Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Hristos a inviat !

E normal dupa ce mi'am servisat furca sa mai curga ulei din ea?

depinde ce inseamna curs?

noi la montaj, de exemplu folosim vasilina pt protectie. o perioada se vad niste urme.

daca ai servisat o intr un loc autorizat. trebuie sa ai garantie. daca ai facut o la neica nimeni. asumati ca ai fost pacalit si probabil nu ti au facut nimic.

servisare furci se face odata la 2 ani. minim se schimba uleiu si simeringurile de ulei. in functie de uzura se inlocuiesc arcurile sau cuzineti.

mai imp decat furca este amortizorul de spate care este responsabil cu ciclistica mobrei. care si el se serviseaza la 2 ani.

furca se ocupa de fineturi, nu ea este responsabila de ciclistica.

urmareste cantitatea de ulei pierduta. ducati pe fiecare furca are in jur de 500ml de ulei. daca pierde 50ml este o problema si trebuie remediatA.

50ml vor parea mult ulei intins pe partea fata a mobrei

pt mai multe detali nu ezita sa ne contactezi

 

@crazy: 748/916 au aceleasi discuri brembo si etrieri brembo precum RSV Mille '98-'00. Tu ai 2 placute de frana per etrier fata, nu?

 

La mine-s 4 placute per etrier..

 

Anyways,dilemma solved.

 

Asa arata etrierul tau Crazy:

 

si asa arata al meu

4 placute pe etrier? ceva este gresit. doar 749 999 si gama 1098 etrieri monobloc au 4 placute pe etrier.

tu ce vrei concret sa faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca a vrut sa scrie 4 pistoane pe etrier..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scrie in nici o autorizaţie cat si cum e garantată o servisare de furcă.

 

Furca se ocupă de fineţuri si amortizorul spate de ciclistica. Dacă nu m-ar pufni râsul mi-aş nota asta undeva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

 

 

4 placute pe etrier? ceva este gresit. doar 749 999 si gama 1098 etrieri monobloc au 4 placute pe etrier.

tu ce vrei concret sa faci?

 

Eu caut o roata fata cu tot cu discuri de frana pt RSV Mille 2002. Si stiu ca discurile sunt aceleasi folosite pe multe modele de Ducati (precum si etrierii,dar de etrieri nu am nevoie).

 

RSV '99-'00 are cate 2 placute per etrier, deci 4 placute pt toata fata. RSV '01-'03 are 4 placute mai mici per etrier, deci 8 placute per total pe toata fata.

 

Cred ca a vrut sa scrie 4 pistoane pe etrier..

 

4 pistoane au toate cele enumerate oricum,eu vorbeam de placute,nu pistoane..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat !

E normal dupa ce mi'am servisat furca sa mai curga ulei din ea?

 

 

Mai ales la furca USD daca o lasi sa curga te poti trezii ca ramai fara ulei in jambe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu caut o roata fata cu tot cu discuri de frana pt RSV Mille 2002. Si stiu ca discurile sunt aceleasi folosite pe multe modele de Ducati (precum si etrierii,dar de etrieri nu am nevoie).

 

RSV '99-'00 are cate 2 placute per etrier, deci 4 placute pt toata fata. RSV '01-'03 are 4 placute mai mici per etrier, deci 8 placute per total pe toata fata.

 

 

eu am roata fata. daca vrei ti o pot imprumuta. vezi daca este buna.

da mi un telefon 0764872999 Alex

 

 

4 pistoane au toate cele enumerate oricum,eu vorbeam de placute,nu pistoane..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ducatista mica mergi cu ambele maini pe ghidoane prin Pucheni, sunt(em) multi nebuni!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: faina tare jucaria ta:)

Multumesc!

 

 

ducatista mica mergi cu ambele maini pe ghidoane prin Pucheni, sunt(em) multi nebuni!

 

Paparazzi ma urmareste, eu cu mana-n sold goneste :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 1200+ km zilele astea si pana acum inca nu m-am imprietenit cum trebuie cu motoreta.

