Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot manualul...reglaje motor , distributia , reglaj rulmenti , ambreaj , cupluri de strangere. O sa ma apuc sa readuc la viata un m600 care zace de vreo 2 ani...si in viata de zi cu zi lucrez numai dupa manual. Nu si atunci cand schimbi un bec ( sa nu exageram ) Am reusit sa gasesc manualul operatorului foarte interesant.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 18:46

Despre el este vb. Sa fie primit !

» Post actualizat in 02 Jul 2017 05:56

Sa inteleg ca nu are nimeni manualul ?

post-59456-0-75572500-1498848383_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca nu are nimeni manualul ?

 

Am eu. Dă-mi o locație unde să ți-l urc, e prea mare să-l pun aici.

 

Salutare ducatisti :)

 

Va dau buna ziua, va doresc toate cele bune, si va anunt ca o vand:

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=634695#foto

 

O fi mult, o fi putin...nush, dar pt mine atat face. Sa fiti iubiti!

 

Heh... fosta motoretă a lui Titi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica am facut un drum pana la munca si am spalat fierul , si efectuat constatare:

- furtun aer crapat cel care pleaca din filtru catre spate

- furtune benzina

- lipsa clema de prindere a filtrului de benzina si in felul acesta se gatuie furtunul de benzina si in timp se taie

- montat oglinzi

- plastic lateral stanga rupt inexistent

- urechi prindere airpa fata dreapta rupte ( stranse prea tari suruburile si au pleznit alea..)

- ulei ambreaj este

- ulei frana fata este

- lichid frana spate in borcanel sub minim

- baterie decedata 2V tinuto 3 zile pe redresor si tot 2 scade masurat electrolit sub 1

- am ramas impresionat cat de comoda este fiind prima oara cand ma sui pe o motocicleta in viata mea.

- anvelopa spate noua doar ca e dot 2014...

- anvelopa fata in balarii veche si tocita

 

 

 

 

post-59456-0-66864300-1499276953_thumb.jpg

post-59456-0-94281300-1499276961_thumb.jpg

post-59456-0-10293600-1499276971_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul ce pleacă din airbox este crăpat și la mine, nu cred ca e belea, mecanicul zice ca nu e;

dacă lichidul este sub minim verifica plăcuțele înainte sa te apuci sa completezi;

clema pentru filtru cred ca o poți confectiona ușor din ceva tabla;

Sa o stăpânești sănătos și fără incidente!

Sa pui anvelope noi sa vezi diferență!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- furtun aer crapat cel care pleaca din filtru catre spate

 

Este de scurgere ulei/apă. Nu-i bai.

 

- ulei ambreaj este

- ulei frana fata este

 

...cât? N-ar strica o înlocuire. Lichidul de frână este ieftin.

 

- baterie decedata 2V tinuto 3 zile pe redresor si tot 2 scade masurat electrolit sub 1

 

E moartă. Cu vreo 200 lei iei o baterie nouă.

 

- am ramas impresionat cat de comoda este fiind prima oara cand ma sui pe o motocicleta in viata mea.

 

Zici bine că e prima motoretă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destul de tipicar de fel si nu imi sta in caracter sa stiu ca nu e totul cum trebuie. E imbatranit, uzat ,deteriorat se schimba. Primordial eate sa finalizez procesul de inmatriculare , inscriere la scoala moto si obtinerea permisuluisl ( sunt constient ca anul acesta nu o sa ma plimb deci nu ma grabesc), punerea mobrei la punct din toate punctele astfel incat la vara sa ma pot bucura . PZKF ai un pm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva curele dayco pe monster 600?


» Post actualizat in 10 Jul 2017 10:52

Vad ca se gasesc foarte foarte greu piese de monster 600... ciudat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati de ghidon si buna dimineata;

 

Va scriu de pe șaua unui Monsterache alb ca spuma laptelui si bland ca un covor pe XANAX. Am o problema si ma ustura de n-am aer, Monstrul meu nu mai semnalizeaza stanga.

