Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Buna tuturor,

Sunt de curand posesorul unui Ducati Monster 750 '99

motocicleta are mare nevoie de atentia unui mecanic priceput si cunoscator Ducati

a stat foarte mult in garaj in ultimii ani, are la activ ~12.500 km si pe langa schimbul anvelopelor care sunt extrem de vechi (pe fata DOT 2001 iar pe spate 2004) mai are nevoie si de o revizie completa, si o sincronizare a carburatoarelor si altele presupun, asta din cate imi pot da eu seama, de aceea am nevoie de un mecanic.

Va rog sa imi indicati pe cineva priceput si pasionat de Ducati!

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
On 04.10.2019 at 10:55, BIGMonster said:

Salut,

Stie cineva unde pot gasi cuiul de plastic din sa in care se insurubeaza suruburile carcasei monopost. Sau macar sa imi spuneti care este numele lui in romana.

 

https://www.carbon4us.com/en/spare-parts-and-consumable/8929-original-monster-seat-cap-screw.html

 

Asta este, dar vreau sa gasesc in Romania.

 

Ești din București?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 20.07.2019 la 0:04, Allexcsys a spus:

Salut, da. Am desfacut pompa de pe rezervor si am incercat sa o pornesc direct din baterie cu crocodili, respectand polaritatea si tot, motorul e mort. Amu caut înlocuitor. Pe ro nu gasesc nimic, pe ebay uk gasesc la 20 de lire. Stie cineva, sunt intercompatibile sau au un alt nume? 

... douazeci si patru de ore mai tarziu... 

 

Tineti minte mai sus cand ziceam ca frizez disperarea? Nah, am trecut demult de faza aia. Acum sunt cu adevarat disperat. Am trecut prin toate starile azi.. 

 

Norocul a facut ca am gasit pompa in Brasov la 150 de lei (jos palaria pt baietii de la PowerSports) si nenorocul a fost ca s-a busit si a doua pompa. Sper sa se schimbe pe garantie, montajul l-am facut acolo cu ei, nici nu a fost greu - pompa intra intr-un lacas si face click. Duuh.

Dar nu pot sa imi explic cum s-a busit si a doua pompa. 

 

Cum am facut; pompa gasita s-a potrivit perfect, nimic de spus, am montat-o inapoi in asamblu, ala l-am pus in rezervor, pus contact, pompa functiona (o auzeam)
- pornita mobra, lasata vro 20 de minute - okay. 

Dupa ce am oprit-o de cateva ori ea a tot pornit la cheie, dupa aia in schimb liniste. Pun contactul si nu mai aud pompa. De pornit mai pornea cu ce a mai ramas pe trasee dar pompa nu se mai amorsa  nici s-o bati. Au trecut vreo 20 de minute de liniste pana cand i-am pus contactul si am auzit-o. Atunci am pornit-o, am lasat-o pornita si ma pregateam sa o scot la o tura sa vad daca pompa face fata si daca ramane pornita sau ce ma-sa trebuie sa faca ea ca sa duca carburant la injectoare si .. surpriza, n-a mers. Cand sa accelerez, n-am avut de unde si nici pompa nu s-a mai auzit la punerea contactului. Aia a fost tot. Masurat traseul electric, curent primeste. Incercat sa alimentez pompa direct de la baterie - nu se alimenteaza. 

 

Releele isi fac rutina, le aud cand cupleaza si decupleaza. Sunt putin coapte fizic dar le aud functionand. Sunt doua bucati, le-am schimbat intre ele, acelasi rezultat trist. Toate sigurantele sunt intregi, nicio problema acolo. 

 

Ce pana mea de prost ce sunt am facut?  

 

Am cateva banuieli: 

- benzina in rezervor este, ma gandesc ca am pornit-o cu rezervorul dat peste cap, sprijinit unde ar fi trebuit sa fie saua. E posibil sa nu fi avut tiraj suficient si sa se fi chinuit sa traga.. sau sa nu fi fost racita de carburant, nu stiu sigur daca stiu despre ce vorbesc aici... A trebuit sa o pornesc asa pt ca vad ca se duce si bateria astfel ajungand la alta banuiala:

- i-am dat curent de la masina. Un diesel de 2kile cu o baterie de 85A. Ar avea vreo relevanta faptul ca mi-am pornit motocicleta ajutandu-ma de bateria de la masina cu faptul ca astfel mi s-au dus doua pompe?

