Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

400€ e chiar dubios de ieftin pentru evacuare completă Termignoni. Dar nu imposibil. Pune un link sau o poză ca să ne dăm cu părerea. Dacă vrei.

Legat de legalitate: tobele omologate sunt ştanţate cu seria de omologare. Poliţia în general nu se uită după aşa ceva. Verifică dacă sunt prevăzute cu DB-killere şi dacă acele killere sunt prezente. Şi asta doar când e şi RAR-ul prezent. Altfel nu pot legal să-ţi facă nimic. Dacă ştii deci să te fereşti de raziile RAR-ului, poţi să mergi fără killere. Eu merg aşa cu ambele motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

400€ e chiar dubios de ieftin pentru evacuare completă Termignoni. Dar nu imposibil. Pune un link sau o poză ca să ne dăm cu părerea. Dacă vrei.

 

Legat de legalitate: tobele omologate sunt ştanţate cu seria de omologare. Poliţia în general nu se uită după aşa ceva. Verifică dacă sunt prevăzute cu DB-killere şi dacă acele killere sunt prezente. Şi asta doar când e şi RAR-ul prezent. Altfel nu pot legal să-ţi facă nimic. Dacă ştii deci să te fereşti de raziile RAR-ului, poţi să mergi fără killere. Eu merg aşa cu ambele motociclete.

 

Uite aici, mi se par pe bune.Si ma jur ca acum 2-3 zile era 400. Poate si-au dat seama :D.600 tot e foarte bun pret pentru tot sistemul. Mai sunt doar finale pe ebay cu 900 de euro. http://www.subito.it/vim/117950477.htm

Doar ca nu au db killer. Am cautat pe net si nu gasesc separat pentru modelu asta dar probabil candva apar pe undeva.

Se vede pe tobe ca is stantate cu numaru de omologare ceea ce e bine, dar nu cred ca iti dau ceva certificat baietii astia.

Suna bine tot ce imi ziceti, multumesc mult pentru informatii. Am sa iau un set complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, prețul e bun oricum. De obicei doar finalele sunt atât. De DB-killer-e de ce ai nevoie? Să treci ITP-ul? Se găsește cineva să-ți împrumute. Sau te duci la un meșter și ți le fabrică pe loc. Certificatul ăla e un un simplu carton, eu n-am avut niciodata nevoie de el. Poate să fie necesar la înmatricularea motocicletei într-o țară din Europa de vest, dar în rest e cam inutil.

Dacă le iei pe astea (sau unele la fel) și le pui pe motoretă va trebui să umblii și la ECU. Motocicleta va funcționa oricum, dar nu cum trebuie.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, prețul e bun oricum. De obicei doar finalele sunt atât. De DB-killer-e de ce ai nevoie? Să treci ITP-ul? Se găsește cineva să-ți împrumute. Sau te duci la un meșter și ți le fabrică pe loc. Certificatul ăla e un un simplu carton, eu n-am avut niciodata nevoie de el. Poate să fie necesar la înmatricularea motocicletei într-o țară din Europa de vest, dar în rest e cam inutil.

 

Dacă le iei pe astea (sau unele la fel) și le pui pe motoretă va trebui să umblii și la ECU. Motocicleta va funcționa oricum, dar nu cum trebuie.

 

Da, am sa umblu la ECU. DB killere vroiam ca sa nu urle tobele tot timpu, nu stiu. Vreau doar sa le am cred in caz ca imi trebuie. La ITP si RAR ma duc cu ea stoc cu tobele originale. Asta am citit aici pe thread.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă apuci să umblii la ECU, va fi aiurea să-i pui iar evacuarea stoc. Plus că sincer, e mai greu decât pare. Îți ia ceva timp.

Iar de urlat, nu-ți face griji: după ce ai s-o auzi cum sună cu Termi fără killer-e, n-ai să te mai gândești să i le pui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă apuci să umblii la ECU, va fi aiurea să-i pui iar evacuarea stoc. Plus că sincer, e mai greu decât pare. Îți ia ceva timp.

 

Iar de urlat, nu-ți face griji: după ce ai s-o auzi cum sună cu Termi fără killer-e, n-ai să te mai gândești să i le pui.

 

Da asta ziceam mai sus, ca sigur e de lucru cu ea daca vreau sistem complet. Da e ok, la inceput pana o inmatriculez si o pun la punct umblu cu ea stoc. Dupa voi schimba ce e de schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobe Monster 600/750... + 2 scarite(st. +dr.).Pret 285 lei.Nu am ce face cu ele,se vede dupa praf.

Mizeria de pe ele este scotch maro, asa erau ambalate cand le-am luat....asa le dau...

post-4509-0-15059200-1426698821_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. O rugaminte si din partea mea. As vrea niste finale pentru 796 care, in afara de look si sunet, sa ii creasca puterea motorului. Din documentarea facuta pana acum, parca Akrapovic ar produce mai multi cai in plus (5 pe la 4500 rpm), dar v-as ruga si pe voi sa ma ajutati cu alte informatii. Alte variante luate in calcul ar fi Zard Penta, Vance and Hines si, bineinteles, Termignoni. Multzam.

Editat de tzebogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobe Monster 600/750... + 2 scarite(st. +dr.).Pret 285 lei.Nu am ce face cu ele,se vede dupa praf.

Mizeria de pe ele este scotch maro, asa erau ambalate cand le-am luat....asa le dau...

