Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A pierdut cineva o cheie de Monster care avea breloc cu Ducati Mecanica ? A fost dusa la cei care vindeau jetoane daca o cauta careva, am fost anuntat de un prieten tocmai acuma....maybe it helps.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piesa

 

Daca e intr-adevar un M600 (am dubii), modificarile aduse costa mult mai mult decat motocicleta in sine. Din ce am vazut, listez urmatoarele upgrade-uri:

 

- Cilindru receptor ambreiaj;

- Capac monopost (special);

- Evacuare full Ducati Performance (Remus);

- Stop spate LED;

- Codita speciala cu semanle LED;

- Amortizor spate Ohlins cu rezervor de gaz separat;

- Kit ambreiaj uscat cu placa de presiune Ducati Performance;

- Pinten;

- Capace curele distributie transparente;

- Buson baie de ulei cu termometru;

- Sistem de racire cu radiator de ulei (prima data cand vad asa ceva pe M600);

- Dublu disc de 320mm;

- Furca de M620 (sau mai noua);

- Amortizor de ghidon;

- Multiple piese minore de carbon si alte Rizome (bidon lichid frana spate, capac inspectie arbore, etc.).

 

Nu arata rau deloc, dar ma indoiesc de validitatea unei investitii de genul asta intr-un M600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iesire scurta pe Cheia? Mers elegant :D

 

Ps. In Otopeni bate vantul grav :(

 

Am vacuuum in rezervor. Mi a strambat rezervorul, l-a supt in interior.

LE. am rezolvat-o. Era infundat supra plinul/ breatherul. Nasoala experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pierdut cineva o cheie de Monster care avea breloc cu Ducati Mecanica ? A fost dusa la cei care vindeau jetoane daca o cauta careva, am fost anuntat de un prieten tocmai acuma....maybe it helps.

 

Eu am fost zăpăcitul... Am găsit-o la jetoane, mulțumesc mult celui care a lăsat-o acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iesire scurta pe Cheia? Mers elegant :D

 

Ps. In Otopeni bate vantul grav :(

 

Am vacuuum in rezervor. Mi a strambat rezervorul, l-a supt in interior.

LE. am rezolvat-o. Era infundat supra plinul/ breatherul. Nasoala experienta

 

Cum naiba s-a infundat? La nivel de buson/rezervor? Sau pe furtun? Au diametrul destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu infundat, m-am exprimat eu aiurea. Era gatuit undeva sub rezervor. L am rezolvat, acum e ok.

Eu avand rezervorul din plastic, l-a deformat grav aseara cand vroiam sa bag benzina, am incercat sa deschid busonul si nu puteam ca era supt de vacuumul creat in rezervor. Cand am reusit, a tras aer cu putere si si-a recapatat forma. Nasoala experienta, sa fiti mereu atenti la furtunele care ies de sub rezervor sa nu fie gatuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a bagat bani in el cred ca are de unde, nu stiu ce ma face sa cred asta :)) dar nu mai este de mult M600 a depasit episodul asta

 


Daca e intr-adevar un M600 (am dubii), modificarile aduse costa mult mai mult decat motocicleta in sine. Din ce am vazut, listez urmatoarele upgrade-uri:

- Cilindru receptor ambreiaj;
- Capac monopost (special);
- Evacuare full Ducati Performance (Remus);
- Stop spate LED;
- Codita speciala cu semanle LED;

- Amortizor spate Ohlins cu rezervor de gaz separat;
- Kit ambreiaj uscat cu placa de presiune Ducati Performance;
- Pinten;
- Capace curele distributie transparente;
- Buson baie de ulei cu termometru;

- Sistem de racire cu radiator de ulei (prima data cand vad asa ceva pe M600);
- Dublu disc de 320mm;
- Furca de M620 (sau mai noua);
- Amortizor de ghidon;
- Multiple piese minore de carbon si alte Rizome (bidon lichid frana spate, capac inspectie arbore, etc.).

Nu arata rau deloc, dar ma indoiesc de validitatea unei investitii de genul asta intr-un M600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ?

Mersi

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ?

Mersi

 

Nu sunt cert dpdv mecanic, dar sunt mari sansele, motorul de 620 si cel de 600 fiind foarte similare. Alezajul cilindrilor e acelasi (80mm), doar cursa a fost marita, de la 58 la 61.5mm

 

Dar ce nazdravanie vrei sa faci?

 

Ta daaaaaa :mexicanwave:

 

Congrats! Ce anume te-a convins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ta daaaaaa

 

Muhahahhahahhahah :offtopic:

 

Bine pitic!!! Tu esti a 3 a care a trecut de la japoneze miau, miau.. direct la surubaraie. :D

 

Vezi asa.. sunt proaste, se strica si nu le fura nimeni, cu ele vei imbatranii!! :crack:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de sunt proaste, se strica :)

am un 620 de cativa ani - sunt fan, am terminat cautarile - in care am facut cateva mii de km fara a avea probleme tehnice. pana azi...

i-am montat bateria si am incercat s-o pornesc pentru prima data anul asta, fara succes. dupa ce pun contactul totul decurge normal (se aprind martorii obisnuiti etc) dar in momentul in care apas butonul pentru pornirea motorului se aude doar pompa din rezervor, electromotorul nu invarte insa daca-l ating pare a fi sub tensiune...

am verificat sigurantele de sub baterie si cea de 40A + curelele de distributie

singura "interventie" asupra motorului a fost in toamna cand am pulverizat WD40 in cilindri prin orificiile bujiilor. am citit pe un forum :)

totusi zilele trecute cand am inlocuit uleiul si am incercat sa invart roata spate, in viteza 1 sau 2, pentru a scoate cat mai mult ulei uzat am avut impresia ca motorul este blocat...

cum pot verifica daca motorul este blocat?

nu sunt din Bucuresti si nu stiu la ce mecanic as putea apela, orice sfat este pareciat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca e scoasa pe Neutral? Chiar daca e aprins becul e posibil sa ramana undeva intre trepte.
Nu stiu daca ai incercat sa mai fredonezi cutia de viteze si sa reincerci. Eu am vazut problema asta la un 696, exact la fel, cu sunetul de pompa. Dupa ceva insistente asupra cutiei a pornit "la buton".

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur este pe N pentru ca roata se invarte fara efort si doar cand este in viteza roata este practic intepenita. dealtfel atunci cand nu este pe N pompa numai cupleaza cand apas butonul de start...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur este pe N pentru ca roata se invarte fara efort si doar cand este in viteza roata este practic intepenita. dealtfel atunci cand nu este pe N pompa numai cupleaza cand apas butonul de start...

poate fi butonul rosu care a prins mizerie, a coxat, lamele strambe si inca face contact chiar daca e in pozitia off, am patit-o. se verifica usor. incearca sa o pornesti impinsa intr-a 2a. sau chiar senzorul de cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...