Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

ați mai fost bre azi undeva?

 

 

Da bre...am fost....cum a zis si Kinderul doar noi 2.....:( Frateeee!!!! mor de oftica...ce se intampla cu ducatistii astia? ieri cand am plecat de la petrom cu Andrei-Kinderul erau rusinos de multi moociclisti cu vitezane si o alta gasca cu choppere.....si noi???...2 cu ducati??? :(( unde sunteti baietii, ce faceti??? unde sunt zilele alea de plecam si noi cate 10-15? mai vor venii vreodata sau v-ati pensionat? nu inteleg de ce ne urnim asa de greu????pacat....zau. Cand mi-am luat 620 dark....mi-era frica ca nu o sa pot tine pasul cu voi...cu cate iesiri aveti....si acum???/nu am cu cine sa tin pasul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

veneam si eu dar mobra mea da sa se inece pe la 3100 - 3600 rpm, consuma exagerat de mult (nu scade sub 10). care ma poate ajuta cu carb pt ducati monster 750 1996 ?

 

merci

Editat de giovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Verifica daca ai montat corect furtunele in rezervor

2.Verifica mufa de sub rezervor

3.Nu mai impinge niciodata motoreta ca s-o pornesti.

 

Din cauza mufei de sub rezervor am stat si eu o data pe dreapta,de am zis ca cine stie ce are de nu porneste...

 

Vezi sa nu fie desinc...Sa nu dea benzina inaintea scanteii sau invers si sa nu se pupe...

 

Din cauza mizeriei din rez eu a trebuit sa desfac totul de 2 ori,sa las doar "coaja" metalica a rez, sa curat cu deruginol,benzina,sa-i schimb filtrul ,sa-i dau jos pompa si sa o verific-curat si abea dupa ce i-am schimbat si filtrul + bujiile a mers normal si nu s-a mai oprit in mers din cauza mizeriei...

 

O ultima treaba, vezi sa nu fie sarita de la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bre...am fost....cum a zis si Kinderul doar noi 2.....:( Frateeee!!!! mor de oftica...ce se intampla cu ducatistii astia? ieri cand am plecat de la petrom cu Andrei-Kinderul erau rusinos de multi moociclisti cu vitezane si o alta gasca cu choppere.....si noi???...2 cu ducati??? :(( unde sunteti baietii, ce faceti??? unde sunt zilele alea de plecam si noi cate 10-15? mai vor venii vreodata sau v-ati pensionat? nu inteleg de ce ne urnim asa de greu????pacat....zau. Cand mi-am luat 620 dark....mi-era frica ca nu o sa pot tine pasul cu voi...cu cate iesiri aveti....si acum???/nu am cu cine sa tin pasul.....

 

Mie chiar imi pare rau ca nu am venit, dar eram rupt in gura. Mi-am pus ceasul sa sune la 10 ca sa vin si nu-mi puteam tine ochii deschisi - e adevarat ca ma cam betivanisem sambata seara. Dupa ce ti-am dat mesajul m-am culcat la loc si m-am trezit la 1 fara 20. Apoi m-am intalnit cu astia la Pardon ca sa incerc sa ii conving sa plecam pe undeva. Cauza pierduta, varsta lor medie fiind, se pare, de 67 de ani. Asa ca am plecat singur ca un trist pana la Ciolpani si inapoi.

 

Week-end-urile viitoare trebuie sa organizam ceva serios si sa nu-i punem pe astia la socoteala. Poate facem un Siriu daca e frumos. Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie chiar imi pare rau ca nu am venit, dar eram rupt in gura. Mi-am pus ceasul sa sune la 10 ca sa vin si nu-mi puteam tine ochii deschisi - e adevarat ca ma cam betivanisem sambata seara. Dupa ce ti-am dat mesajul m-am culcat la loc si m-am trezit la 1 fara 20. Apoi m-am intalnit cu astia la Pardon ca sa incerc sa ii conving sa plecam pe undeva. Cauza pierduta, varsta lor medie fiind, se pare, de 67 de ani. Asa ca am plecat singur ca un trist pana la Ciolpani si inapoi.

 

Week-end-urile viitoare trebuie sa organizam ceva serios si sa nu-i punem pe astia la socoteala. Poate facem un Siriu daca e frumos. Ce ziceti?

 

Eu sincera sa fiu nu mai cred in organizarile astea serioase de care zici tu...astea se limitaeaza mereu la grupulete restranse...pe prietenii, se pare de 2 max 3.....asta e, nu mai conteaza deja!

