Bogdan_Ducati Postat August 17, 2019 Share Postat August 17, 2019 Buna tuturor, Sunt de curand posesorul unui Ducati Monster 750 '99 motocicleta are mare nevoie de atentia unui mecanic priceput si cunoscator Ducati a stat foarte mult in garaj in ultimii ani, are la activ ~12.500 km si pe langa schimbul anvelopelor care sunt extrem de vechi (pe fata DOT 2001 iar pe spate 2004) mai are nevoie si de o revizie completa, si o sincronizare a carburatoarelor si altele presupun, asta din cate imi pot da eu seama, de aceea am nevoie de un mecanic. Va rog sa imi indicati pe cineva priceput si pasionat de Ducati! Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIGMonster Postat Octombrie 4, 2019 Share Postat Octombrie 4, 2019 Salut, Stie cineva unde pot gasi cuiul de plastic din sa in care se insurubeaza suruburile carcasei monopost. Sau macar sa imi spuneti care este numele lui in romana. https://www.carbon4us.com/en/spare-parts-and-consumable/8929-original-monster-seat-cap-screw.html Asta este, dar vreau sa gasesc in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 15, 2019 Share Postat Octombrie 15, 2019 On 04.10.2019 at 10:55, BIGMonster said: Salut, Stie cineva unde pot gasi cuiul de plastic din sa in care se insurubeaza suruburile carcasei monopost. Sau macar sa imi spuneti care este numele lui in romana. https://www.carbon4us.com/en/spare-parts-and-consumable/8929-original-monster-seat-cap-screw.html Asta este, dar vreau sa gasesc in Romania. Ești din București? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 La 20.07.2019 la 0:04, Allexcsys a spus: Salut, da. Am desfacut pompa de pe rezervor si am incercat sa o pornesc direct din baterie cu crocodili, respectand polaritatea si tot, motorul e mort. Amu caut înlocuitor. Pe ro nu gasesc nimic, pe ebay uk gasesc la 20 de lire. Stie cineva, sunt intercompatibile sau au un alt nume? ... douazeci si patru de ore mai tarziu... Tineti minte mai sus cand ziceam ca frizez disperarea? Nah, am trecut demult de faza aia. Acum sunt cu adevarat disperat. Am trecut prin toate starile azi.. Norocul a facut ca am gasit pompa in Brasov la 150 de lei (jos palaria pt baietii de la PowerSports) si nenorocul a fost ca s-a busit si a doua pompa. Sper sa se schimbe pe garantie, montajul l-am facut acolo cu ei, nici nu a fost greu - pompa intra intr-un lacas si face click. Duuh. Dar nu pot sa imi explic cum s-a busit si a doua pompa. Cum am facut; pompa gasita s-a potrivit perfect, nimic de spus, am montat-o inapoi in asamblu, ala l-am pus in rezervor, pus contact, pompa functiona (o auzeam) - pornita mobra, lasata vro 20 de minute - okay. Dupa ce am oprit-o de cateva ori ea a tot pornit la cheie, dupa aia in schimb liniste. Pun contactul si nu mai aud pompa. De pornit mai pornea cu ce a mai ramas pe trasee dar pompa nu se mai amorsa nici s-o bati. Au trecut vreo 20 de minute de liniste pana cand i-am pus contactul si am auzit-o. Atunci am pornit-o, am lasat-o pornita si ma pregateam sa o scot la o tura sa vad daca pompa face fata si daca ramane pornita sau ce ma-sa trebuie sa faca ea ca sa duca carburant la injectoare si .. surpriza, n-a mers. Cand sa accelerez, n-am avut de unde si nici pompa nu s-a mai auzit la punerea contactului. Aia a fost tot. Masurat traseul electric, curent primeste. Incercat sa alimentez pompa direct de la baterie - nu se alimenteaza. Releele isi fac rutina, le aud cand cupleaza si decupleaza. Sunt putin coapte fizic dar le aud functionand. Sunt doua bucati, le-am schimbat intre ele, acelasi rezultat trist. Toate sigurantele sunt intregi, nicio problema acolo. Ce pana mea de prost ce sunt am facut? Am cateva banuieli: - benzina in rezervor este, ma gandesc ca am pornit-o cu rezervorul dat peste cap, sprijinit unde ar fi trebuit sa fie saua. E posibil sa nu fi avut tiraj suficient si sa se fi chinuit sa traga.. sau sa nu fi fost racita de carburant, nu stiu sigur daca stiu despre ce vorbesc aici... A trebuit sa o pornesc asa pt ca vad ca se duce si bateria astfel ajungand la alta banuiala: - i-am dat curent de la masina. Un diesel de 2kile cu o baterie de 85A. Ar avea vreo relevanta faptul ca mi-am pornit motocicleta ajutandu-ma de bateria de la masina cu faptul ca astfel mi s-au dus doua pompe? - oare sa fie ceva pe traseul carburantului spre injector si sa blocheze fluxul, fortand pompa? - spirite malefice; - incalzire globala; Poate cineva sa ma ajute? Stie cineva pe cineva care stie pe cineva in raza orasului Brasov care se arunce un ochi la ea? Ca ma depaseste si mai nasol e ca ma intristeaza teribil. Mersi fain de tot. - un disperat. Patesc fix acelasi simptom, nu armeaza pompa, sau armeaza cateodata, eu am dat rezervorul jos, am scos ansablul afara si am pus curent direct pe papucii de la pompa, merge struna si culmea cand ii dau direct curent pe mufa neagra ( ansamblu demontat din rezervor ) merge...dar am stat si am remontat totul laloc, a mers la prima cheie si inca ceva timp dupa care a murit nemaiavand combustibil, ce banui eu este ca undeva firele alea sunt puscate si odata ce pui rezervorul in pozitia corecta cu benzina peste ele nu mai fac contact bine, trebuie sa imi fac timp sa desfac toata carcasa de plastic care acopera firele. Are cineva idee daca gasesc tot ansamblul pe undeva ? Cineva care se ocupa cu dezmembrari de monster ? asta daca nu mai vreau sa imi bat capul In cazul ca nu gasesc are cineva idee ce rasina se foloseste acolo la fire pentru a etansa sa nu curga benzina ? As fi tentat sa scot firele si sa pun unele mai serioase sa nu mai aiba moarte cat o traii motorul. La doctor nu o pot duce pentru ca este imobilizata asa cum e ...deci trebuie sa gasesc o solutie sa o pot duce la garaj peste iarna. Help ! Dupa ce am citit mai toate forumurile despre ducati am ajuns la concluzia ca firele de mai jos care duc curent in rezervor sunt beleaua, stie cineva unde as putea gasii ? Nou sau SH ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Februarie 18, 2020 Share Postat Februarie 18, 2020 Salutare, Daca este cineva interesat , 696,796,dați mesaj: IMG_7112.MOV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIGMonster Postat Martie 22, 2020 Share Postat Martie 22, 2020 Salut, Dupa o plimbare de 120 de km am partit urmatoarele chestii: 1. Dupa parcuregerea a 60 de km pana la destinatie, motocicleta a stat in repaus cateva ore si la pornire a aparut cateva secunde becul de check engine si era inecacioasa. dupa oprit-porit de 2 ori si-a revenit. 2. Pe drumul de intoarcere am observat ca semnalul dreapta nu mai mergea, stopul si flashul la fel (stanga merge, faza scurta/lunga merge), in plus daca activez semnal dreapta si apas flash se aprinde semnal stanga. 3. Odata ajuns acasa am observat pe partea stanga a carterului de undeva din coltul din stanga sus o scurgere sesizabila prelinsa pe capacul ambreiajului pana jos. Mi se pare ciudat ca problema electrica s-a intamplat concomitent cu scurgerea, nu stiu daca sunt legate, dar nu am mai avut probleme de genul asta pana acum si motocicleta a fost servisata la metrotehnica acum 3 saptamani. Detaliile motocicletei sunt: Ducati monster 696 din 2008 cu 18000 de km. Atasat gasiti poze cu problema mea si un filmulet. Daca ati trecut prin aceasta problema sau aveti ideea care ar putea fi cauza va rog sa nu ezitati, macar cu o parere ca sa nu imi fac griji ca este o problema care sa necesite dezasamblarea motorului. MULTUMESC ANTICIPAT! WhatsApp_Video_2020-03-21_at_20_09_08.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Martie 23, 2020 Share Postat Martie 23, 2020 Ce operatiuni de servisare ai facut in urma cu 3 saptamani la ea? Daca te plictisesti in carantina si ai un loc ferit unde poti surubarii, prima data verifica instalatia electrica, sa nu ai un scurt pe undeva sau alta problema. Daca toti conectorii (semnalelor, luminilor, etc) sunt bine prinsi, nu ai nici o siguranta arsa, toata firele arata bine (fara ciupituri, etc) ... vezi pasul urmator. Iti recomand sa faci o diagnoza sa citesti codurile de eroare de pe ECU. Eu folosesc TuneECU https://www.tuneecu.net/ cu cabluri Lonelec https://www.lonelec.co.uk/Motorbike-OBD-Diagnostic-Cables/Guzzidiag-Melcodiag-Ducatidiag-Hardware Este un instrument foarte puternic dpdv functii si functionalitati, si foarte ieftin pentru buzunar. Baietii cu cablurile livreaza si in RO. Daca nu era perioada asta de restrictii te ajutam cu placere. Iar cu scurgerile de ulei.. cam trist.. mai intai, curata bine, degreseaza ... apoi asigura-te ca ai ulei suficient in motor (verifica nivelul) si porneste-o din nou si incearca sa identifici de unde apare. Ai grija unde tii moto pe timpul anotimpului rece/ploios.. ideal este sa nu o lasi sa se lupte cu intemperiile, chiar daca ii pui husa. Toate lucrurile imbatranesc mai repede cand dau piept cu vremea.. Roaga-te sa nu fii intrat apa/umezeala in bord.. care sa iti cauzeze acel scurt. Daca ai un scurt acolo, alta solutie decat alt bord nou eu nu am gasit Atentie cum o speli.. protejeaza intotdeauna bordul la spalatorie. Succes si rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Salutare. Are cineva de vanzare semnalele originale de pe Monster? Stiu ca sunt slabe sanse... Si as vrea sa schimb chain adjusters, nu stiu cum sa le zic pe romaneste. Aveti o indrumare catre cineva care le poate face dintr-un material mai tare, sa nu se mai indoaie de fiecare data cand intind lantul? De preferat in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 59 minutes ago, iulianserban said: Salutare. Are cineva de vanzare semnalele originale de pe Monster? Stiu ca sunt slabe sanse... Sunt oribile. Caută ceva mai minimaliste LED, cu masă inclusă. 59 minutes ago, iulianserban said: Si as vrea sa schimb chain adjusters, nu stiu cum sa le zic pe romaneste. Aveti o indrumare catre cineva care le poate face dintr-un material mai tare, sa nu se mai indoaie de fiecare data cand intind lantul? De preferat in Bucuresti. Vezi la Cristi/Andu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Da, stiu, am doua seturi si ambele sunt super casante...dar mi se pare ca arata cel mai bine pe Monster. Am evitat cat am putut sa pun altceva, dar cred ca nu am incotro. Incerc si la ei, mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2020 Share Postat Iulie 10, 2020 Tradiționala întâlnire a ducatiștilor, miercurea la Academia Militară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Iulie 10, 2020 Share Postat Iulie 10, 2020 S-au speriat de voi si s-au mutat la Fabrica. Era adunare acolo: 2 monstri si un Scrambler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2020 Share Postat Iulie 10, 2020 Ori la cafenele pe Victoriei/Dorobanți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 10, 2020 Share Postat Iulie 10, 2020 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Tradiționala întâlnire a ducatiștilor, miercurea la Academia Militară. Haha! Tareee de tot. Mama ce aglomerație era acolo acum 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 11, 2020 Share Postat Iulie 11, 2020 Hai ca a fost misto si in varianta asta. Pacat ca eram pe fuga. Oricum, dupa concediu ma voi uita serios dupa un 701 :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kevo82 Postat Mai 9, 2021 Share Postat Mai 9, 2021 Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€? Exista si CR-T cu doua finale, dar nu ii vad rostul, decat greutate mare si bani aruncati nejustificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 9, 2021 Share Postat Mai 9, 2021 Cred ca iesi mai bine cu Termi, fata de Politie/RAR. Si arata si mai bine, dpmdv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 11 hours ago, kevo82 said: Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€? Depinde ce înțelegi tu prin "mai bine". CR-T se aude foarte tare și este ilegal pe stradă. Termignoni se aude mai domol și este legal. Am avut două CR-T-uri până acum, sunt fan - dar nu pe Monster. Are un sunet prea "racy" care nu se prea pupă cu caracterul motocicletei. Termignoni are mai mult bass. 11 hours ago, kevo82 said: Exista si CR-T cu doua finale, dar nu ii vad rostul, decat greutate mare si