Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Rugina pe ici pe colo :laugh:

unde ai vazut rugina? la discul de frana :D

 

erau mult mai multe "repere" ruginite, nu doar discurile de frana. da' ar fi timp peste iarna de bibilit, sa iasa la primavara ca nou! Mai arunc o intrebare la cei care se pricep, oare este prea mult sa iau din start un S2R de 1000 si ar trebui sa stau cuminte la un Monster de 600-700? Precizez ca NU am 20 ani si nici nelinistit nu sunt, merg linistit ca vreau sa imi vad copii si poate chiar nepotii crescand langa mine! S2R-ul este suficient de controlabil ori te tranteste la primele greseli? Ca din cele 2 ture date prin curte nu am putut sa-mi fac o idee decat despre cat de mult zgomot face un ambreiaj uscat, fara capac :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E nervos rau S2R-ul de 1000. In ture joase s-ar zice ca e mai vanjos ca un Desmoquattro! Nu prea e motoreta de incepatori. Are numai 100 de cai (si spun "numai" pentru ca cei obisnuiti cu japonezele se asteapta la 15465213,3 cai de la un motor de 1000cc), dar are cuplu mare, si trage tare de jos. Totusi, daca ti s-a pus pata pe ea, nu o sa mai ai scapare :laugh:

 

Oricum, si aici, cel mai bine e sa il intrebi pe Coco. El cred ca stie cel mai bine. A avut un M620 inainte de S2R.

 

Cu ambreiajul uscat nu-ti face griji. Face parte din "personalitatea" motoretei. Suna destul de puternic, dar in afara de Titi, nu am auzit sa se planga mai nimeni de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap...eu nu-l suport :laugh:

L-am si acoperit dealtfel...

 

Daca ai capacul desfacut, ti l dau la schimb cu al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar: discuri de frana + etrier dreapta, ghidon - Monster 2002-2006

Daca vrei sa pui 2 discuri pe un Monster care are doar 1 din fabrica , trebuie sa schimbi si pompa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa pui 2 discuri pe un Monster care are doar 1 din fabrica , trebuie sa schimbi si pompa .

 

 

La ss-ul meu de 750 nu era nevoie sa schimb pompa. Avea la jumatatea instalatiei, pe furtun un loc special de unde trageai si sistemul etrierului din drepta.

 

Dar nu vei obtine o imbunatatire a sistemului de franare, si cu un disc poti face linistit stoppie. Singura diferenta e ca se vor uza mai incet placutele de frana,dar mai multe.

E efectul placebo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ss-ul meu de 750 nu era nevoie sa schimb pompa. Avea la jumatatea instalatiei, pe furtun un loc special de unde trageai si sistemul etrierului din drepta.

 

Dar nu vei obtine o imbunatatire a sistemului de franare, si cu un disc poti face linistit stoppie. Singura diferenta e ca se vor uza mai incet placutele de frana,dar mai multe.

E efectul placebo.

Nu e vorba de racordare ci de faptul ca pompa pentru un singur etrier nu are forta destula pentru doi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de racordare ci de faptul ca pompa pentru un singur etrier nu are forta destula pentru doi

 

Atunci astia de la Ducati au fost prosti ca au lasat sistemul asa din fabrica?

 

Pompa are rolul de a creea presiune pe circuit in actionarea placutelor.

Crezi ca trebuie sa aiba o presiune mai mare pentru 2 etrieri?!. Atata timp cat e aerisita si e in parametrii, nu inteleg motivele pentru care ar trebui schimbata.(creeaza aceeasi presiune)

 

 

(Nu contest ca exista pompe cu putere mai mare, dar explica-mi de ce ar frana mai prost cu 2 etrieri si pompa stock / 1 etrier cu aceeasi pompa)

Mesaj completat

Plusul pe care ti-l ofera franarea pe fata cu 2 etriere este ca la un drum lung cand este solicitata frana fata, vei aveai o franare mai sigura pe toata durata drumui.(din cauza caldurii materialul se dilata si nu mai are aceeasi frecare[mai slaba]). Acest lucru apare doar cand sunt franari violente la viteze mari, la cum se merge in Ro, depinde cu ce cap mergi.