- oare sa fie ceva pe traseul carburantului spre injector si sa blocheze fluxul, fortand pompa?  

- spirite malefice;

- incalzire globala;


 

Poate cineva sa ma ajute? Stie cineva pe cineva care stie pe cineva in raza orasului Brasov care se arunce un ochi la ea? Ca ma depaseste si mai nasol e ca ma intristeaza teribil. 

 

Mersi fain de tot. 

 

 

- un disperat. 

 

 

 

Patesc fix acelasi simptom, nu armeaza pompa, sau armeaza cateodata, eu am dat rezervorul jos, am scos ansablul afara si am pus curent direct pe papucii de la pompa, merge struna si culmea cand ii dau direct curent pe mufa neagra ( ansamblu demontat din rezervor ) merge...dar am stat si am remontat totul laloc, a mers la prima cheie si inca ceva timp dupa care a murit nemaiavand combustibil, ce banui eu este ca undeva firele alea sunt puscate si odata ce pui rezervorul in pozitia corecta cu benzina peste ele nu mai fac contact bine, trebuie sa imi fac timp sa desfac toata carcasa de plastic care acopera firele. 

 

Are cineva idee daca gasesc tot ansamblul pe undeva ? Cineva care se ocupa cu dezmembrari de monster ? :) asta daca nu mai vreau sa imi bat capul 

 

In cazul ca nu gasesc are cineva idee ce rasina se foloseste acolo la fire pentru a etansa sa nu curga benzina ? As fi tentat sa scot firele si sa pun unele mai serioase sa nu mai aiba moarte cat o traii motorul. 

 

La doctor nu o pot duce pentru ca este imobilizata asa cum e ...deci trebuie sa gasesc o solutie sa o pot duce la garaj peste iarna. Help !

Dupa ce am citit mai toate forumurile despre ducati am ajuns la concluzia ca firele de mai jos care duc curent in rezervor sunt beleaua, stie cineva unde as putea gasii ? Nou sau SH ?

 

 

image.thumb.png.9114d51ab14d198da626cd9341e8421b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salut,

 

Dupa o plimbare de 120 de km am partit urmatoarele chestii:

 

1. Dupa parcuregerea a 60 de km pana la destinatie, motocicleta a stat in repaus cateva ore si la pornire a aparut cateva secunde becul de check engine si era inecacioasa. dupa oprit-porit de 2 ori si-a revenit.

2. Pe drumul de intoarcere am observat ca semnalul dreapta nu mai mergea, stopul si flashul la fel (stanga merge, faza scurta/lunga merge), in plus daca activez semnal dreapta si apas flash se aprinde semnal stanga.

3. Odata ajuns acasa am observat pe partea stanga a carterului de undeva din coltul din stanga sus o scurgere sesizabila prelinsa pe capacul ambreiajului pana jos.

 

Mi se pare ciudat ca problema electrica s-a intamplat concomitent cu scurgerea, nu stiu daca sunt legate, dar nu am mai avut probleme de genul asta pana acum si motocicleta a fost servisata la metrotehnica acum 3 saptamani.

Detaliile motocicletei sunt: Ducati monster 696 din 2008 cu 18000 de km. Atasat gasiti poze cu problema mea si un filmulet.

Daca ati trecut prin aceasta problema sau aveti ideea care ar putea fi cauza va rog sa nu ezitati, macar cu o parere ca sa nu imi fac griji ca este o problema care sa necesite dezasamblarea motorului.

MULTUMESC ANTICIPAT!

WhatsApp Image 2020-03-21 at 19.19.51.jpeg

WhatsApp Image 2020-03-21 at 20.09.07 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-21 at 20.09.07.jpeg

WhatsApp Image 2020-03-21 at 20.09.08.jpeg

WhatsApp Image 2020-03-21 at 20.09.07 (2).jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce operatiuni de servisare ai facut in urma cu 3 saptamani la ea?

