Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cat de crashbar-uri, de ce nu pui tu crashpad-uri? sunt si pt furca si bascula, nu stiu cum iesi cu costurile, dar cred ca sunt mult mai ok decat crasbar-uri. cel putin estetic.

Are crash pad-uri. :D Dar ma gandeam ca niste crash bar-uri ar proteja mai mult...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa uratesti o mobra superba, mai bine iti cumperi o troaca timp de cateva luni, iar cand inveti sa mergi, poti sa scoti italianca de la "iernat".

 

Stiu, suna urat dar m-am saturat sa vad mobre superbe sau cel putin frumoase la origini, slutite de propietari fara simt estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa uratesti o mobra superba, mai bine iti cumperi o troaca timp de cateva luni, iar cand inveti sa mergi, poti sa scoti italianca de la "iernat".

 

Stiu, suna urat dar m-am saturat sa vad mobre superbe sau cel putin frumoase la origini, slutite de propietari fara simt estetic.

Crash bar-urile nu vreau sa le pun decat temporar, cat o sa merg cu motorul pe circuit. Din cate am inteles, cursul de la Amckart se face pe motocicleta proprie, tocmai este vorba (si) de acomodarea cu ea. Tocmai pentru ca nu vreau sa o slutesc, daca fac vreo greseala in timpul cursului, m-am gandit sa fac asta. Dupa aceea o sa le dau jos, desigur!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are crash pad-uri. :D Dar ma gandeam ca niste crash bar-uri ar proteja mai mult...

pai atunci stai tu relax ca nu o sa o julesti mai putin cu crashbar-urile. cred ca niste drashpad-uri, si capete de ghidon mai lungi putin, is suficient. dar inainte de toate gandestete la tine daca esti tu "safe" de la o tavaleala

 

Crash bar-urile nu vreau sa le pun decat temporar, cat o sa merg cu motorul pe circuit. Din cate am inteles, cursul de la Amckart se face pe motocicleta proprie, tocmai este vorba (si) de acomodarea cu ea. Tocmai pentru ca nu vreau sa o slutesc, daca fac vreo greseala in timpul cursului, m-am gandit sa fac asta. Dupa aceea o sa le dau jos, desigur!

atunci da, poti sa iti pui. dar e cam greu de prins. stiu ca se prind de prinderile la motor. asta daca nu ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu visez la o tavaleala. :)) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla...

Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor.

O sa cumpar si niste capete de ghidon. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu esti mai mare ca mine. dar iti zic asa avand o experienta mai mare ca tine(si in cazaturi)

 

Mai fatuco, bagati mintile in cap si nu strica motoreta. lasa-i crashpad-urile si date cat poti tu de tare. daca ai crashpad-uri la furca, bascula, motor, si mai ai si niste capete de ghidon, iti zic eu ca nu strici nimic. eventual niste scarite race si ai scapat de chin. dar nu te vad eu sa te dai asa tare incat sa ai nevoie. eventual motorul o sa se opreasca instantaneu de la cazatura.

 

scuze pt tonul superior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari bah!!! :) Am vazut ca se discuta de crash-baruri si nebunii pe monster. Nu merge! Atentie la crashpadurile trecute prin suportul motor..pot face mai mult rau decat bine, adica iti indoi cadrul. pentru protejat furca si bascula sint bune crashpadurile alea care se monteaza prin axul rotilor si nici nu sint scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu visez la o tavaleala. :)) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla...

Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor.

O sa cumpar si niste capete de ghidon. :D

Iti povestes eu de ce nu este bine sa folosesti buloane pe Ducati.

In cazul unei cazaturi mai dure sau daca bulonul respectiv se agata de ceva in acel moment. Risti sa strambi cadru sau sa rupi prindere motorulii. in ambele cazuri paguba va fi mai mare decat cazatura in sine. Daca evenimentul depaseste o anumita cota de duritate, nu te mai ajuta nici un bulon. Ducati nu recomanda buloanele, noi nu recomandam buloanele la motocicletele Ducati. Fa altceva cu banii respectivi, cumparati niste gume mai calitative sau inbunatatesteti sistemul de franare.

 

Pai nu visez la o tavaleala. :)) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla...

Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor.

O sa cumpar si niste capete de ghidon. :D

Iti povestes eu de ce nu este bine sa folosesti buloane pe Ducati.