 

Am avut 1 etrier pe fostul SS, pe actualul am 2. Franarea este aceeasi(nu am incercat de la 200km la 50km ca sa aflu[si nici nu doresc sa aflu pe pielea mea] )

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca franeaza mai bine cu 2 discuri , se incalzesc mai putin , etc... Iti dau un exemplu concret , referitor la importanta pompei (diametru si volum ) :

Trabantul are frane cu tamburi pe toate rotile , pistonasele de frana fiind mici in cazul acesta . Am montat frane de Golf GTI pe fata , cu discuri , deci am crescut volumul cilindrilor pe fata . Etrierii au cilindrii mult mai mari ca volum decat tamburii . Pompa a ramas cea originala a Trabantului . Rezultatul a fost ca frana ok , deci nu depasisem capacitatea pompei . M-am apucat si i-am pus discuri si pe spate , tot de GTI . Crescand si mai mult volumul total al cilindrilor , am depasit si capacitatea pompei si n-a mai franat utilajul . Am luat o pompa de Renault 5 Turbo , care are discuri pe toate rotile , am montat-o pe Trabi si franeaza excelent . Deci ...

 

Alta faza : am vrut sa fac acelasi lucru la 600-le meu , care era tot cu un disc si Andu mi-a zis din start ca trebuie schimbata pompa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La masini e alta mancare de peste..ideea e ca pe fostul Ducati din 2001 nu am simtit nevoia sa-i mai pun un etrier, m-am tot gandit dar am realizat ca nu ma incalzea decat ca efect placebo.

Mesaj completat

Se baga cineva week acesta la o tura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ceva????

 

Eram in drum spre Sinaia azi, 24 octombrie, pe la ora 15 circulam prin Puchenii Mari. Lume adunata. Scurt si la obiect: o "domnisoara" cu un Audi, avand numarul PH 10 ASM , circuland pe directia Ploiesti-Bucuresti, s-a decis sa intoarca fara sa se asigure peste 2 linii continue. Motociclistul Laurentiu a intrat din plin in usa dreapta, muierea dracu fiind cam perpendiculara pe sosea.

 

Din observatii personale, cred ca el mergea legal, urma de pe asfalt, urma de rezervor, distanta de la urmele de pe sosea si locul unde era cazut el si motorul, impactul asupra masinii, ma fac sa cred ca peste 70 nu avea, inainte de a frana. Cand am sosit acolo erau deja echipaje de politie, ambulanta abia venise. I-au pus protectia de gat, l-au pus pe targa, l-au urcat in masina. In acest timp, baiatul respira, misca putin. Nu stiu ce motor avea, dar fratele lui avea un Ducati Monster rosu. L-am intrebat pe frate daca putem sa il ajutam cu ceva, se adunasera vre-o 10 motoare, dar in momentul acela nu a putut sa ne zica nimic. Fiind traficul cam mare am plecat.

 

Problema este: am vb cu 2 persoane de la accident, intr-o benzinarie la 1 km mai departe, am auzit 2 povesti. Un baiat cu motorul a zis ca el cand a plecat, la 2 min dupa mine, l-a vazut in ambulanta, misca picioarele. Cealalta parere, a unui scuterist, era ca l-a vazut in ambulanta, medicii ii faceau socuri.

 

Daca stie cineva mai multe detalii, va rog spuneti! Pe directia Bucuresti-Ploiesti nu am vazut ambulante sa circule, deci presupun ca a fost dus in Bucuresti.

 

Repet: motociclistul Laurentiu, motocicleta de viteza, un rezervor foarte plat, numar B ceva BMW.