 

Am si eu o rugaminte, daca auziti pe cineva, printre prietnii vostrii cu motoare care vinde o Honda (CB1000R, CBR, VFR) de mare incredere, ca an incepand cu 2007...in jur de 7-8000 Euro, sa-mi spune-ti si mie, va rog. Ms mult, aveti grija de voi si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte, daca auziti pe cineva, printre prietnii vostrii cu motoare care vinde o Honda (CB1000R, CBR, VFR) de mare incredere, ca an incepand cu 2007...in jur de 7-8000 Euro, sa-mi spune-ti si mie, va rog. Ms mult, aveti grija de voi si asfalt uscat!

 

Ce zici de asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sincera sa fiu nu mai cred in organizarile astea serioase de care zici tu...astea se limitaeaza mereu la grupulete restranse...pe prietenii, se pare de 2 max 3.....asta e, nu mai conteaza deja!

 

Am si eu o rugaminte, daca auziti pe cineva, printre prietnii vostrii cu motoare care vinde o Honda (CB1000R, CBR, VFR) de mare incredere, ca an incepand cu 2007...in jur de 7-8000 Euro, sa-mi spune-ti si mie, va rog. Ms mult, aveti grija de voi si asfalt uscat!

 

ai dreptate Mada!n-ai cu cine.asta e.eu mi-am dat seama de anul trecut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Am un set de capace din carbon , pentru distributie , pentru motoarele de 1000 si 1100 cu doua bujii si doua supape pe cilindru . Sunt noi si vreau sa le schimb cu unele pentru motorul meu de 900 sau contravaloarea unora . Accept si schimburi cu alte accesorii care mi-ar putea fi utile .

Editat de b28jmp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cam greu cu modelele astea pe la noi. Sunt putine cu totul, iar la vanzare cam deloc. Stiu doar un singur S2R 1000 de vanzare la OriceMoto, dar mai mult decat scrie in anunt nu stiu despre el. Iar S4R ar fi unul super accesorizat de vanzare in Bucuresti, din 2007 sau 2008, pe la 9.000 euro. Spun "ar fi" pentru ca proprietarul nu e deloc sigur ca vrea sa-l vanda.

 

In locul tau m-as orienta spre Italia-Germania. E adevarat ca te mai costa si transportul vreo 500 euro, dar macar acolo gasesti!

 

Spor in cautari ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao a tutti!

 

De curand mi-am vandut Monsterul 620 cu scopul exact de a imi cumpara un S2R1000 sau dc nu un S4R. Stie careva un asemenea exemplar de vanzare?

o sa razi insa eu ma gandesc sa fac invers, sa imi vand s4-ul si sa imi iau ceva mai mic. mobra mea sufera aici pe insula. pe continent nu prea am timp sa ies... o data pe an vede si ea strada, cand vin in tara. daca nu iti iei pana in august, poate te fac cu un s4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni.

 

stie cineva vriun monster de 600 la dezmembrare?

 

Vezi ca are dealer piese de Monster. Ia legatura cu el.

 

o sa razi insa eu ma gandesc sa fac invers, sa imi vand s4-ul si sa imi iau ceva mai mic. mobra mea sufera aici pe insula. pe continent nu prea am timp sa ies... o data pe an vede si ea strada, cand vin in tara. daca nu iti iei pana in august, poate te fac cu un s4.

 

Desi te inteleg (si eu o chinui rau pe a mea prin oras), imi pare rau sa aud ca te gandesti sa o dai. E super-motoreta ce ai tu si e pacat, mai ales acum ca o faci si mai frumoasa. Mai bine pastreaz-o si ia-ti un scooter sau o japoneza mica pe langa. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Verifica daca ai montat corect furtunele in rezervor

2.Verifica mufa de sub rezervor

3.Nu mai impinge niciodata motoreta ca s-o pornesti.

 

Inca odata merci pentru raspuns. Problema era urmatoarea : dupa ce am desfacut rezervorul si am vazut cam cata mizerie se strange am decis sa schimb filtrul de benzina mai des, ca sa imi vina mai usor si sa nu mai trebuiasca sa intampin problema cu desfacutul surubelelelor, filtrul de benzina l-am pus sub sa. Lucru care ma obligat sa fac o legatura in rezervor intre pompa si mufa care iese din rezervor. Acest lucru l-am facut cu un furtun care se pare ca nu era rezistent si care s-a crapat de la benzina. Debit de benzina exista dar nu suficient. Ne vedem miercuri... :)

 

 

 

Note : To ZaiR - Am tras de capacul ala cum n-am tras niciodata :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa razi insa eu ma gandesc sa fac invers, sa imi vand s4-ul si sa imi iau ceva mai mic. mobra mea sufera aici pe insula. pe continent nu prea am timp sa ies... o data pe an vede si ea strada, cand vin in tara. daca nu iti iei pana in august, poate te fac cu un s4.

 

Super. Pai da-mi un PM, cand ai timp, cu detalii (an fabricatie, km, service done, etc etc) si la ce pret te gandesti. Eu voi cauta si in Germania, dar dk nu imi iau pana in august, vorbim.