In cazul unei cazaturi mai dure sau daca bulonul respectiv se agata de ceva in acel moment. Risti sa strambi cadru sau sa rupi prindere motorulii. in ambele cazuri paguba va fi mai mare decat cazatura in sine. Daca evenimentul depaseste o anumita cota de duritate, nu te mai ajuta nici un bulon. Ducati nu recomanda buloanele, noi nu recomandam buloanele la motocicletele Ducati. Fa altceva cu banii respectivi, cumparati niste gume mai calitative sau inbunatatesteti sistemul de franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta vine din fabrica cu protecti. Carenele, ghidonu, scaritele, capacele, ele sunt considerate protecti ale motocicletei. O protectie deplina doar divinitatea o poate da ;). treci pe la noi si vb mai multe fata in fata daca esti interesata. Nu fa tiganel pe motocicleta ca vei ramane surprinsa in caz de eveniment nu te vor ajuta la nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ca sa concluzionez, pe tipul meu de Monster:

- nu se pun crash bars (n-am inteles exact de ce, am primit doar o vaga explicatie cum ca nu s-ar preta la Ducati-uri din cauza unghiului de inclinare al acestora... desi eu nu intentionez momentan sa ma dau cu genunchiul jos :P), ca sunt urate si mai rau or sa ma incurce si nu sunt bune de nimic

- nu e bine ca am crash pads, din cauza ca sunt montate pe acelasi suport de sustinere a motorului, si ar fi bine sa renunt la ele (desi sunt omologate si se comercializeaza pentru modelul meu de Monster)

- pot sa pun protectii pentru bascula si furca si capete de ghidon

 

De scarite racing nu mai zic nimic. :P

 

Am ratat ceva?

 

Nu mai bine mergi tu incet pentru inceput si eviti toate discutiile astea?

Si daca dai cu Monsterul de pamant ce? Care crezi ca e paguba? Cateva zgarieturi pe care le poti repara usor si mult mai ieftin decat scarite racing, crash-paduri, crash cage.

Inca ceva, daca te urci pe monstru cu gandul ca ai sa-l dai de pamant..chiar ai sa-l dai! Asa ca, schimba-ti mentalitatea, mergi usor si cumpatat ca nu te grabeste nimeni, pentru ca daca mergi mai repede nu inveti mai repede. Toate vin natural si la timpul lor.

Succesuri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai bine mergi tu incet pentru inceput si eviti toate discutiile astea?

Si daca dai cu Monsterul de pamant ce? Care crezi ca e paguba? Cateva zgarieturi pe care le poti repara usor si mult mai ieftin decat scarite racing, crash-paduri, crash cage.

Inca ceva, daca te urci pe monstru cu gandul ca ai sa-l dai de pamant..chiar ai sa-l dai! Asa ca, schimba-ti mentalitatea, mergi usor si cumpatat ca nu te grabeste nimeni, pentru ca daca mergi mai repede nu inveti mai repede. Toate vin natural si la timpul lor.

Succesuri :D

 

Nu e vorba de mers incet sau rapid. Am precizat ca vreau sa fac cursul de pe Amckart si vreau doar sa imi protejez monstrul in eventualitatea unei cazaturi. L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin. Si, pe langa costuri, nu mi-a convenit nici sa stau 3 saptamani "pe bara". Nu ma sui pe monstru cu gandul ca o sa cad, dar tocmai pentru ca am facut botezul cu asfaltul, cum imi zicea cineva, cred ca e mai bine sa previn, atat cat pot, avarierea lui.

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! :)

 

Si imi cer scuze celor pe care i-am incomodat cu ideile mele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin.


 

Povesteste-ne :)

 

Poti investi intr-un amortizor de ghidon :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin.

 

Povesteste-ne :)

S-a intamplat in noiembrie, in cea de-a doua plimbare pe care am facut-o in afara orasului. L-am avariat de doua ori... in aceeasi zi. :|

Prima oara a fost chiar in Bucuresti, pentru ca am franat brusc ca sa opresc la semafor. Plouase toata saptamana si aveam ceva noroi pe roti... cauciucurile sunt vechi, din 2007-2008 (nu uzate, dar tari)... Mi-a patinat un pic, am facut stanga-dreapta de ghidon incercand sa redresez, dar n-am reusit si am cazut pe partea dreapta, uitandu-ma cu durere cum se taraste monstrul pe asfalt inca niste metri. Prima cazatura din viata lui. Avarii: ghidon strambat un pic, zgarieturi pe toba, oglinda, maneta de frana, rezervor, mansonul rupt la capat si pedala de frana un pic deplasata. Aveam viteza mica, pentru ca deja incetinisem cand m-am apropiat de semafor. N-a fost nimic foarte grav, asa ca am continuat drumul. Surubul de la prinderea oglinzii a trebuit strans, pentru ca oglinda "flutura".

