e turnata proaspat smoala pe strada poti sa mergi fara casca? ca e asfaltu moale .???? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am scos si maneta....ca pe viraj mai atingeam cu ea :cheers: .....

P.S. au defrisat B-dul PRECIZIEI te dai pe o roata...o minune...

P.S. 2 ....Am si eu o intrebare....Daca e turnata proaspat smoala pe strada poti sa mergi fara casca? ca e asfaltu moale .???? :(

 

Da, poti fara casca, da' e periculos. Smoala proaspata e alunecoasa. Pune-ti lanturi la roata motrice (aia de pe fata) si da-i blana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se mai schimba niste cauciucuri in bucuresti?

cu tot cu echilibrat si poate niste roluire :cheers:

 

aveti idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Nu stiu cine si ce v-a povestit voua despre schimbat viteze , dar cutiile secventiale (implicit cele moto ) sunt concepute pentru schimbari rapide de treapta in plin gaz , deci nu se foloseste ambreiajul (exceptand cazurile cand se merge foarte calm si se schimba pana-n ~ 4000 ; atunci nu prea le place fara) . La retrogradare este indicat sa folositi ambreiajul . Se poate si fara , dar nu este indicat . Deasemenea , nu uitati sa-l folositi si la plecarea de pe loc :cheers: .

PS: Titele , ma uimesti frate ... Tu chiar te dai ... Folosesti ambreiaju si cand schimbi pe-o roata ?

Editat de b28jmp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai Titele , la valoarea ta ti se pare scump un kit de lant ? Eu prefer sa-l schimb mai des ca nu-mi place murdar si nu-l mai ung . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai Titele , la valoarea ta ti se pare scump un kit de lant ? Eu prefer sa-l schimb mai des ca nu-mi place murdar si nu-l mai ung . :lol:

 

 

Cand se namoleste motoreta imi iau alta ca nu am stare sa o spal :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cucuri negre n-ai gasit? Ca am vazut ca aveai o "chinezarie" :lol: :lol: :D

 

 

daca dai cu ciocanu in cuc se inegreste .... :what:

Mesaj completat

alea-s prea mari, consuma mult, se schimba greu.

 

 

Mai baga frate un WARN ca sunt pe 20% de juma de an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e naspa sa ai 90% acolo :lol:)

Acum,vreau sa va plictisesc cu problemele pe care le am eu :lol:(.

1-Pierde ulei la capacul stang,am pus poxipol,nu merge(era de asteptat ca nu e fier ),daca mai stiti vreo solutie in afara de cea cu Inlocuitul deoarece nu am dinero,va rog spuneti-mi.

2-Mai grav,pierde benzina :|.Din cat am verificat eu,furtunasele toate sunt in regula si cred ca e de la baza rezervorului,acolo unde e prins de cadru si sta singur in picioare,cel putin asa cred pt ca acolo simteam eu.Acum intrebarea mea e,se poate repara?n-as vrea sa merg cu mobra on fire prin centru orasului :).

3-Lantul,dar asta e pb veche si m-am obisnuit cu zgomotul deci pas :D).

 

Daca imi puteti da vreun sfat sau vreo idee ceva,va rog nu ezitati-dau o bere virtuala. :what:

 

P.S. PzKpfW,cum merge motoreta?:X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e naspa sa ai 90% acolo

Acum,vreau sa va plictisesc cu problemele pe care le am eu .

1-Pierde ulei la capacul stang,am pus poxipol,nu merge(era de asteptat ca nu e fier ),daca mai stiti vreo solutie in afara de cea cu Inlocuitul deoarece nu am dinero,va rog spuneti-mi.

2-Mai grav,pierde benzina .Din cat am verificat eu,furtunasele toate sunt in regula si cred ca e de la baza rezervorului,acolo unde e prins de cadru si sta singur in picioare,cel putin asa cred pt ca acolo simteam eu.Acum intrebarea mea e,se poate repara?n-as vrea sa merg cu mobra on fire prin centru orasului .

3-Lantul,dar asta e pb veche si m-am obisnuit cu zgomotul deci pas.

 

Daca imi puteti da vreun sfat sau vreo idee ceva,va rog nu ezitati-dau o bere virtuala.

 

P.S. PzKpfW,cum merge motoreta?