 

Daca te plictisesti in carantina si ai un loc ferit unde poti surubarii, prima data verifica instalatia electrica, sa nu ai un scurt pe undeva sau alta problema.

Daca toti conectorii (semnalelor, luminilor, etc) sunt bine prinsi, nu ai nici o siguranta arsa, toata firele arata bine (fara ciupituri, etc) ... vezi pasul urmator.

 

Iti recomand sa faci o diagnoza sa citesti codurile de eroare de pe ECU. Eu folosesc TuneECU https://www.tuneecu.net/ cu cabluri Lonelec https://www.lonelec.co.uk/Motorbike-OBD-Diagnostic-Cables/Guzzidiag-Melcodiag-Ducatidiag-Hardware 

Este un instrument foarte puternic dpdv functii si functionalitati, si foarte ieftin pentru buzunar. Baietii cu cablurile livreaza si in RO.

Daca nu era perioada asta de restrictii te ajutam cu placere.

 

Iar cu scurgerile de ulei.. cam trist.. mai intai, curata bine, degreseaza ... apoi asigura-te ca ai ulei suficient in motor (verifica nivelul) si porneste-o din nou si incearca sa identifici de unde apare.

 

Ai grija unde tii moto pe timpul anotimpului rece/ploios.. ideal este sa nu o lasi sa se lupte cu intemperiile, chiar daca ii pui husa.

Toate lucrurile imbatranesc mai repede cand dau piept cu vremea.. 

 

Roaga-te sa nu fii intrat apa/umezeala in bord.. care sa iti cauzeze acel scurt. 

Daca ai un scurt acolo, alta solutie decat alt bord nou eu nu am gasit :)

Atentie cum o speli.. protejeaza intotdeauna bordul la spalatorie.

 

 

Succes si rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare. Are cineva de vanzare semnalele originale de pe Monster? Stiu ca sunt slabe sanse...

Si as vrea sa schimb chain adjusters, nu stiu cum sa le zic pe romaneste. Aveti o indrumare catre cineva care le poate face dintr-un material mai tare, sa nu se  mai indoaie de fiecare data cand intind lantul? De preferat in Bucuresti. 

 

53040103a.jpg

97-01-Ducati-Monster-600-Rear-Axle-Chain-Adjusters-_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

59 minutes ago, iulianserban said:

Salutare. Are cineva de vanzare semnalele originale de pe Monster? Stiu ca sunt slabe sanse...

 

Sunt oribile. Caută ceva mai minimaliste LED, cu masă inclusă.

 

59 minutes ago, iulianserban said:

Si as vrea sa schimb chain adjusters, nu stiu cum sa le zic pe romaneste. Aveti o indrumare catre cineva care le poate face dintr-un material mai tare, sa nu se  mai indoaie de fiecare data cand intind lantul? De preferat in Bucuresti. 

 

Vezi la Cristi/Andu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Tradiționala întâlnire a ducatiștilor, miercurea la Academia Militară.

 

53.thumb.jpg.0441edf241c20a7a3fffd80852f42bf7.jpg

Haha! Tareee de tot. Mama ce aglomerație era acolo acum 10 ani. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€?

 

Exista si CR-T cu doua finale, dar nu ii vad rostul, decat greutate mare si bani aruncati nejustificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iesi mai bine cu Termi, fata de Politie/RAR. Si arata si mai bine, dpmdv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, kevo82 said:

Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€?

 

Depinde ce înțelegi tu prin "mai bine". CR-T se aude foarte tare și este ilegal pe stradă. Termignoni se aude mai domol și este legal. Am avut două CR-T-uri până acum, sunt fan - dar nu pe Monster. Are un sunet prea "racy" care nu se prea pupă cu caracterul motocicletei. Termignoni are mai mult bass.

 

11 hours ago, kevo82 said:

Exista si CR-T cu doua finale, dar nu ii vad rostul, decat greutate mare si bani aruncati nejustificat.