bani aruncati nejustificat. Niciun ban dat pe o evacuare aftermarket nu este justificat. O iei pentru că-ți place cum arată și cum se aude, și te minți că te ajută să reduci greutatea cu 1150g. Ia-ți ce-ți place, sunt destule clipuri pe youtube cu ambele configurații. Ține cont și de faptul că Termignoni este plug&play, pe când la CR-T îți va trebui cel puțin un EXUP eliminator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 15 hours ago, kevo82 said: Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€? Asta: https://www.qdexhaust.it/en/catalog-qd-exhaust/ducati-en/ducati-monster-821-euro4-en/ducati-monster-821-1200s-euro4-twin-gunshot/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kevo82 Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 (editat) Ieri am vandut KTM 790 an 2019, 10k km. Azi am cumparat Monster 821 an 2020, 1.5k km. Scuze ca o zic, dar...dezamagire totala! Testasem timp de 2 zile un Monster 821 an 2015, dar acum cativa ani, cand aveam un SMR450, si am fost super impresionat de Monster. Comparativ cu 790 Duke, Monsterul pare un tractor diesel. Pe 790 aveam toate optiunile, QS, anti wheelie, launch control, leaning sensor, abs leaning sensor, top case, side case, manere incalzite, usb charger, toba SC Project S1. Sper ca dupa schimbarea evacuarii si montarea QS-ului, sa imi schimb total parerea, altfel va fi pus la vanzare, si imi iau KTM 890. Editat Mai 10, 2021 de kevo82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 Cum ar putea un quickshifter să transforme un tractor într-o motocicletă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kevo82 Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 (editat) 6 minutes ago, PzKpfW said: Cum ar putea un quickshifter să transforme un tractor într-o motocicletă? Am zis “scuze”, deci nu ai voie sa te superi ca am facut Monsterul tractor 790-ul, inainte sa ii schimb evacuarea era destul de boring. Dupa ce am pus SC Project, motoreta s-a transformat...la fiecare treapta schimbata cu QS, avea un sunet spectaculos si era super fun. Editat Mai 10, 2021 de kevo82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 38 minutes ago, kevo82 said: Am zis “scuze”, deci nu ai voie sa te superi ca am facut Monsterul tractor Să mă supăr? Nah. Am și discutat subiectul pe grupul de whatsapp dacă-ți aduci aminte, te uitai de anul trecut după 821. N-am mers pe 790, nu pot emite păreri sau face comparații Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kevo82 Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 12 minutes ago, PzKpfW said: Să mă supăr? Nah. Am și discutat subiectul pe grupul de whatsapp dacă-ți aduci aminte, te uitai de anul trecut după 821. N-am mers pe 790, nu pot emite păreri sau face comparații In 2019 inainte sa iau 790-ul am vrut sa iau Monster-ul lui Vincenzo. Tin minte ca am discutat, si mereu mi s-a parut Monsterul e unul din cele mai frumoase naked-uri. Problema e ca pozitia pe asta e foarte diferita, pentru ca nu am reusit sa inalt seaua. O sa ii schimb evacuarea, si ma gandesc daca o inmatriculez sau nu. Am inaltat seaua...am rezolvat una din probleme. Urmatoarea e lipsa QS-ului, si sper sa il montez curand. Apoi o sa iau o evacuare...as vrea Termi, dar nu prea as da 5000 lei dupa ce mi-ati spus ca e mai silentioasa. SC Project S1 la KTM nu a necesitat remapare...a fost plug&play. Sper ca la fel e si CR-T. Alta care imi place e Austin Racing dar una simpla costa mai mult decat Termignoni, si mai trebuie si remapare. Fostul proprietar era sigur ca 821 are anti wheelie. Eu eram sigur ca nu are. Care e realitatea? Are doar ABS si traction control, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 Eu as pune Termi. Sunet gros, note joase, senzatie de power. Filtru sport, Remapare sau DP ECU si as schimba rapoartele -1 fata, +2 pe spate (sau pe forumuri Ducati poti afla ce rapoarte folosesc altii si cum se comporta). Ca idee, Ducati vine din fabrica cam gatuita (amestec sarac) pentru a trece testul emisiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.