 

Am facut masuratori pe traseu, am cercetat, verificat, cautat, nimic! In bord nu semnalizeaza, nu apare nimic. Am banuit ca ar fi din blocul de lumini asa ca l-am dat jos, l-am curatat, l-am masurat, totuț iesea bine. Blocul de lumini functioneaza, semnalul nu imi iese din bord.

 

Se pare ca releul de semnalizare e ciorba intr-un fel sau altul pt ca semnalizeaza perfect dreapta si cu feedback in bord dar stanga canci, nicio reactie. Absolut nimic.

Acum, va dati seama ca intr-o tara civilizata si cu apa calda cum e .ro soferii au respect deplin pentru motociclisti si nu njura, claxoneaza, se urca pe tine cand incerci sa iei un viraj la stanga si nu poti semnaliza decat cu piciorul. La fel cum fula-i pluier.

 

In mod natural si stupid m-am apucat sa desfac bordul. Asa am ajuns la concluzia ca releul de semnalizare este undeva pe placa electronică că e plin de tranzistori si condensatori pe acolo.

Problema mea este ca bordul nu se desface complet. Mai exact, nu stiu sa scot acele de la vitezometru si de la turometru.

Problema si mai mare este ca nu mai stiu il pun la loc. Doare. Simt ca inghit cioburi zicand/ scriind asta dar nu stiu sa-l asamblez. Ma freaca o garnitura mare.

In tentativele mele de a incerca sa desfac bordul am si indoit un picior pe acolo. Cel de la vitezometru parca. Vb de piciorul din plastic transparent (poza3) care tine mecanismul vitezometrului pe placa.

 

Stie cineva cum se desface nenorocitul asta de bord? Cum se scot acele de la ceasuri? Ce sa ii fac ca sa imi semnalizeze si mie stanga ca ma simt de parca as rula dezbracat fara semnalizari sau oglinzi retrovizoare.

 

Poze avem aici:

 

post-65915-0-46503900-1499928944_thumb.jpg

 

post-65915-0-33842200-1499928962_thumb.jpg

 

post-65915-0-14621700-1499928980_thumb.jpg

 

post-65915-0-73875100-1499929000_thumb.jpg

 

post-65915-0-65570000-1499929017_thumb.jpg

 

 

 

Multzam fain in avans pentru toate sfaturile. O vara misto si asfalt uscat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caută o schemă electrică a motocicletei înainte de toate. Nu cred ca releul de semnalizare este-n bord.

 

Nu desface mai mult decât ai făcut-o, dacă dai jos acele îți va fi teribil de greu să le pui la loc. Îți spun din experiență. Nu e greu să-l reasamblezi din punctul ăsta.


» Post actualizat in 13 Jul 2017 08:52

A pus cineva curele dayco pe monster 600?

 

S-au mai pus. De ce? Ce dubii ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ma plictiseam acasa am zis sa trag o fuga pana la munca si sa incerc sa pornesc mobra.

- Demontat rezervor si spalat cu solutie si suflat cu aer.

- Gresat bolt si balama rezervor.

- Inadit 2 fire sa o pot alimenta la o baterie ( inca nu am luat o baterie) dau sa porneac nimic becuri in bord chioare..am pus redresorul si dai la automat

- Si dat la automat ceva timp cu pauze aferente si tot jucanduma cu socu si aceleratia am zis e clar am innecato ca prostu ...

- Dat bujiile afara evident umede si negre le-am ars la lampa si dat cu peria de sarma si a pornit imediat bine inteles turata 1200+ usor usor a inceput sa revina la turatia normala. Fum dupa evacuare si de la alte grasimi care nu le-am indepartat mau speriat si am oprito . Pornit din nou lasata sa mearga 20-30 de minute se aude frumos motorul. Dupa 2 ani de stat nu avea cum sa mearga brici din prima merge oky la ralantiu se tureaza singura din cand in cand si raspunde frumos la acceleratie. Cred ca dupa o revizie ar fi mult mai oky ca mers.