 

@ PzKpfW - Multumesc pt sfat, am luat deja legatura cu cineva care se ocupa de auto&moto aduse din Germania. In alta ordine de idei, parerea mea e ca atunci cand iti vinzi motorul, cel mai fericit caz e cand stii ca il dai unui pasionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coco isi vindea S2R-ul daca nu a dat-o deja (il gasesti aici pe forum - mobra foarte frumoasa si bine intretinuta). mai erau vreo doua S2R de 800 si de 1000 pe motoboom la sectiunea SH dar la preturi nesimtite. vad ca a aparut acum si un monstru de 11oo, modelul nou (2009) la 7900, daca ai banisorul. in fine, pana sa pice bikeshop.ro era postat un s2r de 800 parca, cu nr de km minuscul, la un pret bun, insa mobra era in Timisoara. Cam asta am vazut si urmarit pana sa imi iau in final ceva, bafta la cumparaturi si tocmeala!

 

Sinnere, ce are ducatiblog? incerc sa intru si imi da goagal flit cum ca-i cu cu eroare "not found"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba din contra, i-a facut luciul mai intens. Si mie mi-a prins bine. Vorba aia "nu esti motociclist adevarat daca nu mergi macar o data pe furtuna cu grindina, si cu apa in chiloti"... si parca era si cu "daca nu scoti bucati de grindina din filtru' de aer, esti cel mai mare cocalar".

 

Deci cand dam tura 2? Eventual sa si ajungem pe Cheia de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super. Pai da-mi un PM, cand ai timp, cu detalii (an fabricatie, km, service done, etc etc) si la ce pret te gandesti. Eu voi cauta si in Germania, dar dk nu imi iau pana in august, vorbim.

 

@ PzKpfW - Multumesc pt sfat, am luat deja legatura cu cineva care se ocupa de auto&moto aduse din Germania. In alta ordine de idei, parerea mea e ca atunci cand iti vinzi motorul, cel mai fericit caz e cand stii ca il dai unui pasionat.

pai mobra este in stare perfecta de functionare, ulei schimbat la 3,4 mii de km, (cand aveam chef sa mesteresc la ea ii schimbam uleiul) toate consumabilele schimbate intotdeauna preventiv, mult inainte de cat prevede in manual, curele schimbate la 18000 km anul trecut la coco, urmeaza sa le schimb din nou anul asta la 30si ceva preventiv, cauciucuri schimbate anual... asta ca sa iti faci o idee cum a fost exploatata. in fiecare an fac napoli-bucuresti( in jur de 2500km) si retur fara nici o scula la mine, doar spray de lant. am incredere totala ca nu ma lasa in drum. are cateva defecte optice datorate climei mediteraneene si faptului ca nu a fost menajata, gen ca un sfert din km pe care i-am facut i-am facut pe ploaie, gen vopsea de pe cartere si scarite deteriorata, lacul de pe carboane si rezervor matuit etc in prezent motocicleta are in jur de 27k km, are la activ cateva cazaturi minore, o data pe gheata, o data pe noroi, o data cauza cric si asfalt fierbinte si piesa de rezistenta, ultima, m-a tavalit un tolomac. motocicleta este intr-o perioada de cosmetizare. ca si accesorii, semighidoane, jug superior, mansoane si contragreutati rizoma, placa de presiune stm vertigo, capac ambreiaj deschis stm, piston de ambreiaj diametru 30 cnc, ambreiaj antisaltellamento, sau cum dreaq se zice(nemontat) disc frana posterior braking, discuri anterioare braking(nemontate)stop si semnale led(nemontate)...etc in rest serie. a, este modelul 2002-2003, cel cu bordul digital. nu sunt hotarat sa o vand, am avut o tentativa sa o vand inainte sa isi ia userul pzkpfw s4r dar m-am razgandit. ma gandeam gandeam la 3000-3500 insa nu avea prea multe accesorii. oricum, daca este sa o vand, ne intelegem, nu sunt genul de samsar. hai ca in loc sa iti scriu mesaj privat am poluat forumul! scuzele de rigoare :cheers:

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa ma ca ai prezentat-o frumos, cu patima. iti iubesti mobra, se vede! :makeout:

pai sa stii ca o iubesc, a fost dragoste la prima vedere, fapt ce m-a facut sa sar de la scuter la s4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare mare baieti, am o probleme mare mare de tot. Am nevoie urgent de de senzorul de aprindere din motor pentru Monster de 600 (an 1996-2001 cred) dar e bun si de pe mai mare; sau poate tot cu ambii senzori si cablaj. De unde pot sa-mi iau, indicat ar fi de la cineva care dezmembreaza dar daca stiti si de nou. Va multumesc mult. Vorba lu' Nastase "Va salut cu faru' "

 

Cu scuzele de rigoare pentru greseli! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...