A doua oara a fost pe un drum de munte (pe care n-ar fi trebuit sa o iau :D), cu bolovani, mocirla, viraje si inclinatie. A trebuit sa cobor un viraj strans in panta si am procedat gresit. Stiu ca ar fi trebuit sa il cobor cu frana spate, dar ma simteam mai in siguranta si echilibru cu ambele picioare pe pamant. Am zis ca daca il cobor foarte incet, in viteza intai, dand putin cate putin drumul la maneta de frana, nu o sa pateasca nimic. M-am inselat. S-a poticnit la un moment dat si nu am putut sa il mai tin, asa ca a cazut pe stanga. Pentru ca eram in panta, s-a tarsait un pic in jos. A fost practic de pe loc, nu aveam viteza. Avarii: oglinda stanga (cu care am ramas in mana cand am incercat sa o strang, deoarece s-a crapat fix la prindere), maneta de ambreiaj (care s-a rupt tot din prindere si nu de la capatul exterior, pentru ca s-a afundat in pamant la impact si motorul a avansat), zgarieturi pe toba.

M-am intors la Bucuresti noaptea, pe frig, bezna si ceata foarte densa, fara oglinda stanga, cu ambreiajul prins cu o sarma dintr-un gard, cu motorul ud si viziera aburita si deschisa, din care cadeau stropi. :P

Poti investi intr-un amortizor de ghidon :peace:

Si crazy-devil mi-a recomandat acum ceva vreme sa imi iau un amortizor de ghidon, nu-i o idee rea, merci de sugestie! :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a intamplat in noiembrie, in cea de-a doua plimbare pe care am facut-o in afara orasului. L-am avariat de doua ori... in aceeasi zi. :|

Prima oara a fost chiar in Bucuresti, pentru ca am franat brusc ca sa opresc la semafor. Plouase toata saptamana si aveam ceva noroi pe roti... cauciucurile sunt vechi, din 2007-2008 (nu uzate, dar tari)... Mi-a patinat un pic, am facut stanga-dreapta de ghidon incercand sa redresez, dar n-am reusit si am cazut pe partea dreapta, uitandu-ma cu durere cum se taraste monstrul pe asfalt inca niste metri. Prima cazatura din viata lui. Avarii: ghidon strambat un pic, zgarieturi pe toba, oglinda, maneta de frana, rezervor, mansonul rupt la capat si pedala de frana un pic deplasata. Aveam viteza mica, pentru ca deja incetinisem cand m-am apropiat de semafor. N-a fost nimic foarte grav, asa ca am continuat drumul. Surubul de la prinderea oglinzii a trebuit strans, pentru ca oglinda "flutura".

A doua oara a fost pe un drum de munte (pe care n-ar fi trebuit sa o iau :D), cu bolovani, mocirla, viraje si inclinatie. A trebuit sa cobor un viraj strans in panta si am procedat gresit. Stiu ca ar fi trebuit sa il cobor cu frana spate, dar ma simteam mai in siguranta si echilibru cu ambele picioare pe pamant. Am zis ca daca il cobor foarte incet, in viteza intai, dand putin cate putin drumul la maneta de frana, nu o sa pateasca nimic. M-am inselat. S-a poticnit la un moment dat si nu am putut sa il mai tin, asa ca a cazut pe stanga. Pentru ca eram in panta, s-a tarsait un pic in jos. A fost practic de pe loc, nu aveam viteza. Avarii: oglinda stanga (cu care am ramas in mana cand am incercat sa o strang, deoarece s-a crapat fix la prindere), maneta de ambreiaj (care s-a rupt tot din prindere si nu de la capatul exterior, pentru ca s-a afundat in pamant la impact si motorul a avansat), zgarieturi pe toba.

M-am intors la Bucuresti noaptea, pe frig, bezna si ceata foarte densa, fara oglinda stanga, cu ambreiajul prins cu o sarma dintr-un gard, cu motorul ud si viziera aburita si deschisa, din care cadeau stropi. :PSi crazy-devil mi-a recomandat acum ceva vreme sa imi iau un amortizor de ghidon, nu-i o idee rea, merci de sugestie! :)

 

Nu mi-o lua in nume de rau dar daca continui in stilul asta nu te vad prea bine. Aia cu motorul ud e tare rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ adidas

Da, sunt constienta de tot ce ai ingrosat tu acolo. Ai uitat de frana fata. :P Mi s-a spus ulterior ca, daca tineam neaparat sa stau cu ambele picioare pe pamant, as fi putut sa scot mai intai motorul pe liber...

 

@paulynos

Daca voi continua in stilul asta, nici eu nu ma vad bine. :P Ce sa zic, a fost o inlantuire de factori nepotriviti in ziua aia, ceva neatentie si decizii gresite. N-a fost tocmai o plimbare pentru incepatori, dar am invatat cate ceva din experientele de atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea totusi sa pastram acest topic curat.