 

Sper sa fie ok baiatul, iar domnisoara cu numarul PH 10 ASM sa primeasca ce merita, de la oricine...cand am ajuns noi acolo deja era data deoparte, langa politisti.

 

PS: daca datele nus corecte, imi cer scuze...adica, nu am fost atent la localitate sau numar.

PPS: sunt un lenes, am postat si in alta parte, am dat copy paste. say what u want.

PPS: nenea ala care era pe acolo cred ca era un betiv rupt in gura rau...se tavalea pe sensul opus, facea gura, plangea, injura...

 

Mesaj completat

Bun, iata: grupul era format dintr-un Ducati Monster, un Husqvarna supemoto si un Ducati 749, acesta din urma fiind cel implicat in accident. Au plecat cu 5 minute inaintea noastra. Cand am ajuns noi tocmai il urcau in ambulanta. I-am vazut pe prietenii lui intregi, mobra acidentata avea pierderi de benzina, accidentatul parea constient. In bagator de seama ne-motociclist mi-a spus ca Audi a intors peste linia continua in fata mobrei. De viteza n-am intrebat, dar mobra nu parea foarte afectata. Furca fata parea destul de intreaga, distanta de franare (sau, ma rog, de la frana la impact) parea destul de scurta. Masina era lovita pe dreapta, Nu foarte rau.

Seara pe la 8 jumate l-am revazut pe baiatul cu Monsterul pe la Budapesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..in alta ordine de idei eu imi cam vand motorul

caut un s2r de 800 !

 

bravo boss. o idee foarte bună, mai ales că nici un sezon nu ai gătat cu 620. eu zic să te iei de mână cu angelito Âşi să faceți un club bengos, gen "am cilindree mai mare decât km făcuți". baftă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu un disc sau dpua.. cred k nu are nevoie de nici o alta expicatie.

nu exista surpaincalzire pe drumurile publice, astea sunt povesti, supraincalzirea apare numai in conditii extreme - pentru motocicleta nu pt voi - adica pe circuit numai.

 

unde is 2 discuri de frane inseaman de doua ori mai multa putere de franare. distanta de franase scade in mod considerabil.

 

plus de asta.. ducatiblog.jpg care in curand o sa il dedic trabantistilor sau iubitorulir de caini ceva..gen.. ca voi nu aveti nici o treaba.

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde is 2 discuri de frane inseaman de doua ori mai multa putere de franare. distanta de franase scade in mod considerabil.

 

plus de asta.. ducatiblog.jpg care in curand o sa il dedic trabantistilor sau iubitorulir de caini ceva..gen.. ca voi nu aveti nici o treaba.

 

hmmm...nu cred.

 

Cand pui frana apesi cat consideri ca ai nevoie ca sa opresti. Daca pui prea tare faci Stoppie si da, ai franat(cu unu sau 2 etriere e acelasi stoppie). Tocmai am explicat mai sus ca puterea de franare o da pompa, franarea o face discu + placutele. Cum ai spus, supra incalzirea vine pe circuit nu in bucuresti iar daca ai 2 etriere vei avea parte de efectul placebo + schimbul mai rar de placute care nu vor mai fi atat de solicitate.

 

Cat despre "Blogu'Ducati" "nu mai estem golani" care doresc sa se antureze. Am incercat sa trag de mai multi (se stiu care sunt si ar trebui sa se simte cu musca pe caciula) 'ca Sinneru' a facut un loc al nostru' si nu inteleg de ce nu-si misca OOle in partea cealalta.

Oricum activitatea moto a scazut considerabil in ultimii 2 ani din cauza banilor lipsa si din pacate nu ramane decat sa ne informam cu ceea ce se intampla afara sau cu discutiile pe care le avem despre : criza , Boc , caini / pisici si daca mai facem copii.

 

Ceea ce ai facut, consider ca este cel mai de actualitate blog cu informatii Ducati. Se acceseaza zilnic :D

 

Din partea mea vei avea parte de promovare.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...