Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

pentru cei interesati, imi vand monster-ul - 900,'98;

accesorii: tobe si aripi de carbon, capac ambreiaj deschis, jante Marchesini, aprindere Ducati Performance, far MT03;

cauciucuri spate/fata - 80/95 %, baterie noua, schimb ulei efectuat, ITP 2013 (+ curele de transmisie noi la pachet).

 

Pret: 3300 euro.

 

claudiubobirci@gmail.com

 

0755042973

 

Simt nevoia sa intreb...dintre toate farurile din lume, de ce ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Guys, la cat ma duce un schimb de ulei+filtru pentru S4R?

2. Din ce am inteles, Andu s-a mutat cu service-ul pe undeva vis-a-vis de Metro Militari, nu?

motul 300v double ester 10w40 13E; motul 30v competition 15w50 15E; motul 7100 10w40 8E filtru de ulei 8E fara cheie de filtru, 10E cu cheie. preturile sunt pentru un litru plus sau minus un E. strangeti-va mai multi si va trimit un bax. oferta doar pentru posesorii de ducati :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este cineva din bucuresti interesat de o pimbare mica mai pe seara asa ?

ne intalnim cativa pe la un 18.30/19(posibil in parcarea de la pavilion H) pt o iesire mica..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mivv suono. inox pentru ca titan erau mai scumpe iar full carbon nu imi plac. mi-ar fi placut termi insa nu am gasit uzate omologate (eu ma dau legal:D) decat race iar noi... sa fiu nebun sa dau 1700pe tot implantul, e benzina pe un an.

 

Sa le stapanesti sanatos si sa ti le montezi pana ne vizitezi ca sa auzim si noi "suono" :)

 

Ce pozitie au? La fel ca cele stock? Sau sub sa?

 

1. Guys, la cat ma duce un schimb de ulei+filtru pentru S4R?

2. Din ce am inteles, Andu s-a mutat cu service-ul pe undeva vis-a-vis de Metro Militari, nu?

 

Motul 300v Factory Line (cam ce au ei mai bun) 10W40 sau 15W50 e sub 250 lei la bidon de 4L. Mai adauga in jur de 30-40 lei pentru filtru.

 

Pe Andu il gasesti AICI. Pe Preciziei, pana in capat, apoi in dreapta (tot Precizei e). Pe dreapta, a doua curte dupa Lukoil, poarta metalica gri.

 

este cineva din bucuresti interesat de o pimbare mica mai pe seara asa ?

 

Suntem vreo 4, daca tine vremea cu noi. Eu, Mish, Booga si monsteristu' (pe BMW). Propun sa ne vedem la Academie pe la 18:30.

 

EDIT: daca aveti alte propuneri pentru locul de intalnire, nu e nimic batut in cuie

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Suntem vreo 4, daca tine vremea cu noi. Eu, Mish, Booga si monsteristu' (pe BMW). Propun sa ne vedem la Academie pe la 18:30.

 

 

vin unde imi ziceti voi , doar ca eu stau in pipera si imi este mai greu sa ajung la academie , motiv pentru care nu am mai venit miercuri... nu stiu sigur daca ajung chiar la 18:30 , dar incerc. sper sa aplicati sfertul de ora academic :rolleyes:

 

 

(ce urat suna : monsteristu , pe BMW :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit acum cu Mish si am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa ne vedem pe la un 6 si ceva, la Starbucks la Victoriei (pe Titulescu, dupa turnul BRD). E aproape de locurile noastre de munca, si e in nordul Bucurestiului, deci oarceum aproape si de Pipera.

 

See you there ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 10 minute as vrea sa plec si eu de la munca. eu sunt pe viilor , deci relativ departe de casa.sunt transpirat din cap pana in picioare , mi-as dori un dush scurt si un schimb de haine. sper sa ajung la 6 jumate cum era vorba... daca nu, asta e , vin cu voi alta data :). dar fac tot posibilul sa ajung. (nu curse printre masini , ca mai am mult pana sa ajung la nivelul ala ;;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le stapanesti sanatos si sa ti le montezi pana ne vizitezi ca sa auzim si noi "suono" :)

 

Ce pozitie au? La fel ca cele stock? Sau sub sa?