 

Din pacate e muuuult prea tarziu pentru asta, sunt prea multe personaje care tin mortis sa faca fix pe dos, nu inteleg ce placere perversa le pot produce polemicile pe forumuri, pe mine unu ma plictisesc teribil :)

 

Toti sunt mecanici profesionisti Ducati si nu numai, specialisti in motoare, cauciucuri, frane, racing, si mai ales fiecare considera ca le stie pe toate si asa cum face el e singura optiune si toata suflarea motociclista ar trebui sa faca fix la fel :)

 

Ar trebui sa facem un pustiu de bine sa dam link-ul echipei motogp Ducati, mai invata si amaratii aia de mecanici incepatori una alta :crack:

 

Concluzia .. daca ai o problema si VREI SA O REZOLVI.. apeleaza la un mecanic PROFESIONIST ! Punct !

 

Daca vrei sa te enervezi, sa-ti pierzi timpul si/sau sa ajuti la cresterea numarului de pagini .. pune o intrebare pe forum :)

 

Cel mai bun exemplu .. a incercat saraca fata sa ceara o parere, nu stiu cum dracu da s-a ajuns iar la lupta intre cocosi ..

 

Ca sa se pastreze topicul curat moderatorii ar trebui sa se concentreze pe curatarea specimenelor care umplu paginile cu polemici si discutii care pot avea loc linistit in privat fara a polua inutil spatiul public ;)

 

Orice asemanare cu personaje si fapte reale este pur intamplatoare :)

 

On topic, noul monster:

 

http://www.bianchi.it/global/bikes/bikes_detail.aspx?ProductIDMaster=1587

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate e muuuult prea tarziu pentru asta, sunt prea multe personaje care tin mortis sa faca fix pe dos, nu inteleg ce placere perversa le pot produce polemicile pe forumuri, pe mine unu ma plictisesc teribil :)

 

Toti sunt mecanici profesionisti Ducati si nu numai, specialisti in motoare, cauciucuri, frane, racing, si mai ales fiecare considera ca le stie pe toate si asa cum face el e singura optiune si toata suflarea motociclista ar trebui sa faca fix la fel :)

 

Ar trebui sa facem un pustiu de bine sa dam link-ul echipei motogp Ducati, mai invata si amaratii aia de mecanici incepatori una alta :crack:

 

Concluzia .. daca ai o problema si VREI SA O REZOLVI.. apeleaza la un mecanic PROFESIONIST ! Punct !

 

Daca vrei sa te enervezi, sa-ti pierzi timpul si/sau sa ajuti la cresterea numarului de pagini .. pune o intrebare pe forum :)

 

Cel mai bun exemplu .. a incercat saraca fata sa ceara o parere, nu stiu cum dracu da s-a ajuns iar la lupta intre cocosi ..

 

Ca sa se pastreze topicul curat moderatorii ar trebui sa se concentreze pe curatarea specimenelor care umplu paginile cu polemici si discutii care pot avea loc linistit in privat fara a polua inutil spatiul public ;)

 

Orice asemanare cu personaje si fapte reale este pur intamplatoare :)

 

On topic, noul monster:

 

http://www.bianchi.it/global/bikes/bikes_detail.aspx?ProductIDMaster=1587

frumos exemplar, pacat ca nu are un L-twin in sub cadru :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scaritele racing au fost inventate taman pentru a te accidenta. Pentru a-ti creste sansele da a-ti intra in picior si pentru ca tu ca pilot sa dai multi bani pe ele pentru acest avantaj.

 

Am zis ca ma abtin de la comentarii pentru toti habarnistii, dar la Petite chiar tin nitel.
Fato, ia-ti scarite racing pe raspunderea mea si daca patesti ceva iti fac acte pe casa si gaj ca sa fii sigura ca stiu ce vorbesc.

Toti terminatii astia gen Agostini, Doohan, Rossi, Stoner sunt niste inconstienti, se risca precum niste amatori si merg cuscarite racing.

Prietene, eu nu stiu cum mergi tu pe moto si mai ales.. DE CE, dar eu iti spun din experienta personala ca daca aveam scarite racing nu ma alegeam cu doua tije. Daca experient amea personala nu iti este certitudine, mai investigheaza cazuri mai celebre.

Tu esti genul de user din pricina caruia nu mai scriu de mult pe forum, nu am nimic impotriva opiniilor contra, dar sa fie argumentate si pertinente, iar cand ti se aduc inapoi motivatiile intru care trebe sa intelegi ca parerea ta este gresita, apoi tu continui in porstia ta, asta nu mai este decat dovada prostiei in stare pura.
Nu s-a nascut nimeni intelept, diferenta o face dorinta de a invata si a-i ascult ape cei care mai stiu cate ceva.

Petite, eu pe strada, de ani de zile de cand merg la curse, nu mai am nici pe strada scarite stock.

Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...