Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salutare,

 

Ma numesc Mihai, asta e primul post pe forumul acesta, am 24 de ani si in aproximativ 3-4 saptamani o sa am si carnetul moto. (luni ma duc sa ma programez la examen)

Va deranjez putin cu cateva intrebari legate de Ducati Monster 696. Am postat direct aici si nu la incepatori, pentru ca cel mai probabil acolo o sa imi raspunda foarte multi oameni care NU detin acest model. Sunt destul de "setat" pe el, singurele care mi se mai pare interesante sunt Kawasaki ER6N, doar ca mi se pare ca are un feeling mult mai "cheap" si triumph street triple, dar care din pacate nu prea o gasesc cu ABS sau nu prea o gasesc deloc (astea par si mai putine decati Monsterele).

 

In primul rand ma intereseaza, daca aveti cateva informatii despre cine aduce din afara (Italia sau Germania)? Dealeri second hand nu am gasit decat pe site-ul dealerului oficial din Romania. In alta parte nu mai gasesc. Cineva mi-a recomandat sa vorbesc cu cei de la motomus sa imi aduca ei, ceva pareri despre ei?(am cam citit tot ce era legat de ei pe aici, dar nu strica niciodata o experienta in plus) Pentru ca in Romania sunt foarte putine, din care una singura cu ABS la vanzare si chiar si aia destul de scumpa fata de ce gasesti pe subito.it sau pe mobile. Ma intereseaza sa o cumpar cu ABS chit ca stiu ca o sa platesc minim 1k euro mai mult. O sa incerc sa nu dau mai mult de 4500eur. Sper sa gasesc, daca nu, nu stiu ce sa fac, nu prea as vrea sa renunt la Monster in favoarea ER6N (aia o gasesti si la 3000 cu abs). Variante FARA abs se gasesc destul de multe la 3.5k euro de prin 2010-11, nu m-as risca chiar la 2012, pentru ca trebuie sa fi realist, noua e vreo 10-12k, second nu ai cum sa o iei dupa ~5 ani la ~30%.

 

Pentru o motocicleta un kilometraj undeva intre 30k si 40k, este prea mult? Adica este echivalentul a 200k+ la masini?(ma gandesc ca din cauza motoarelor foarte mici ca si dimensiuni si fiabilitatea este muuult mai jos)

 

Alta intrebare, aceasta problema mi-a fost ridicata de un prieten motociclist care mi-a zis sa intreb posesori, cum e cu motorul racit pe aer in Bucuresti? E cald, stai la multe semafoare, il simti fierbinte tare sub tine? Ca arunca destula caldura. Pe de alta parte si radiatorul "scuipa" destula caldura.

 

Cat costa intretinerea pe un sezon la un Monster? Daca se poate cat de cat defalcat. Cauciucuri bune banuiesc ca sunt minim 3-400 euro. Dar restul? Ulei, filtre, distributie, nu stiu, alte astfel de consumabile.

 

O zi buna si multumes celor care o sa isi rupa cateva minute sa imi raspunda.

Salut, cred ca mai multe informatii despre 696 gasesti pe grupul de facebook DesmoRidersRomania.

 

Ca generalitati pot fi urmatoarele:

- comparatia km intre masina si motocicleta nu cred ca este relevanta. 30k nu ar trebui sa fie mult, totul depinde de cat de bine a fost intretinuta de posesor/i, daca i s-a facut totul la timp si nu a fost exploatata in recim de racing, nu are nici o problema. Unii posesori chiar au un istoric de service, pastreaza facturi, etc si pot demonstra toate interventiile.

- nu stiu sa iti spun comparativ cu alte motociclete, dar Ducati-urile se incing destul de tare in oras, mai ales cele racite pe aer. Daca iti place nu te deranjeaza atat de tare, sau daca e critica treaba, la semafor te poti da jos de pe ea, e funny :)

- la zona de costuri, depinde foarte mult de cum si cat exploatezi tu motocicleta. La fel depinde si calitatea pieselor pe care trebuie sa le schimbi

In mare, la un Ducati nu sunt costuri extraordinare vs. alte marci (in privinta consumabilelor), un cost in plus ar fi distributia ce trebuie schimbata la 20k sau 2 ani. Costul unui set de curele (originale) este ~100euro, la care se mai adauga manopera. In mod normal se schimba si ceva role p`acolo, nu doar curelele, in momentul de fata nu iti pot spune ce pret au...

