Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca pe spate ai 160, daca nu gasesti un monsterist cu un 620 sa-ti spuna ce scrie in carte, pune undeva intre 2,4 si 2,6.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pe spate ai 160, daca nu gasesti un monsterist cu un 620 sa-ti spuna ce scrie in carte, pune undeva intre 2,4 si 2,6.

 

Si eu am 160 pe spate, iar in manual presiunea standard pentru 696 este 2.1 pe fata si 2.2 pe spate. Dar conteaza doar dimensiunile cauciucului? Ma refer strict la caracteristicile motorului, fara sa luam in considerare greutatea extra de pe motor - rider / pasager / bagaje, starea drumului sau stilul de mers...

 

Gasiti manualele pe site-ul Ducati: http://ducati.com/services/maintenance/index.do

 

Salutare Ducatisti,

 

Se pare ca sambata vremea va tine cu noi. Vor fi 20 de grade si va fi soare. Sa incepem sezonul 2013 in stil Desmo. Detalii mai jos.

 

 

attachicon.giflets desmo.jpg

 

Si la intoarcere putem opri la salonul Auto Moto din Piata Constitutiei , facem o vizita stand-ului Ducati :)

 

Ma luati si pe mine cu voi? :D

 

Intrebare intrebatoare: Stie cineva unde pot gasi explicatii despre erorile EODB?

Ma intereseaza in special eroarea "Pickup sensor", pe care am avut-o duminica, dupa ce am scos monstrul din casa si am vrut sa il pornesc. Am tot cautat pe net si nu m-am lamurit prea bine... Uniii ziceau ceva de protectie antifurt, altii de nivelul fluidelor, altii spuneau ca indica faptul ca bateria e slaba... Eu am tinut bateria conectata la incarcator, mereu in priza, de aceea ma gandesc ca ultima varianta ar putea fi exclusa... So... anyone? :D

Editat de PetiteLutin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pick-up nu e cumva ridicare? pick-up sensor nu e senzorul de la cric?

 

Nu cred... Am mai gasit ceva... http://www.ducati.ms/forums/11-ducati-motorcycle-chat/24965-crank-position-sensor.html#post231205

Eu tind sa cred ca eroarea a aparut de la faptul ca motocicleta a fost ridicata si inclinata (trebuia coborata pe vreo 5 scari mai abrupte din bloc)... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am 160 pe spate, iar in manual presiunea standard pentru 696 este 2.1 pe fata si 2.2 pe spate. Dar conteaza doar dimensiunile cauciucului? Ma refer strict la caracteristicile motorului, fara sa luam in considerare greutatea extra de pe motor - rider / pasager / bagaje, starea drumului sau stilul de mers...

 

Gasiti manualele pe site-ul Ducati: http://ducati.com/services/maintenance/index.do

 

 

Ma luati si pe mine cu voi? :D

 

Plimbarea este deschisa toturor membrilor clubului DesmoRiders Romania. Posibil sa mai apara si alti "prieteni" cu alte tipuri de motociclete, dar ei sunt din categoria "parteneri"

 

Cu mare drag te asteptam... atat doar sa stim ca ai mai iesit din oras... si ai ceva kilometri la activ.

 

Vom forma grupuri astfel incat sa ne deplasam cursiv si safe in functie de experienta fiecaruia.

 

Eu personal voi sta in grupul care va merge mai incet deoarece va veni si logodnica mea cu scuterul lui Feli..

 

So, you can ride with us :)

 

Ne auzim spre sf saptamanii cu cateva reguli de baza de deplasare.

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred... Am mai gasit ceva... http://www.ducati.ms/forums/11-ducati-motorcycle-chat/24965-crank-position-sensor.html#post231205

Eu tind sa cred ca eroarea a aparut de la faptul ca motocicleta a fost ridicata si inclinata (trebuia coborata pe vreo 5 scari mai abrupte din bloc)... :unsure:

Este senzorul magnetic care citeste turatia motorului. Pe baza informatiilor citite de el se face timing-ul scanteilor la bujii.

Eu asta am inteles dupa 5 min de google :)

 

Daca eroarea a disparut dupa prima pornire eu nu cred ca e cazul sa te agiti dar mai bine il intrebi pe Andu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred... Am mai gasit ceva... http://www.ducati.ms/forums/11-ducati-motorcycle-chat/24965-crank-position-sensor.html#post231205

Eu tind sa cred ca eroarea a aparut de la faptul ca motocicleta a fost ridicata si inclinata (trebuia coborata pe vreo 5 scari mai abrupte din bloc)... :unsure:

cred ca raspunsul il vei gasi la un service...