Vandute rapid...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. O rugaminte si din partea mea. As vrea niste finale pentru 796 care, in afara de look si sunet, sa ii creasca puterea motorului. Din documentarea facuta pana acum, parca Akrapovic ar produce mai multi cai in plus (5 pe la 4500 rpm), dar v-as ruga si pe voi sa ma ajutati cu alte informatii. Alte variante luate in calcul ar fi Zard Penta, Vance and Hines si, bineinteles, Termignoni. Multzam.

 

Nu diferenţa de putere de pe hârtie ai să o simţi, ci modul în care merge motorul. Răspunde mai prompt, e mai vioi şi mai agresiv. Mai ales în cazul unui Monster unde nu puterea maximă contează, nu cred că asta ar trebui să fie criteriul determinant. Câştigurile sunt oricum comparabile. Eu m-aş orienta în funcţie de sunet, look şi raportul cu preţul.

 

Nu pot să mă pronunţ foarte detaliat aici, dar confirm faptul că Termi se aud foarte bine pe viu. Akrapovič nu am auzit pe viu, dar pe net sună excelent, iar lumea le laudă. Zard şi Vance & Hines nu am auzit deloc. Ca look mi se pare că Akrapovič arată cam cel mai bine (subiectiv) şi sunt şi ceva mai ieftine faţă de Termignoni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt, dar o sa fiu incepand de astazi. Multzam fain.


» Post actualizat in 20 Mar 2015 05:19

Vad ca grupul Monster Lounge este inchis. Tre' sa fac vreun demers preliminar sa fiu acceptat? Am trimis oricum cerere si astept confirmare. Numele meu de utilizator FB este Bogdan Ioan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt, dar o sa fiu incepand de astazi. Multzam fain.

» Post actualizat in 20 Mar 2015 05:19Vad ca grupul Monster Lounge este inchis. Tre' sa fac vreun demers preliminar sa fiu acceptat? Am trimis oricum cerere si astept confirmare. Numele meu de utilizator FB este Bogdan Ioan.

O sa primesti acordul de la responsabili cu asta...:))))...bine ai venit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu vroiam dupa ce le montez sa ma trezesc ca merge nasol si sa trebuiasca sa iau un ECU de inca 1000€. De asta mi frica sincer.

Nu va merge nasol deloc.... daca ai senzor lambda. Cand ai senzor lambda (cred ca e impropriu spus lambda, ci mai degraba O2 senzor) remaparea ECU se face din "mers", sistemul numindu-se closed loop. Adica in functie de ce citeste sensorul ala de pe evacuare, se modifica harta din ECU. Initial vei avea rateuri pe evacuare, dar dupa cateva zile, ECU-ul invata noua configuratie si ajusteaza amestecul. Daca nu ai lambda, atunci e mai nasol, dar se rezolva printr-o resoftare a ECU-lui. Nu e o operatiune costisitoare, dar cere ceva research inainte :)

Cum ziecea si Angel, castigul nu-l simti in putere ci mai degraba in elasticitate. Ti-a explicat el mai sus.

Depinde de ce moto vb aici, dar diferenta intre ECU-urile stock si cele Performance, e de soft. Hardware sunt identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Si eu am tot un S2R1000 :) Poti pune poze? Oricum, bine ai venit!

 

 

Salut salut,

Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster :D. Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut apropo de evacuare monsterul meu se aude criminal asa l-am cumparat nu stiu ce i-a facut fostul proprietar dar se aude demential va zic o sa atasez o poza sa vedeti tobele nu ma pricep dar ca sunet de unge pe suflet! Ce stiu sigur este ca tobele sunt goale pe interior nu mai au sitele sau ceva de genu!

 

Am totusi o problema legat de consum nu imi scade sub 10% nici in ruptul capului si banuiesc ca e ceva legat si de tobele astea.....

post-85347-0-57132700-1427451054_thumb.jpg

post-85347-0-55179400-1427451102_thumb.jpg

post-85347-0-29583700-1427451138_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Par să fie tobe stoc, vopsite. Probabil au sitele scoase. Am mai văzut și la alții. Confirm că se aud bine.

Consumul ridicat sigur e de (și) la asta. Cel care a umblat la tobe nu a umblat și la ECU. Trebuie remapat pentru a funcționa mai eficient în noua configurație, cu o evacuare mai permisivă. Fă-i o vizită lui Andu pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt tobele stoc deoarce le am si pe cele stoc argintii sau probabil or fi tot stoc revopsite nici nu stiu ce sa iti zic dar treaba cu consumul m a terminat psihic nici nu stiu dar cam cat ar trebui sa consume in oras si afara la mers destul de normal 5-6 mii schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă sunt evacuările originale (Remus) vopsite, ar trebui sa fie ștanțate pe exterior cu "DUCATI" urmat de seria piesei : "ZDM A29" (finala dreaptă), respectiv "ZDM B29" (finala stângă).

Consumul normal cu evacuarea stoc, ar trebui să fie pe între 4 și 6% (mixt). Cu astea modificate nu aș putea să spun exact, dar 10% este enorm. Atât îmi ia mie S4R-ul în oraș, cu admisie și evacuare sport.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt tobele stoc deoarce le am si pe cele stoc argintii sau probabil or fi tot stoc revopsite nici nu stiu ce sa iti zic dar treaba cu consumul m a terminat psihic nici nu stiu dar cam cat ar trebui sa consume in oras si afara la mers destul de normal 5-6 mii schimbat?

mie unu, nu`mi ajunge la 10 in oras 900`le, cu filtru si tobe sport, fiind si carburatie :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la Andu si te scapa de cei 4% in plus. Apoi fa o medie cam cat te-ar fi costat benzina / sezon, iar diferenta da-i-o mecanicului :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...