Un set de cauciucuri ok sunt in jur de 3-400 euro, exact cum spuneai si tu. Si aici depinde de exploatare, te pot tine si 7000 de km (daca le freci doar prin oras si pe autostrada soarelui), te pot tine si 15k sau poate chiar mai mult, habar n`am.

Tot in zona asta intra si kit-ul de lant, depinde de exploatare. Pe mine un lant D.I.D m-a tinut si 25k, dar am avut multe iesiri lungi. As calcula o medie undeva la 15k, si un cost de ~150euro/kit, dar se gasesc si mai scumpe si mai ieftine, depinde de lant.

In privinta uleiului nu stiu la ce interval de timp este recomandat sa fie schimbat la un 696, eu imi schimb la 5, maxim 6000km (pt linistea mea). Costul achizitiei unui ulei full sintetic cred ca incepe pe la 200 Ron/4L + ~40Ron filtrul de ulei. (Unii folosesc Motul 7100, altii BelRay, altii Shell Advance, etc...dar majoritatea pun 10W40).

Un filtru de aer stock pt 696 trebuie sa fie undeva in jur de 100 Ron

Placute de frana Brembo sunt ~100 Euro pentru 2 etrieri/fata.

 

In rest te bucuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vrei Monster, va trebui sa astepti pana in toamna ca sa gasesti unul care sa se incadreze in bugetul mentionat.

 

Nu poti compara 696 cu ER6, nici macar in gluma :)

 

O varianta de compromis poate fi un Hornet cu Abs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand ma intereseaza, daca aveti cateva informatii despre cine aduce din afara (Italia sau Germania)?

 

Salutare!

Deschide goagălul şi caută: "biris motociclete italia". O să găseşti destule review-uri cât să îţi faci o idee. Sunt câteva persoane aici pe thread care au colaborat cu succes cu ei.

 

În rest +1 la ce a zis @Addrianii, cu toate că eu nu îmi aduc aminte să mă fi dat jos de pe ea la semafor din cauza căldurii. :D Cea mai mare temperatură pe care am văzut-o în bord a fost de aproape 140 grade (temperatură ulei) la un 695. Dacă mergi în shorts, da, te "bronzezi" un pic. Dar daca ai pantaloni moto/jeans, în mijlocul verii, nu prea mai contează că ai 140 sau 120 de grade sub tine.

 

Altfel, nu te sfii să întrebi orice pe grupul recomandat mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare!

Deschide goagălul şi caută: "biris motociclete italia". O să găseşti destule review-uri cât să îţi faci o idee. Sunt câteva persoane aici pe thread care au colaborat cu succes cu ei.

 

În rest +1 la ce a zis @Addrianii, cu toate că eu nu îmi aduc aminte să mă fi dat jos de pe ea la semafor din cauza căldurii. :D Cea mai mare temperatură pe care am văzut-o în bord a fost de aproape 140 grade (temperatură ulei) la un 695. Dacă mergi în shorts, da, te "bronzezi" un pic. Dar daca ai pantaloni moto/jeans, în mijlocul verii, nu prea mai contează că ai 140 sau 120 de grade sub tine.

 

Altfel, nu te sfii să întrebi orice pe grupul recomandat mai sus.

 

Salutare,

 

Da, am gasit familia Biris. Multumesc! I-am si contactat deja si mi-au trimis procedura de achizitie. O sa caut zilele astea si dupa trebuie sa ma hotarasc daca o las pe toamna/iarna sau incep sa ma bucur incepand cu acest sezon.

 

@Gixu. - M-am uitat si eu la Hornet, e cu vreo ~1k mai ieftin, dar nu ma incanta ideea de motor in 4 timpi in oras. Din ce am citit e mult mai pretabil pentru distante mai lungi... Am vazut ca aveau cu ABS la sermoto si era pana in 3500 EUR. + mi se pare muuult mai urata ca Monster-ul. Farul de la monster poate fi egalat doar de cel de la triumph street triple (cel cu doua individuale, nu asta nou) ca aspect dpmdv.

