Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna! Ma intereseaza sa achizitionez un Monster dupa 2010, cat mai putini km si obligatoriu ABS. Preferabil 696. Aveti ceva idei? Bugetul il discutam dupa oferta :)

» Post actualizat in 17 Mar 2017 21:18

Se accepta si mai nou de atat :)

Editat de Raisa_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tine? Văd că ai deja o motocicletă care se pretează oarecum mersului prin oraș. Ce vrei să faci cu ea exact?

 

În funcție de buget, aș recomanda un M1100 Evo. Dar având în vedere că Monster înseamnă în primul rând stil, nu mă omor după versiunile noi. Monster-ul clasic este cel adevărat. Iar în acest sens, the ultimate Monster rămâne S2R 1000. Chiar dacă nu are ABS :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu pentru mine, eu abia ce mi-am luat un BMW S1000 R, nu am ce sa vreau mai mult de atat :) vreau un naked cu stil si obligatoriu ABS pentru consort, sa poata sa si invete pe ea si sa ii si placa estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau un naked cu stil si obligatoriu ABS pentru consort, sa poata sa si invete pe ea si sa ii si placa estetic.

 

Având în vedere cerințele, cred că ai putea să te uiți mai degrabă după un Scrambler. Poziție mai accesibilă și mai relaxată, perfectă pentru învățat și mers prin oraș, motocicletă simplă și rezistentă, mai masculină, carismatică și mai stilată decât M696. Și vine standard cu ABS :)

 

Dacă se califică și la buget, știu pe cineva care vinde unul cvasi-nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o idee, am fost toamna trecuta la fabrica Ducati si au facut o prezentare draguta la Scrambler, desi fiind de cilindree si putere mai mica foarte posibil sa se plictiseasca repede de el. Totusi daca amicul tau l-a pus la vanzare, da-mi te rog un link pt poze,detalii etc.

Multumesc mult pentru sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Cilindreea este cu peste 100cc mai mare față de M696, și deși pe hârtie are "performanțe" sensibil mai slabe (5cp mai puțin, cuplu identic), diferența capacității mai mari se simte in praxis. Motorul este până la urmă identic cu cel de pe S2R 800.

 

Scrambler-ul la care fac referire nu este pus "oficial" la vânzare. Poze se pot face la cerere, iar motocicleta se află în IF - ușor accesibilă pentru vizionare. Pentru mai multe detalii, PM. S-ar putea să existe și alte variante (modele) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

As vrea sa ma urc si eu pe un Hypermotard; mi-au cam picat cu tronc SM-urile mari ( HM 1100S / KTM 990 SMR )

Apare vreunul pe la academie ?

 

Dau un suc de sfecla rosie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa ma urc si eu pe un Hypermotard; mi-au cam picat cu tronc SM-urile mari ( HM 1100S / KTM 990 SMR )

Apare vreunul pe la academie ?

 

Dau un suc de sfecla rosie :)

 

În primul rând nu prea sunt supermoto chestiile alea. Sunt niște naked-uri mari cu poziție verticală și o cursă la suspensie ceva mai mare. În rest, o motocicletă de aproape 200kg nu are treabă cu ideea de SM.

 

Cred că ar fi unul cel puțin, dar vezi mai repede pe grupul de facebook: lumea bună a ducatismului nu mai stă pe forum de mult :)

 

Salve man! Stiu ca pare ciudat insa mai intai as vrea sa ajut un confrate motociclist si abia apoi pe cei ce dezmembreaza motoare / service-uri. Referitor la pret, habar nu am cat ar trebui sa coste. Banuiesc ca oriunde intre 50 si N++ (unde N este orice numar > 50)

 

Drăguț din partea ta, dar nu știu dacă mai există așa ceva :) Încearcă și tu pe grupul de FB mai bine. Dacă nu, Daf sau ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În primul rând nu prea sunt supermoto chestiile alea. Sunt niște naked-uri mari cu poziție verticală și o cursă la suspensie ceva mai mare. În rest, o motocicletă de aproape 200kg nu are treabă cu ideea de SM.

 

Cred că ar fi unul cel puțin, dar vezi mai repede pe grupul de facebook: lumea bună a ducatismului nu mai stă pe forum de mult :)

 

Da sunt constient ca nu-s SM :) dar daca asa se numesc, asa le-am referit.

Ma atrage ideea de "naked mare" in momentul acesta.

 

Nu detin si nu folosesc fb sau altele din categoria respectiva, la mine socializarea cu poze s-a oprit la Hi5 :)))

 

O sa-mi incerc norocul pe la academie saptamanile viitoare, ca tot e soarele sus pe cer.

 

Husa ta? Ceva impresii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu dețin, altfel aș fi pus deja întrebarea :)

 

Încearcă la academie. Anii trecuți era cam nelipsit proprietarul. Anul acesta nu l-am văzut încă...

 

HusaBusa este jucăria perfectă pentru oraș. Nu există altceva mai bun pentru mediul urban decât SM-ul. Doar că te împinge constant la tâmpenii. Nu poți merge liniștit pe așa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! E careva pe aici care dezmembreaza un Monster? As avea nevoie de un etrier de pe partea stanga si sa nu coste o avere. Lucrez la o motoreta si vreau sa ii imbunatatesc sistemul de franare.