- Este adevarat ca nu pot tine motorul pe loc mai mult de 15 minute datorita racirii pe aer ? Dauneaza ca nu are flux de aer ?

- Gasit un sac prin atelier si am zis ca are o intrebuiintare foarte buna la mobra decat sa ajunga la gunoi si sa nu mai stea in ploaie..Per total o zi reusita Bogdan.

post-59456-0-12248200-1500126674_thumb.jpg

post-59456-0-42683800-1500126691_thumb.jpg

post-59456-0-66481600-1500126714_thumb.jpg

post-59456-0-27081700-1500126749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasit un sac prin atelier si am zis ca are o intrebuiintare foarte buna la mobra decat sa ajunga la gunoi si sa nu mai stea in ploaie..Per total o zi reusita Bogdan.

 

Atentie cu sacul acela, daca e prea rezistent (si nu se rupe) in caz de rafala de vant mai puternica o sa te trezesti cu motoreta trantita pe jos. Toata suprafata aia o sa actioneze ca o parasuta mai ales daca isi face loc vantul pe sub si o infoaie. :)

Eu am patit-o o data cu husa, dar am avut noroc eram pozitionat mai fericit si doar s-a sprijinit pe zid putin. Insa sunt altii mai patiti.

 

Se cam anunta vant prin Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am legato etans are loc pe unde sa circule vantul ...sper sa nu am ghinionul asta :) ca direct in golf pica..Am uitat sa ii fac niste gauri "tehnologice" de vant pe unde trebuie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat ca nu pot tine motorul pe loc mai mult de 15 minute datorita racirii pe aer ? Dauneaza ca nu are flux de aer ?

 

Nu știu de unde ai auzit despre cele 15 minute. Este fals. Motorul se descurcă bine cu răcitul - mai bine decât unul echivalent, răcit pe apă. Nu am mai auzit de vreun motor de Monster răcit pe aer (tehnic OK și cu ulei bun și destul în el) care să se supraîncălzească, mai ales unul de 600. Nu au considerat că are nevoie nici de radiator de ulei, așa cum au modelele mai mari (750+). Ajunge mai greu în temperatura optimă de funcționare (față de unul răcit pe apă), și are o plajă destul de largă de temperatură în care funcționează corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am fost instiintat de catre fostul prop...desi nu prea credeam treaba asta am rumegat un pic ideea.

Enervant este faptul ca nu pot lasa mobra pe cric sa mearga se opreste instant...am inteles sistem de siguranta dar e aiurea , am urmarit cablajul si cred ca o sa'i fac un strap .

Inca o chestie observata e becul de frana aprins non stop am constatat ca la frana spate ar fi un switch care are o mica tija care dupa mintea mea ar trebui sa fie in contact cu pedala dar intre tija de la swtich si pedala este un spatiu gol ori mai lipseste vreo pieaa ori tija e gripata si trebuie sa coboare mai mult..

Si cam asa mergea fierul : turat cei drept , de unde pot lua un semnal de turometru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cam asa mergea fierul : turat cei drept , de unde pot lua un semnal de turometru ?

 

Pare să meară intr-un cilindru... când il mai pornești, verifică dacă se încălzesc ambii cilindrii.

 

Semnal pentru turometru poți lua din CDI-uri, se află sub rezervor, lângă baterie.

Arată cam așa

pe-c-md900-a.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spune si mie cineva pentru ce e ochiul acesta de vizitare?

post-46097-0-83200300-1500548412_thumb.jpg

Nu e de la ulei.. ala e dincolo si mai jos..

 

Cum vi se pare ca stau curelele pe fudulie?

post-46097-0-58974800-1500548510_thumb.jpg

 

Ce se intelege de aici?

post-46097-0-38547500-1500549094_thumb.png

 

cutia

 

Ducati-Pantah-Alazzurra-Cambio-Cinghia-D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...