Inca nu m-am obisnuit cu acceleratia (power delivery-ul), nu ii simt rotile pe asflat - e ca si cum m-as juca cu un joystick pe PC.

 

Foarte usoara, manevrabila, consuma cam 5.5 L/100km afara, pozitie comoda; a trebuit sa ma tin dupa niste SS-uri si am putut merge si cu 180-200 km/h, desi imi cam vajaia capul. Simt vantul in toate oasele (la carenata puteam merge si in blugi, ca nu simteam vantul in genunchi).

 

Am fost cu ea pe Cheia si m-am simtit antitalent, nu imi dadeam seama in ce viteza/ture s-o tin.

 

Dar macar e frumoasa :D

 

 

post-13408-0-24987200-1367932704_thumb.jpg

Editat de paispe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

@ paispe:

 

La a mea, cuplu maxim e pe la 7250 ture. Daca vreau sa ma joc, o tin in 6500-7500 RPM.....acolo e ultra-vioae...

 

La tine cred ca-i 7500-7700 RPM cuplu maxim, incearca sa vezi cum se simte pe la 7-8 mii....zic si eu..


Daca esti in primele trepte (1-2-3) sa ai grija mare cu decelerarea pe viraje, e foarte 'abrupta'... Frana de motor e violenta la orice motor in primele trepte,dar la V-uri e mai pronuntata si rupe usor aderenta...


Sunt sigur ca ai mai multa experienta ca mine, dar mi-am permis sa-ti scriu astea pt ca am mai mers pe V-uri,si na, o parere in plus nu strica...


Vis a vis de vant, o sa fie nasol de tine cand e rece afara, atunci corpul preia tot vantul rece...nu mai zic de ploaie..


Dar experienta pe naked e altceva.

Editat de Ped O'Phile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angel, nu cred ca ajung astazi la Academie

 

PS. sAMBATA dimineata, Zarnesti BV, eveniment BMW Motorrad, concerte and stuff. Plimbare? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angel, nu cred ca ajung astazi la Academie

 

PS. sAMBATA dimineata, Zarnesti BV, eveniment BMW Motorrad, concerte and stuff. Plimbare? :D

 

Suna bine. Dar ce inseamna "dimineata"? Cheia inainte de 11-12 = no fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la un 9-10 sa plecam, asa usurel pe DN sau Cheia. Ne hotaram noi pana atunci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am salvat una bucata Monster 696 azi de la posibil furt :D Omul isi lasase cheile in contact, pe ON, martorul verde N era aprins, nu trebuia decat sa te urci pe ea si sa ii dai gaz. Colac peste pupaza, pe breloc mai avea si tinicheaua aia cu codul pentru reproducerea cheiei :D

Una peste alta, am blocat ghidonul, am scos cheia, am dus-o frumos la receptia cladirii mele, am scris pe o foaie A4 unde poate fi gasita si i-am lipit-o pe rezervor. Am plecat sa imi pun benzina, dupa ce mi-am facut plinul, trecand prin fata cladirii mele ( @ work ), l-am vazut pe nenea motoristu cum citea ce scrie pe biletel. M-am intors, m-am dus la el, i-am zis unde poate fi gasita cheia, si just in case sa ii arate talonu fetei la receptie sa vada ca e motoreta lui si nu a altuia. Si cand colo, surpriza : n-avea nici talonu la el... Anywayz, era un domn de provenienta italieneasca cel mai probabil, avea accentul specific, mi-a multumit si ne-am vazut fiecare de drumul lui.

B - 61 - TZK

 

Una bucata fapta buna ( zic eu ) facuta azi, tre sa ma duc sa joc la lotto porno, poate cine stie, imi da al de sus sa-mi umple sacu :D

P.S : nu uitati : inainte de a parasi mobra parcata, ghidon bracat si cheile scoase !!!

Va pupa Nelu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...