Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

cred ca nu am intrat de un an pacilea... activitate nu gluma

 

ma angel nu dezinforma oamenii..; Leovincele de la titi e prin garaj la mine, si nu are nici o legatura cu tigania aia /index.php?/topic/687431-vand-toba-leovince-galerii-evacure-ducati-monster-s2r/

 

le-am luat cu 150e de la tit si am zis ca le vand si eu cu 190e dupa ce am impachetat s2r-ul, fac si eu un profit, viata e scump.

Editat de blondu_mm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca nu am intrat de un an pacilea... activitate nu gluma

 

ma angel nu dezinforma oamenii..; Leovincele de la titi e prin garaj la mine, si nu are nici o legatura cu tigania aia /index.php?/topic/687431-vand-toba-leovince-galerii-evacure-ducati-monster-s2r/

 

le-am luat cu 150e de la tit si am zis ca le vand si eu cu 190e dupa ce am impachetat s2r-ul, fac si eu un profit, viata e scump.

 

Succes la vânzare. Nu arată bune, dar se aude super :)

 

Cine mai are S2R 800 pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.Sunt proaspat posesor de Ducati 696 monster ,fara sa cunosc acest brend moto si utilizarea meniului vin cu o problema, in partea dreapta a ecranului sta aprinsa cheita de service, in rest nu apare nici o eroare sau ceva de genul, totul functioneaza normal, este ceva de genu service oil sau o problema/?multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor. O intrebare. M-am interesat mult de Ducati Monster 620. Insa ce nu m-a lamurit a fost efectiv fiabilitatea. Parerile sunt impartite..unii spun foarte scump..altii ieftin..altii se plang de piese....Imi puteti spune sincer cam care ar fii costurile...APROXIMATIV, anual la o astfel de motocicleta. Nu as vrea sa iau asa ceva si dupa sa raman fara bani din cauza intretinerii. VA MULTUMESC MULT PENTRU TIMPUL ACORDAT!

Editat de Nighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si tu un search pe topic inainte sa postezi. S-a mai discutat de n ori chestiunea asta. Pentru ca sunt baiat fin, o sa iti fac un scurt rezumat:

 

- Da, e buna pentru incepatori.

- Invata sa nu mai asculti de oameni care isi dau cu parerea din auzite si sa dai atentie doar opiniilor care au la baza experiente proprii. Cati dintre cei care ti-au spus ca "Ducati e scump la tot" au avut un Ducati?

- Ducati nu foloseste nici lant de transmisie din titan si nici placute de frana din corn de inorog. Consumabilele sunt la fel de scumpe/ieftine ca cele pentru japo. Singura diferenta majora este ca folosesc curele pentru distributie (in loc de lant), curele care trebuiesc schimbate la 2 ani sau 20.000km si care costa pana in 150€ cu tot cu manopera.

- Majoritatea au 30.000km pentru ca au fost aduse din Italia si au avut kilometrajul dat inapoi de catre bajetii smecheri care le aduc cu TIR-ul. Exista totusi posibiloitatea sa gasesti cu numarul asta de km (sau chiar mai putini) reali, dar singura modalitate pentru a fi sigur e cartea de service.

- M620 (si Monster-ul in general) este o motocicleta simpla fara mari probleme cunoscute. Daca vezi cadrul intreg (sa nu fie stramb, sudat, vopist, etc) iar motorul nu pisa ulei la cald si nu are prinderile de cadru crapate sau sudate, in principiu mobra e OK. Chiar daca mai sunt alte mici probleme ascunse, se repara fara costuri exorbitante.

 

Sursa: am avut M600 ca prima mobra.

 

 

Si eu vroiam sa imi iau M620. Dar nu mai bine se merita M695? An de fabricatie mai recent ceea ce inseamna ca poti gasi cu mai putini km. Intradevar e diferenta de pret...dar nu se merita oare sa astept sa mai strang 500euro si iei si model mai nou si mai putin km. Sau e prea puternica pentru un incepator?

 

 

Salut.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste pareri/sfaturi.

In noiembrie 2014 am obtinut categoria A si in primavara-vara ma gandesc sa imi cumpar un motor. Ma tenteaza un Monster 620ie.

Ca si experienta pe 2 roti pana acum, am 10mii de km facuti cu un Yamaha Aerox (scooter) prin Bucuresti, fara incidente.

 

Imi place M620-ul, e relativ ieftin ca si pret de achizitie si am observat ca este recomandat pentru incepatori.

M-ar interesa de la posesori sau cei care au avut modelul asta, cat de costisitoare este intretinerea, eventual comparativ cu alte motoare.

Din cate am vazut parerile sunt impartite. Majoritatea mi-au spus sa nu cumpar Ducati pentru ca este scump cam la "tot", altii spun ca nu ar fi chiar asa. Este mit sau realitate, chestia asta cu intretinerea la Ducati?