Daca motoreta la care lucrezi nu e ducati, ca nu ai specificat, ai si alte optiuni in afara de dafway...

» Post actualizat in 13 Apr 2017 13:30

Dafway :) Sau "DAF Corse" cum își zic acum ^_^

 

Angel, ai gresit varu', isi zic DAF Corpse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să se numească cum vor ei și să vândă și pepeni dacă vor :)

 

Ca service nu am fost la ei, nu mă bag. Dar dacă ești la ananghie, cauți piese SH de Ducati și nu ești susceptibil de fraiereală, sunt o alternativă viabilă. În rest... sunt români, atât zic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice sa cauti un etrier provenit de pe un motor cu caracteristici cat mai apropiate fata de Suzukiul de 250: greutate, putere dezvoltata... eventual un pic mai mare dar in nici un caz de pe vreun SBK de 1000 de exemplu. Adica un etrier Brembo de pe un Ducati e bun, ideea e sa nu fie prea bun :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi. Fratele meu doreste sa achizitioneze un Monster 695 din 2007.

Mai exact acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-monster%20695-din-2007-632401.html

 

Imi puteti da cateva stafuri despre model, cum se comporta 695 si care ar fi problemele lui?

Efentual si cateva pareri despre moto din anunt ar fi foarte utile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi. Fratele meu doreste sa achizitioneze un Monster 695 din 2007.

Mai exact acesta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-monster%20695-din-2007-632401.html

 

Imi puteti da cateva stafuri despre model, cum se comporta 695 si care ar fi problemele lui?

Efentual si cateva pareri despre moto din anunt ar fi foarte utile.

E foarte ok ca moto de începător. De probleme specifice nu îmi aduc aminte.

Moto din anunț e un pic "tunată" (semnale și stop cu led, atele cu fașe elastice pe jambe - glumesc, tobe reising) într-un sens în care nu pot să zic ca îmi place. Îi sta mai bine cum a făcut-o mă-sa (eventual cu niște tobe de carbon) dar asta e doar o părere personală.

Codița tăiată are un plus la aspect însă un mare dezavantaj la mersul pe ploaie sau ud.

Radiatorul nu știu cât util este... mai ales dacă motoreta nu se folosește în aglomerații urbane. Poate chiar să încurce în sensul că se încălzește mai greu în zilele mai răcoroase.

 

În rest cred că știți deja de celebrele "probleme" Ducati: schimbare a distribuției la 2 ani sau 20k km (și verificare întindere la jumătatea intervalului) și reglatul jocului la supape (parcă o dată la 20k km la modelul în cauză). Eu am dus-o la verificare la supape la 35k și nu a fost nevoie de nimic dar nu-s 2 Ducatiuri la fel.

 

Eu cred că merită văzută, mai ales ținând cont de kilometraj.

Ca service nu am fost la ei, nu mă bag. Dar dacă ești la ananghie, cauți piese SH de Ducati și nu ești susceptibil de fraiereală, sunt o alternativă viabilă. În rest... sunt români, atât zic

Da ce bre, demontat ambreiaj nu e operație de service? De montat înapoi nu mai zic... :D

 

Încearcă la academie. Anii trecuți era cam nelipsit proprietarul. Anul acesta nu l-am văzut încă...

 

HusaBusa este jucăria perfectă pentru oraș. Nu există altceva mai bun pentru mediul urban decât SM-ul. Doar că te împinge constant la tâmpenii. Nu poți merge liniștit pe așa ceva :)

Anul ăsta nu cred că apare până prin iunie dar e posibil să mă înșel.

S-o călărești sănătos monsieur!

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte ok ca moto de începător. De probleme specifice nu îmi aduc aminte.

Moto din anunț e un pic "tunată" (semnale și stop cu led, atele cu fașe elastice pe jambe - glumesc, tobe reising) într-un sens în care nu pot să zic ca îmi place. Îi sta mai bine cum a făcut-o mă-sa (eventual cu niște tobe de carbon) dar asta e doar o părere personală.

Codița tăiată are un plus la aspect însă un mare dezavantaj la mersul pe ploaie sau ud.

Radiatorul nu știu cât util este... mai ales dacă motoreta nu se folosește în aglomerații urbane. Poate chiar să încurce în sensul că se încălzește mai greu în zilele mai răcoroase.

 

În rest cred că știți deja de celebrele "probleme" Ducati: schimbare a distribuției la 2 ani sau 20k km (și verificare întindere la jumătatea intervalului) și reglatul jocului la supape (parcă o dată la 20k km la modelul în cauză). Eu am dus-o la verificare la supape la 35k și nu a fost nevoie de nimic dar nu-s 2 Ducatiuri la fel.

 

Eu cred că merită văzută, mai ales ținând cont de kilometraj.

Oare ai idee de la ce ramane aprins in bord ledul portocaliu? Inca o chestie, pornit la rece motorul nu scoate nici un pic de fum (alb sau negru).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...