Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca am postat un link mai sus, cu un grup pe facebook. Acolo se mai posteaza anunturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor.

 

De anul trecut sunt un mandru Ducatist, primul meu motor.

Monstruletul e un 620ie, 2003, integral stock. Imi place originalul la nebunie, si am reusit sa fac 1800 km din August 2017.

Imi cam place tot la el, mai ales ca inca nu am avut nici un fel de probleme tehnice. Plus ca imi pare a fi destul de iertator cu incepatorii.

 

Abia astept sa reinceapa sezonul.

Am atasat si cateva poze. Stiti cum e, iti vine sa il arati tuturor :)))).

post-97474-0-29297200-1519234066_thumb.jpg

post-97474-0-14965400-1519234079_thumb.jpg

post-97474-0-10960400-1519234080_thumb.jpg

post-97474-0-73855400-1519234080_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircea, tu mai esti ducatist? :D

 

 

Auzi.. eu chiar credeam ca s-a inchis topicul asta. :rusinica:

 

Mai functioneaza vreun junghi pe aici? :pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati Monster, 25 de ani de traditie!

 

http://www.roadracingworld.com/news/ducati-celebrating-25th-anniversary-of-the-monster-in-2018/

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intrebare la auto sunt 2 - 3 magazine consacrate de unde luam piese atat oem cat si after dar in bransa asta moto care ar fi acele magazine ? as vrea sa cumpar ceva piese dar nu stiu exact de unde sa iau si pe google sunt 1 mil de magazine...o recomandare ar fi buna :hug: (Magazine din Bucuresti ) Multumesc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am revenit si pe 2 roti din vara trecuta. Am adoptat si eu un monstrulet, un 796 din 2011.

Mi-ar placea sa va cunosc si sa mai schimbam impresii.

 

Asfalt uscat!

George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit!

Ala al lui Doicaru?

Intra pe grup si like la pagina oficiala:

https://www.facebook.com/groups/602840736450428/?ref=bookmarks

https://www.facebook.com/desmoridersromania/

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt membru (inca pasiv).

De la Doicaru am luat doar ECU termi. :D

Sper ca la urmatoarea intalnire sau tura sa ne intalnim si in persoana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fiecare miercuri cu soare, dupa 18:00, pe trepte la Academia Militara :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Buna ziua! Este cineva pe aici proprietar/a de orice model de Monster in Galati? De ceva vreme am devenit foarte tentat sa imi iau si eu asa ceva, dar nu as face-o fara sa vad unul pe viu.

Salut, poti intra pe facebook pe grupul DesmoRidersRomania, cred ca ai mai mari sanse sa gasesti pe cineva p`acolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut din nou fratilor, este cineva aici care a avut probleme cu semnalizarea la motocicleta? La mine de doi ani nu mai semnalizeaza stanga. Am desfacut traseul, am curatat, am verificat si e totul in regula. La masuratori a reiesit ca nu trece din bord semnalul. Am desfacut bordul dar surpriza, e cam capsulat pe acolo si mi-e frica sa merg mai departe.

 

Amu, ma streseaza super tare sa nu am semnalizare si ultimul lucru pe care il vreau e sa ii dau unuia motiv sa ma intinda pe asfalt pt ca nu mi-am semnalizat intentia de a schimba directia or whatever ...

 


Bicla in cauza e un Monsterache de 620 din 2004 @Brasov.

 

Toata stima si va multumesc;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând filtru de aer sport PIPERCROSS MPX151 folosit 1000km cel mult, practic e nou. L-am cumparat direct de pe site de la ei pentru ca atunci cand vine vorba de filtre, sunt pline site-urile de fakeuri. Are garantie pe viata. Pipercross e o firma respectabila care face filtre de peste 25 ani. Ca idee, e peste K&N in materie de filtrare si flux de aer. Nu e necesara remaparea ECU. Eu vreau sa il schimb ca am ECU remapat si caut sa modific airbox-ul.

 

Se potriveste pe:

  • 696 Monster 09-14
  • 796 Monster 11-15
  • 796 Hypermotard 10-12
  • 796 Monster 17
  • 800 Scrambler Classic 15-16
  • 800 Scrambler Flat Track Pro 15-16
  • 800 Scrambler Full Throttle 15-16
  • 800 Scrambler Icon 15-16
  • 800 Scrambler Urban Enduro 15-16
  • 821 Hypermotard / SP 13-16
  • 821 Hyperstrada 13-16
  • 821 Monster / Dark / Stripe 14-16
  • 939 Hypermotard 16-17
  • 939 Hypermotard SP 16-17
  • 1000 GT Sportclassic 07-10
  • 1000 GT Sportclassic Touring 09
  • 1100 Monster 08-10
  • 1100 Monster Evo 11-13
  • 1100 Monster S 08-10
  • 1100 Monster Diesel 13-14
  • 1100 Hypermotard / S 08-09
  • 1100 Hypermotard Evo 10-11
  • 1100 Hypermotard Evo 12
  • 1100 Hypermotard SP Evo 10-11
  • 1100 Hypermotard SP Evo Corse Edition 12
  • 1200 Monster 14-17
  • 1200 Monster S 14-17
  • 1200 Monster S Stripe 16-17
  • 1200 Monster R 16-17