In alta ordine de idei, am observat ca majoritatea M620-urilor pe piata second au in jur de 30mii de km, chiar si mai putin. Asa sa fie? Pt un M620 din 2002 de exemplu, mi se pare cam putin.

De asemenea, la modelul asta sunt ceva probleme cunoscute? La ce ar trebui sa fiu atent daca ma hotarasc sa il cumpar?

 

Recunosc, initial visam la CBR 600rr (stiu, bad idea) visez la el si acum si intr-o zi o sa il am. Dar pana atunci, merita un M620ie pentru inceput?

Voi l-ati mai cumpara ca si prima mobra?

 

Multumesc in avans pentru sfaturi.

 

 

 

In primul rand nu inteleg de ce folosesti reflexivul pentru verbul "a merita".

Ca sa-ti raspund la intrebare: da, un M695 este mai bun fata de M620 pe toate planurile. Are pistoane cu alezaj mai mare si supape marite. Asta ii da un cuplu cu 10Nm mai mare fata de M620 si-l face mai puternic cu peste 15Cp (e aproape echivalent cu un S2R 800 ca putere). Si este mai nou. Si arata mai bine. Diferenta nu este totusi destul de mare incat sa nu o mai recomand unui incepator. Daca ai de ales deci, M695 fara discutie.

 

Diferenta de pret cred totusi ca bate spre 1000€. Poti sa gasesti un M620 in regula pe la 2000€. M695 este mai rar si mai scump, unul pe treaba lui bate spre 3000€.

 

E un M620 de vanzare pe care il pot recomanda. Il poti vedea si afla tot despre el la Andu in garaj. Nu e al meu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimele piese din ce a fost un Monster 600 din 2000:

 

Etrier fata/spate - 50 lei bucata

Galerie evacuare - 50 lei

Amortizor spate - 100 lei

Bascula spate - 50 lei

Pinion spate + prindere - 50 lei

Ax roata fata/spate - 50 lei bucata

Melc vitezometru - 50 lei

Sea - 150 lei

 

Hai, scapati-ma de ele, ar fi pacat sa le dau la kg la fier vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

Foarte misto motoretu, sa-l stapanesti sanatos. Nu am Ducati dar am studiat mult subiectul, oamenii erau multumiti de ce recomandau producatorul (Shell). Stiu ca prin Romania nu prea se gasea la un moment dat. Mare grija la cric.

multumesc. Cum adik sa am grija? Sa nu cada?:))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De solutii nu stiu...ma gandeam sa se monteze cumva cricul pe piesa ce tine scaritele, niste piese facute la CNC proiectate ar merge, asta din ce vad in niste poze de pe net cu 696. Cel mai bine vezi live daca ai gasi o alta zona in care sa poti monta cricul cu ajutorul unei piese aditionale. Probabil ar fi un proiect de inginerie frumos. Ideea e ca nu sunt probleme daca nu sunt aplicate tensiuni/socuri asupra cricului. Dar multi care isi iau Ducati, au avut japoneze inainte si au (prostul) obiceiul sa le intoarca pe cric...nu am inteles niciodata care e poanta cu intorsul pe cric...economisesti 10 secunde si te c*ci in el de motor/cadru/cric.

incerc sa nu mai stau pe ea cand e pe cric:)) ca dupa o sa imi dau de lucru. Am ajuns in posesia ei fara sa imi doresc ducati, dar nu regret delic. E o pozitie foarte ok chiar si cu pasager. Prietenei mele nu ii placea deloc pozitia la un naked(dureri de spate) la 696 e mai mult aportiva, ca motor ce pot sa zic are 14000km reali, frani brembo, nu am inteles cum functioneaza acel sistem la roata spate in rest e foarte ok si multe functii utile la bord, temperatura ulei, temperatura exterioara, voltaj baterie Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi.Proaspat posesor de monster, e ok uleiul recomandat de producator SHELL ASVANCE ULTRA 4T 15w50?

 

Dacă e recomandat de producător cum crezi că e? :) Nu te concentra pe marca de ulei, folosește ceva cunoscut (Castrol, Motul, Repsol, Motorex, BelRay, ...Shell dacă vrei) și schimbă-l regulat. Atât.

 

Ai grijă de service, întreține-o corespunzător, fă-i schimburile când trebuie și cum trebuie. E plină țara de mobre cu "uleiul schimbat la 5000km" dar cu supapele varză, distribuția care stă să cadă și furci neservisate și fără ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am investit prea multi bani in alte mobre ca pe asta sa o las dr izbeliste. Cand ma urc pe ea nu vreau sa raman pe drumuri, e mai ieftin sa intretii decat sa repari

 

Unde-i faci distribuția? Sau supapele (când va fi nevoie)? Vii cu ea la București? În Bacău era o reprezentanță dar nu știu dacă mai e, deci capitala e cel mai apropiat loc de tine unde poți să servisezi* corespunzător un Ducati.

 

*nu mă refer aici la schimbat consumabile curente (plăcuțe, ulei, lanț, etc.), ci la operații specifice Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...