Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu esti acolo tot degeaba....vb de oricine ....atmosfera e woooaauuu... :))))))

laasa ma ca nu e bai, unii dintre noi au participat la "monta-smonta" ;) eu va urez distractie placuta in timp ce ma zgarii pe ochi ca nu sunt acolo. poate va faceti pomana si cu mine sa imi aduceti un magnet de frigider :) asteptam poze si impresii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sper sa nu deranjez pe nimeni dar am si eu o problema ...detin un ducati monster de 620 din 2003 si am nevoie de rezervor in principal cu tot cu plutitorul acela care indica cand raman pe rezerva daca ma puteti ajuta cumva as ramane recunoscator. Fostul proprietar a cazut cu ea si a sudat rezervorul dar nu mai imi arata cand raman pe rezerva are plutitorul acela rupt si mai si umezeste cu benzina pe unde este sudat ...va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee in ce consta limitatorul de putere la un M600, tocmai am aflat ca motorul este limitat la 24kw fata de 38 kw cat ar trebui sa aiba. unii zic ca ar fi o piesa mecanica montata pe carburator...stie cineva despre ce ar fi vorba mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gazul merge tras de tot, motorul se tureaza, doar ca dupa 100 km/h se simte lipsa poneilor, si undeva pe la 130-140km/h se cam opreste, initial am crezut ca am gresit eu ceva cand am schimbat curelele de distributie, dar am observat ca in cartea si talon e trecut ca avand 24 kw. Pe ebay am vazut ca se gasesc niste limitatoare ce se monteaza pe carburator. Pe afara am vazut ca nu poti termina scoala moto si sa conduci din start un motor cu o putere prea mare, si de aceea pentru anumite motociclete se pot pune limitatoare de putere. Nimeni de aici nu a cumparat ducati cu limitator montat care sa il fi dat jos?


» Post actualizat in 04 Aug 2014 18:53

am gasit pe net o informatie pentru posesorii care au M620 si gasesc pe carte sau talon ca au 24 kw, limitatorul din fabrica arata cam asa . piesa are cod-ul ZDM-R13

post-57041-0-47075900-1407178353_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gazul merge tras de tot, motorul se tureaza, doar ca dupa 100 km/h se simte lipsa poneilor, si undeva pe la 130-140km/h se cam opreste,

Nu ai nicio limitare, asta e ce poate mobra cu caii din fabrica. Singurul lucru ce-i poti face ca viteza maxima sa creasca e sa-i pui pe spate o foaie pe spate de 40, dar va fi ceva mai lenesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nicio limitare, asta e ce poate mobra cu caii din fabrica. Singurul lucru ce-i poti face ca viteza maxima sa creasca e sa-i pui pe spate o foaie pe spate de 40, dar va fi ceva mai lenesa

 

Fals. M600/2001 - cu evacuare Leo Vince si filtru aer sport, ajungea la 183-185km/h, pe plat, 190 km/h , la vale.

 

Un monster 800ie (nu s2r, n-am bani) sau 620, in stare buna, are careva la vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor nu gasesc in toata tara asta un rezervor sh de monster s2 ???? daca stiti cumva ceva sau ati auzit spuneti-mi si mie ca singuru loc unde am gasit a fost la ducati la reprezentanta 1300euro asa ca :))) AJUTORRR !!!!


» Post actualizat in 06 Aug 2014 08:28

aa si referitor la viteza eu am prins 220 cel mai mult cu ducati al meu deci se poate sa fi spart mitul 190 km/h pe plat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un monster 800ie (nu s2r, n-am bani) sau 620, in stare buna, are careva la vanzare ?

 

Nicule, intoarcerea la vatra?

 

fratilor nu gasesc in toata tara asta un rezervor sh de monster s2 ???? daca stiti cumva ceva sau ati auzit spuneti-mi si mie ca singuru loc unde am gasit a fost la ducati la reprezentanta 1300euro asa ca :))) AJUTORRR !!!!

 

De ce vrei rezervor de S2? Cred ca gasesti mult mai usor (pe ebay) rezervoare de M620

 

aa si referitor la viteza eu am prins 220 cel mai mult cu ducati al meu deci se poate sa fi spart mitul 190 km/h pe plat :D

 

Daca nu ai pus NOS pea ea, iti citeste senzorul de viteza aiurea. M620 are viteza maxima constructiva pe la 190km/h (viteza reala). Mai poti sa castigi vreo 10, hai 15km/h jucandu-te cu anumiti parametrii (vezi mai jos), dar 30 e deja basm.

 

Daca tot vb de monstere mai mici... eu cu al meu M600 din 2000 am prins maxim 160 pe autostrada....

Un filtru sport ar mari cat de cat viteza maxima?sau i-ar da un "zvac" in plus?

 

Pe M600/M620 conteaza in primul rand greutatea celui care sta la ghidon si daca merge cu pasager sau nu. Schimbarea raportului de dinti pinion atac/pinion spate te poate ajuta sa mai castigi cativa km/h (desi vei pierde ceva acceleratie), iar cu o admisie degajata (priza de aer marita si filtru sport) si evacuare pe masura (teava cat mai goala, catalizatoare eliminate) + carburatoare bine puse la punct, mai castigi cativa ponei si implicit ceva viteza de varf. In sfarsit, un parbriz dupa care te ascunzi ajuta si el la top speed prin reducerea coeficientului aerodinamic, care pe un naked nu este chiar scazut.

 

Ca idee: cu 65kg pe un M600 2001 fara parbriz si evacuare aftermarket, mobra s-a dus "pe plat" pana la 197-198km/h - viteza afisata pe bord (deci pana la 185-190km/h viteza reala). Oricum Monster-ul (si un naked in general) nu se simte bine la 160km+, asa ca tot ce e peste viteza asta e mai mult fita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, 160 pe monster nu poti "duce" mult timp, 130, 140 maxim pentru mine este limita de comfort. Ma gandeam la un alt pinion, parbriz si filtru sport, dar m-am convins.

Mersi de raspuns!

 

App, peste o sapt o sa fac transalpina si transfagarasan pentru prima data. Cine a fost cu monster mai micut si vechi, se comporta ok, ce probleme ar putea sa apara, sau ce sa ii verific, reglez, presiune cauciuc etc. ( are revizie, merge impecabil )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iulian.....pai de obicei nu verifici presiunea in cauciuc?....

 

M600 e una la top speed si m620 e alta ....evident 620 are ceva in plus....eu stiu un ex clar m620 200/h....cu pilot de 65kg.....oricum discutie tampita....:)))))))...

 

 

Niculae mama vrei sa aduci bisisica 'napoi.....:)))))

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de rezervorul de s2 specific ca am inteles ca nu merge pompa de benzina sa o schimb din rezervorul vechi daca iau de 600 normal si nu gasesc oricum ar fi un rezervor si nici nu cunosc pe nimeni care m-ar putea ajuta .....de aceea caut rezervor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de rezervorul de s2 specific ca am inteles ca nu merge pompa de benzina sa o schimb din rezervorul vechi daca iau de 600 normal si nu gasesc oricum ar fi un rezervor si nici nu cunosc pe nimeni care m-ar putea ajuta .....de aceea caut rezervor !!!

 

Adica nu se poate schimba pompa separat de rezervor, sau cum? De unde ai aflat? Sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...