Preț: 200 Lei

Contact: mesaj privat

 

VANDUT!

post-18773-0-10198700-1525951130_thumb.jpg

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare,

 

Ma numesc Mihai, asta e primul post pe forumul acesta, am 24 de ani si in aproximativ 3-4 saptamani o sa am si carnetul moto. (luni ma duc sa ma programez la examen)

Va deranjez putin cu cateva intrebari legate de Ducati Monster 696. Am postat direct aici si nu la incepatori, pentru ca cel mai probabil acolo o sa imi raspunda foarte multi oameni care NU detin acest model. Sunt destul de "setat" pe el, singurele care mi se mai pare interesante sunt Kawasaki ER6N, doar ca mi se pare ca are un feeling mult mai "cheap" si triumph street triple, dar care din pacate nu prea o gasesc cu ABS sau nu prea o gasesc deloc (astea par si mai putine decati Monsterele).

 

In primul rand ma intereseaza, daca aveti cateva informatii despre cine aduce din afara (Italia sau Germania)? Dealeri second hand nu am gasit decat pe site-ul dealerului oficial din Romania. In alta parte nu mai gasesc. Cineva mi-a recomandat sa vorbesc cu cei de la motomus sa imi aduca ei, ceva pareri despre ei?(am cam citit tot ce era legat de ei pe aici, dar nu strica niciodata o experienta in plus) Pentru ca in Romania sunt foarte putine, din care una singura cu ABS la vanzare si chiar si aia destul de scumpa fata de ce gasesti pe subito.it sau pe mobile. Ma intereseaza sa o cumpar cu ABS chit ca stiu ca o sa platesc minim 1k euro mai mult. O sa incerc sa nu dau mai mult de 4500eur. Sper sa gasesc, daca nu, nu stiu ce sa fac, nu prea as vrea sa renunt la Monster in favoarea ER6N (aia o gasesti si la 3000 cu abs). Variante FARA abs se gasesc destul de multe la 3.5k euro de prin 2010-11, nu m-as risca chiar la 2012, pentru ca trebuie sa fi realist, noua e vreo 10-12k, second nu ai cum sa o iei dupa ~5 ani la ~30%.

 

Pentru o motocicleta un kilometraj undeva intre 30k si 40k, este prea mult? Adica este echivalentul a 200k+ la masini?(ma gandesc ca din cauza motoarelor foarte mici ca si dimensiuni si fiabilitatea este muuult mai jos)

 

Alta intrebare, aceasta problema mi-a fost ridicata de un prieten motociclist care mi-a zis sa intreb posesori, cum e cu motorul racit pe aer in Bucuresti? E cald, stai la multe semafoare, il simti fierbinte tare sub tine? Ca arunca destula caldura. Pe de alta parte si radiatorul "scuipa" destula caldura.

 

Cat costa intretinerea pe un sezon la un Monster? Daca se poate cat de cat defalcat. Cauciucuri bune banuiesc ca sunt minim 3-400 euro. Dar restul? Ulei, filtre, distributie, nu stiu, alte astfel de consumabile.

 

O zi buna si multumes celor care o sa isi rupa cateva minute sa imi raspunda.

Editat de iliescumihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma numesc Mihai, asta e primul post pe forumul acesta, am 24 de ani si in aproximativ 3-4 saptamani o sa am si carnetul moto. (luni ma duc sa ma programez la examen)

Va deranjez putin cu cateva intrebari legate de Ducati Monster 696. Am postat direct aici si nu la incepatori, pentru ca cel mai probabil acolo o sa imi raspunda foarte multi oameni care NU detin acest model. Sunt destul de "setat" pe el, singurele care mi se mai pare interesante sunt Kawasaki ER6N, doar ca mi se pare ca are un feeling mult mai "cheap" si triumph street triple, dar care din pacate nu prea o gasesc cu ABS sau nu prea o gasesc deloc (astea par si mai putine decati Monsterele).