 

inn rest plimbare placuta baieti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mă luați mă și pe mine?

tu doar pasager ai voie. astia convertiti nu sunt acceptati.. :lol:

 

Nu cred... Am mai gasit ceva... http://www.ducati.ms/forums/11-ducati-motorcycle-chat/24965-crank-position-sensor.html#post231205

Eu tind sa cred ca eroarea a aparut de la faptul ca motocicleta a fost ridicata si inclinata (trebuia coborata pe vreo 5 scari mai abrupte din bloc)... :unsure:

da, ulterior am aflat si eu. confundam cu cel de la cric. totusi de ce nu suni tu pe Andu, Cristi sau Dafway.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare....: la monsterul 696 se poate scoate ceva din tobe sa faca mai "urat"?

un prieten vrea sa le scoata de la monsterul lui si nu stie ce si cum. as fi tare recunoscator daca ne-ati ajuta sa nu ne batem capu prea tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stau taica ca am moto in germania si uite ca vremea face numai scheme si fortat tre sa stau sa mai astept vreo saptamana ...

 

Lasa ca ne-o veni si noua vremea. La urmatoarea iesire trebuie sa ne batem joc de cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am 160 pe spate, iar in manual presiunea standard pentru 696 este 2.1 pe fata si 2.2 pe spate. Dar conteaza doar dimensiunile cauciucului? Ma refer strict la caracteristicile motorului, fara sa luam in considerare greutatea extra de pe motor - rider / pasager / bagaje, starea drumului sau stilul de mers...

 

Gasiti manualele pe site-ul Ducati: http://ducati.com/services/maintenance/index.do

 

 

Ma luati si pe mine cu voi? :D

Hai ca am tot stat si m-am gandit... Tu de anul trecut ai mai mers? Stiu ca ai avut vreo 3 incidente, minore ce e drept ... ai mai facut ceva sa imbunatatesti reflexele, coordonarea etc.?

 

Stiu ca vroiai sa mergi sa faci cursurile la amckart ... Ai apucat sa le faci?

 

Daca raspunsul este negativ la cele de mai sus... te voi ruga sa ramai acasa si dupa ce mai capeti experienta sa te bagi la drumuri mai lungi.

 

Nu ma intelege gresit.

 

Andrei

 

Salutare. Care este traseul pentru sambata? :) daca e frumos afara ma bate si pe mine gandul sa ies la un mini-trip

 

Salut ,

 

Traseul este Bucuresti - Giurgiu - Veliko Tarnovo - aproximativ 180 km.

Se pleaca dimineata , mancam ceva pe la 2 in Veliko si apoi revenim in Bucuresti cu oprire la salonul Auto Moto din Constitutiei as vrea eu.

 

Viteza de deplasare se va stabili in functie de grupuri si experienta fiecaruia...

 

Sa-mi spui daca mai ai nevoie de alte info.

 

Si scuze de intrebare - ai mai iesit la ture lungi? ai fost anul trecut pe Transalpina cu noi? Scuze, dar nu mai retin.

 

Numai bine.

 

Andrei

 

Si postez aici anuntul unui prieten foarte bun - /index.php?/topic/684183-vand-ducati-696-din-2008-3250-km/

 

Motocicleta este impecabila - recomand cu incredere.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare....: la monsterul 696 se poate scoate ceva din tobe sa faca mai "urat"?

un prieten vrea sa le scoata de la monsterul lui si nu stie ce si cum. as fi tare recunoscator daca ne-ati ajuta sa nu ne batem capu prea tare...

salve,

daca ai tobele stok nu ai ce scoate din ele fara sa le distrugi. Daca motoreta are un set de tobe after-market, termignoni, akrapovic, orice, ar trebui sa gasesti un surub in capatul lor care iti elibereaza DBKiller-ele. Il desfaci si le èoti trage afara apoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Hai ma, lasa vorbele de complezenta. Cand iti iei si tu Ducati, ca omu'?

 

 

Nu-si mai ia martalogul mobra.. incearca sa-si adune muschii pe bicicleta, n-ai vazut ca acum si-a luat Volvo??? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,

daca ai tobele stok nu ai ce scoate din ele fara sa le distrugi. Daca motoreta are un set de tobe after-market, termignoni, akrapovic, orice, ar trebui sa gasesti un surub in capatul lor care iti elibereaza DBKiller-ele. Il desfaci si le èoti trage afara apoi.

tobele sunt stoc deci nici o sansa... merci de informatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...