 

Eh, il tachinam si eu pe taftumeu. Ca vaz ca intra pe forum numai pentru probleme "serioase" :lol:

 

1 - Inca nu imi dau seama exact cum ti s-a bulit capacul, dar daca e intr-adevar crapat, cea mai buna solutie in afara de inlocuit (si nu e cu mult mai ieftina, din pacate) ar fi sa-l sudezi. Stiu ca e o fabrica de avioane la Bacau (oarecum aproape de tine) unde ai putea sa sudezi in aluminiu/duraluminiu.

2 - Cu rezervorul la fel - sudatul e sfant. Dar asigura-te intai pe unde curge. In acelasi timp, dupa ce rezolvi buba, nu uita sa cureti filtrul de benzina. Daca a fost intr-adevar gaurit, se va fi format si rugina pe acolo - care sigur a ajuns in filtru :what:

Daca ai rezervorul din plastic (nu cred?) e mai naspa...

 

Cam la asta se rezuma ideile si cunostintele mele. Mai ajutati si voi omul cu o idee, bre lume.

 

Motoreta, inca nu stiu :lol:

 

Ma duc poimaine dupa ea in celalalt capat de tara, la Oradea, cu un prieten. Vin pe ea, deci o sa ma pot lamuri direct cum e la drum lung si daca are vreo buba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A,nu am zis ca e fisurat capacul?my bad :lol:.Este fisurat,chiar bine as putea spune.cu rezervorul e mai nasol pt ca ulei nu curge f mult si nu mi-e greu sa mai completez in caz de nevoie,dar cu benzina nu numai ca e naspa,dar e si periculos zic eu :lol:.

Rezervoru nu e din plastic dar nu stiu de unde curge exact,oricum sunt aproape 100% sigur ca din zona unde incepe saua,deci la baza :what:.

Totusi daca ma hotarasc sa schimb capacul/capacele se gasesc aceeasi culoare cu actualele nu?(adik nu argintii cum sunt majoritatea).

 

Multumesc frumos pt idei si indicatii.

O seara frumoasa si asfalt uscat!

 

A,drum bun cu motoreta si sa ai grija

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A,nu am zis ca e fisurat capacul?

Rezervoru nu e din plastic dar nu stiu de unde curge exact,oricum sunt aproape 100% sigur ca din zona unde incepe saua

 

Se gaseste la magazinele auto lipici gen poxipol care sa reziste la temperatura ulei si benzina parca se puteau lipi si rezervoarele de benzina cu el,nu stiu denumirea exacta.Singura conditie e sa cureti si mai ales sa DEGRESEZI bine locul aplicarii.Eu mi-am lipit cu asa ceva rezervorul la masina si a tinut.

 

 

PS Vrea cineva un kit Lant + pinioane pentru un Monster de 600?

post-41407-1275733435_thumb.jpg

post-41407-1275734001_thumb.jpg

Editat de zeama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar capac monopost !

Poate are cineva p-acasa si se-mpiedica de el..

..am un 620

 

Saua, din cate stiu eu, e unul dintre putinele piese identice pentru toate variantele de Monster. Poti deci sa cumperi capac indiferent de la ce model. Acestea fiind zise, nu vreau sa te descurajez, dar cam greu gasesti. Atat eu cat si altii am cautat si - pauza.

 

Te-as sfatui deci sa te uiti pe www.ebay.it - o sa gasesti pe la 25-30 euro (home made sau la mana a 2-a). Cu transport probabil se va apropia de 50, dar tot e mai ieftin decat unul nou de la Ducati (150 euro).

 

Numai bine!

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua, din cate stiu eu, e unul dintre putinele piese identice pentru toate variantele de Monster. Poti deci sa cumperi capac indiferent de la ce model. Acestea fiind zise, nu vreau sa te descurajez, dar cam greu gasesti. Atat eu cat si altii am cautat si - pauza.

 

Te-as sfatui deci sa te uiti pe www.ebay.it - o sa gasesti pe la 25-30 euro (home made sau la mana a 2-a). Cu transport probabil se va apropia de 50, dar tot e mai ieftin decat unul nou de la Ducati (150 euro).

 

Numai bine!

 

hmm nu prea le-am gasit p-alea de 30 de euro p site-u' respectiv.. :|

cu cine as putea vorbi si eu pentru o comanda, in eventualitatea in care as gasi ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Unde as putea sa modific tobele StandUp, sa le fac sa stea ca cele originale?

Se pot modifica galeriile? sunt de cumparat numai galerii ?

Salut !

Teoretic , daca scoti S-urile intermediare , dintre tobe si galerie vei obtine ceea ce doresti . Nu trebuie decat sa infigi tobele direct in galerie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...