 

In primul rand ma intereseaza, daca aveti cateva informatii despre cine aduce din afara (Italia sau Germania)? Dealeri second hand nu am gasit decat pe site-ul dealerului oficial din Romania. In alta parte nu mai gasesc. Cineva mi-a recomandat sa vorbesc cu cei de la motomus sa imi aduca ei, ceva pareri despre ei?(am cam citit tot ce era legat de ei pe aici, dar nu strica niciodata o experienta in plus) Pentru ca in Romania sunt foarte putine, din care una singura cu ABS la vanzare si chiar si aia destul de scumpa fata de ce gasesti pe subito.it sau pe mobile. Ma intereseaza sa o cumpar cu ABS chit ca stiu ca o sa platesc minim 1k euro mai mult. O sa incerc sa nu dau mai mult de 4500eur. Sper sa gasesc, daca nu, nu stiu ce sa fac, nu prea as vrea sa renunt la Monster in favoarea ER6N (aia o gasesti si la 3000 cu abs). Variante FARA abs se gasesc destul de multe la 3.5k euro de prin 2010-11, nu m-as risca chiar la 2012, pentru ca trebuie sa fi realist, noua e vreo 10-12k, second nu ai cum sa o iei dupa ~5 ani la ~30%.

 

Pentru o motocicleta un kilometraj undeva intre 30k si 40k, este prea mult? Adica este echivalentul a 200k+ la masini?(ma gandesc ca din cauza motoarelor foarte mici ca si dimensiuni si fiabilitatea este muuult mai jos)

 

Alta intrebare, aceasta problema mi-a fost ridicata de un prieten motociclist care mi-a zis sa intreb posesori, cum e cu motorul racit pe aer in Bucuresti? E cald, stai la multe semafoare, il simti fierbinte tare sub tine? Ca arunca destula caldura. Pe de alta parte si radiatorul "scuipa" destula caldura.

 

Cat costa intretinerea pe un sezon la un Monster? Daca se poate cat de cat defalcat. Cauciucuri bune banuiesc ca sunt minim 3-400 euro. Dar restul? Ulei, filtre, distributie, nu stiu, alte astfel de consumabile.

 

O zi buna si multumes celor care o sa isi rupa cateva minute sa imi raspunda.

Salut, cred ca mai multe informatii despre 696 gasesti pe grupul de facebook DesmoRidersRomania.

 

Ca generalitati pot fi urmatoarele:

- comparatia km intre masina si motocicleta nu cred ca este relevanta. 30k nu ar trebui sa fie mult, totul depinde de cat de bine a fost intretinuta de posesor/i, daca i s-a facut totul la timp si nu a fost exploatata in recim de racing, nu are nici o problema. Unii posesori chiar au un istoric de service, pastreaza facturi, etc si pot demonstra toate interventiile.

- nu stiu sa iti spun comparativ cu alte motociclete, dar Ducati-urile se incing destul de tare in oras, mai ales cele racite pe aer. Daca iti place nu te deranjeaza atat de tare, sau daca e critica treaba, la semafor te poti da jos de pe ea, e funny :)

- la zona de costuri, depinde foarte mult de cum si cat exploatezi tu motocicleta. La fel depinde si calitatea pieselor pe care trebuie sa le schimbi

In mare, la un Ducati nu sunt costuri extraordinare vs. alte marci (in privinta consumabilelor), un cost in plus ar fi distributia ce trebuie schimbata la 20k sau 2 ani. Costul unui set de curele (originale) este ~100euro, la care se mai adauga manopera. In mod normal se schimba si ceva role p`acolo, nu doar curelele, in momentul de fata nu iti pot spune ce pret au...

Un set de cauciucuri ok sunt in jur de 3-400 euro, exact cum spuneai si tu. Si aici depinde de exploatare, te pot tine si 7000 de km (daca le freci doar prin oras si pe autostrada soarelui), te pot tine si 15k sau poate chiar mai mult, habar n`am.

Tot in zona asta intra si kit-ul de lant, depinde de exploatare. Pe mine un lant D.I.D m-a tinut si 25k, dar am avut multe iesiri lungi. As calcula o medie undeva la 15k, si un cost de ~150euro/kit, dar se gasesc si mai scumpe si mai ieftine, depinde de lant.

In privinta uleiului nu stiu la ce interval de timp este recomandat sa fie schimbat la un 696, eu imi schimb la 5, maxim 6000km (pt linistea mea). Costul achizitiei unui ulei full sintetic cred ca incepe pe la 200 Ron/4L + ~40Ron filtrul de ulei. (Unii folosesc Motul 7100, altii BelRay, altii Shell Advance, etc...dar majoritatea pun 10W40).

Un filtru de aer stock pt 696 trebuie sa fie undeva in jur de 100 Ron

Placute de frana Brembo sunt ~100 Euro pentru 2 etrieri/fata.

 

In rest te bucuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...