Din ce punct de vedere nu poti sa compar ER6N cu Monster-ul? Te referi doar la calitate overall sau la ceva specific? Daca te referi la calitate, e evident ca Ducati-ul e mult mai premium. Dar mi se pare mai mult o comparatie intre VW si Mercedes/BMW/Audi, decat o comparatie de tipul Mercedes vs. Logan. Dar daca ai chef, chiar sunt curios de explicatie. Oricum, cred ca totusi si daca trebuie sa aman pana vara viitoare, tot o sa raman "fixat" pe Ducati.

 

Multumesc tuturor! Foarte utile sfaturile! Am intrat si pe grupul de facebook intre timp la sugestia voastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati face motociclete premium care necesita mentenanta adecvata. Daca te zgarcesti la cumparare, sansele sunt sa dai peste una de care altcineva vrea sa scape din diverse motive.

 

Kawasaki Er6 e un entry level, totull fiind facut in numele costului scazut.

 

4 in linie racit cu apa e ideal in oras.

 

Ducati iti recomand doar daca iti permiti sa cumperi unul cu reviziile la zi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.Stie cineva daca Andu se mai ocupa de service ?Sau vreun alt mecanic care sa se poata ocupa de un Monster 620 ie(2003)?

Am un Monster care are nevoie de o revizie,reglare diverse.Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut, stie cineva cate ture sunt la jigler aer, carburator mikuni pt monstre 900??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce de lume p-aci. Gata mă, v-ați săturat de feisbuch? :rolleyes:

Da chiar ce de lume...ca bine zici

 

Referitor la discutia baietilor cu incinsul motoretei in oras....la monster e ok poti sta linistit....de ex 999 e chiar periculos :))))...

Si inca ceva..

De vanzare niste Termignioni de titan...ptr Monster 620/659/900/1000 etc...nu ptr cele monobascula...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am nevoie sa schimb suportul care tine etrierul spate, s-a dus filetul la unul din cele doua suruburi care tine etrierul. Codul este 825.1.018.1A.

Imi mai incerc norocul si cu cele doua suruburi care tine farul, poate le are cineva.

 

Am incercat pe Olx si pe la dezmembrari. Am pus si doua poze.

 

tn_5c515fe70faf20095d9ff25a30eced54.jpg tn_c1d52193dd32cb94db028945d24c7052.jpg
Numai bine!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

suruburi pentru far gasesti si la Hornbach

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot cautat pe la magazinele astea de bricolaj si nu am gasit nimic asemanator. O sa le mai iau la o tura, poate au adus intre timp.

 

Suportul ala de etrier imi trebuie cam urgent. Surubul sta ok-ish la locul lui (cu ceva duct tape pe filet) chiar si dupa cateva sute de km, dar nu pot sa stau cu el asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iulianserban: dar de ce iti trebuie alt suport, nu merge refacut filetul ala cu ceva insertie Helicoil? Vad ca esti din Bucuresti, du-te la Cesar la garaj, eu zic ca te poate ajuta sa refaca filetul ala.

 

Referitor la surubul de la far, eu am gasit suruburi din inox cu cap imbus semirotund la magazinul Fixkit (asta e valabil daca ce ai tu pe moto e surub cu filet metric). Daca nu e la fel diametrul capului cu cel original de pe motocicleta ta, iei doua suruburi de acolo si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

danutu_m, m-am gândit și la varianta cu refăcut filetul sau poate lărgit și pusă o piuliță. Dar as vrea sa nu improvizez. Dacă nu o sa găsesc sa cumpăr unul, pană la urmă asta o sa fac.

 

Uite de magazinul asta am tot auzit, dar nu m-am gândit sa le fac o vizită. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Cineva interesat de un regulator de tensiune? Demontat de pe un Ducati Sport Classic, aproximativ 10-13 mii Km. 200 Lei

post-18773-0-67124900-1539683271_thumb.jpeg

post-18773-0-34569000-1539683280_thumb.jpeg

post-18773-0-18923200-1539683290_thumb.jpeg

post-18773-0-53489800-1539683299_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si l-am relocat inapoi sub sa :)

Anhelo, ce mai zici bro? Pe unde te-ai ascuns?

» Post actualizat in 18 Oct 2018 12:15

SOLD!

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...