 

Niciun ban dat pe o evacuare aftermarket nu este justificat. O iei pentru că-ți place cum arată și cum se aude, și te minți că te ajută să reduci greutatea cu 1150g. Ia-ți ce-ți place, sunt destule clipuri pe youtube cu ambele configurații. Ține cont și de faptul că Termignoni este plug&play, pe când la CR-T îți va trebui cel puțin un EXUP eliminator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, kevo82 said:

Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€?

 

Asta:

https://www.qdexhaust.it/en/catalog-qd-exhaust/ducati-en/ducati-monster-821-euro4-en/ducati-monster-821-1200s-euro4-twin-gunshot/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am vandut KTM 790 an 2019, 10k km.

 

Azi am cumparat Monster 821 an 2020, 1.5k km.

 

Scuze ca o zic, dar...dezamagire totala!

 

Testasem timp de 2 zile un Monster 821 an 2015, dar acum cativa ani, cand aveam un SMR450, si am fost super impresionat de Monster.

 

Comparativ cu 790 Duke, Monsterul pare un tractor diesel.


Pe 790 aveam toate optiunile, QS, anti wheelie, launch control, leaning sensor, abs leaning sensor, top case, side case, manere incalzite, usb charger, toba SC Project S1.

 

Sper ca dupa schimbarea evacuarii si montarea QS-ului, sa imi schimb total parerea, altfel va fi pus la vanzare, si imi iau KTM 890.

DFF2C942-30AC-4486-98B0-9163F8CCDE81.jpeg

Editat de kevo82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, PzKpfW said:

Cum ar putea un quickshifter să transforme un tractor într-o motocicletă? :) 

Am zis “scuze”, deci nu ai voie sa te superi ca am facut Monsterul tractor :P
 

790-ul, inainte sa ii schimb evacuarea era destul de boring.

 

Dupa ce am pus SC Project, motoreta s-a transformat...la fiecare treapta schimbata cu QS, avea un sunet spectaculos si era super fun.

Editat de kevo82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

38 minutes ago, kevo82 said:

Am zis “scuze”, deci nu ai voie sa te superi ca am facut Monsterul tractor :P

 

Să mă supăr? Nah. Am și discutat subiectul pe grupul de whatsapp dacă-ți aduci aminte, te uitai de anul trecut după 821. N-am mers pe 790, nu pot emite păreri sau face comparații :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, PzKpfW said:

 

Să mă supăr? Nah. Am și discutat subiectul pe grupul de whatsapp dacă-ți aduci aminte, te uitai de anul trecut după 821. N-am mers pe 790, nu pot emite păreri sau face comparații :) 

In 2019 inainte sa iau 790-ul am vrut sa iau Monster-ul lui Vincenzo.

 

Tin minte ca am discutat, si mereu mi s-a parut Monsterul e unul din cele mai frumoase naked-uri.

 

Problema e ca pozitia pe asta e foarte diferita, pentru ca nu am reusit sa inalt seaua.
 

O sa ii schimb evacuarea, si ma gandesc daca o inmatriculez sau nu.

Am inaltat seaua...am rezolvat una din probleme.

 

Urmatoarea e lipsa QS-ului, si sper sa il montez curand.

 

Apoi o sa iau o evacuare...as vrea Termi, dar nu prea as da 5000 lei dupa ce mi-ati spus ca e mai silentioasa.

 

SC Project S1 la KTM nu a necesitat remapare...a fost plug&play.

 

Sper ca la fel e si CR-T.

 

Alta care imi place e Austin Racing dar una simpla costa mai mult decat Termignoni, si mai trebuie si remapare.

 

Fostul proprietar era sigur ca 821 are anti wheelie.

Eu eram sigur ca nu are.

 

Care e realitatea?

Are doar ABS si traction control, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as pune Termi. Sunet gros, note joase, senzatie de power. Filtru sport, Remapare sau DP ECU si as schimba rapoartele -1 fata, +2 pe spate (sau pe forumuri Ducati poti afla ce rapoarte folosesc altii si cum se comporta). Ca idee, Ducati vine din fabrica cam gatuita (amestec sarac) pentru a trece testul emisiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...