 

tobele sunt joase, motivul alegerii nu este de ciclistica, la nivelul meu de pilotaj nu cred ca as simtii diferenta insa nu imi place bascula la vedere. o sa le montez pana vin, restul accesoriilor o sa le vada dupa ce vede vopseaua. sa ne vedem sanatosi la o bere si o tura! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

cam tarzior postez si pozele de la intalnirea saptamanala de la academie,

ne-am plimbata apoi catre arc,

@ paul / felicitari pt 848 si sa-l stapanesti sanatos

 

asfalt uscat tuturor

Editat de Kindaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

O intrebare scurta la care vreau sa raspundeti cu da sau nu:Lantul meu e intins neuniform,deci trebuie schimbat;e recomandat sa cumpar doar lant?pt ca nu am bani pt tot kitul,dar daca e absolut necesar o sa fac un efort.

Merci frumos!

c'ya!

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ paul / felicitari pt 848 si sa-l stapanesti sanatos

 

asfalt uscat tuturor

 

multumesc kindere pt felicitari, intr-adevar o motoreta deosebita 848-ul. chiar daca inainte am avut 1098, porcu' cum era alintat, vreau sa zic ca sunt foarte multumit de downgrade, cea mai buna alegere pe care am facut-o.

 

salutare!

O intrebare scurta la care vreau sa raspundeti cu da sau nu:Lantul meu e intins neuniform,deci trebuie schimbat;e recomandat sa cumpar doar lant?pt ca nu am bani pt tot kitul,dar daca e absolut necesar o sa fac un efort.

Merci frumos!

c'ya!

 

raspunsul este nu, este recomandat sa schimbi tot kitul. daca dintii de pe foaie sau pinion nu sunt inconvoiati/curbati nasol mai pot fi pastrati, trebuie vazut. eu,in locul tau, as face efortul daca vrei sa ai sentimentul de siguranta in proportie de 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

cam tarzior postez si pozele de la intalnirea saptamanala de la academie,

ne-am plimbata apoi catre arc,

@ paul / felicitari pt 848 si sa-l stapanesti sanatos

 

asfalt uscat tuturor

pai d-aia nu am venit eu nici1data la academie! cum sa vin cu harbul meu intre atatea motoare de tot respectul? 848-ul este de vitrina! felicitari posesorului!

 

salutare!

O intrebare scurta la care vreau sa raspundeti cu da sau nu:Lantul meu e intins neuniform,deci trebuie schimbat;e recomandat sa cumpar doar lant?pt ca nu am bani pt tot kitul,dar daca e absolut necesar o sa fac un efort.

Merci frumos!

c'ya!

un lant nou o sa iti ascuta coroana dupa 5k km iar dupa alti 5k o sa trebuiasca sa schimbi iar lantul. baga kit nou, da-i grasime la timp si o sa te tina 30k ca popa. eu il am de 25k si l-am intins de 2 ori. nu are o-ringuri sparte iar coroana si pinionul nu dau semne de uzura pronuntata. o sa il schimb pentru ca are pete de rugina pe zale insa ar mai tine mult si bine. inteleg ca la tine este o mica problema de finante. nu te carpi ca iesi mai ieftin.

 

Of.. ce frumos.. nu am venit ca am cazut, nu conteaza.. sapt asta sper sa pun ghidonul si sa ma prezint cu monsterul la academie chiar si asa mai julit :D

Asfalt uscat.

daca scrii pe forum inseamna ca tu esti in regula si asta este cel mai important!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, nu mai vorbi prostii. Ai printre cele mai faine si ingrijite Monster-e din Bucuresti. Te asteptam sa ne faci o vizita peste vreo luna ;)

 

Paul, faina mobra. Sa vii si miercurea asta s-o vad, si mai ales s-o aud si eu. Sa va iubiti si sa va purtati de grija reciproc.

 

GeorgeStefan, si eu zic sa strangi din *uci si sa iti iei tot kit-ul. Se poate sa iti iei doar lant, dar e cam tiganie. O sa ai tot timpul o diferenta de uzura intre foaie/pinion si lant si, cum zice si Eugen, o sa ti se duca lantul mult mai repede.

 

Eh, si acum, ca bonus, uite fata noului Ducati Superquadrata - care se pare ca se va numi "1199" sau (mai fantezist, daca e sa ne luam dupa Motociclismo.it), "XTreme":

 

2012-Ducati-Superbike-1199-motociclismo.jpg

 

De aparut apare in toamna, oficial, dar poze sigur vor mai rasari pana atunci. Are grija Ducati sa ne tina in interes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, nu mai vorbi prostii. Ai printre cele mai faine si ingrijite Monster-e din Bucuresti. Te asteptam sa ne faci o vizita peste vreo luna ;)

 

Paul, faina mobra. Sa vii si miercurea asta s-o vad, si mai ales s-o aud si eu. Sa va iubiti si sa va purtati de grija reciproc.

 

GeorgeStefan, si eu zic sa strangi din *uci si sa iti iei tot kit-ul. Se poate sa iti iei doar lant, dar e cam tiganie. O sa ai tot timpul o diferenta de uzura intre foaie/pinion si lant si, cum zice si Eugen, o sa ti se duca lantul mult mai repede.

 

Eh, si acum, ca bonus, uite fata noului Ducati Superquadrata - care se pare ca se va numi "1199" sau (mai fantezist, daca e sa ne luam dupa Motociclismo.it), "XTreme":

 

2012-Ducati-Superbike-1199-motociclismo.jpg

 

De aparut apare in toamna, oficial, dar poze sigur vor mai rasari pana atunci. Are grija Ducati sa ne tina in interes.

hai ma, nu ma mai salta, o fi el ingrijit dpdv tehnic insa estetic e te tot rahatul, este singurul ducati cu vopseaua cojita pe motor. singurele lucruri lucitoare sunt tobele :bounce: care se aud si f dragut :rolleyes: . ca sa iti faci o idee cum se aud fii atent aici: in trei ani, cu tobele stock m-au oprit carabinierii 1 data. cu tobele noi m-au oprit de 3 ori intr-o zi :laugh: ia si o poza.

post-47906-0-02294000-1309286316_thumb.jpg

post-47906-0-28926700-1309287059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jupane, sunt de mare efect tobele, abia astept sa aud vuietul 916-lui prin ele.

 

In rest, se rezolva, crede-ma. As incepe cu galeriile: ca sa nu se vada asa de tare diferenta cu tobele cele noi, spala-le putin, lasa-le sa se usuce si da-le cu niste metal-cleaner. Ies brici ;)

 

Apoi, indrazsnesc sa spun ca suportii de scarite ar merge fain vopsiti in negru :)

 

Mai departe, cred ca rezolvi mai usor si mai ieftin in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jupane, sunt de mare efect tobele, abia astept sa aud vuietul 916-lui prin ele.

 

In rest, se rezolva, crede-ma. As incepe cu galeriile: ca sa nu se vada asa de tare diferenta cu tobele cele noi, spala-le putin, lasa-le sa se usuce si da-le cu niste metal-cleaner. Ies brici ;)

 

Apoi, indrazsnesc sa spun ca suportii de scarite ar merge fain vopsiti in negru :)

 

Mai departe, cred ca rezolvi mai usor si mai ieftin in Romania.

pai eu nu am timp sa o spal, crezi ca o sa gasesc timp sa frec la colectoare? pana si tobele, mi le-a montat un prieten cu japca pentru ca era el curios cum se aud...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou revin cu o problema, multumiri lui dealer pt ghidon care s-a potrivit la fix fiind original dar incercand sa indrept fonta care tine toba si scaritele am obsv o fisura destul de mare si am tras sa vad daca rezista si s-a rupt.. imi cadea in mers probabil. Cine ma poate ajuta cu piesa rog pm cu detalii si pret. As avea si nevoie de frana de picior fiind destul de stramba. Multumesc

post-64892-0-04419600-1309323442_thumb.jpg

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...